Industria 4.0

Loyalty

Anëtar i Nderuar
Nje kerkim i koheve te fundit, ushtruar nga Oracle ne nivel global mbi disa ndermarje, shfaq se aktivitetet e para te Industrise 4.0 jane fokusuar ne ndryshimin e efikasitetit ne procese te brendshme por jo ne shmangien e kushtezimeve midis furnizuesve, klienteve dhe prodhuesve.
Edhe pse shumica e ndermarjeve ka investuar ne programimin e industrise 4.0, vetem 17% e tyre shfaq permiresime dhe rritje nga pjesemarrja ne kete proçes dhe nje trasformim efikas te biznesit te tyre. Studimi kerkimor deshmon se vetem pak me shume se 1/3 e ndermarrjeve ka perdorur modelin Industry 4.0 per te shmangur bllokimet dhe vetem 40% e tyre ka perdorur modelin per te rritur marredheniet me klientet dhe prodhuesit. Me pak se gjysma ka integruar te dhenat e klienteve dhe vetem 45% ka integruar te dhenat e furnizuesve dhe prodhuesve.

Vetem 1/4 e ndermarrjeve ka fituar vizibilitet se si klientet blejne dhe perdorin produktin e tyre. Pak me shume se gjysma e kompanive po perdor te dhenat e marra per te orientuar projektet e ardhshme dhe prodhimin e produkteve te reja.

Oracle.jpeg
 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Nje veshtrim, nje dashuri.

    Votat: 5 21.7%
  • 2-Agim shpërthyes

    Votat: 2 8.7%
  • 3-Për të voglën

    Votat: 1 4.3%
  • 4-Qiriu pa fjalë

    Votat: 4 17.4%
  • 5-Për të satën herë ….

    Votat: 2 8.7%
  • 6-Tik tak.

    Votat: 3 13.0%
  • 7-Nuk je më vetëm.

    Votat: 6 26.1%
Back
Top