Iron_Leon
شيطان בעל זבוב
El Thulathah 04 Rexheb 1434 / 14 05 2013
Ka shumë pyetje në faqen tuaj dhe në internet në përgjithësi që flasin për shenjat e dashurisë së Allahut për robin e Tij, cilat janë shenjat e urrejtjes së Allahut ndaj robit të Tij?
Falënderimi i takon All-llahut.
All-llahu, qoftë i lartësuar Ai, i do ata të cilët besojnë, prandaj Ai e bën të dashur besimin për ata. Dhe ai i urren ata që nuk besojnë dhe që nuk i binden Atij, përveç nëse ata pendohen. Nëse All-llahu i ndihmon një personi të besoj dhe ia bën besimin të dashur për zemrën e tij, si dhe i bën besimtarët të dashur tek ai dhe e bën atë të dashur për ta, dhe ai jeton dhe vdes duke e pasuar këtë, atëherë ai është njëri nga ata që All-llahu i do.
Por në qoftë se All-llahu ia bën besimin dhe bindjen të urrejtur ndaj një personi, dhe Ai ia bën mosbindjen të dashur për zemrën e tij, dhe i bënë të dashur për atë ata që nuk janë të bindur dhe e bën atë të dashur për ta, dhe ai jeton dhe vdes duke e pasuar këtë, atëherë ai është njëri prej atyre të cilët Allahu i urren.
Por ne nuk mund të jemi të sigurt se ndonjë individ i veçantë është njëri nga ata që All-llahu e do, ashtu si ne nuk mund të jemi të sigurt se ndonjë individ i veçantë është njëri nga ata që All-llahu e urren. ثshtë thelbësore për të kuptuar se Allahu, qoftë i Lartësuar dhe i Madhërishëm Ai, mund ta urrejë një person në një kohë dhe ta dojë atë në një kohë tjetër, në bazë të veprimeve të tija.
Nëse një person i kryen disa nga veprat që Allahu i urren, nuk mund të konkludohet se ai është një nga ata që e urren Allahu, se Allahu mund ta dhurojë mëshirën e Tij mbi të dhe ai mund të pendohet para se të vdesë dhe të bëjë vepra të mira, All-llahu mund ta falë atë, dhe ai mund ti ketë fshehur veprat e mira që janë të panjohura për njerëzit, kështu që All-llahu mund ta trajtojë atë me mirësi.
Ajo që ne mund të jem të sigurt është se Allahu i urren veprimet e mosbindjes së tij dhe përgjegjësin e tij për atë mëkat.
Ne do të nxjerrim në pah disa shenja dhe indikues që mund të sinjalizojnë që Allahu e urren robin e Tij, pa deklaruar përfundimisht se kushdo që i ka disa prej këtyre karakteristikave është njëri nga ata që All-llahu e urren. Këto përfshijnë si në vijim:
- Kur Allahu e bën atë që të jetë i urrejtur dhe të ketë një reputacion të keq dhe të flitet për atë keq në këtë botë, sepse kjo është zakonisht për shkak të sjelljes së keqe të një personi dhe korrupsionit të tij.
El-Buhariu (3209) dhe Muslimi (2637) transmetojnë se Ebu Hurejra ka thënë: I Dërguari i Allahut (paqja dhe shpëtimi i Allahut qofshin mbi të) ka thënë: "Kur Allahu e do një person, Ai e thërret Xhibrilin dhe i thotë: "Unë e dua këtë dhe këtë, pra duaje atë. "Pra, Xhibrili e do atë, atëherë ai i thërret banorët e qiellit," Allahu e do këtë dhe këtë person, kështu që ata e duan atë. "Kështu banorët e qiellit e duan atë dhe ai gjen pranim në tokë. Nëse Allahu e urren një person, Ai e thërret Xhibrilin dhe i thotë: "Unë e urrej këtë dhe këtë, pra urreje atë" Pra, Xhibrili e urren atë, atëherë ai i thërret banorët e qiellit, "All-llahu e urren këtë dhe këtë, pra urrene atë. "Pra, ata e urrejnë atë dhe ai është i urryer në tokë."
