Përditësimi i privatësisë së WhatsApp: Përpjekja e dytë filloi për t'i bërë përdoruesit të pranojnë politikën e re

Xhelozi

Staf në FV.AL
S/M

Zëri rreth ndikimit të perceptuar të azhurnimit në qasjen e Facebook në të dhënat e përdoruesit shkatërroi ofertën e parë për të fituar regjistrimet.Shiko fotografinë 1776140

WhatsApp po fillon një përpjekje të dytë për t'i bërë përdoruesit e saj të pranojnë një politikë të azhurnuar të privatësisë pasi përpjekja fillestare në janar dërgoi shumë njerëz në aplikacionet rivale të mesazheve.

Zhurma në janar për ndryshimet e perceptuara në aksesin e Facebook në të dhënat shkatërroi përpjekjen e parë të kompanisë për të lëvizur përdoruesit e WhatsApp në një marrëveshje të re të privatësisë.

Kompania theksoi se azhurnimi nuk kishte të bënte me ndryshimin e praktikave të ndarjes së të dhënave me Facebook - i cili zotëron WhatsApp - por ishte në të vërtetë thjesht një çështje e aftësimit të përdoruesve për të folur me bizneset brenda aplikacionit.Shiko fotografinë 1776141
Kthimi i aplikacionit të mesazheve në një platformë për bizneset - si një kanal për shërbimet ndaj klientit, si dhe një platformë pagese dhe blerjeje - ka qenë një fokus për Facebook për shumë vite.

Por azhurnimi i politikave i krijuar për të prezantuar këto karakteristika në vend të kësaj provokoi shqetësime të privatësisë, pjesërisht për shkak të afatit të 8 shkurtit deri në të cilin përdoruesit do të duhet të bien dakord ose të gjenden në gjendje të përdorin aplikacionin.

Ajo gjithashtu u nxit pjesërisht nga aplikacionet alternative që kërkonin bazën e përdoruesve të WhatsApp, me pretendimet se azhurnimi do t'i linte ata përdorues të ndajnë më shumë të dhëna me Facebook si rezultat.

Mbrojtësit e privatësisë u hodhën në ndryshime për të treguar atë që ata thanë se ishte historiku i dobët i Facebook-ut për mbështetjen e interesave të konsumatorëve kur trajtonin të dhënat e tyre.

Shumë përdorues të sugjeruar do të migronin në platforma të tjera dhe aplikacioni rival Signal rriti listat e aplikacioneve në iOS dhe Android ndërsa qarkulluan shqetësimet rreth planeve të WhatsApp.

WhatsApp ndaloi fillimin pasi "hasi në një keqinformim të madh në lidhje me këtë azhurnim" duke e detyruar atë të "punojë shumë për të pastruar çdo konfuzion".

Në një postim të ri në blog duke iu referuar zhurmës, kompania ka shpjeguar se do të përpiqet t'i bëjë përdoruesit të nënshkruajnë marrëveshjen e re të privatësisë me një qasje më të butë gjatë javëve të ardhshme, ndërsa ofron më shumë informacion.

"Si një kujtesë, ne po ndërtojmë mënyra të reja për të biseduar ose për të blerë me një biznes në WhatsApp që janë plotësisht opsionale. Mesazhet personale do të jenë gjithmonë të koduara nga njëra në tjetrën, kështu që WhatsApp nuk mund t'i lexojë ose t'i dëgjojë ato", deklaroi kompania.

"Në javët e ardhshme, ne do të shfaqim një banderolë në WhatsApp duke siguruar më shumë informacion që njerëzit mund të lexojnë me ritmin e tyre.

"Ne kemi përfshirë gjithashtu më shumë informacion për të provuar dhe adresuar shqetësimet që po dëgjojmë. Përfundimisht, ne do të fillojmë t'i kujtojmë njerëzit që të rishikojnë dhe pranojnë këto azhurnime për të vazhduar të përdorin WhatsApp."

Kompania tani pritet t'u japë përdoruesve deri në 15 maj për të rënë dakord për termat dhe kushtet e reja.

