Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Titulli: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Fillojme me kriminelin dhe krimet pasiqe e ke cekur ne fillim !

Thote Zoti ne Kur'an:

"Dhe me te vertete, ne ndeshkimin e kriminelit, per juve ka jete, o ju te zotet e mendjes"

Andaj, njerezit do ta kuptojne se Allahu, nuk ka caktuar ndeshkimin e kriminelit, vetem pse eshte deshire apo vullnet i Zotit, se Ai eshte i Gjithdijshem, ka urdheruar dicka. Muslimani kete e kupton ndryshe, se ne kete ceshtje, ne urdherat e Zotit, ka urtesi, e nder emrat e Zotit eshte edhe "I urti". E Zoti ne kete ajet na tregon se, me te vertet kur muslimanet, apo sheriati Islam e ndeshkon kriminelin, nuk eshte qellimi qe atij t'i prehet koka, per ate kur e meriton, apo t'i prehet dora, per ate qe e meriton, apo te ndeshkohet me rrahje etj..Nuk eshte ky qellimi kryesor qe ai te denohet. Qellimi kryesor eshte qe te tjeret ta kuptojne se cfare demi mund t'i behet personit dhe shoqerise. Per kete, Zoti ne fund te citatit Kur'anor thote "...o ju te zotet e mendjes". Sepse, kur Zoti thote "Me te vertete ne ndeshkimin e kriminelit ka jete...", dikush mund te thote : Po si, ne po e denojme njeriun me vdekje, po e vrasim, cfare jete ka ne te ? Pergjigja eshte: Ka jete per te tjeret ! Sepse, kur nje kriminel, denohet me vdekje, apo i prehet dora, rrahet me kamxhik...Te tjeret, te cilet e kane ndermend ta bejne nje krim te tille, me siguri se do te vetedijesohen, me siguri se do ta kuptojne, se nqfs e bejne x krimin, nje dite do te ndeshkohen.
Andaj, qellimi i ndeshkimit te kriminelit eshte qe te tjeret te marrin mesim. Per ate, ndeshkimi ndaj kriminelit, nje kusht prej kushteve eshte qe te behet haptas, ne shesh, para njerezve, dhe te publikohet, njerezit ta shohin dhe ta dijne se cdo kriminel do ta marr ndeshkimin e merituar prej Zotit, prej ligjit Islam, gjykates Islame dhe prej muslimaneve. Perndryshe, njerezit nuk mund te vetedijesohen. Per ate, njerezit ne ligjet e tyre, t'cilat i kane bere vet njerezit, kane caktuar gjoba te ndryshme dhe denime te ndryshme. Ndaj ekzistojne burgjet e ndryshme, gjykatat e keshtu me rradhe. Sepse njerezit nuk jane te bindur, dhe ata nuk mund t'i ndale vetem ndergjegja, te thone se jemi burra te mira, e pastaj per hater te besimit qe kemi ndaj Zotit, ti braktisim te keqijat. Por njerezit, zakonisht jane ata qe frikohen prej denimeve. Ndaj Zoti ka caktuar ligje dhe rregulla qe te ndeshkohen kriminelet. Prej atyre krimeve me te medhaja, qe krimineli denohet me vdekje, denohet me denim, pra me te rreptin, pastaj edhe me prerjen e dores, apo rrahjen me kamxhik, apo burim, largim nga vendi etj. Krejt keto, dhe krejt qellimi i ketyre eshte qe njerezit te vetedijesohen, dhe te largohen, ta frenojne vetveten e tyre prej krimeve te ndryshme.

Per te mos u zgjatur me shume, sanksionet per vepra penale ne te drejten e sheriatit, mund te ndahen ne 4 kategori:

1. Denimet fizike

a. denimi me vdekje

b. prerja e dores

c. goditja me kamxhik

d. gurezimi

2. Privimi dhe kufizimi i lirise

3. Denimi me të holla

4. Qortimi nga gjykatesi



Secila nga keto eshte teme ne vete dhe bukur e gjate per t'u sqaruar dhe kuptuar. Nqfs ke dicka te pakjarte, me trego....!:)
 
Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

E cilat na qenkan kto gabimet e vogla ?? Une qe e bera dhe kte pyetje, kam pas te bej me njerez te till qe ti shikosh sot jan besimtar musluman madje e praktikojn rregullisht fen e tyre .Dhe feja i ka pranuar nderkoh qe une mendoj se ndshkimi duhet te jet per te gjitha kto jo i vecuar..



Gabimet e vogla llogariten psh. nese dikush ka nevoj per ndihmen tende dhe ti i thua: nuk mundem te ndihmoj sepse jam i zen duke mesuar, apo ti thuash: pse kerkon prej meje kete, ka edhe te tjer qe mund te ndihmojn -keto llogariten nder ato te voglat.

Kurse per njerzit ne pergjithesi po flas: i kan ber ne jeten e tyre disa gabimet e renda mbi toke dhe jan zhgenjy, pastaj duke qen te lodhur nga ajo qe kan ber, nga denimi po edhe keqardhja e tyre, ata kan kerku te behen religioz -duke mos njoft Zotin fare perpara.... Shumica edhe hyjn ne Islam -kur ne besimin e tyre nuk gjejn prehjen.

(((Pra musliman nuk eshte ai qe ne leternjftim i shkruan emri musliman,))) por musliman eshte ai qe ka frik Zotin Nje, i beson Atij, i nenshtrohet Atij, dhe me njerzit ka mirsjellje dhe drejtesi pa marr parasysh qfar tjeret besojn.
 
Redaktimi i fundit:
Titulli: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Fillojme me kriminelin dhe krimet pasiqe e ke cekur ne fillim !

Thote Zoti ne Kur'an:

"Dhe me te vertete, ne ndeshkimin e kriminelit, per juve ka jete, o ju te zotet e mendjes"

Andaj, njerezit do ta kuptojne se Allahu, nuk ka caktuar ndeshkimin e kriminelit, vetem pse eshte deshire apo vullnet i Zotit, se Ai eshte i Gjithdijshem, ka urdheruar dicka. Muslimani kete e kupton ndryshe, se ne kete ceshtje, ne urdherat e Zotit, ka urtesi, e nder emrat e Zotit eshte edhe "I urti". E Zoti ne kete ajet na tregon se, me te vertet kur muslimanet, apo sheriati Islam e ndeshkon kriminelin, nuk eshte qellimi qe atij t'i prehet koka, per ate kur e meriton, apo t'i prehet dora, per ate qe e meriton, apo te ndeshkohet me rrahje etj..Nuk eshte ky qellimi kryesor qe ai te denohet. Qellimi kryesor eshte qe te tjeret ta kuptojne se cfare demi mund t'i behet personit dhe shoqerise. Per kete, Zoti ne fund te citatit Kur'anor thote "...o ju te zotet e mendjes". Sepse, kur Zoti thote "Me te vertete ne ndeshkimin e kriminelit ka jete...", dikush mund te thote : Po si, ne po e denojme njeriun me vdekje, po e vrasim, cfare jete ka ne te ? Pergjigja eshte: Ka jete per te tjeret ! Sepse, kur nje kriminel, denohet me vdekje, apo i prehet dora, rrahet me kamxhik...Te tjeret, te cilet e kane ndermend ta bejne nje krim te tille, me siguri se do te vetedijesohen, me siguri se do ta kuptojne, se nqfs e bejne x krimin, nje dite do te ndeshkohen.
Andaj, qellimi i ndeshkimit te kriminelit eshte qe te tjeret te marrin mesim. Per ate, ndeshkimi ndaj kriminelit, nje kusht prej kushteve eshte qe te behet haptas, ne shesh, para njerezve, dhe te publikohet, njerezit ta shohin dhe ta dijne se cdo kriminel do ta marr ndeshkimin e merituar prej Zotit, prej ligjit Islam, gjykates Islame dhe prej muslimaneve. Perndryshe, njerezit nuk mund te vetedijesohen. Per ate, njerezit ne ligjet e tyre, t'cilat i kane bere vet njerezit, kane caktuar gjoba te ndryshme dhe denime te ndryshme. Ndaj ekzistojne burgjet e ndryshme, gjykatat e keshtu me rradhe. Sepse njerezit nuk jane te bindur, dhe ata nuk mund t'i ndale vetem ndergjegja, te thone se jemi burra te mira, e pastaj per hater te besimit qe kemi ndaj Zotit, ti braktisim te keqijat. Por njerezit, zakonisht jane ata qe frikohen prej denimeve. Ndaj Zoti ka caktuar ligje dhe rregulla qe te ndeshkohen kriminelet. Prej atyre krimeve me te medhaja, qe krimineli denohet me vdekje, denohet me denim, pra me te rreptin, pastaj edhe me prerjen e dores, apo rrahjen me kamxhik, apo burim, largim nga vendi etj. Krejt keto, dhe krejt qellimi i ketyre eshte qe njerezit te vetedijesohen, dhe te largohen, ta frenojne vetveten e tyre prej krimeve te ndryshme.

Per te mos u zgjatur me shume, sanksionet per vepra penale ne te drejten e sheriatit, mund te ndahen ne 4 kategori:

1. Denimet fizike

a. denimi me vdekje

b. prerja e dores

c. goditja me kamxhik

d. gurezimi

2. Privimi dhe kufizimi i lirise

3. Denimi me të holla

4. Qortimi nga gjykatesi



Secila nga keto eshte teme ne vete dhe bukur e gjate per t'u sqaruar dhe kuptuar. Nqfs ke dicka te pakjarte, me trego....!:)


LoverBoy e kuptoj dhe jam i qart ne kte qe keni shkruajt pasi dhe disa nga kto info i kam dit ..Por ajo qe doja te thosha une konkretisht qe te till njerez sot feja muslumane i ka pranuar ne gjirin e vet flas me teper per ne shqiperi se si funkionon kjo fe ne shqiperi dhe njerez te till nuk i ka denuar por i ka pranuar me gjith ate qe atan kan ber skan mas ndo nje ndshkim ??? Nuk e di ndoshta dhe do te ket ren ne vesh dicka e till....
 