El-Buhariu (1367) dhe Muslimi (949) transmeton se Enes ibn Maliku (Allahu qoftë i kënaqur me të) ka thënë: Një funeral kaloi pranë dhe ata folën mirë për (të vdekurin). Profeti (paqja dhe shpëtimi i Allahut qofshin mbi të) tha: "Ajo është bërë e sigurt." Një funeral tjetër kaloi pran dhe ata folën keq për atë (të vdekurin). Profeti (paqja dhe shpëtimi i Allahut qofshin mbi të) tha: "Kjo është bërë e sigurt." Umer ibn el-Hatabi (Allahu qoftë i kënaqur me të) tha: اfarë është bërë e sigurt? Ai tha: "Për atë për të cilin ju folët mirë, Xheneti është bërë i sigurt, dhe për atë për të cilin ju folët keq, Xhehennemi është bërë i sigurt. Ju jeni dëshmitarët e Allahut në tokë. "
Ai e do atë që All-llahu, i Lartësuar e urren, dhe ai e urren atë që All-llahu e do, All-llahu i Lartësuar, tha për popullin e besimit të cilët Ai i do (interpretim i domethënies):
"Por All-llahu juve ua bëri të dashur besimin dhe ua zbukuroi atë në zemrat tuaja, ndërsa mosbesimin, shfrenimin dhe kundërshtimin, ua bëri që t'i urreni. Të tillë janë ata që gjetën rrugën e drejtë "
[El-Huxhurat 49:7]
- Ai përfshihet në mëkate, kalim të kufijve dhe devijimit, duke lëvizur nga një mëkat në një tjetër, dhe ai nuk ka mundësi të pendohet, dhe ai vdes në atë gjendje.
- Ai vazhdon mbajtjen e shoqërisë me njerëzit e mëkatit dhe shmanget nga njerëzit e besimit.
I Dërguari i All-llahut (mëshira dhe shpëtimi i Allahut qofshin mbi të) ka thënë: "Një njeri do ta ndjekë rrugën e shokut të tij të ngushtë, kështu që shikoni se cilin po e merrni si një mik të ngushtë." Transmetuar nga Ebu Davudi, 4833 , klasifikuar si hasen nga el-Albani në Sahih Ebi Davud etj.
Ai cili nuk i përmbahet obligimeve të urdhëruara nga Allahu dhe shtyllave të Islamit. Kështu që ju e shihni atë vetëm duke e neglizhuar namazin, tepër dembel për ta kryer atë, dhe e shihni atë duke i injoruar të drejtat e All-llahut dhe të drejtat e robërve të Tij, nuk kujdeset për pasojat e tyre në këtë botë dhe në botën tjetër.
- Ai i urren këshillat dhe e urren atë që ia ofron atë (këshillën), nëse ai udhëzohet për të bërë diçka të mirë ose i thuhet për të mos bërë diçka të keqe, ai krenohet me mëkatin e tij. All-llahu, i Lartësuar, thotë (interpretim i domethënies): "Dhe kur i thuhet atij: "Ki frikë All-llahun"!, atë e kap eufori për punë mëkati. Shtrat i shëmtuar është ai që i takon atij (xhehennemi)."[el-Bekare 2:206]
- Ai është armiqësor ndaj njerëzve të besimit, dhe ai e merr popullin e mosbindjes si mik, ai do dhe urren për diçka tjetër por jo për hir të Allahut, dhe është i bazuar në atë që nuk e bënë të kënaqur Allahun. Nëse ai e pëlqen një gjë ajo nuk është për hir të Allahut dhe nëse ai e urren një gjë nuk është për hir të Allahut.
- Ai e urren atë që Allahu e do dhe ai e do atë që All-llahu e urren.
- Ai i ka karakteristikat që nuk i pëlqen Allahu, siç janë gënjeshtra, mashtrimi, tradhtia, përgojimi, thashethemet dashakeqja dhe kështu me radhë, karakteristika që Allahu i urren dhe Ai i urren ata që i kanë këto karakteristika. Nëse një person e merr ndonjë karakteristikë që Allahu e urren, deri në një masë të tillë që ti bëhet natyrë e dytë e tij dhe pjesë e karakterit të tij, kjo është diçka që e ekspozon atë ndaj zemërimit dhe urrejtjes së All-llahut, për All-llahun, kur All-llahu e urren një karakteristikë, Ai e urren për njerëzit që ata ta adaptojnë atë.