News.sky.com
 
po c'problem krijon qe te dhenat e Wp te jene ne dore te FB, kur nje pjese jona info personale i kemi tashme ne fb..me shume se sa kemi ne wp
panik kot
 
WhatsApp zbulon se çfarë ndodh me përdoruesit të cilët nuk bien dakord për ndryshimet e ardhshme të politikës së privatësisë
WhatsApp ka zbuluar se si do të gjymtojë gradualisht llogaritë e mbajtura nga përdoruesit të cilët nuk pranojnë ndryshimet e afërta të politikës së privatësisë të platformës, që do të hyjnë në fuqi më 15 maj.Shiko fotografinë 1776487
Pankarta e re e WhatsApp që shpjegon ndryshimet e politikës së privatësisë

Sipas një emaili të parë nga TechCrunch për një nga partnerët e tij tregtarë, WhatsApp tha se "do të kërkojë ngadalë" përdoruesit të cilët nuk kanë pranuar ende ndryshimet e politikave që të përputhen me kushtet e reja gjatë javëve të ardhshme, "në mënyrë që të kenë funksionalitetin e plotë të WhatsApp "duke filluar nga 15 maji.

Nëse ata akoma nuk i pranojnë kushtet, "për një kohë të shkurtër, këta përdorues do të jenë në gjendje të marrin telefonata dhe njoftime, por nuk do të jenë në gjendje të lexojnë ose dërgojnë mesazhe nga aplikacioni", shtoi kompania në shënim.
Kompania konfirmoi për TechCrunch se shënimi karakterizon me saktësi planin e saj dhe se "koha e shkurtër" do të zgjasë disa javë. Në politikën e WhatsApp për përdoruesit joaktiv thuhet se llogaritë "fshihen përgjithësisht pas 120 ditësh pasivitet".

WhatsApp së pari njoftoi termat e tij të ri të përdorimit në fillim të muajit të kaluar dhe ndryshimet në atë kohë u interpretuan nga shumë përdorues të nënkuptojnë se platforma do të ndante mesazhet e tyre me kompaninë mëmë Facebook.

Në fakt, mesazhet private midis përdoruesve do të mbeten të koduara nga skaji në fund, në mënyrë që të mund të aksesohen vetëm nga ata që janë në bisedë. WhatsApp gjithashtu i lejon përdoruesit të dërgojnë mesazhe në biznes, megjithatë, dhe të njëjtat mbrojtje nuk do të zbatohen për ato mesazhe. Të dhënat në mesazhet e biznesit do të jenë në gjendje të përdoren për qëllime tregtare si shënjestrimi i reklamave në Facebook, me disa të dhëna të ruajtura në serverat e Facebook.
Perceptimi i gabuar shkaktoi një reagim në mes të përdoruesve të platformës në pronësi të Facebook, duke shkaktuar një eksod për të rivalizuar aplikacionet e mesazheve si Telegram dhe Signal, që të dy ishin të shpejtë për të shfrytëzuar situatën duke bashkuar ish-përdoruesit me tipare më të zakonshme të bisedës .

WhatsApp ka përdorur që nga ajo kohë azhurnimet e statusit për të sqaruar se azhurnimi nuk ndikon në ndarjen e të dhënave me Facebook për sa i përket bisedave të përdoruesve ose informacionit të profilit, me termat e rinj që aplikohen për ata që përdorin funksionin e bisedës së biznesit.

Në javët përpara majit, WhatsApp do të fillojë të hapë një banderolë të vogël brenda aplikacionit (foto më sipër) që përdoruesit mund ta prekin për të rishikuar politikat e privatësisë.

Prekja e banderolës do të tregojë një përmbledhje më të detajuar të ndryshimeve, duke përfshirë specifikat e mëtejshme në lidhje me mënyrën se si punon WhatsApp me Facebook. Kompania në pronësi të Facebook thotë se përfundimisht do të kujtojë përdoruesit të lexojnë politikën e re dhe ta pranojnë atë për të vazhduar përdorimin e aplikacionit.

MacRumors.com
 
Privacy is dead. Kaq. Kush e ka problem, le te kthehet mbrapsht ne cave age.
 
Se loxova artikullin,por ska me privatesi,ne momentin qe klikon online. :P
 
Fiks kjo fjala online sa vjen e me duket si "me rroba banjo" ka raste ene pa fare lool
 
Back
Top