Shfletimi si vizitorë është i kufizuar

Problem matematikor

Nje shkolle ka gjithsej 10 klase. Cdo klase ka numer te barabarte te studentave. Nje dite moti ishte me stuhi dhe te reshura keshtu qe munguan 70 studenta nga e gjithe shkolla. Ne 5 klase mungonin gjysma e studenteve, ne 3 klase 1/4 e studenteve dhe ne 2 klase 1/8 e studenteve. Sa studente ishin ne gjithe shkollen?
 
Pe: Problem matematikor

Mos eshte 196...
 
Pe: Problem matematikor

Shkolla kishte 200 student. Pra 10 klase nga 20 student.

Munguan 70 student?


Ne 5 klase mungonin gjysma e studenteve: Klasa kishte nga 20 student dhe nese munguan 1/2 e tyre rrjedh se kan munguar ne secilen klase nga 10 student dhe nga kjo: 5 klase X 10 student te munguar = 50 studente te munguar.

Ne 3 klase mungonin 1/4 e studenteve: Klasa kishte nga 20 student dhe nese munguan 1/4 e tyre rrjedh se kan munguar ne secilen klase nga 5 student dhe nga kjo: 3 klase X 5 student te munguar = 15 studente te munguar.

Ne 2 klase mungonin 1/8 e studenteve: Klasa kishte nga 20 student dhe nese munguan 1/8 e tyre rrjedh se kan munguar ne secilen klase nga 2.5 student dhe nga kjo: 2 klase X 2.5 ( hahahha ne njeren kan munguar 2 e njeren 3 studente:gjujpeshk:) student te munguar = 5 studente te munguar.


Dhe ketu kemi rezultatin perfundimtar: 50 studente te munguar + 15 studente te munguar + 5 studente te munguar = 70 studente te munguar.
 
Pe: Problem matematikor

I paskam ngrene 4 studente une:P
 
Pe: Problem matematikor

I paskam ngrene 4 studente une

Student apo studentE (meshkuj apo femra) :plakush: he moj se as une se di a e zgjidha mire :P
 
Titulli: Problem matematikor

Te lumte kitrra. Ishe i sakte
 
Pe: Problem matematikor

Student apo studentE (meshkuj apo femra) :plakush: he moj se as une se di a e zgjidha mire :P

Studente pa dallim gjinie...Une e bera me mend veprimet por ti ishe i sakte...
 
Titulli: Problem matematikor

Meqe kane munguar 70 nxenes nga e gjithe shkolla atehere ne shkolle kane ardhur gjithsejt: (10*x -70) nxenes.
Pra, ne 5 - klasa kane ardhur (1 - 1/2) = 1/2, pra gjysma e nxenesve ne secilen prej tyre, keshtu qe kemi:
(x/2 + x/2 + x/2 + x/2 + x/2) = 5/2*x.
Pra, ne 3 - klasa kane ardhur (1 - 1/4) = 3/4 e nxenesve ne secilen prej tyre, keshtu qe kemi:
(3/4*x + 3/4*x + 3/4*x) = 9/4*x.
Pra, ne 2 - klasa kane ardhur (1 - 1/8) = 7/8 e nxenesve ne secilen prej tyre, keshtu qe kemi:
(7/8*x + 7/8*x) = 14/8*x = 7/4*x.
Atehere formojme barazimin dhe kemi:
5/2*x + 9/4*x + 7/4*x = 10*x - 70,
10/4*x + 9/4*x + 7/4*x = 10*x -70,
26/4*x = 10*x - 70,
10*x - 26/4*x = 70,
40/4*x - 26/4*x = 70,
14/4*x = 70,
7/2*x = 70,
7*x = 2*70 = 140,
x = 140/7,
x = 20.
Pra, x = 20 dmth se nje klase ka 20 nxenes.
Atehere, e gjithe shkolla ka gjithsejt: 10*x = 10*20 = 200 nxenes.
Pra, shkolla ka 200 nxenes.
 

Konkursi Letërsisë

  • Aeroporti i Zaventemit

    Votat: 6 54.5%
  • Të harrova, sepse të dua

    Votat: 5 45.5%
  • Vetëm …

    Votat: 4 36.4%

Theme Editor

Settings Colors

  • Mobile users cannot use these functions.

    Select View Mode

    Switch between full screen and narrow screen modes.

    Grid View

    Easily review content and get an organized view with grid mode.

    Image Grid Mode

    Display your content in an organized and visually rich way with background images.

    Sidebar Close

    Create a larger workspace by hiding the sidebar.

    Fixed Sidebar

    Ensure constant access and easily manage your content by pinning the sidebar.

    Box view

    You can add a box-style frame to the sides of your theme or remove the existing frame. Valid for resolutions over 1300px.

    Radius Control

    Customize the look however you like by turning the radius effect on or off.

  • Choose your color

    Choose the color that reflects your style and ensure aesthetic harmony.

Back