Pe: Titulli: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

LoverBoy e kuptoj dhe jam i qart ne kte qe keni shkruajt pasi dhe disa nga kto info i kam dit ..Por ajo qe doja te thosha une konkretisht qe te till njerez sot feja muslumane i ka pranuar ne gjirin e vet flas me teper per ne shqiperi se si funkionon kjo fe ne shqiperi dhe njerez te till nuk i ka denuar por i ka pranuar me gjith ate qe atan kan ber skan mas ndo nje ndshkim ??? Nuk e di ndoshta dhe do te ket ren ne vesh dicka e till....

do e fshiej pergjigjjjen time...
 
Redaktimi i fundit:
Titulli: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Rendex, ne cdo bashkesi ka dele te zeza, besoj se e kupton kete thenje te urte. Flas per Islamin, pranon njerez per aq kohe sa kane bindje ne Zot (pra, s'kane dale nga besimi), qofshin kriminel etj. Te drejten e denimit te tyre e ka sheriati. Por, meqe sheriati nuk eshte ne funksion, nuk kemi te drejte t'i denojme ne si musliman. Kjo e drejte shkon tek ligji i shtetit (jo ai fetar).
Nuk eshte perfekt askush. Cdo njeri eshte gabimtar, me i miri prej tyre eshte ai qe pendohet dhe permiresohet. Ky eshte parim Islam. Ke mjaft shembuj besoj, se sa krimineli eshte bere njeri i drejt, eshte penduar, tani eshte OK. Sa hajduti eshte permiresuar, tani nuk eshte hajdut me. Pra, Zoti nganjehere nuk i denon menjehere per cdo mekat, por u jep kohe qe te pendohen dhe te permiresohen, ne menyre qe edhe vdekja te mos i ze pa u penduar, sepse ne te kunderten, nuk do t'kishte mbetur njeri i gjalle mbi siperfaqen e tokes, sikur te denoheshin njerezit per cdo mekat te tyre por, mekati nga mekati dallon kuptohet, mekatet e medhaja kane dallim nga mekatet e vogla.

E kane pyetur shoket Profetin Muhammed a.s. : A vjedh muslimani ? Po, vjedh- eshte pergjigjur. A ben zinna/prostitucion muslimani ? Po, ben- eshte pergjigjur. A rren/genjen muslimani ? Jo, nuk genjen- eshte pergjigjur.

Me kete shembull doja te thoja se edhe pse je besimtar, ne kete rast musliman, mund t'jesh besimtar por mekatar. Dhe ke kohe per t'u penduar e permiresuar, je kriminel apo genjeshtar, apo Rrugaç e ku ta di une. (genjeshtra eshte mekat i madh ).

Nuk eshte e udhes qe cdo kriminel te largohet nga Islami. Varet nga lloji i mekatit, nga shkelja e ligjit, kapercimi i kufijve te Zotit (te ndaluarat ne Islam). Nqfs nje musliman ben ndonje krim e nuk ndeshkohet, nuk eshte faji tek Islami, por tek pushteti i cili vepron dhe funksion ne ato momente e rrethana te caktuara. Se po te ishte sheriati bie fjala, dhe ndeshkimet te beheshin ne publik sic e ceka, s'do t'kishte pasur aq shume krime. Merre shembullin ne Arabi, kur mbeten te hapura lokalet gjate namazit te xhumase dhe askush nuk vjedh. Besimtari duhet ta kete frike ndaj Zotit, dhe bindjen se Ai e sheh ku do qe shkon dhe cfaredo qe vepron.

Me kujtohet ne nje xhuma sa falesha, nje Imam pat thene, e qe mendoj se eshte shembull i mire nqfs e ndaj me ty ketu :), thoshte :

"Jeta ne kete bote, i gjason nje deti te madh, por pa bregdet fare. Ne ate deti te madh, barka shpetimtare eshte besimi ne Zot. Ndersa 2 lopatat e barkes jane : Njera- Shpresa ndaj Zotit, dhe Tjetra - Frika ndaj Zotit" :)

Pra, muslimani jeton ne kete bote me frike & shprese ndaj Zotit.

Frike- ndaj denimit te Zotit

Shprese- Se Zoti eshte Me I meshirshmi Meshirues. Me te vertet, Meshira Ime ia ka tejkaluar Hidherimit Tim (ka thene Zoti). Shpresa se Zoti do t'na fale dhe do t'na udhezohe, padyshim nqfs ne e deshirojme udhezimin :)
 
Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Nje pyetje kisha,meqe sic thoni dhe besoni para Zotit jane te dy te njejte si femra si mashkulli,pse nje mashkulli i lejohet te kete me shume se nje grua,kurse gruas jo?Gjithmone duke marr parasysh se burri mund te mos beje femije,mundet te kene keqkuptime etj etj...Burrit po si beri gruaja femije merr nje tjeter,pse gruaja smund te marr nje burre tjeter ne shtepi,nje burre te dyte e te beje femije me te??Flm paraprakisht:)
 
Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Nje pyetje kisha,meqe sic thoni dhe besoni para Zotit jane te dy te njejte si femra si mashkulli,pse nje mashkulli i lejohet te kete me shume se nje grua,kurse gruas jo?Gjithmone duke marr parasysh se burri mund te mos beje femije,mundet te kene keqkuptime etj etj...Burrit po si beri gruaja femije merr nje tjeter,pse gruaja smund te marr nje burre tjeter ne shtepi,nje burre te dyte e te beje femije me te??Flm paraprakisht:)


Për ta kuptuar më mirë, po e shtroj një pyetje:

Nëse jemi duke jetuar në një shoqëri liberale,
ku gruaja mund të ketë bile edhe 4 apo 5 burra:
sa fëmijë mund t'i bënte ajo familje brenda 10 vitesh?

Dhe tani kthene të kundërtën, ku një burrë ka 4 apo 5
gra, sa femijë mund t'i kishte ajo familje brenda 10 viteve?


Ndoshta i duket dikujt qesharake krahasimi, por kur mbanim para do vitesh
pula, mbanim vetëm një gjel. I mjaftonte të tërave.
 
Titulli: Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Nje pyetje kisha,meqe sic thoni dhe besoni para Zotit jane te dy te njejte si femra si mashkulli,pse nje mashkulli i lejohet te kete me shume se nje grua,kurse gruas jo?Gjithmone duke marr parasysh se burri mund te mos beje femije,mundet te kene keqkuptime etj etj...Burrit po si beri gruaja femije merr nje tjeter,pse gruaja smund te marr nje burre tjeter ne shtepi,nje burre te dyte e te beje femije me te??Flm paraprakisht:)

Kur e kane pyetur nje dijetar:

- O Ebu Hanifa, pse nuk lejohet ne islam martesa e gruas me kater burra? Pse Islami ia ka bere kete padrejtesi gruas, kur burri ne Islam i merr deri ne 4 gra?!

I gjetur perpara kesaj pyetje Imam Ebu Hanifa zuri te mendohej se cfare pergjigje tju jepte pyetesve. Papritur Imam Ebu Hanifa i tha bijes se tij, Hanifes qe ti sillte 4 gota me uje. Hanifa beri keshtu.

Me pas Imam Ebu Hanifa i kerkoi bijes se tij qe ti sillte edhe 4 esenca te ndryshme pijesh, por qe ato esence te ishin njera e kuqe, njera e verdhe, njera e zeze e njere bardhe ne ngjyre. Pasiqe e Hanifa e beri kete gje, Ebu Hanifa iu dha 4 grave nga nje gote me pije me ngjyre. Por ne te gjitha gotat ngjyra stononte. Me pas Ebu Hanifa e morri nje gjym dhe i urdheroi te 4 grate qe te hidhnin pijet e tyre ne gjym.

Pasiqe e ben kete, atehere Ebu Hanifa iu tha atyre; Tash ju lus qe secila prej jush me gjymin qe e keni perpara te merrni prap mbrapsht pijen qe ju kishit me pare neper gotat tuaja (sipas ngjyres se caktuar). Grate qe e kishin pyetur Ebu Hanifen me pare per punen e marteses, tashme duke pare se pijet e tyre ishin perzier e bere lemsh ne gjym, e pyeten Ebu Hanifen sesi ishte e mundur kjo gje pasiqe pijet e tyre kishin ngjyra te ndryshme dhe ato ne gjym ishin perziere me njera tjetren e qe te ndaje ujin nga uji ishte e pamundur..

Pasiqe grate iu pergjigjen Imam Ebu Hanifes ne kete forme, Ebu Hanifja duke qeshur iu tha atyre; E si do te jete puna moj gra nese nje grua martohet me 4 burra? I kujt do te jete femija valle nese dicka e tille ndodh me te vertete? Pasiqe ju nuk mundi qe te mblidhni dot pijen tuaj nga ky gjym, atehere si do te munden 4 burra qe jane martuar me nje grua qe te dine se i kujt eshte femija qe do te lindi gruaja?


Ta solla kete shembull, pasiqe mua me ka pelqyer personalisht kur e pata lexuar per se pari here, para shume viteve.

Martesa e gruas me shume burra quhet Poliandria nese nuk gaboj si term, ashtu njihet. Ne e dime se nese nje burre ka me shume se 1 grua, prinderit e femijeve te lindur ne martesa te tilla lehte mund te identifikohen. Si babai ashtu edhe nena shume lehte mund te dihen. Ne rastin e nje gruaje qe marton me shume se 1 burre, vetem nena e nje femiju te lindur ne martesa te tilla mund te identifikohet, por jo edhe babai (edhe pse sot, me perparimin e shkences, si babai poashtu edhe nena, mund te identifikohen me ndihmen e testeve gjenetikeIslami i kushton rendesi te jashtezakonshme identifikimit te prinderve, babait dhe nenes.
Ne anen tjeter, burri per nga vet natyre e krijimit, eshte me i pergaditur per me shume se nje grua, ndersa gruaja jo, duke pasur parasysh tek gruaja, ndryshimet e shumta psikologjike dhe ne sjellje, gjate menstruacioneve.

