Zëri rreth ndikimit të perceptuar të azhurnimit në qasjen e Facebook në të dhënat e përdoruesit shkatërroi ofertën e parë për të fituar regjistrimet.Shiko fotografinë 1776140
WhatsApp po fillon një përpjekje të dytë për t'i bërë përdoruesit e saj të pranojnë një politikë të azhurnuar të privatësisë pasi përpjekja fillestare në janar dërgoi shumë njerëz në aplikacionet rivale të mesazheve.Zhurma në janar për ndryshimet e perceptuara në aksesin e Facebook në të dhënat shkatërroi përpjekjen e parë të kompanisë për të lëvizur përdoruesit e WhatsApp në një marrëveshje të re të privatësisë.
Kompania theksoi se azhurnimi nuk kishte të bënte me ndryshimin e praktikave të ndarjes së të dhënave me Facebook - i cili zotëron WhatsApp - por ishte në të vërtetë thjesht një çështje e aftësimit të përdoruesve për të folur me bizneset brenda aplikacionit.Shiko fotografinë 1776141
Kthimi i aplikacionit të mesazheve në një platformë për bizneset - si një kanal për shërbimet ndaj klientit, si dhe një platformë pagese dhe blerjeje - ka qenë një fokus për Facebook për shumë vite.
Por azhurnimi i politikave i krijuar për të prezantuar këto karakteristika në vend të kësaj provokoi shqetësime të privatësisë, pjesërisht për shkak të afatit të 8 shkurtit deri në të cilin përdoruesit do të duhet të bien dakord ose të gjenden në gjendje të përdorin aplikacionin.
Ajo gjithashtu u nxit pjesërisht nga aplikacionet alternative që kërkonin bazën e përdoruesve të WhatsApp, me pretendimet se azhurnimi do t'i linte ata përdorues të ndajnë më shumë të dhëna me Facebook si rezultat.
Mbrojtësit e privatësisë u hodhën në ndryshime për të treguar atë që ata thanë se ishte historiku i dobët i Facebook-ut për mbështetjen e interesave të konsumatorëve kur trajtonin të dhënat e tyre.
Shumë përdorues të sugjeruar do të migronin në platforma të tjera dhe aplikacioni rival Signal rriti listat e aplikacioneve në iOS dhe Android ndërsa qarkulluan shqetësimet rreth planeve të WhatsApp.
WhatsApp ndaloi fillimin pasi "hasi në një keqinformim të madh në lidhje me këtë azhurnim" duke e detyruar atë të "punojë shumë për të pastruar çdo konfuzion".
Në një postim të ri në blog duke iu referuar zhurmës, kompania ka shpjeguar se do të përpiqet t'i bëjë përdoruesit të nënshkruajnë marrëveshjen e re të privatësisë me një qasje më të butë gjatë javëve të ardhshme, ndërsa ofron më shumë informacion.
"Si një kujtesë, ne po ndërtojmë mënyra të reja për të biseduar ose për të blerë me një biznes në WhatsApp që janë plotësisht opsionale. Mesazhet personale do të jenë gjithmonë të koduara nga njëra në tjetrën, kështu që WhatsApp nuk mund t'i lexojë ose t'i dëgjojë ato", deklaroi kompania.
"Në javët e ardhshme, ne do të shfaqim një banderolë në WhatsApp duke siguruar më shumë informacion që njerëzit mund të lexojnë me ritmin e tyre.
"Ne kemi përfshirë gjithashtu më shumë informacion për të provuar dhe adresuar shqetësimet që po dëgjojmë. Përfundimisht, ne do të fillojmë t'i kujtojmë njerëzit që të rishikojnë dhe pranojnë këto azhurnime për të vazhduar të përdorin WhatsApp."
Kompania tani pritet t'u japë përdoruesve deri në 15 maj për të rënë dakord për termat dhe kushtet e reja.
News.sky.com