Përkufizimi i prostuticionit (kurvërisë) nga ana fetare
Ibën Rrushd el Kurtubi ka thënë: "Kurvëria është kryerja e marrëdhënieve seksuale, pa praninë e një akti martesor të saktë, madje pa praninë e një akti martesor qoftë ai edhe i dyshimtë, me një femër e cila nuk është nën posedimin e mashkullit (nuk është as bashkëshorte dhe as robëresh e tij). Për këtë kanë rënë dakord në përgjithësi të gjithë dijetarët islamë."[4]
Imam en Neueui (Allahu e mëshiroftë!) ka thënë: "Vërtetësia legjislative (fetare) e cila e bën të detyrueshëm ndëshkimin (për kurvërinë), është futja e majës së organit seksual mashkullor, apo e përmasës së saj, në organin seksual femëror…”[5]
Uthman el Hanbeli ka thënë: "Kurvëria është kryerja e marrëdhënieve seksuale të jashtëligjshme në vaginë apo anus.”[6]
Esh Sheukeni (Allahu e mëshiroftë!) ka thënë: "Zinaja është kryerja e marrëdhënieve seksuale që kryen mashkulli në organin seksual të femrës, pa praninë e një akti martesor qoftë ai edhe i dyshimtë.” Po ashtu kanë thënë: “Kurvëria është penetrimi i organit seksual mashkullor në një tjetër organ seksual, sigurisht të ndaluar nga feja."[7]
Khalili në "Muhtesarin" e tij ka thënë: "Zinaja është kryerja e marrëdhënieve seksuale nga ana e muslimanit i cili i plotëson kushtet për përmbushjen e obligimeve fetare (ka hyrë në moshën e pjekurisë dhe është i rregullt psiqikisht), në organin e një njeriu tjetër që nuk është nën posedimin e tij, me vetëdije dhe qëllimisht."[8]
Përveç përkufizimeve të mësipërme ka edhe të tjerë, e Allahu e di më së miri.
Përkufizimi më i saktë për "zinanë" është: "Kryerja e marrëdhënieve seksuale në vaginë, me femrën e cila nuk është nën posedimin e mashkullit, duke mos patur në të paqartësira që të lënë të dyshosh."[9]
Bekër ibën Abdullah Ebu Zejd e ka pëlqyer këtë përkufizim, si dhe ka theksuar se penetrimi (futja) i organit seksual mashkullor në anus nuk konsiderohet "zina" (kurvëri) dhe se gjykimi për të është i ndryshëm nga ai i kurvërisë, por gjithsesi gjykimi për këtë të dytën është vrasja.
Esh Sheukeni e ka përkrahur këtë fjalë kur ka thënë: "Nëse arrihet të argumentohet se kryerja e marrëdhënieve në anus konsiderohet "zina" atëherë është i obligueshëm ndëshkimi, duke u argumentuar për këtë në fjalën e Allahut të Lartësuar:
"Laviren dhe lavirin i rrihni secilin prej tyre me nga njëqind të rëna (me kamzhik)…" [En Nurë: 2]
Mirëpo nëse nuk arrihet të vërtetohet nga ana gjuhësore dhe legjislative se kjo vepër quhet "zina", atëherë nuk është i obligueshëm ndëshkimi (i posaçëm për kurvërinë) për atë që vepron këtë punë dhe as për atë i cili akuzon pa patur prova dikë se e ka vepruar këtë punë (pra nuk dënohet ashtu siç dënohet ai që ka shpifur për kurvërinë sh.p.). Të argumentuarit me hadithin e të Dërguarit të Allahut (Paqja dhe bekimi i Allahut qofshin mbi të!) i cili urdhëron që të vritet bërësi dhe atij që i bëhet[10] nuk është me vend këtu. Kjo, sepse i Dërguari (Paqja dhe bekimi i Allahut qofshin mbi të!) e bëri të detyrueshme vrasjen e atij i cili e kryen këtë krim, duke mos bërë dallim mes atij i cili ka qenë i martuar dhe beqarit. Ndërsa në rastin e kurvërisë dënimi për atë i cili është i pa martuar (i virgjër) është goditja njëqind herë me kamzhik, kurse dënimi për të martuarin është gurëzimi (vrasja). Për sa i përket argumentimit të autorit[11] se kryerja e marrëdhënieve seksuale në anus është krim më i madh se kurvëria, kjo nuk vlen për këtë çështje, sepse ndëshkimet (el hudud) nuk përpilohen me krahasime.[12]