- Ai është që tregon syefaqësi dhe kërkon për ta ngritur reputacionin e tij, mburret, është krenar dhe arrogant, dhe e ndjen veten të jetë mbi përulësin ndaj dorëzimit të tij në robëri ndaj Allahut.
- Dëshira e tij për fenë e tij është e dobët, dhe ai është më i përkushtuar ndaj tekeve dhe dëshirave të tij, ai vetëm përpiqet për ta përmbushur epshin e tij dhe prirjet e tija të liga, derisa ai të bëhet si ai që i ka marrë teket dhe dëshirat e tija si zot të tij.
- Ai përpiqet seriozisht për përfitime të kësaj bote, por ai është i shkujdesur në lidhje me çështjet e Ahiretit.
All-llahu, i Lartësuar, thotë (interpretim i domethënies):
"Kush është që e ka për qëllim vetëm këtë botë, Ne atij që duam i japim në të aq sa duam, e pastaj atij i bëjmë të hyjë në xhehennem i nënçmuar, i përbuzur. "
[El-Isra '17: 18]
el-Buhariu (6435), Transmetohet se Ebu Hurejra (Allahu qoftë i kënaqur me të) ka thënë: I Dërguari i Allahut (paqja dhe shpëtimi i Allahut qofshin mbi të) ka thënë: "I mjerë është robi i dinarit dhe dërhemit dhe i veshjes së mirë, nëse i jepet atij ai është i kënaqur dhe nëse nuk i jepet atij ai është i pakënaqur."
- Ai jepet pas mëkateve të mëdha ku e pëson mallkimin dhe zemërimin e All-llahut, të tilla si zinaja, ngrënia e kamatës, shpifje për gratë e ndershme dhe të ngjashme, pastaj ai nuk ka mundësi të pendohet.
- Ai ka gojë të fëlliqur, i keq, dhe një shpifës dhe keqbërës, njerëzit i shmangen atij për shkak të vrazhdësisë së tij dhe mënyrave të këqija, keqbërjes dhe tejkalimit të kufijve të përcaktuara nga Allahu.
I Dërguari i Allahut (paqja dhe shpëtimi i Allahut qofshin mbi të) ka thënë: "Më i keqi prej njerëzve në status para Allahut në Ditën e Gjykimit do të jenë ata ku njerëzit i lënë ata për shkak të frikës e së keqes së tyre."
Transmetuar nga el-Buhari, 6032, Musliman, 2591
- Ai i imiton jobesimtarët dhe keqbërësit, dhe e urren që ti ngjajë njerëzve te besimit.
- Ai kryen shirk dhe bie në të, pastaj nuk ka mundësi për t'u penduar nga ai. Shirku është karakteristika më e keqe që një person mund ta ketë dhe ajo ekspozon atë ndaj mallkimit dhe hidhërimit të Allahut.
Si konkludim, nëse një person e ka karakteristikën e bindjes ndaj Allahut dhe të Dërguarit të Tij, atëherë ai mund të jetë njëri nga ata që All-llahu i do, nëse një person insiston në mosbindje ndaj Allahut dhe të Dërguarit të Tij, atëherë ai meriton ta pësojë urrejtjen dhe zemërimin e Allahut.
Në të njëjtën mënyrë, nuk mund të thuhet për ndonjë individ të veçantë që All-llahu e do këtë njeri ose që Allahu e urren këtë person.
El-Buhariu (3332) dhe Muslimi (2643) transmetuar nga Ibn Mes'ud (All-llahu qoftë i kënaqur me të) se i Dërguari i Allahut (paqja dhe shpëtimi i Allahut qofshin mbi të) ka thënë: "Një njeri mund të bëjë vepra të njerëzve të Xhehenemit derisa nuk ka asgjë mes tij dhe atij, përveç se një kubit, atëherë atë e kaplon caktimi dhe ai e bën një vepër të njerëzve të Xhenetit dhe hyn në Xhennet. Dhe një njeri mund të bëjë vepra të njerëzve të Xhenetit derisa nuk ka asgjë mes tij dhe atij, përveç se një kubit, atëherë atë e kaplon caktimi dhe ai e bën një vepër të njerëzve të Xhehenemit dhe kështu hyn në Xhehennem."