Ose fakti tjeter: Gruaja e cila ka me shume se 1 burre, do t'kete disa partner ****ual ne te njejten kohe, prandaj ka shume mundesi qe te perfitoje semundje tshumta venerale apo semundje tjera qe transmetohen ****ualisht, semundje t'cilat shume lehte mund te barten edhe tek bashkeshorti i saj, madje edhe nese asnjeri nga ta nuk ka marredhenie tjera jashte-martesore. Keshtu nuk ndodh tek burri qe ka me shume se një grua. Keto ishin vetem disa nga arsyet perse poliandria eshte e ndaluar ne Islam.

pse gruaja smund te marr nje burre tjeter ne shtepi,nje burre te dyte e te beje femije me te??

Gruaja ne kete rast ka te drejte te kerkoje divorc, ose me pelqimin e burrit te saj, te marrin nje femije per ta adaptuar, me kusht qe ne kohen e duhur t'i tregojne femiut se ata nuk jane prinderit e tij/saj te vertete :)
 
Titulli: Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Nje pyetje kisha,meqe sic thoni dhe besoni para Zotit jane te dy te njejte si femra si mashkulli,pse nje mashkulli i lejohet te kete me shume se nje grua,kurse gruas jo?Gjithmone duke marr parasysh se burri mund te mos beje femije,mundet te kene keqkuptime etj etj...Burrit po si beri gruaja femije merr nje tjeter,pse gruaja smund te marr nje burre tjeter ne shtepi,nje burre te dyte e te beje femije me te??Flm paraprakisht:)

Pyetje :

Nese një burrë e ka te lejuar të ketë më shumë se një grua , atëherë përse Islami ia ndalon nje gruaje të ketë më shumë se një burrë ?

Përgjigje :

Shumë njerëz, përfshirë edhe disa Muslimanë , venë ne diskutim arsyjen e lejimit te muslimanit të ketë më shumë se një grua , përderisa femres i ndalohet e njëjta “e drejtë”.

Se pari më lejoni që prerazi të deklaroj , se bazat e shoqerisë Islame janë drejtësia dhe paanësia. Allahu e ka krijuar burrin dhe gruan te barabartë , por me aftësi dhe përgjegjësi të ndryshmë. Burri dhe gruaja janë te ndryshem , fiziologjikisht dhe psikologjikisht. Rolet dhe përgjegjësitë ne mes tyre dallojnë. Burri dhe gruaja jane te barabart në Islam por jo edhe identik.

Disa pika në vazhdim numërojnë arsyjet për se poliandria është e ndaluar në Islam :

1. Nëse një burrë ka më shumë se një grua, prindërit e fëmijëve të lindur në martesa të tilla lehtë mund të identifikohen. Si babai ashtu edhe nëna shumë lehtë mund te dihen. Në rastin e një gruaje që marton më shumë se një burrë, vetëm nëna e një fëmiju të lindur në martesa të tilla mund të identifikohet, por jo edhe babai. Islami i kushton rëndësi të jashtëzakonshme identifikimit të prindërve, babait dhe nënës. Psikologët tregojnë se fëmijët që nuk i njohin prindërit e tyre posacërisht babain e tyre, pësojnë trauma dhe shqetësime të forta mentale. Shpesh ata kanë një fëmijëri të palumtur. Për këtë arsyje fëmijet e prostituteve kanë një fëmijëri të pa shëndetshme. Nëse një fëmijë i lindur në martesa të tilla shkon në shkollë, dhe kur prej nënës kërkohet emri i babait, ajo duhet të jep dy apo më shumë emra. Megjithatë, unë e kam parasyshë se përparimet e fundit në shkencë kanë bërë të mundur që si babai ashtu edhe nëna mund të identifikohen me ndihmën e testeve gjenetike. Kështu që kjo pikë e cila ishte e zbatueshme për të kaluarën, mund të mos jetë e zbatueshme për të tashmën.

2. Burri është më poligamist nga natyra krahasur me femrën.

3. Biologjikisht, është më lehtë për një burrë t’i kryej obligimet e veta si bashkëshort, pavarësisht nga numri i grave. Në të njëjtën situatë, një grua që ka më shumë se një bashkëshort, nuk do të jete ne gjendje t’i kryej detyrat e veta si bashkëshorte. Kjo, për shkak se gruaja përjeton ndryshime të shumta psikologjike dhe në sjellje gjatë fazave të ciklit menstrual.

4. Gruaja e cila ka më shumë se një bashkëshortë, do të ketë disa partner ****ual në të njëjtën kohë, prandaj ka shumë mundësi që të përfitojë sëmundje të shumta venerale apo sëmundje të tjera që transmetohen ****ualisht, e të cilat shumë lehtë mund të barten edhe tek bashkëshorti i saj, madje edhe nëse asnjëri nga ta nuk ka mardhënie tjera jashtëmartesore. Kështu nuk ndodh tek burri që ka më shumë se një grua.

Këto ishin disa nga arsyet që çdonjëri mund ti identifikojë. Sigurishtë se ka shumë më tepër shkaqe për se Allahu, me Dijen e Tij te pakufishme, e ka ndaluar poliandrinë.

(Pjesë nga libri “20 most common questions about Islam” nga Dr. Zakir Abdulkarim Naik )
 
Titulli: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Ose fakti tjeter: Gruaja e cila ka me shume se 1 burre, do t'kete disa partner ****ual ne te njejten kohe, prandaj ka shume mundesi qe te perfitoje semundje tshumta venerale apo semundje tjera qe transmetohen ****ualisht, semundje t'cilat shume lehte mund te barten edhe tek bashkeshorti i saj, madje edhe nese asnjeri nga ta nuk ka marredhenie tjera jashte-martesore. Keshtu nuk ndodh tek burri qe ka me shume se një grua. Keto ishin vetem disa nga arsyet perse poliandria eshte e ndaluar ne Islam.

Edhe burri mer semundje me transmetim s eksual nqs ka shume partnere.
Nuk ka ndryshim ketu midis gjinive.
 
Titulli: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Askush nuk tha se nuk eshte e mundur ajo edhe tek meshkujt, por tek grate eshte me lehte dhe me shpesh. I Lartmadherishmi eshte Perfekt, ndaj kur ka ndaluar nje gje, e ka ndaluar me urtesi, neve na takon ta studiojme dhe ta analizojme ne menyre te duhur.
 
Titulli: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Doktoreshe Zina pse qet shqelma kot kapesh te semundja,shikoje pergjigjen tjeter ti mundesh ta dish se femija i kuj eshte kur ke ba dashuri me 4 burrat e tu brenda javes :D
 
Titulli: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Doktoreshe Zina pse qet shqelma kot kapesh te semundja,shikoje pergjigjen tjeter ti mundesh ta dish se femija i kuj eshte kur ke ba dashuri me 4 burrat e tu brenda javes :D


Quk nuk po "qes" shqelma.
Pjesen tjeter te pergjigjes e lexova ( para se te pergjigjem, se une skisha nga ta dija se cfare do pergjigjet Loverboy, qe te terheq nga aty vetem cfare dua te komentoj!) por nuk e komentoj. Pse? Sepse nqs kjo eshte feja myslimane, e nqs femra myslimane eshte e kenaqur me kete statut dhe e pranon, mua sme intereson, as do me interesoj ndonje dite. Keshtu qe mua mund te me duket absurde, pa kuptim, e papranueshme apo tradheti me dokumenta ne regull, pak rendesi ka, s'eshte tema e duhur per te shprehur mendimin tim reth kesaj.
Edhe pse ka dhe femra myslimane qe nuk e pranojne poligamine, gje qe duhet te veri nje "?" te madhe! Por prap, sic thash, nuk hy ne kete teme.

Nqs u ndala, tek puna e semundjes, eshte sepse u tha " mashkulli ska nje rezik si femra te infektohet".
Une te jap nje shembull te thjesht. Sot eshte shume i perhapur kanceri ne qafen mitrore. Nder faktoret qe cojne ne shfaqjen e ketij kanceri, eshte virusi HPV. Sipas te dhenave te fundit, 50 % te meshkujve ( mbase dhe me shume) jane te infektuar. Pra 1 ne 2 meshkuj jane te infektuar.
Nqs ky 1 mashkull ka mardhenje me 4 femra, automatikisht i infekton te 4. Ose shikoje problemin nga ana tjeter. Nqs njera nga nuset e mashkullit ka HPV, do infektoj burrin, qe me tej do infektoj dhe 3 grate e tjera. Virusi nuk transmetohet vetem ne ane ****uale ( nqs do thuash qe supozohet qe ne lidhjen myslimane martesat behen me virgjeresha) sic dhe fakti qe virusi nuk shfaqet menjehere pas infektimit, pra mashkulli mund te infektoj e nuset e tjera pa e ditur fare.
Mund te marim me radhe tere semundjet me transmetim ****ual, por ska kuptim.


Sa per pyetjen tende, do te me thuash qe nje femer duhet te ndihet krenare qe burri saj le shtatzane 4 femra brenda javes?!
Nuk shikoj asnje gje per tu krenuar ketu, se ne konceptin tim familja ka mama dhe baba, qe mundohen te jene prezent ne jeten e femijes sa eshte i vogel, dite per dite, jo nje dite po e 3 jo.

Une nuk shoh ndryshim midis nje femre dhe nje mashkulli qe brenda javes shkojne me 4 partner te ndryshem. Per mua hyne ne nje kategori, edhe nqs 1 prej tyre mund ti kete me dokumenta ato partneret. Por te thash, nuk eshte tema te them ca mendoj une per kete.
Une ceka vetem cfare s'ishte e sakt ne pergjigje, per te tjerat te pergjigjen myslimanet qe jane te implikuara direkt ne problem.
 
Titulli: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Code:
Une nuk shoh ndryshim midis nje femre dhe nje mashkulli qe brenda javes shkojne me 4 partner te ndryshem.

Po ti ishe ajo qe gjithmone thoje nese i kushtohet rendesi pastertise, s'ka rrezik shume. Andaj edhe ketu futet kujdesi ndaj pastertise, por s'pajtohem kurrsesi se sikur mashkulli poashtu edhe femra mund te bartin njejt semundje.
 
Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

cmendim ke loverboy per keto me poshte?


Nuk duhet refuzuar kurre burri (sipas hadithisteve)



Gruaja do të këtë kujdes që të mos refuzojë burrin e saj kur e thërret në plotësimin e nevojave të tij. Ebu Hurejre r.a. transmeton se i Dërguari i Allahut s.a.v.s. ka tërhequr vërejtjen: “Nëse një burrë e thërret gruan e tij në shtrat, dhe ajo e refuzon, ndërsa ai fle i hidhëruar në të, atë grua do ta mallkojnë melaiket deri në agim!”.



