Ky është VDR2, i zhvilluar nga startupi amerikan Venus Aerospace: do t'ju lejojë të arrini 6 Mach (dhe të fluturoni në mbi 30 kilometra lartësi)
Nga Roma në Nju Jork në 55 minuta, nga Londra në Pekin në pak më shumë se një orë: jo fantashkencë, por realitet, për sa kohë që udhëtoni me 7400 kilometra në orë. Kjo është ajo që premton të bëjë startupi teksas Venus Aerospace, i cili të dielën më 29 shtator prezantoi një motor shpërthyes rrotullues revolucionar të quajtur VDR2, akronim për Venus Detonation Ramjet 2000 lb Thrust Engine, në Up.Summit në Bentonville (Arkansas). I përcaktuar nga kompania si "një hap i dukshëm përpara në fluturimin me shpejtësi të lartë", ai në fakt është krijuar për t'ju lejuar të arrini 6 Mach, afërsisht gjashtë herë më shumë se ajo e zërit. Në bazë të revolucionit (të mundshëm) është një sistem shtytës futuristik i cili, në vend që të shfrytëzojë djegien e ngadaltë të karburantit, sipas projektuesve do të jetë në gjendje të gjenerojë valë shpërthimi të cilat do të përhapen në mënyrë ciklike brenda qarkut, duke garantuar kështu performanca rekord. Testimi në kënd "Ky motor e bën ekonominë hipersonike një realitet," deklaroi bashkëthemeluesi i Venus Aerospace, Andrew Duggleby. Nga ana tjetër - siç mësojmë - fluturimi i parë testues i VDR2 do të kryhet që në vitin 2025. “Mezi presim të punojmë edhe më në thellësi, për të fluturuar shembullin e parë dhe në fund për të përsosur një motor koncepti që deri më tani ka ekzistuar kryesisht në tekstet shkollore, por kurrë si një njësi prodhimi, "tha Eric Briggs, shefi operativ i një kompanie tjetër të përfshirë në projekt të quajtur Velontra, përpara ngjarjes. Nëse kjo nuk do të mjaftonte, inovacioni do t'ju lejonte të udhëtoni në lartësi mbi 30 kilometra (rreth tre herë më të larta se fluturimet normale komerciale): mjaftueshëm për t'ju lejuar të shijoni privilegjin e admirimit të lakimit të Tokës, duke e lejuar retë.
Precedenti i Concorde.
Megjithatë siç na kujton proverbi, midis të thënit dhe të bërit ka një det (qielli, në këtë rast). Prandaj, është e vetëkuptueshme që përpara se të vendoset zyrtarisht në treg një pajisje kaq e sofistikuar, do të duhet të kapërcehen sfidat (ndaluese) që lidhen me çështje të tilla si siguria dhe efikasiteti i energjisë, ndikimi mjedisor dhe lehtësia e prodhimit, deri në të dyja. kostot e blerjes dhe mirëmbajtjes. Kjo do të thotë, shumë nga aspektet që më shumë se tridhjetë vjet më parë çuan Air France dhe British Airways të vendosnin Concorde (i cili arriti 2 Mach) në papafingo. Dhe çfarë nëse VDR2, megjithëse nuk është i përshtatshëm për transportin e pasagjerëve, do të përdorej për përdorime ushtarake? Për momentin, asnjë skenar nuk mund të përjashtohet. Ndërkohë udhëtarët po i mbajnë gishtat të kryqëzuar.
Corriere Della Sera