Lauri
Anunnak
Disa objekte antike tregojnë një të vërtetë interesante: edhe Zotat e Olimpit ishin mësuar të godasin me pandofla për të edukuar fëmijët e tyre ...
Disa paraqitje të lashta të Olimpianëve tregojnë "metoda të edukimit" që janë ende shumë aktuale
Në vazo, mozaikë dhe skulptura, perëndeshë Afërdita mund të shihet duke goditur djalin e saj Eros me një pandofël.
Arsyeja për këto ndëshkime të shpeshta duhet të jetë natyra e pakontrollueshme të perëndisë së Dashurisë, Eros.
Në realitet, të lashtët dëshironin të përçonin një mesazh më të thellë të fshehur në një domethënie të njohur: nuk është e mundur të "edukohet" Dashuria
Në Muzeun Arkeologjik të Tarantos ekziston kjo vazo antike Greke në të cilën përfaqësohet perëndesha Afërditë (Afërdita për Romakët) që synon të kërcënojë djalin e saj Eros (Kupid për Romakët) me një pandofël. Objekti daton rreth vitit 360 para Krishtit. dhe na lejon të vlerësojmë një "traditë" të veçantë. Përdorimi i pandofles si një "mjet pedagogjik" dhe detyrues buron nga antikiteti klasik dhe - me sa duket - është përdorur gjerësisht nga grekët, të cilëve u kemi borxh filozofinë perëndimore.
Afrëditadërgon Eros tek perendesha Suada për këshillim, pasi Eros gjuante gjigjeta dashuroje kujdo, dhe pa sens.
Në fakt duket se në mitologjinë Greke perëndesha nuk ishte e re në këto "teknika edukimi". Në një mozaik të gjetur në Jordan ekziston një shembull tjetër i përdorimit të "pantofles fluturuese", kësaj here edhe me ndihmën e një bashkëpunëtori.
Përveç figurës mbizotëruese të një Afërdite të ulur në një fron pranë Adonisit që mban një shtizë, mund të shihet ku Eros po i kërkon falje perëndeshës, e cila përsëri është gati ta rrahë atë me një sandale. Një Eros që ledhaton këmbën e zhveshur të Afërditës si një gjest nënshtrimi.
Por ka edhe më shumë: në Muzeun Arkeologjik Kombëtar të Athinës, në Greqi, është ekspozuar një skulpturë e Afërditës, Panit dhe Erosit, e bërë rreth vitit 100 para Krishtit. Vepra, e zbuluar në ishullin Delos, përshkruan perëndeshën e bukurisë me një pandofël në dorë, gati për të goditur.
Pse Afërdita ishte mësuar kaq shumë të gjykojë me pandofël djalin e saj Eros?
Është "dëshpërimi" e nënës Afërditë ndaj djalit të saj Eros(Perëndia e dashurise), i cili është tepër mistrec dhe i pakontrollueshëm?
Në këtë anekdotë ne, sot, mund të theksojmë një koncept më të thellë: "askush nuk mund ta kontrollojë Dashurinë" ?Apo jo ??
Përmbledhje vetëm për forumin tonë: by lauri anunnak ?
Disa paraqitje të lashta të Olimpianëve tregojnë "metoda të edukimit" që janë ende shumë aktuale
Në vazo, mozaikë dhe skulptura, perëndeshë Afërdita mund të shihet duke goditur djalin e saj Eros me një pandofël.
Arsyeja për këto ndëshkime të shpeshta duhet të jetë natyra e pakontrollueshme të perëndisë së Dashurisë, Eros.
Në realitet, të lashtët dëshironin të përçonin një mesazh më të thellë të fshehur në një domethënie të njohur: nuk është e mundur të "edukohet" Dashuria
Në Muzeun Arkeologjik të Tarantos ekziston kjo vazo antike Greke në të cilën përfaqësohet perëndesha Afërditë (Afërdita për Romakët) që synon të kërcënojë djalin e saj Eros (Kupid për Romakët) me një pandofël. Objekti daton rreth vitit 360 para Krishtit. dhe na lejon të vlerësojmë një "traditë" të veçantë. Përdorimi i pandofles si një "mjet pedagogjik" dhe detyrues buron nga antikiteti klasik dhe - me sa duket - është përdorur gjerësisht nga grekët, të cilëve u kemi borxh filozofinë perëndimore.
Afrëditadërgon Eros tek perendesha Suada për këshillim, pasi Eros gjuante gjigjeta dashuroje kujdo, dhe pa sens.
Në fakt duket se në mitologjinë Greke perëndesha nuk ishte e re në këto "teknika edukimi". Në një mozaik të gjetur në Jordan ekziston një shembull tjetër i përdorimit të "pantofles fluturuese", kësaj here edhe me ndihmën e një bashkëpunëtori.
Përveç figurës mbizotëruese të një Afërdite të ulur në një fron pranë Adonisit që mban një shtizë, mund të shihet ku Eros po i kërkon falje perëndeshës, e cila përsëri është gati ta rrahë atë me një sandale. Një Eros që ledhaton këmbën e zhveshur të Afërditës si një gjest nënshtrimi.
Por ka edhe më shumë: në Muzeun Arkeologjik Kombëtar të Athinës, në Greqi, është ekspozuar një skulpturë e Afërditës, Panit dhe Erosit, e bërë rreth vitit 100 para Krishtit. Vepra, e zbuluar në ishullin Delos, përshkruan perëndeshën e bukurisë me një pandofël në dorë, gati për të goditur.
Pse Afërdita ishte mësuar kaq shumë të gjykojë me pandofël djalin e saj Eros?
Është "dëshpërimi" e nënës Afërditë ndaj djalit të saj Eros(Perëndia e dashurise), i cili është tepër mistrec dhe i pakontrollueshëm?
Në këtë anekdotë ne, sot, mund të theksojmë një koncept më të thellë: "askush nuk mund ta kontrollojë Dashurinë" ?Apo jo ??
Përmbledhje vetëm për forumin tonë: by lauri anunnak ?