Në dy përmbledhjet (Buhari dhe Muslimi) thuhet se i Dërguari i Allahut s.a.v.s. ka thënë: “Nëse gruaja fle jashtë shtratit të burrit të saj, melaiket do ta mallkojnë deri në agim! Dhe pasha Atë, në dorën e të cilit është shpirti im, çdo burrë që e thërret gruan e tij në shtrat dhe ajo refuzon, i hidhëruar në të është Ai i cili është në qiell, derisa burri nuk qetësohet!”.



Nuk e refuzon, qoftë duke e lënë edhe bukën të digjet





Nëse burri kërkon t.i plotësojë nevojat e tij intime, gruaja duhet t.ia plotësojë qoftë edhe nëse e ka bukën në zjarr. Kjo bazohet në hadithin të cilin Talk ibn Ali e transmeton nga Muhamedi s.a.v.s.: “Nëse burri e thërret gruan e tij që të kënaqë nevojat e tij, le t.i shkojë, qoftë edhe nëse e ka bukën në furrë!”



El Mubarekfuri duke e komentuar këtë hadith, thotë se gruaja është e obliguar që të kënaqë burrin e saj, qoftë edhe nëse e ka futur bukën në furrë, duke e ditur se nuk guxon të largohet nga furra, me qëllim që buka mos të digjet. Më mirë është që buka të digjet sesa burri të humb durimin dhe të shkojë në amoralitet.



Kushti për Xhennet është kënaqja e burrit



Se sa janë me rëndësi marrëdhëniet e mira mes burrit dhe gruas më së miri tregon hadithi i Ummi Selemes r.a. në të cilin i Dërguari i Allahut s.a.v.s. kushtëzon hyrjen në Xhennet të gruas





me kënaqjen e burrit. Ai thotë: “Secila grua e cila vdes, ndërsa burri i saj është i kënaqur me të, do të hyjë në Xhennet!”.
 
Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

po per kete?


Mashtrimi mbi Palestinen i Islamisteve

Lufta mes palesinezeve dhe izraeliteve eshte ceshtje kombetare palestineze e jo ceshtje fetare sic perpiqen t’a proklamojne Islamistet e sotem, per me teper popuj te tjer myslimane si psh Kurdet po shtypen nga vende myslimane si Iraku, Turqia, Siria , e Irani, dhe per keta nuk paska xhihad …kurse per palestinezet paska, ..pse nuk e thone hapur qe qellimi i tyre eshte Izraeli e jo velezrit e tyre myslimane??…pasi nqs do ishte keshtu ,..pse ateher nuk bejne te njejten edhe per Kurdet???:



Populli i Palestinës është në mazhorancë myslimane , por ka edhe të krishterë me kombësi palestineze,Palestinezët e krishterë i takojnë komuniteteve , ortodokse , katolike dhe protestante,







Ka shumë palestinezë të Krishterë që luftuan për çlirimin e Palestinës, si psh:Daoud MikhailHannan AshrawiEmile HabibiEduard SaidElia SulejmanAtallah MansourAzmi BisharaAnis ShorroshGeorge HabashNayef HawatmehRifat Odeh KassisRaimonda Tawil







Babai i Hanan Asshrauit, Daoud Mikhail-i, ishte themelues i Organizatës për اlirimin e PalestinësGeorge Habash , i cili ishte një palestines i krishterë ortodoks , ishte themelues i PFLP(Frontit popullor për çlirimin e Palestinës)Atallah Hanna, ishte zëdhënëse e Kishes Ortodokse në Jeruzalem , që ndihmoi rezistencën Palestineze me përpjekjet e saj kundër okupacionit të huaj Izraelit.Palestinezët si popull , si te krishterë ashtu dhe myslimanë , janë që të gjithë nën presionin e regjimit Izraelit.



Ne vitin 1948, Palestinezët e Krishterë përbënin 35% të popullatës ,Tani 55% e palestinezëve të krishterë janë jashtë Atdheut të tyre Mëmë,



Një protestë që u mbajt kundër murit Izraelit që ndan palestinën në qytetin Beit Jala ,nga një grup i të krishtereve palesinezë, ku të pranishëm ishin edhe myslimanë palestinezë :25 Shkurt 2012



Myslimanët e pranishëm e ndjanë lutjen me të krishterët sipas menyrës së tyre(duasë)





Kurse më poshtë është një protestë më e hershme e të krishterëve Palestinezë kundër okupacionit Izraelit ku në duar mbajnë edhe Kryqin edhe Kuranin:

Shiko fotografinë 17675
Shiko fotografinë 17676
Shiko fotografinë 17677






















Nje interviste e shkurter me At Emanuel Musallem ne gaza te Palestines:



Ati Emanuel Musallem shpjegon se si ai është prifti i më shumë se 4000 të krishterëve në Gaza. Shkolla e tij ka më shumë se 1.200 studentë, nga të cilat 1000 janë nxenes myslimane. Ati Emanuel shpjegon se si udhëheqësit e Hamasit kanë dërguar fëmijët e tyre në këtë shkollë, sepse ai nuk është predikuar “krishterimin”, ai më tepër është duke “përhapur dritën e dijes në kombin e tij palestinez”. Ati Emanuel e deklaron vetë veten së pari si arab, pastaj si një palestinez, dhe pastaj si një i krishterë.



Nje shembull i respektit te ndersjelle i palestinezeve myslimane me palestinezet e krishtere;





Në një nivel tjetër, Hamasi ka treguar gjithmonë respekt për festimet e Krishtlindjeve fetare. Në dhjetor 2003, ata ishin te parët që organizuan një paketë ndihme dhe donacione për familjet, shtëpitë e të cilëve ishin dëmtuar nga Forcat izraelite në Rafah.Lëvizja shkoi edhe më tej sa në prag të Krishtlindjeve të vitit 2003 kur disa zyrtarë të veshur si me uniforma ushtarake palestineze kane shpërndarë dhurata për fëmijët e krishterë në Betlehem. Një tjetër shembull i tolerancës dhe respektit ndërmjet dy bashkësive fetare palestineze ishte kur Deklarata është lëshuar nga Hamasi në vitin 1990, duke anuluar një grevë të përgjithshme e cila përkonte me festat fetare të Krishtlindjeve.





Per Izraelin , ceshtja palestineze eshte kombetare arabe e jo fetare:



Izraeli zyrtar, asnjëherë deri tani nuk e ka trajtuar Organizatën për اlirimin e Palestinës si organizatë islamike, jo nga fakti se shumë udhëheqës të saj, respektivisht shumë udhëheqës eminentë të organizatave dhe grupeve të ndryshme terroriste që veprojnë në kuadër të saj (si, p.sh., Dr. Georg Habash, kryetar i Frontit Popullor Palestinez, Gjeneral Dr.Vadi Hadad, kryetar i Komandos Direkte të Frontit Popullor Palestinez, Fuad Shemaili themelues i Shtatorit të Zi, etj.) ishin të krishterë, por nga fakti se qëllimi politik i Organizatës për اlirimin e Palestinës, kishte të bënte me zgjidhjen e çështjes kombëtare arabe, përkatësisht asaj palestineze.



e njejta vlen edhe per Kurdet : Të gjithë këta subjekt terrorist islamikë, duhen dalluar qartë nga organizatat, grupet dhe lëvizjet e ndryshme militante që veprojnë edhe në vetë botën islame. Kriteri themelor për dallimin e tyre është qëllimi politik. Në bazë të këtij qëllimi mund të themi se Partia Komuniste e Kurdistanit, me gjithë faktin se ka një anëtarësi relativisht të pastër islame, nuk konsiderohet si organizatë islamike, por si lëvizje nacionale, e cila është e organizuar dhe vepron në bazë të ideologjisë komuniste me qëllim të çlirimit dhe themelimit të shtetit të pavarur të Kurdistanit



Te Krishteret nga Betlehemi agjerojne se bashku me myslimanet muajin e ramazanit ne shenje solidaritetiE ENJTE, 19 GUSHT 2010; 14:29



Te Krishterët e Betlehemit, vendlindja e Isait a.s., iu bashkuan muslimanëve në agjërim dhe kështu vazhduan traditën shekullore të solidaritetit ndërfetar.



Mike Kanawati,i krishterë, banorë i Betlehemit, agjëron ditët e ramazanit, së bashku me fqinjët e tij muslimanë.”Agjërimi, qoftë në mënyrën krishterë apo muslimane, të bënë të ndiesh vuajtjet e atyre që nuk kanë ushqim”"Gjyshja ime kishte zakon të agjëron agjërimin krishterë dhe musliman, dhe ne jemi edukuar për të treguar respekt dhe solidaritet me fetë e tjera,” tha Kanawati.



Kanawati thotë se ndihet krenarë ‘si shumë të krishterë të tjerë’ që agjëron muajin musliman të ramazanit dhe se kjo në asnjë mënyrë nuk i zvogëlon bindjet e tij krishtere.



Ai zbuloi se disa nga shokët e tij muslimanë gjithashtu agjërojnë në mënyrën krishtere, duke u përmbajtur nga djathi, mishi dhe qumështi, si shenjë solidariteti me të krishterët.



Tradita e agjërimit, tha Kanawati, ka mbijetuar qindra vjet në brezat e muslimanëve dhe të krishterëve që bashkëjetojnë në Betlehem.



Bethlehemi është i populluar kryesisht me muslimanë, por është edhe shtëpia e bashkësisë më të madhe të krishterë në Palestinë.



Në hulumtimin e kryer mbi të krishterët e Betlehemit në vitin 2006 nga Qendra për hulumtime dhe aialog kulturor, 90% deklaruan se ata kanë miq muslimanë, 73,3% thanë se qeveria palestineze respekton trashëgiminë krishterë të qytetit, ndërsa 78% ka njoftuar eksodin e të krishterëve nga Betlehemi për shkak të kufizimeve izraelite të udhëtimit në këtë zonë.