Bota Islame
Ka shumë pyetje në faqen tuaj dhe në internet në përgjithësi që flasin për shenjat e dashurisë së Allahut për robin e Tij, cilat janë shenjat e urrejtjes së Allahut ndaj robit të Tij?
Falënderimi i takon All-llahut.
All-llahu, qoftë i lartësuar Ai, i do ata të cilët besojnë, prandaj Ai e bën të dashur besimin për ata. Dhe ai i urren ata që nuk besojnë dhe që nuk i binden Atij, përveç nëse ata pendohen. Nëse All-llahu i ndihmon një personi të besoj dhe ia bën besimin të dashur për zemrën e tij, si dhe i bën besimtarët të dashur tek ai dhe e bën atë të dashur për ta, dhe ai jeton dhe vdes duke e pasuar këtë, atëherë ai është njëri nga ata që All-llahu i do.
Por në qoftë se All-llahu ia bën besimin dhe bindjen të urrejtur ndaj një personi, dhe Ai ia bën mosbindjen të dashur për zemrën e tij, dhe i bënë të dashur për atë ata që nuk janë të bindur dhe e bën atë të dashur për ta, dhe ai jeton dhe vdes duke e pasuar këtë, atëherë ai është njëri prej atyre të cilët Allahu i urren.
Por ne nuk mund të jemi të sigurt se ndonjë individ i veçantë është njëri nga ata që All-llahu e do, ashtu si ne nuk mund të jemi të sigurt se ndonjë individ i veçantë është njëri nga ata që All-llahu e urren. ثshtë thelbësore për të kuptuar se Allahu, qoftë i Lartësuar dhe i Madhërishëm Ai, mund ta urrejë një person në një kohë dhe ta dojë atë në një kohë tjetër, në bazë të veprimeve të tija.
Nëse një person i kryen disa nga veprat që Allahu i urren, nuk mund të konkludohet se ai është një nga ata që e urren Allahu, se Allahu mund ta dhurojë mëshirën e Tij mbi të dhe ai mund të pendohet para se të vdesë dhe të bëjë vepra të mira, All-llahu mund ta falë atë, dhe ai mund ti ketë fshehur veprat e mira që janë të panjohura për njerëzit, kështu që All-llahu mund ta trajtojë atë me mirësi.
Ajo që ne mund të jem të sigurt është se Allahu i urren veprimet e mosbindjes së tij dhe përgjegjësin e tij për atë mëkat.
Ne do të nxjerrim në pah disa shenja dhe indikues që mund të sinjalizojnë që Allahu e urren robin e Tij, pa deklaruar përfundimisht se kushdo që i ka disa prej këtyre karakteristikave është njëri nga ata që All-llahu e urren. Këto përfshijnë si në vijim:
- Kur Allahu e bën atë që të jetë i urrejtur dhe të ketë një reputacion të keq dhe të flitet për atë keq në këtë botë, sepse kjo është zakonisht për shkak të sjelljes së keqe të një personi dhe korrupsionit të tij.
El-Buhariu (3209) dhe Muslimi (2637) transmetojnë se Ebu Hurejra ka thënë: I Dërguari i Allahut (paqja dhe shpëtimi i Allahut qofshin mbi të) ka thënë: "Kur Allahu e do një person, Ai e thërret Xhibrilin dhe i thotë: "Unë e dua këtë dhe këtë, pra duaje atë. "Pra, Xhibrili e do atë, atëherë ai i thërret banorët e qiellit," Allahu e do këtë dhe këtë person, kështu që ata e duan atë. "Kështu banorët e qiellit e duan atë dhe ai gjen pranim në tokë. Nëse Allahu e urren një person, Ai e thërret Xhibrilin dhe i thotë: "Unë e urrej këtë dhe këtë, pra urreje atë" Pra, Xhibrili e urren atë, atëherë ai i thërret banorët e qiellit, "All-llahu e urren këtë dhe këtë, pra urrene atë. "Pra, ata e urrejnë atë dhe ai është i urryer në tokë."
