Arfenilla
Themelues i Forumit
Kolegu nuk iu përgjigj e nuk ia hapi derën – Shtohet misteri për tragjedinë e avionit gjerman
ثshtë thelluar të mërkurën në darkë misteri që rrethon tragjedinë ajrore në të cilën humbën jetën 150 udhëtarë,
Një oficer i lartë ushtarak që është në korrent të hetimit i tregoi në kushte anonimiteti gazetës “The New York Times” se sipas zërave të regjistruar në avion, një prej pilotëve kishte dalë nga kabina dhe kur është përpjekur të kthehet nuk ka mundur të hyjë dot më në të.
Dëgjohen të regjistruar përpjekja e tij për të hyrë duke trokitur lehtë dhe pastaj duke i folur pilotit tjetër që nuk i përgjigjet. Janë minutat fatale dhe dëgjohen edhe përpjekjet e pilotit që nga jashtë përpiqet që ta shqyejë derën me forcë.
Piloti tjetër nuk është përgjigjur deri në fund.
Nuk dihet se pse piloti ka dalë nga kabina. As nuk dihet nëse piloti i mbetur në kabinë ishte apo jo koshient.
Ka raste që në kabinë ulet presioni i ajrit duke i bërë pilotit që të humbase ndjenjat. Zakonisht pilotët e vënë re në kohë dhe mbajnë bombolat e oksigjenit deri sa e ndryshojnë presionin.
ثshtë një mister se pse iu deshën 8 minuta fluturimi të drejpeshuar por në rënie që avioni të rrëzohej. Apo pse nuk u komunikua asnjëherë me qendrën gjatë rënies.
Emrat e pilotëve po mbahen sekret. FBI po kontrollon emrat e të gjthë udhëtarëve. Presidenti francez ka premtuar se do të merren vesh të gjitha detajet. Po disa specialistë thonë se në mungesë të një kutie të zezë funksionuese, zbulimi i arsyeve mund të kërkojë një kohë të gjatë.
Shumica e avioneve të firmës German Wings kanë anulluar fluturimet. Pilotët dhe ekuipazhet refuzojnë të fluturojnë. Duan të dinë arsyet e tragjedisë.
Avioni fatkeq ishte nisur nga Barcelona e Spanjës për në Dyseldorf të Gjermanisë. U rrëzua rrugës, në jug të Francës. Për ironi të fatiti. Avioni u nis nga Barcelona dhe ra në një fshat që quhet Barcelonette. Disa e shohin si një shenjë domethënëse.
Familjet e tronditura të udhëtarëve (që vinin nga 18 vende të ndryshme të botës, por shumica gjermanë e spanjollë) duan përgjigje. Atop o takohen edhe me prokurorë për mundësinë e një hetimi kriminal.
Autoritetet hetuese franceze janë treguar të kujdesshme që të mos nxitohen në deklarata. Kanë thënë se nuk duket si rast terrorizmi por kanë refuzuar ta përjashtojnë tërësisht pa studjuar më mirë të dhënat e nxjerra.
Ajo që druhen ekspertët është se mungesa e një shpjegimi teknik si dhe duke pasur parasysh motin e mirë gjatë ditës së fluturimit, po rritet mundësia e veprimit të pilotit si arsye e tragjedisë. Po a është një humbje ndjenjash, një bllokim nga sistemi, një gabim njerëzor apo një vrasje/vetëvrasje e qëllimshme?
Deri sa të ketë më shumë të dhëna, të gjitha këto sigurisht mbeten në kufi të spekullimit. Dje edhe Parlamenti Europian mbajti një minutë zi. Europa do një përgjigje.B koha
ثshtë thelluar të mërkurën në darkë misteri që rrethon tragjedinë ajrore në të cilën humbën jetën 150 udhëtarë,
Një oficer i lartë ushtarak që është në korrent të hetimit i tregoi në kushte anonimiteti gazetës “The New York Times” se sipas zërave të regjistruar në avion, një prej pilotëve kishte dalë nga kabina dhe kur është përpjekur të kthehet nuk ka mundur të hyjë dot më në të.
Dëgjohen të regjistruar përpjekja e tij për të hyrë duke trokitur lehtë dhe pastaj duke i folur pilotit tjetër që nuk i përgjigjet. Janë minutat fatale dhe dëgjohen edhe përpjekjet e pilotit që nga jashtë përpiqet që ta shqyejë derën me forcë.
Piloti tjetër nuk është përgjigjur deri në fund.
Nuk dihet se pse piloti ka dalë nga kabina. As nuk dihet nëse piloti i mbetur në kabinë ishte apo jo koshient.
Ka raste që në kabinë ulet presioni i ajrit duke i bërë pilotit që të humbase ndjenjat. Zakonisht pilotët e vënë re në kohë dhe mbajnë bombolat e oksigjenit deri sa e ndryshojnë presionin.
ثshtë një mister se pse iu deshën 8 minuta fluturimi të drejpeshuar por në rënie që avioni të rrëzohej. Apo pse nuk u komunikua asnjëherë me qendrën gjatë rënies.
Emrat e pilotëve po mbahen sekret. FBI po kontrollon emrat e të gjthë udhëtarëve. Presidenti francez ka premtuar se do të merren vesh të gjitha detajet. Po disa specialistë thonë se në mungesë të një kutie të zezë funksionuese, zbulimi i arsyeve mund të kërkojë një kohë të gjatë.
Shumica e avioneve të firmës German Wings kanë anulluar fluturimet. Pilotët dhe ekuipazhet refuzojnë të fluturojnë. Duan të dinë arsyet e tragjedisë.
Avioni fatkeq ishte nisur nga Barcelona e Spanjës për në Dyseldorf të Gjermanisë. U rrëzua rrugës, në jug të Francës. Për ironi të fatiti. Avioni u nis nga Barcelona dhe ra në një fshat që quhet Barcelonette. Disa e shohin si një shenjë domethënëse.
Familjet e tronditura të udhëtarëve (që vinin nga 18 vende të ndryshme të botës, por shumica gjermanë e spanjollë) duan përgjigje. Atop o takohen edhe me prokurorë për mundësinë e një hetimi kriminal.
Autoritetet hetuese franceze janë treguar të kujdesshme që të mos nxitohen në deklarata. Kanë thënë se nuk duket si rast terrorizmi por kanë refuzuar ta përjashtojnë tërësisht pa studjuar më mirë të dhënat e nxjerra.
Ajo që druhen ekspertët është se mungesa e një shpjegimi teknik si dhe duke pasur parasysh motin e mirë gjatë ditës së fluturimit, po rritet mundësia e veprimit të pilotit si arsye e tragjedisë. Po a është një humbje ndjenjash, një bllokim nga sistemi, një gabim njerëzor apo një vrasje/vetëvrasje e qëllimshme?
Deri sa të ketë më shumë të dhëna, të gjitha këto sigurisht mbeten në kufi të spekullimit. Dje edhe Parlamenti Europian mbajti një minutë zi. Europa do një përgjigje.B koha