Krishtert nga Betlehemi agjrojn bashk me muslimant - Islam Gjakova.net



Në vitet kur u krijua shteti i Izraelit, sipas një raporti të National Catholic Reporter palestinezët e krishterë numëronin rreth 400 000 banorë, shifër kjo e cila pësoi rënie drastike të vazhdueshme gjatë viteve të konfliktit duke rënë në vetëm 60 000 sa besohet se janë momentalisht të krishterët arabë në territoret e okupuara Palestineze. Ata e shohin veten para së gjithash si arabë dhe kjo edhe ka rezultuar në një numër të madh të figurave të shquara të cilat kanë dalë nga ky komunitet dhe të cilët e kanë dhënë kontributin e tyre në përpjekjen për çlirim. Personalitete si Hanan Ashravi, Emile Habibi, Eduard Said, George Habash, Nayef Hauatmeh, Suleiman Hodali, Afif Safieh, dhe aktivistja Raymonda Tauil e cila është e ëma e gruas së presidentit të ndjerë Arafat që të gjithë ishin të krishterë dhe aktivitetet e tyre në luftën Palestineze për pavarësi kanë qenë enorme dhe të mirënjohura nga banorët Palestinezë.



Xhihadi islamik ne PalestineXhihadi Islamik (Përpjekja islamike), Hezb – Allah (Partia e Allahut), HAMAS (Lëvizja e kryengritjes islamike), etj., i rekrutojnë anëtarët e tyre jo në emër të çështjes së tyre nacionale, por në emër të fesë islame. Udhëheqësit e këtyre organizatave terroriste janë kryesisht edhe udhëheqës fetarë, të cilët duke e akuzuar dhe fajësuar botën perëndimore për çdo gjë të keqe që ekziston në botën islame, e propagandojnë edhe qëllimin e tyre të fundit „përhapjen e fesë islame në tërë botën, në rast nevoje edhe me luftë



Si lëvizje, organizata ose grupe terroriste islamike nuk duhet kuptuar të gjitha lëvizjet, organizatat ose grupet terroriste me anëtarësi të pastër myslimane, por vetëm ato që janë të organizuara dhe që veprojnë në emër të „interpretimeve të ndryshme të mësimeve të Islamit”. Të gjithë këta subjekt terrorist islamikë, duhen dalluar qartë nga organizatat, grupet dhe lëvizjet e ndryshme militante që veprojnë edhe në vetë botën islame
 
Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Idhujtaria ne Islam

Shehadeti… ne pak fjale !


Sipas Myslimaneve Suni, Muhamedi a.s e ka thene keshtu shehadetin:



Deshmoj se nuk ka zot tjeter pos Allahut dhe deshmoj qe une(Muhamedi) jam i derguari i Allahut



pse…a nuk e dinte profeti Muhamed qe ishte i derguari i Allahut?

pse…a nuk e dinte Allahu qe Muhamedi i shte i derguari i Tij?



pra Muhamedi kujt po i’a deshmonte kete gje , Allahut , apo vetes??



dhe si ka mundesi qe muslimanet e sotem thone qe ndjekim Muhamedin ne theniet dhe veprimet e tij …nese konkludojme qe Muhamedi nuk e ka thene Shehadetin keshtu si me lart?(qe eshte e logjikshme)



Pra, a ka mundesi qe profeti Muhanmed t’a kete thene shehadetin ashtu sikur pretendojei myslimanet sot??





Nje pyetje tjeter logjike do te ishte se;

A e njihte Ibrahimi profetin Muhamed kur akoma ai(Muhamedi) nuk kishte lindur??.., ne menyre qe te therriste edhe ai(Ibrahimi) emrin e profetiti Muhamed ne shehadetin e tij???

po kete pyetje do e beja edhe per Jezusin , Moisiun , etj etj





nqs, Ibrahimi nuk e njihte profetin Muhamed dhe si rrjedhoje nuk kishte si t’a therriste emrin e tij ne shehadet …atehere si shpjegohet ndryshe ky ajet kuranor???

[3:95] Thuaj, “Perëndia e ka deklaruar të vërtetën: Ta ndiqni fenë e Abrahamit –monoteizmin. Ai nuk ishte idhujtar.”







Shehadeti sipas Hadithit:

Pohimi i Shahadetit që recitohet nga Sunitët, nisë nga Ebu Hurejra dhe transmetohet në “Hadith” – tradita gojore që i atribohen Profetit Muhamed. Hadithi i dhënë më poshtë është nga “Mishkat-ul-Masabih, përkthim i Fazlul Kerim, Volumi 1, Kapitulli 1, numër 27.



Sa i përket Shahadetit, hadithi thotë: Një ditë Ebu Hurejra shkoi tek njerëzit dhe u tregoi atyre se i Dërguari e ka autorizuar atë tu tregoj atyre që të recitojnë Shahadetin “ash hadu anlaa ilaha illallhu ëa ash hadu anna muhamadar-rasulullah”. Një tjetër version thotë ” muhamadan abduhu ëa rasuluhu”. Personit të parë që Ebu Hurejra i tha për Shahadetin, ishte Omeri. Kur Omeri ndëgjoi për këtë, e goditi Ebu Hurejren në krahërorë dhe e përplasi në tokë. Pastaj Omeri vendosi këmbën e tij në qafën e Ebu Hurejrës dhe e pyeti atë se si guxoi të shqiptoj një blasfemi të tillë?



Ebu Hurejra (i cili regjistroi në hadith se si pranoi rrahje disa herë nga Omeri gjatë jetës së tij) pastaj qau dhe emëroi të Dërguarin si autoritet të vetin. Kur prap u sfidua nga Omeri, Ebu Hurejra tërhoqi një palë pantofle lëkure dhe i tregoi ato Omerit. Pantoflet, tha ai, i ishin dërguar atij nga Profeti, si provë për atë që ai po thoshte. Duke njohur pantoflet e Profetit, Omeri u qetësua. Të gjithë pastaj të lumtur filluan ta recitojnë Shahadetin. (përfundon hadithi).



Si duket, askush nuk e din identitetin e saktë të këtij Ebu Hurejra, bile as studiuesit sot nuk pajtohen me emrin real të tij. Edhe pse ekziston një hadith (gjithashtu i atribuohet Ebu Hurejrës) që nuk duhet t’i thërrasim njerëzit me pseudonime (nickname), Ebu Hurejra në vetvehte është një pseudonim që do të thotë “Babai i Maceve”. Pra, autori i Shahadetit Sunni ishte një njeri i panjohur i cili u sulmua nga një shok i Profetit.



Ja si Deshmojne , Allahu , Engjejt dhe ata qe kane dije …por mjafton Allahu si deshmitar:

[3:18] Perëndia dëshmon se nuk ka perëndi përveç Tij, e ashtu dëshmojnë edhe engjëjtdhe ata që kanë dije. Sinqerisht dhe me të drejtë, Ai është perëndia absolut; nuk ka tjetërperëndi pos Tij, të Plotfuqishmit, Më të Mençurit.
 
Titulli: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Bani, disa nga keto pyetje, i ke bere ne ca tema qe i ke hapur vet, aty e ke pergjigjen. Pyetjet tjera jane politike, pjesa tjeter provokuese, pasi te njohim ty ne kete forum se cfare qellimi ki. Lexoje ne fillim cfare kam thene:

Dhe nje gje tjeter, pyetjeve do t'ju pergjigjemi vetem ne rast se shihet qe pyetesi ka bërë pytjen sincerisht,
 
Pe: Titulli: Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Kur e kane pyetur nje dijetar:




Ta solla kete shembull, pasiqe mua me ka pelqyer personalisht kur e pata lexuar per se pari here, para shume viteve.

Martesa e gruas me shume burra quhet Poliandria nese nuk gaboj si term, ashtu njihet. Ne e dime se nese nje burre ka me shume se 1 grua, prinderit e femijeve te lindur ne martesa te tilla lehte mund te identifikohen. Si babai ashtu edhe nena shume lehte mund te dihen. Ne rastin e nje gruaje qe marton me shume se 1 burre, vetem nena e nje femiju te lindur ne martesa te tilla mund te identifikohet, por jo edhe babai (edhe pse sot, me perparimin e shkences, si babai poashtu edhe nena, mund te identifikohen me ndihmen e testeve gjenetikeIslami i kushton rendesi te jashtezakonshme identifikimit te prinderve, babait dhe nenes.
Ne anen tjeter, burri per nga vet natyre e krijimit, eshte me i pergaditur per me shume se nje grua, ndersa gruaja jo, duke pasur parasysh tek gruaja, ndryshimet e shumta psikologjike dhe ne sjellje, gjate menstruacioneve.

Ose fakti tjeter: Gruaja e cila ka me shume se 1 burre, do t'kete disa partner ****ual ne te njejten kohe, prandaj ka shume mundesi qe te perfitoje semundje tshumta venerale apo semundje tjera qe transmetohen ****ualisht, semundje t'cilat shume lehte mund te barten edhe tek bashkeshorti i saj, madje edhe nese asnjeri nga ta nuk ka marredhenie tjera jashte-martesore. Keshtu nuk ndodh tek burri qe ka me shume se një grua. Keto ishin vetem disa nga arsyet perse poliandria eshte e ndaluar ne Islam.



Gruaja ne kete rast ka te drejte te kerkoje divorc, ose me pelqimin e burrit te saj, te marrin nje femije per ta adaptuar, me kusht qe ne kohen e duhur t'i tregojne femiut se ata nuk jane prinderit e tij/saj te vertete :)

Atehere
Martesa e gruas me shume burra quhet Poliandria nese nuk gaboj si term, ashtu njihet. Ne e dime se nese nje burre ka me shume se 1 grua, prinderit e femijeve te lindur ne martesa te tilla lehte mund te identifikohen. Si babai ashtu edhe nena shume lehte mund te dihen. Ne rastin e nje gruaje qe marton me shume se 1 burre, vetem nena e nje femiju te lindur ne martesa te tilla mund te identifikohet, por jo edhe babai (edhe pse sot, me perparimin e shkences, si babai poashtu edhe nena, mund te identifikohen me ndihmen e testeve gjenetikeIslami i kushton rendesi te jashtezakonshme identifikimit te prinderve, babait dhe nenes.
Burri im sben femije e dua burrin tim e sdua ta ndaj por ama dua femije,pse mos te marr nje burre te dyte?Meqe i pari sben femije i dyti po,atehere pse kaq filozofi femija eshte i te dytit:)...