Ibën Rrushd el Kurtubi ka thënë: "Kurvëria është kryerja e marrëdhënieve seksuale, pa praninë e një akti martesor të saktë, madje pa praninë e një akti martesor qoftë ai edhe i dyshimtë, me një femër e cila nuk është nën posedimin e mashkullit (nuk është as bashkëshorte dhe as robëresh e tij). Për këtë kanë rënë dakord në përgjithësi të gjithë dijetarët islamë."[4]
Imam en Neueui (Allahu e mëshiroftë!) ka thënë: "Vërtetësia legjislative (fetare) e cila e bën të detyrueshëm ndëshkimin (për kurvërinë), është futja e majës së organit seksual mashkullor, apo e përmasës së saj, në organin seksual femëror…”[5]
Uthman el Hanbeli ka thënë: "Kurvëria është kryerja e marrëdhënieve seksuale të jashtëligjshme në vaginë apo anus.”[6]
Esh Sheukeni (Allahu e mëshiroftë!) ka thënë: "Zinaja është kryerja e marrëdhënieve seksuale që kryen mashkulli në organin seksual të femrës, pa praninë e një akti martesor qoftë ai edhe i dyshimtë.” Po ashtu kanë thënë: “Kurvëria është penetrimi i organit seksual mashkullor në një tjetër organ seksual, sigurisht të ndaluar nga feja."[7]
Khalili në "Muhtesarin" e tij ka thënë: "Zinaja është kryerja e marrëdhënieve seksuale nga ana e muslimanit i cili i plotëson kushtet për përmbushjen e obligimeve fetare (ka hyrë në moshën e pjekurisë dhe është i rregullt psiqikisht), në organin e një njeriu tjetër që nuk është nën posedimin e tij, me vetëdije dhe qëllimisht."[8]
Përveç përkufizimeve të mësipërme ka edhe të tjerë, e Allahu e di më së miri.
Përkufizimi më i saktë për "zinanë" është: "Kryerja e marrëdhënieve seksuale në vaginë, me femrën e cila nuk është nën posedimin e mashkullit, duke mos patur në të paqartësira që të lënë të dyshosh."[9]
Bekër ibën Abdullah Ebu Zejd e ka pëlqyer këtë përkufizim, si dhe ka theksuar se penetrimi (futja) i organit seksual mashkullor në anus nuk konsiderohet "zina" (kurvëri) dhe se gjykimi për të është i ndryshëm nga ai i kurvërisë, por gjithsesi gjykimi për këtë të dytën është vrasja.
Esh Sheukeni e ka përkrahur këtë fjalë kur ka thënë: "Nëse arrihet të argumentohet se kryerja e marrëdhënieve në anus konsiderohet "zina" atëherë është i obligueshëm ndëshkimi, duke u argumentuar për këtë në fjalën e Allahut të Lartësuar:
"Laviren dhe lavirin i rrihni secilin prej tyre me nga njëqind të rëna (me kamzhik)…" [En Nurë: 2]
Mirëpo nëse nuk arrihet të vërtetohet nga ana gjuhësore dhe legjislative se kjo vepër quhet "zina", atëherë nuk është i obligueshëm ndëshkimi (i posaçëm për kurvërinë) për atë që vepron këtë punë dhe as për atë i cili akuzon pa patur prova dikë se e ka vepruar këtë punë (pra nuk dënohet ashtu siç dënohet ai që ka shpifur për kurvërinë sh.p.). Të argumentuarit me hadithin e të Dërguarit të Allahut (Paqja dhe bekimi i Allahut qofshin mbi të!) i cili urdhëron që të vritet bërësi dhe atij që i bëhet[10] nuk është me vend këtu. Kjo, sepse i Dërguari (Paqja dhe bekimi i Allahut qofshin mbi të!) e bëri të detyrueshme vrasjen e atij i cili e kryen këtë krim, duke mos bërë dallim mes atij i cili ka qenë i martuar dhe beqarit. Ndërsa në rastin e kurvërisë dënimi për atë i cili është i pa martuar (i virgjër) është goditja njëqind herë me kamzhik, kurse dënimi për të martuarin është gurëzimi (vrasja). Për sa i përket argumentimit të autorit[11] se kryerja e marrëdhënieve seksuale në anus është krim më i madh se kurvëria, kjo nuk vlen për këtë çështje, sepse ndëshkimet (el hudud) nuk përpilohen me krahasime.[12]