El-Buhariu (1367) dhe Muslimi (949) transmeton se Enes ibn Maliku (Allahu qoftë i kënaqur me të) ka thënë: Një funeral kaloi pranë dhe ata folën mirë për (të vdekurin). Profeti (paqja dhe shpëtimi i Allahut qofshin mbi të) tha: "Ajo është bërë e sigurt." Një funeral tjetër kaloi pran dhe ata folën keq për atë (të vdekurin). Profeti (paqja dhe shpëtimi i Allahut qofshin mbi të) tha: "Kjo është bërë e sigurt." Umer ibn el-Hatabi (Allahu qoftë i kënaqur me të) tha: اfarë është bërë e sigurt? Ai tha: "Për atë për të cilin ju folët mirë, Xheneti është bërë i sigurt, dhe për atë për të cilin ju folët keq, Xhehennemi është bërë i sigurt. Ju jeni dëshmitarët e Allahut në tokë. "
Ai e do atë që All-llahu, i Lartësuar e urren, dhe ai e urren atë që All-llahu e do, All-llahu i Lartësuar, tha për popullin e besimit të cilët Ai i do (interpretim i domethënies):
"Por All-llahu juve ua bëri të dashur besimin dhe ua zbukuroi atë në zemrat tuaja, ndërsa mosbesimin, shfrenimin dhe kundërshtimin, ua bëri që t'i urreni. Të tillë janë ata që gjetën rrugën e drejtë "
[El-Huxhurat 49:7]
- Ai përfshihet në mëkate, kalim të kufijve dhe devijimit, duke lëvizur nga një mëkat në një tjetër, dhe ai nuk ka mundësi të pendohet, dhe ai vdes në atë gjendje.
- Ai vazhdon mbajtjen e shoqërisë me njerëzit e mëkatit dhe shmanget nga njerëzit e besimit.
I Dërguari i All-llahut (mëshira dhe shpëtimi i Allahut qofshin mbi të) ka thënë: "Një njeri do ta ndjekë rrugën e shokut të tij të ngushtë, kështu që shikoni se cilin po e merrni si një mik të ngushtë." Transmetuar nga Ebu Davudi, 4833 , klasifikuar si hasen nga el-Albani në Sahih Ebi Davud etj.
Ai cili nuk i përmbahet obligimeve të urdhëruara nga Allahu dhe shtyllave të Islamit. Kështu që ju e shihni atë vetëm duke e neglizhuar namazin, tepër dembel për ta kryer atë, dhe e shihni atë duke i injoruar të drejtat e All-llahut dhe të drejtat e robërve të Tij, nuk kujdeset për pasojat e tyre në këtë botë dhe në botën tjetër.
- Ai i urren këshillat dhe e urren atë që ia ofron atë (këshillën), nëse ai udhëzohet për të bërë diçka të mirë ose i thuhet për të mos bërë diçka të keqe, ai krenohet me mëkatin e tij. All-llahu, i Lartësuar, thotë (interpretim i domethënies): "Dhe kur i thuhet atij: "Ki frikë All-llahun"!, atë e kap eufori për punë mëkati. Shtrat i shëmtuar është ai që i takon atij (xhehennemi)."[el-Bekare 2:206]
- Ai është armiqësor ndaj njerëzve të besimit, dhe ai e merr popullin e mosbindjes si mik, ai do dhe urren për diçka tjetër por jo për hir të Allahut, dhe është i bazuar në atë që nuk e bënë të kënaqur Allahun. Nëse ai e pëlqen një gjë ajo nuk është për hir të Allahut dhe nëse ai e urren një gjë nuk është për hir të Allahut.
- Ai e urren atë që Allahu e do dhe ai e do atë që All-llahu e urren.
- Ai i ka karakteristikat që nuk i pëlqen Allahu, siç janë gënjeshtra, mashtrimi, tradhtia, përgojimi, thashethemet dashakeqja dhe kështu me radhë, karakteristika që Allahu i urren dhe Ai i urren ata që i kanë këto karakteristika. Nëse një person e merr ndonjë karakteristikë që Allahu e urren, deri në një masë të tillë që ti bëhet natyrë e dytë e tij dhe pjesë e karakterit të tij, kjo është diçka që e ekspozon atë ndaj zemërimit dhe urrejtjes së All-llahut, për All-llahun, kur All-llahu e urren një karakteristikë, Ai e urren për njerëzit që ata ta adaptojnë atë.