Vazhdojme
Ne anen tjeter, burri per nga vet natyre e krijimit, eshte me i pergaditur per me shume se nje grua, ndersa gruaja jo, duke pasur parasysh tek gruaja, ndryshimet e shumta psikologjike dhe ne sjellje, gjate menstruacioneve.
Me kete cdo te thuash?Se burri eshte me epshor dhe duhet pritur qe te kerkoje femra tjera?Nuk qendron familja e martesa sipas idese qe kur nje burre martohet,e ka ndare mendjen te jete me nje femer ne jeten e tij apo do thuhet : Une mashkull jam,kam instikte me te forta e zhvilluara se femra me takon te kem me teper se nje grua??

Ecim me poshte
Gruaja ne kete rast ka te drejte te kerkoje divorc, ose me pelqimin e burrit te saj, te marrin nje femije per ta adaptuar, me kusht qe ne kohen e duhur t'i tregojne femiut se ata nuk jane prinderit e tij/saj te vertete
Gruaja te kerkoje divorc,po burri pse jo?Ste ben gruaja femije?Kerko divorc...Te marrin nje femije te adaptuar se burri sben femije,pse mos ta marrin edhe kur gruaja nuk ben femije,por duhet te marre femer tjeter?E mos thuaj se burri do vazhdimesime e gjakut e te familjes e ndaj do pasardhes,pasi te them qe dhe femra te ndihet e plotesuar duhet t linde femije jo te behet NENE por te linde vete femije...
 
Pe: Titulli: Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Pyetje :

Nese një burrë e ka te lejuar të ketë më shumë se një grua , atëherë përse Islami ia ndalon nje gruaje të ketë më shumë se një burrë ?

Përgjigje :

Shumë njerëz, përfshirë edhe disa Muslimanë , venë ne diskutim arsyjen e lejimit te muslimanit të ketë më shumë se një grua , përderisa femres i ndalohet e njëjta “e drejtë”.

Se pari më lejoni që prerazi të deklaroj , se bazat e shoqerisë Islame janë drejtësia dhe paanësia. Allahu e ka krijuar burrin dhe gruan te barabartë , por me aftësi dhe përgjegjësi të ndryshmë. Burri dhe gruaja janë te ndryshem , fiziologjikisht dhe psikologjikisht. Rolet dhe përgjegjësitë ne mes tyre dallojnë. Burri dhe gruaja jane te barabart në Islam por jo edhe identik.

Disa pika në vazhdim numërojnë arsyjet për se poliandria është e ndaluar në Islam :

1. Nëse një burrë ka më shumë se një grua, prindërit e fëmijëve të lindur në martesa të tilla lehtë mund të identifikohen. Si babai ashtu edhe nëna shumë lehtë mund te dihen. Në rastin e një gruaje që marton më shumë se një burrë, vetëm nëna e një fëmiju të lindur në martesa të tilla mund të identifikohet, por jo edhe babai. Islami i kushton rëndësi të jashtëzakonshme identifikimit të prindërve, babait dhe nënës. Psikologët tregojnë se fëmijët që nuk i njohin prindërit e tyre posacërisht babain e tyre, pësojnë trauma dhe shqetësime të forta mentale. Shpesh ata kanë një fëmijëri të palumtur. Për këtë arsyje fëmijet e prostituteve kanë një fëmijëri të pa shëndetshme. Nëse një fëmijë i lindur në martesa të tilla shkon në shkollë, dhe kur prej nënës kërkohet emri i babait, ajo duhet të jep dy apo më shumë emra. Megjithatë, unë e kam parasyshë se përparimet e fundit në shkencë kanë bërë të mundur që si babai ashtu edhe nëna mund të identifikohen me ndihmën e testeve gjenetike. Kështu që kjo pikë e cila ishte e zbatueshme për të kaluarën, mund të mos jetë e zbatueshme për të tashmën.

2. Burri është më poligamist nga natyra krahasur me femrën.

3. Biologjikisht, është më lehtë për një burrë t’i kryej obligimet e veta si bashkëshort, pavarësisht nga numri i grave. Në të njëjtën situatë, një grua që ka më shumë se një bashkëshort, nuk do të jete ne gjendje t’i kryej detyrat e veta si bashkëshorte. Kjo, për shkak se gruaja përjeton ndryshime të shumta psikologjike dhe në sjellje gjatë fazave të ciklit menstrual.

4. Gruaja e cila ka më shumë se një bashkëshortë, do të ketë disa partner ****ual në të njëjtën kohë, prandaj ka shumë mundësi që të përfitojë sëmundje të shumta venerale apo sëmundje të tjera që transmetohen ****ualisht, e të cilat shumë lehtë mund të barten edhe tek bashkëshorti i saj, madje edhe nëse asnjëri nga ta nuk ka mardhënie tjera jashtëmartesore. Kështu nuk ndodh tek burri që ka më shumë se një grua.

Këto ishin disa nga arsyet që çdonjëri mund ti identifikojë. Sigurishtë se ka shumë më tepër shkaqe për se Allahu, me Dijen e Tij te pakufishme, e ka ndaluar poliandrinë.

(Pjesë nga libri “20 most common questions about Islam” nga Dr. Zakir Abdulkarim Naik )

Atehere te bej nje pyetje une ty meqe preke kete temen ketu
3. Biologjikisht, është më lehtë për një burrë t’i kryej obligimet e veta si bashkëshort, pavarësisht nga numri i grave. Në të njëjtën situatë, një grua që ka më shumë se një bashkëshort, nuk do të jete ne gjendje t’i kryej detyrat e veta si bashkëshorte. Kjo, për shkak se gruaja përjeton ndryshime të shumta psikologjike dhe në sjellje gjatë fazave të ciklit menstrual.

Detyrime bashkeshortore kujt i thua ti?Te jape me ngrene,me u vesh nje shtepi,te kryeje marredhenie ****uale e kaq?...Keta si ve ne dyshim qe i ploteson,por per te dalur tek barazia mes grave qe aq shume flitet,po te bej nje pyetje : Ky mashkull qe merr me teper se nje grua i DASHURON te gjitha njesoj??Edhe pergjigju pyetjes direkt e qarte,jo me shkrime te marra nga aty apo ketu...Ky mashkull qe merr me shume se nje grua,ka ndjenje njesoj per te gjitha?Nese jo atehere i merr per nje qellim,e nje martese qe merret per nje qellim(se ndoshta gruaja e pare si ben femije,eshte e semure e sja ploteson kushtet etj etj),nuk quhet martese per INTERES??:)
 
Titulli: Pe: Titulli: Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Atehere te bej nje pyetje une ty meqe preke kete temen ketu

Detyrime bashkeshortore kujt i thua ti?Te jape me ngrene,me u vesh nje shtepi,te kryeje marredhenie ****uale e kaq?...Keta si ve ne dyshim qe i ploteson,por per te dalur tek barazia mes grave qe aq shume flitet,po te bej nje pyetje : Ky mashkull qe merr me teper se nje grua i DASHURON te gjitha njesoj??Edhe pergjigju pyetjes direkt e qarte,jo me shkrime te marra nga aty apo ketu...Ky mashkull qe merr me shume se nje grua,ka ndjenje njesoj per te gjitha?Nese jo atehere i merr per nje qellim,e nje martese qe merret per nje qellim(se ndoshta gruaja e pare si ben femije,eshte e semure e sja ploteson kushtet etj etj),nuk quhet martese per INTERES??:)

Po kapna vetem tek kjo e fundit INTERES ! une mendoj qe e gjith martesa eshte INTERS si me 1 grua si me 10 gra ! , eshte interes qe ta kesh nje person afer vetes interes ta duash dikend , interes te , te ndihmoj dikush ne shtepi si per gruan si per burrin vlen per 2t , interes ta kesh nje "shok" te jetes , interes ta krijosh familjen , interes te mos jesh i vetmuar pra edhe shum ESA tjera ! edhe ti kur martohesh me nje person nuk martohesh vetem per DASHURI ! se besoj kete gje po per shum ESA , apo interesa tjera qe i kam permend me lart edhe qe ka edhe shum tjera !
 
Pe: Titulli: Pe: Titulli: Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Po kapna vetem tek kjo e fundit INTERES ! une mendoj qe e gjith martesa eshte INTERS si me 1 grua si me 10 gra ! , eshte interes qe ta kesh nje person afer vetes interes ta duash dikend , interes te , te ndihmoj dikush ne shtepi si per gruan si per burrin vlen per 2t , interes ta kesh nje "shok" te jetes , interes ta krijosh familjen , interes te mos jesh i vetmuar pra edhe shum ESA tjera ! edhe ti kur martohesh me nje person nuk martohesh vetem per DASHURI ! se besoj kete gje po per shum ESA , apo interesa tjera qe i kam permend me lart edhe qe ka edhe shum tjera !

Ado,kuptoje fjalen INTERES,si dicka e perbashket,por ne kete rast qe te permenda une,ti thua po te marr per grua se dua femije,se ajo gruaja e pare e cila e dua sme ben dot?Nuk eshte shfrytezim apo perfitim??...

Ne martesat me nje burr e nje grua martesa nuk behet me kushte te caktuara,behet se cifti duan nje jete bashke,nje familje nje te ardhme e mbi te gjitha kane dashurine ne mes...
 
Titulli: Pe: Titulli: Pe: Titulli: Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Ado,kuptoje fjalen INTERES,si dicka e perbashket,por ne kete rast qe te permenda une,ti thua po te marr per grua se dua femije,se ajo gruaja e pare e cila e dua sme ben dot?Nuk eshte shfrytezim apo perfitim??...

Ne martesat me nje burr e nje grua martesa nuk behet me kushte te caktuara,behet se cifti duan nje jete bashke,nje familje nje te ardhme e mbi te gjitha kane dashurine ne mes...


