Loyalty
Anëtar i Nderuar
Nje kerkim i koheve te fundit, ushtruar nga Oracle ne nivel global mbi disa ndermarje, shfaq se aktivitetet e para te Industrise 4.0 jane fokusuar ne ndryshimin e efikasitetit ne procese te brendshme por jo ne shmangien e kushtezimeve midis furnizuesve, klienteve dhe prodhuesve.
Edhe pse shumica e ndermarjeve ka investuar ne programimin e industrise 4.0, vetem 17% e tyre shfaq permiresime dhe rritje nga pjesemarrja ne kete proçes dhe nje trasformim efikas te biznesit te tyre. Studimi kerkimor deshmon se vetem pak me shume se 1/3 e ndermarrjeve ka perdorur modelin Industry 4.0 per te shmangur bllokimet dhe vetem 40% e tyre ka perdorur modelin per te rritur marredheniet me klientet dhe prodhuesit. Me pak se gjysma ka integruar te dhenat e klienteve dhe vetem 45% ka integruar te dhenat e furnizuesve dhe prodhuesve.
Vetem 1/4 e ndermarrjeve ka fituar vizibilitet se si klientet blejne dhe perdorin produktin e tyre. Pak me shume se gjysma e kompanive po perdor te dhenat e marra per te orientuar projektet e ardhshme dhe prodhimin e produkteve te reja.
Edhe pse shumica e ndermarjeve ka investuar ne programimin e industrise 4.0, vetem 17% e tyre shfaq permiresime dhe rritje nga pjesemarrja ne kete proçes dhe nje trasformim efikas te biznesit te tyre. Studimi kerkimor deshmon se vetem pak me shume se 1/3 e ndermarrjeve ka perdorur modelin Industry 4.0 per te shmangur bllokimet dhe vetem 40% e tyre ka perdorur modelin per te rritur marredheniet me klientet dhe prodhuesit. Me pak se gjysma ka integruar te dhenat e klienteve dhe vetem 45% ka integruar te dhenat e furnizuesve dhe prodhuesve.
Vetem 1/4 e ndermarrjeve ka fituar vizibilitet se si klientet blejne dhe perdorin produktin e tyre. Pak me shume se gjysma e kompanive po perdor te dhenat e marra per te orientuar projektet e ardhshme dhe prodhimin e produkteve te reja.