- Ai është që tregon syefaqësi dhe kërkon për ta ngritur reputacionin e tij, mburret, është krenar dhe arrogant, dhe e ndjen veten të jetë mbi përulësin ndaj dorëzimit të tij në robëri ndaj Allahut.
- Dëshira e tij për fenë e tij është e dobët, dhe ai është më i përkushtuar ndaj tekeve dhe dëshirave të tij, ai vetëm përpiqet për ta përmbushur epshin e tij dhe prirjet e tija të liga, derisa ai të bëhet si ai që i ka marrë teket dhe dëshirat e tija si zot të tij.
- Ai përpiqet seriozisht për përfitime të kësaj bote, por ai është i shkujdesur në lidhje me çështjet e Ahiretit.
All-llahu, i Lartësuar, thotë (interpretim i domethënies):
"Kush është që e ka për qëllim vetëm këtë botë, Ne atij që duam i japim në të aq sa duam, e pastaj atij i bëjmë të hyjë në xhehennem i nënçmuar, i përbuzur. "
[El-Isra '17: 18]
el-Buhariu (6435), Transmetohet se Ebu Hurejra (Allahu qoftë i kënaqur me të) ka thënë: I Dërguari i Allahut (paqja dhe shpëtimi i Allahut qofshin mbi të) ka thënë: "I mjerë është robi i dinarit dhe dërhemit dhe i veshjes së mirë, nëse i jepet atij ai është i kënaqur dhe nëse nuk i jepet atij ai është i pakënaqur."
- Ai jepet pas mëkateve të mëdha ku e pëson mallkimin dhe zemërimin e All-llahut, të tilla si zinaja, ngrënia e kamatës, shpifje për gratë e ndershme dhe të ngjashme, pastaj ai nuk ka mundësi të pendohet.
- Ai ka gojë të fëlliqur, i keq, dhe një shpifës dhe keqbërës, njerëzit i shmangen atij për shkak të vrazhdësisë së tij dhe mënyrave të këqija, keqbërjes dhe tejkalimit të kufijve të përcaktuara nga Allahu.
I Dërguari i Allahut (paqja dhe shpëtimi i Allahut qofshin mbi të) ka thënë: "Më i keqi prej njerëzve në status para Allahut në Ditën e Gjykimit do të jenë ata ku njerëzit i lënë ata për shkak të frikës e së keqes së tyre."
Transmetuar nga el-Buhari, 6032, Musliman, 2591
- Ai i imiton jobesimtarët dhe keqbërësit, dhe e urren që ti ngjajë njerëzve te besimit.
- Ai kryen shirk dhe bie në të, pastaj nuk ka mundësi për t'u penduar nga ai. Shirku është karakteristika më e keqe që një person mund ta ketë dhe ajo ekspozon atë ndaj mallkimit dhe hidhërimit të Allahut.
Si konkludim, nëse një person e ka karakteristikën e bindjes ndaj Allahut dhe të Dërguarit të Tij, atëherë ai mund të jetë njëri nga ata që All-llahu i do, nëse një person insiston në mosbindje ndaj Allahut dhe të Dërguarit të Tij, atëherë ai meriton ta pësojë urrejtjen dhe zemërimin e Allahut.
Në të njëjtën mënyrë, nuk mund të thuhet për ndonjë individ të veçantë që All-llahu e do këtë njeri ose që Allahu e urren këtë person.
El-Buhariu (3332) dhe Muslimi (2643) transmetuar nga Ibn Mes'ud (All-llahu qoftë i kënaqur me të) se i Dërguari i Allahut (paqja dhe shpëtimi i Allahut qofshin mbi të) ka thënë: "Një njeri mund të bëjë vepra të njerëzve të Xhehenemit derisa nuk ka asgjë mes tij dhe atij, përveç se një kubit, atëherë atë e kaplon caktimi dhe ai e bën një vepër të njerëzve të Xhenetit dhe hyn në Xhennet. Dhe një njeri mund të bëjë vepra të njerëzve të Xhenetit derisa nuk ka asgjë mes tij dhe atij, përveç se një kubit, atëherë atë e kaplon caktimi dhe ai e bën një vepër të njerëzve të Xhehenemit dhe kështu hyn në Xhehennem."
Bota Islame