Zoti e ka leju te kesh mundesi te marresh me shum se 1 grua per shum arsyje njera nder arsyjet eshte edhe nga ana ****uale qe meshkujt jan shum lakmues e qe mos te shkojn nga ZINAIA ( mardhanje ****uale jasht martesore ) qe ne Islam eshte rreptsisht e ndaluar e ka leju qe ta marresh edhe 1 grua me shum por qe nuk e ke OBLIGATIVE te marresh me shum se 1 grua sepse ka kushte edhe kjo gje dhe qe duhet mashkulli te ket kujdes te madh ne padretesi dhe qe eshte e denushme , fakt eshte qe ne ditet e sodit sidomos ne disa vende arabe e kan bere kete gje si HOBI ka mundsi e hajt po e marr edhe 1 grua e kjo s'eshte e mire sepse kjo gje behet vetem nese ke nevoj.
Sa i perket asaj qe gruaja nuk ben femije pasi qe kete gje nuk e kom te OBLIGUAR qe ta beje une personalisht nuk do e merrja nje grua tjeter vetem pse gruaja e pare sben femije , po flas gjithmon personalisht me shum me intereson te jetoj me ate grua se sa te kem "trashegimtare" pra femije , sidoqoft pasi qe se kam obligim kete gje me e let me duket ta adoptoj nje femije , por gjithmon nuk jam kunder keti rregulli kush deshiron munde ta beje e kush nuk deshiron se ben , por nuk eshte ketu qe faji vetem te mashkulli sepse jan vet femrat qe pranojne ! nuk e kan obligative as femrat qe te behen gruaja e 2t e nje mashkulli ? kan mundesi edhe te qesin kushte e lejushme eshte per to qe te qesin kushte te jene gruaja e vetme ! por prap se prap ato pranojne ? at'here duhet vet femrat ta mendojne nje gje te tille.
 
Pe: Titulli: Pe: Titulli: Pe: Titulli: Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Zoti e ka leju te kesh mundesi te marresh me shum se 1 grua per shum arsyje njera nder arsyjet eshte edhe nga ana ****uale qe meshkujt jan shum lakmues e qe mos te shkojn nga ZINAIA ( mardhanje ****uale jasht martesore ) qe ne Islam eshte rreptsisht e ndaluar e ka leju qe ta marresh edhe 1 grua me shum por qe nuk e ke OBLIGATIVE te marresh me shum se 1 grua sepse ka kushte edhe kjo gje dhe qe duhet mashkulli te ket kujdes te madh ne padretesi dhe qe eshte e denushme , fakt eshte qe ne ditet e sodit sidomos ne disa vende arabe e kan bere kete gje si HOBI ka mundsi e hajt po e marr edhe 1 grua e kjo s'eshte e mire sepse kjo gje behet vetem nese ke nevoj.
Sa i perket asaj qe gruaja nuk ben femije pasi qe kete gje nuk e kom te OBLIGUAR qe ta beje une personalisht nuk do e merrja nje grua tjeter vetem pse gruaja e pare sben femije , po flas gjithmon personalisht me shum me intereson te jetoj me ate grua se sa te kem "trashegimtare" pra femije , sidoqoft pasi qe se kam obligim kete gje me e let me duket ta adoptoj nje femije , por gjithmon nuk jam kunder keti rregulli kush deshiron munde ta beje e kush nuk deshiron se ben , por nuk eshte ketu qe faji vetem te mashkulli sepse jan vet femrat qe pranojne ! nuk e kan obligative as femrat qe te behen gruaja e 2t e nje mashkulli ? kan mundesi edhe te qesin kushte e lejushme eshte per to qe te qesin kushte te jene gruaja e vetme ! por prap se prap ato pranojne ? at'here duhet vet femrat ta mendojne nje gje te tille.

Ado ketu jam dakord me ty pra zgjedhja eshte e vete femres,ama as mua sme duket arsye te marresh nje grua te dyte se e para sben femije,pasi mund te me thuash qe burri se DASHURON me gruan e pare e tani DASHURON te dyten??Pra po dalim tek ajo qe po thoja une,qe nje njeri smund te dashuroje dy persona apo me teper njekohesisht,po mund te rrije me ta per kushte te caktuara...Une nuk nisem se ca tha Zoti,ai apo ky,por nisem me logjike,qe nese nje mashkull merr nje femer tjeter per te bere femije atehere nuk shoh dashuri ne kete mes,as nuk shoh barazi mes grave...Eshte gje tjeter meqe e pranon femra,por ama edhe femra qe e pranon kete gje mos harro se ka nje interes ne kete gje(paraja,shtepi,pasuri etj etj)....Te flasim realitetin kush eshte ajo femer qe do donte burri i saj te ishte ne dhomen tjeter apo ne shtepi tjeter me nje femer tjeter?Kjo vlen dhe per femren,asnje mashkull sdo pranonte gruaja te flinte me nje mashkull tjeter...Ndaj rregulli i jetes mos te c'orientohet,me shume burra e shume gra,por nje burre e nje grua,ste pelqen me gruaja/burri?Ndaje,dhe krijo jeten me dike qe te pelqen e pershtatet...
 
Titulli: Pe: Titulli: Pe: Titulli: Pe: Titulli: Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musli

Ado ketu jam dakord me ty pra zgjedhja eshte e vete femres,ama as mua sme duket arsye te marresh nje grua te dyte se e para sben femije,pasi mund te me thuash qe burri se DASHURON me gruan e pare e tani DASHURON te dyten??Pra po dalim tek ajo qe po thoja une,qe nje njeri smund te dashuroje dy persona apo me teper njekohesisht,po mund te rrije me ta per kushte te caktuara...Une nuk nisem se ca tha Zoti,ai apo ky,por nisem me logjike,qe nese nje mashkull merr nje femer tjeter per te bere femije atehere nuk shoh dashuri ne kete mes,as nuk shoh barazi mes grave...Eshte gje tjeter meqe e pranon femra,por ama edhe femra qe e pranon kete gje mos harro se ka nje interes ne kete gje(paraja,shtepi,pasuri etj etj)....Te flasim realitetin kush eshte ajo femer qe do donte burri i saj te ishte ne dhomen tjeter apo ne shtepi tjeter me nje femer tjeter?Kjo vlen dhe per femren,asnje mashkull sdo pranonte gruaja te flinte me nje mashkull tjeter...Ndaj rregulli i jetes mos te c'orientohet,me shume burra e shume gra,por nje burre e nje grua,ste pelqen me gruaja/burri?Ndaje,dhe krijo jeten me dike qe te pelqen e pershtatet...


Gjdo kush e ka mendimin e vet ti e ke ate tendin un timin ai ose ajo te vetin ! fola per rregulla fetare une obligime dhe jo obligime ti nuk nisesh qka thot Zoti une e disa te tjere nisemi i kem parime te jetes te tregova qka ka mundesi femra e qka ska mundesi fakt eshte qe eshte interes nese nuk ben femije gruaja e pare do e marri te dyten sepse deshiron femije apo trashegimtare por ke mundesi edhe te adoptosh por kjo gjithmon eshte sic deshiron ai ose ajo ta vendos , Zoti e ka leju i ka tregu kushtet dhe rregullat deri sa shkon me ato rregulla eshte gjethqka ne rregull kur te del jasht atyre rregullave eshte muhabet tjeter perderi sa femra pranon ska qka diskutohet me shum nese X femra nuk pranon ne fillim e qet kusht at'here nuk mundesh ta thesh kushtin. Por sic thash ne fillim gjethkush ka mendimin e vet.
 
Titulli: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Allahu i Madhëruar thotë: "… atëherë martohuni me ato gra që ju pëlqejnë; me dy tri e me katër. E nëse i frikësoheni padrejtësisë (ndaj tyre), atëherë vetëm me një." [En Nisa 3].
 
Titulli: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Ky mashkull qe merr me shume se nje grua,ka ndjenje njesoj per te gjitha?Nese jo atehere i merr per nje qellim,e nje martese qe merret per nje qellim(se ndoshta gruaja e pare si ben femije,eshte e semure e sja ploteson kushtet etj etj),nuk quhet martese per INTERES??

Zemra eshte per 1 person, nuk diskutohet Gloom. Por, lejimi i marteses me me shume se 1 grua, ka urtesi ne Islam, t'cilat pak a shume i kemi cekur edhe ne tema tjera. Allahu ka lene shume dyer te hapura, ne mesin e atyre dyerve edhe gruan e dyte, nqfs eshte rreziku se ti mund ta tradhetosh gruan tende me tjetren (marredhenje jashtmartesore=haram), e per t'i ikur prostitucionit, e ke te lejuar ta marresh te dyten. Kjo, sepse ka meshkuj t'cilet sipas natyrshmerise se tyre mendore dhe trupore, kane epsh te papermbajtur, dhe ndonjehere nuk ngopen me nje grua te vetme. Per te mos ndjekur rrugen e amoralitetit dhe rruges se ndaluar/haram, e ke te lejuar te dyten hallall (njera nga urtesite).

Pastaj ka raste kur gruaja eshte sterile, dhe steriliteti i saj bie fjala eshte i pasherueshem. A eshte me mire per burrin ne kete rast ta shkurorezoje kete grua qe i ka qelluar sterile, e ta lendoje ate, duke marre parasysh deshiren e saj qe t'jetoje me burrin e vet edhe pa pasur femije te saj, apo burri ta bashkoje deshiren e saj dhe deshiren e tij e te martohet edhe me nje grua, e ta mbaje edhe te paren ne shtepi dhe keshtu do te kete dobi edhe ai edhe ajo ?

p.s.: Ne koherat e hershme, te krishtereve u ishte lejuar qe te martohen me aq gra sa deshironin, per shkak se Bibla nuk ka pasur kufizime ne numrin e grave. Vetem para ca shekujsh kisha e ka kufizuar numrin e grave në nje.
 
Pe: Titulli: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Zemra eshte per 1 person, nuk diskutohet Gloom. Por, lejimi i marteses me me shume se 1 grua, ka urtesi ne Islam, t'cilat pak a shume i kemi cekur edhe ne tema tjera. Allahu ka lene shume dyer te hapura, ne mesin e atyre dyerve edhe gruan e dyte, nqfs eshte rreziku se ti mund ta tradhetosh gruan tende me tjetren (marredhenje jashtmartesore=haram), e per t'i ikur prostitucionit, e ke te lejuar ta marresh te dyten. Kjo, sepse ka meshkuj t'cilet sipas natyrshmerise se tyre mendore dhe trupore, kane epsh te papermbajtur, dhe ndonjehere nuk ngopen me nje grua te vetme. Per te mos ndjekur rrugen e amoralitetit dhe rruges se ndaluar/haram, e ke te lejuar te dyten hallall (njera nga urtesite).

