[/COLOR]
Po Lover edhe mua me shkon te pyes, pse kjo kafshe e pa fajshme lindi keshtu? dhe sinqerisht qe nuk e di pergjigjen . Kush e beri te tille? Zoti apo jo.Vertet qe pyetje te tilla na cojne ne perfundimin se krijuesi egziston, por te cojne te mendosh se krijuesi eshte mekatar me i madh se njeriu perderisa denon nje kafshe qe meqense nuk ka arsye ,rrjedhimisht nuk mund te beje mekat [sic ke shkruar ti ne nje postim te meparshem ] apo mos valle ka te drejten sepse meqense i ka krijuar keto kafshe edhe mund ti denoje?Nuk e di por perseri [arsyeja dhe pasioni qe me ka dhuruar i madhi krijues ] me cojne te mendoj se pikerisht ky krijues eshte vertet me mekatar se une.Apo sic thote ajo fjala e urte bjeri samarit qe te degjoje gomari mua perseri me duket e pa drejte dhe mekat, pra krijuesi eshte me mekatar se une . Po Lover kafsha e ka te ngulitur ate meshiren ndaj te voglit, dhe patjeter qe krijuesi e mbolli kete, po urrejtjen kush e mbolli?zoti apo jo .Spartanet ne kohet e lashta femijet qe lindnin me difekte i vrisnin, ndersa delja kujdeset per pjellen e saj ,pra ne te zotet e mendjes i kemi vrare pjellat tona ,dhe sinqerisht qe kjo zotesi e mendjes [qe na e dha krijuesi]te ben per te vjelle, dhe zoti eshte me mekatar sesa une perderisa me dha keto aftesi, pra te vras pjellen time, vertet qe do te doja te isha kafshe dhe te mos beja mekat, keshtu qe do e kisha te sigurt parajsen. Lover me sa di une nuk ka njerez qe nuk bejne mekate apo jo?Atehere pse une duhet ti besoj krijuesit i cili me lindi mekatar,eshte e pa drejte te lindesh dhe te rritesh mekatar,pra krijuesi i pa gabueshem eshte mekatar perderisa gaboi dhe me dha forcen te jem mekatar.Lover qenia me e afert me krijuesin eshte njeriu apo jo? Atehere mendoj se dhe krijuesi urren, dhe pikerisht kjo urrejtje e beri ti jape krijesave te tij keto denime, si luftrat dhe vrasjet e femijeve dhe kursesi keto nuk mund te quhen shembuj, por vrasje ne mase. PRA KRIJUESI ESHTE ME MEKATAR SE UNE SEPSE UNE NUK KAM VRARE ASKEND .[dhe nuk kam denuar nje dele te pa fajshme te jete sakate per gjith jeten] krijuesi duhet te beje ne fillim autokritike per te keqijat qe ju ben krijesave dhe vertet qe nuk do te kete nevoje per shembuj