Pasurite e fshehta te Evropes lindore

sweetzzinna

Dum spiro, spero くる
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.



'So similar, so different, so European' ( Kaq te ngjashem, kaq te ndryshem, kaq evropian) - video i realizuar per te treguar qe dhe Evropa e lindjes ka pasurite e veta te pazbuluara akoma, pasuri terheqese dhe interesante.
 
Thesaret e fshehura te Europes.

Kjo eshte video qe ka pergatitur Bashkimi Evropian per shtet qe pritet te behen anetar te tij ne vitet e ardhshme. Ne fund mbyllet me Shqiperin.


[video]Hidden treasures of Europe - YouTube[/video]



Nen Sloganin "Kaq te ngjashme, kaq diferent, kaq Evropian" ky klip tregon se sa e mrekullueshme dhe e habitshme Evropa Juglindore mund te jete. Po, rajoni eshte i ndryshem dhe kjo eshte ajo qe e ben ate kaq te gjalle, emocionues dhe interesant. Por a eshte ai ne te vertet kaq diferent?

Nje gje eshte e sigurte: Evropa Juglindore ka pesuar ndryshime te jashtezakonshme ne 20 vitet e fundit, duke vecuar dekaden e fundit.

Ne rrugen e tyre drejt Bashkimit Evropian, vendet e rajonit kan transformuar shoqerit e tyre, duke shtuar nje sere reformash te plota. Kushdo qe nuk eshte familjar me Evropen Juglindore, ndoshta do te jete i befasuar kur te shohe se sa thesare ajo ka fshehur, sa shume potencial ajo njofton dhe sa shume bukuri ka per te zbuluar.

Shqiperia,Bosnja dhe Hercegovina,Kroacia,Malizi,Serbia,Kosova, ish-Republika Jugosllave e Maqedonis dhe Turqia kan vendosur te tera kursin drejt Bashkimit Evropian. Kroacia ka shkuar me larg ne rrugen drejt Bashkimit. Eshte vendosur qe te behet shteti i 28-te anetar ne 1 korrik te 2013.


fonti:
Code:
[URL]http://www.youtube.com/eutube?gl=GB&hl=en-GB[/URL]
Material i perkethyer nga gjuha origjinale. HS
 
Titulli: Pasurite e fshehta te Evropes lindore

Reklama “shqiptare” për Ballkanin

Me një videoklip të realizuar nga Drejtoria e Zgjerimit, Komisioni Europian synon të luftojë paragjykimet ndaj Ballkanit dhe Turqisë në vendet më skeptike të BE-së.

Në 60 sekonda shfaqen pamje nga vende të ndryshme, të përzgjedhura për të treguar ngjashmëritë historike, kulturore dhe shoqërore.

I ngacmuar nga korrespondentët e Ballkanit në Bruksel, Peter Stano, zëdhënësi i komisionerit Shtefan Fyle, shpjegoi se ky material reklamues nuk është konceptuar për të përcjellë ndonjë mesazh politik, por synon të promovojë përtej dallimeve, ngjashmëritë mes këtyre vendeve aspirante me ato europiane.

Përveçse në rrjetet sociale në internet, klipi do të shfaqet edhe në reklamat e kinemave të Austrisë, Britanisë, Francës, Belgjikës, Hollandës, Gjermanisë, Danimarkës dhe Finlandës.

I pyetur pse mungon vendi tjetër kandidat, Islanda, Stano, i gjendur ngushtë, tha se Islanda është më europiane, pasi ka marrëdhënie më të gjata e më të shumta bashkëpunimi me BE-në, gjë që në fakt vlen edhe për Turqinë.

Videoklipi mbyllet me Shqipërinë. Bëhet fjalë për një video-reklamë mbi vendet e Ballkanit që ka realizuar Komisioni për t'u transmetuar në vendet e BE-së, nën moton: "Kaq të ngjashëm, kaq të ndryshëm, kaq europianë"./ Tch
 
Pe: Pasurite e fshehta te Evropes lindore

Pikerisht ky ndryshim e ben te vecante Europen ne mbare boten .......

Te vecojme gjuhet,,,ku fliten ne kaq pak km² sac eshte europa kaq shume gjuhe te ndryshme...

Nganjehere pyes veten ,,,mos valle kulla e babilonit ishte diku ne europe e jo ne irakun e sotem ?
 
Pe: Pasurite e fshehta te Evropes lindore

Pikerisht ky ndryshim e ben te vecante Europen ne mbare boten .......

Te vecojme gjuhet,,,ku fliten ne kaq pak km² sac eshte europa kaq shume gjuhe te ndryshme...

Nganjehere pyes veten ,,,mos valle kulla e babilonit ishte diku ne europe e jo ne irakun e sotem ?

Kulla e Babelit .... oj enderr .....
 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Nje veshtrim, nje dashuri.

    Votat: 5 21.7%
  • 2-Agim shpërthyes

    Votat: 2 8.7%
  • 3-Për të voglën

    Votat: 1 4.3%
  • 4-Qiriu pa fjalë

    Votat: 4 17.4%
  • 5-Për të satën herë ….

    Votat: 2 8.7%
  • 6-Tik tak.

    Votat: 3 13.0%
  • 7-Nuk je më vetëm.

    Votat: 6 26.1%
Back
Top