Pastaj ka raste kur gruaja eshte sterile, dhe steriliteti i saj bie fjala eshte i pasherueshem. A eshte me mire per burrin ne kete rast ta shkurorezoje kete grua qe i ka qelluar sterile, e ta lendoje ate, duke marre parasysh deshiren e saj qe t'jetoje me burrin e vet edhe pa pasur femije te saj, apo burri ta bashkoje deshiren e saj dhe deshiren e tij e te martohet edhe me nje grua, e ta mbaje edhe te paren ne shtepi dhe keshtu do te kete dobi edhe ai edhe ajo ?

p.s.: Ne koherat e hershme, te krishtereve u ishte lejuar qe te martohen me aq gra sa deshironin, per shkak se Bibla nuk ka pasur kufizime ne numrin e grave. Vetem para ca shekujsh kisha e ka kufizuar numrin e grave në nje.


Zemra eshte per 1 person, nuk diskutohet Gloom. Por, lejimi i marteses me me shume se 1 grua, ka urtesi ne Islam, t'cilat pak a shume i kemi cekur edhe ne tema tjera. Allahu ka lene shume dyer te hapura, ne mesin e atyre dyerve edhe gruan e dyte, nqfs eshte rreziku se ti mund ta tradhetosh gruan tende me tjetren (marredhenje jashtmartesore=haram), e per t'i ikur prostitucionit, e ke te lejuar ta marresh te dyten. Kjo, sepse ka meshkuj t'cilet sipas natyrshmerise se tyre mendore dhe trupore, kane epsh te papermbajtur, dhe ndonjehere nuk ngopen me nje grua te vetme. Per te mos ndjekur rrugen e amoralitetit dhe rruges se ndaluar/haram, e ke te lejuar te dyten hallall (njera nga urtesite).

Atehere nese zemra eshte per nje person,barazia mes grave ku eshte?Apo vec nga ana materiale?...Pastaj nese e merr gruan e dyte per nje qellim te caktuar sic eshte psh vec per te bere femije si e quan nje martese te tille?Nuk quhet martese nga ''interesi''?...
Gjeja tjeter ti thua qe ndoshta burrit nuk i mjafton nje femer e vetme e merr te dyten,kur ste mjafton nje pse martohesh?Rri beqar shetit lule me lule dhe je rehat,apo eshte e domosdorshme te kesh nje ''dashnore'' me ligj dhe ne kete menyre del i lare:)...
Ti thua nese sben femije me mire te marr nje grua tjeter,se sa ta divorcoje te paren,pse nuk e thua opsionin te mbaje gruan e pare ky mashkull e te adoptoje nje femije??
Te flasim realen tani,mua si femer sdo me pelqente qe burri im te kishte nje femer tjeter,ta di qe ne dhomen tjeter/shtepine tjeter eshte me dike tjeter,me mire do preferoja nje divorc,e gjej dike steril si une,ose dike qe nuk ka fiksime o te besh femije ose jo edhe te adoptojme nje,se sa ta ndaj burrin me dike tjeter...
Ti flet per prostitucionin Loverdjali sikur femra po spati burre ne shtepi do behet prostitute sezben,sa femra ke sot qe jetojne vetem e sjane prostituta?Nuk rrotullohet bota rreth meshkujve,aq me teper kap kohet e hershme,ne fakt per krishteret se di,por edhe ne kohen kur u lejonte kjo gje te marresh me teper se nje grua,ka qene per shkak te luftrave e gjerave te tjera...Dhe kjo gjithmone flitet per kohet e hershme,po sot??Sot islami akoma e lejon martesen me shume se nje grua...
 
Titulli: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Ti thua nese sben femije me mire te marr nje grua tjeter,se sa ta divorcoje te paren,pse nuk e thua opsionin te mbaje gruan e pare ky mashkull e te adoptoje nje femije??

Edhe kjo eshte e lejuar, mbetet zgjedhja dhe vendimi ne anen e bashkeshorteve. Poligamia ka perparesine e ruajtjes se lidhjes martesore, pa ia hequr burrit mundesine per te pasur femije.

Gjeja tjeter ti thua qe ndoshta burrit nuk i mjafton nje femer e vetme e merr te dyten,kur ste mjafton nje pse martohesh?

Jo te gjithe burrave, t'kuptohemi ! Poligamia nuk duhet te shihet si zgjidhje, apo e keqja me e mire, kur behet fjale për luftimin e shthurjes ****uale, edhe pse duhet deklaruar, se asnjë fe, duke perfshire dhe Islamin, nuk e lejon praktikimin e shthurjes ****uale. Andaj, Islami, duke qene kunder imoralitetit, shtirjes hipokrite te moralit dhe kunder divorcit, duke perjashtuar rastin kur nuk mund t'gjendet nje zgjidhje me e mire, jep nje alternative me te mire, qe eshte ne perputhje me natyren njerezore dhe me ruajtjen e marredhënieve ****uale te pastra dhe te lejuara. Ne nje situate te tille nuk besohet se ka zgjidhje me te mire se poligamia, qe pas se gjithash eshte nje zgjedhje jo e detyrueshme.

Te flasim realen tani,mua si femer sdo me pelqente qe burri im te kishte nje femer tjete

Jo vetem ty, po asnje femres nuk i pelqen. Por besimtareja e devotshme, kenaqesine e Zotit dhe urdherin e Allahut e vendos para deshirave te saja, duke shpresuar ne shperblimin e Allahut.

Ti flet per prostitucionin Loverdjali sikur femra po spati burre ne shtepi do behet prostitute sezben,

Jo te gjitha, por rreziku per t'bere prostitucion (cdo marredhenje jashte-martesore konsiderohet prostitucion ne Islam), eshte me i madh tek grate, per x arsye, psh per shkak te kushteve ekonomike, i dorezohet dikujt, nga zorri i madh, per t'i mbajtur femijet e shembuj te ngjajshem.

ne fakt per krishteret se di,por edhe ne kohen kur u lejonte kjo gje te marresh me teper se nje grua,ka qene per shkak te luftrave e gjerave te tjera...Dhe kjo gjithmone flitet per kohet e hershme,po sot??Sot islami akoma e lejon martesen me shume se nje grua...

Islami & Kur'ani nuk kane nevoje per UPDATES e nderuara Gloom. Ligjet t'cilat jane vendosur nga Zoti ne Kur'an para 14 shekujve, do mbeten ashtu deri ne qamet. Sepse Kur'ani ka zbritur per mbare njerezimin, kushtetute pra. Kjo e ben edhe me te vecante Kur'anin. I madhi Zot e din te ardhmen, kot se ka lejuar nje gje te tille.
Ti thua per shkak te lufterave, pse sot nuk ka luftera, nuk vdesin nje numer bukur i madh i burrav ? A nuk eshte sot shume shume me i madh numri i grave ne krahasim me te burrave ? Ne kete ceshtje ka urtesi, vertet per ata t'cilet jane te zotet e mendjes dhe jane largpames.

Pastaj nese e merr gruan e dyte per nje qellim te caktuar sic eshte psh vec per te bere femije si e quan nje martese te tille?Nuk quhet martese nga ''interesi''?...

Po edhe martesa me gruan e pare konsiderohet interes. Per ca martohet njeriu? Dikush martohet per shkak te bukurise, edhe ky eshte interes. Dikush per shkak te pasurise qe posedon nje mashkull/femer, dikush per shkak te familjes se mire qe ka ai person, etj. A nuk eshte ky interes ?

Pastaj, perse interes, kur gruaja e dyte bie fjala pranon me vetdeshire ?


Atehere nese zemra eshte per nje person,barazia mes grave ku eshte?Apo vec nga ana materiale?

Sigurisht qe burri nuk mund t'i trajtoje asnjehere grate njelloj, sidomos ne nivelin emocional sepse ky kapacitet eshte i pamundur te arrihet nga njeriu. Nje burre duhet te kaloje kohe te barabarte me secilen prej grave te tij, pervec trajtimit te seciles grua ne menyre t'barabarte nga ana financiare dhe ligjore. Burri respekton barabaresine ne te gjitha sjelljet e veta pervec ne dashuri, qe nuk varet prej tij. Burri nuk duhet te kete me shume preference per njeren apo tjetren, por duhet t'i vleresoje dhe te munddohet t'i doje njelloj.

Per fund, une kam bindjen se Poligamia eshte e lejuar dhe e dobishme, me kushtet e saja sa t'ekzistoje kjo bote. Por, i kthehem ajetit Kur'anor ku Zoti thote:

“Nëse keni frikë se nuk bëni drejtësi ndaj jetimeve, atëherë, martohuni me ato gra që ju pëlqejnë: me dy, me tri apo me katër; e, nëse frikësoheni se nuk do të jeni të drejtë ndaj të gjithave njësoj, atëherë mjaftohuni me një grua ose me atë që e keni në pushtetin tuaj. Në këtë mënyrë do t’i ruheni padrejtësisë me lehtë.”(Nisa, 3).

p.s. Te pys une ty dicka Gloom !? Cfare duhet te beje nje burre sipas teje, i cili eshte i martuar, dhe gruaja, sic e dime, potenca ****uale e saj dobesohet 10-20 vjet me pare ne krahasim me ate te burrit. Ndersa, sipas gjendjes familjare, mund te deshirohet madje edhe femije gjate kesaj kohe. Cfare duhet t'beje burri ne kete rast ? Me gjej nje zgjidhje =)
 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Nje veshtrim, nje dashuri.

    Votat: 5 21.7%
  • 2-Agim shpërthyes

    Votat: 2 8.7%
  • 3-Për të voglën

    Votat: 1 4.3%
  • 4-Qiriu pa fjalë

    Votat: 4 17.4%
  • 5-Për të satën herë ….

    Votat: 2 8.7%
  • 6-Tik tak.

    Votat: 3 13.0%
  • 7-Nuk je më vetëm.

    Votat: 6 26.1%
Back
Top