Lauri
Anunnak
"Mos më prek!" Krishti i thërret Magdalenës. Historia është kjo: Maria Magdalanë, e cila shkoi te varri i Krishtit një ditë pas varrimit të tij, e gjeti bosh. Ajo është e dëshpëruar: qan duke menduar se i kanë vjedhur trupin e Jezusit. Por menjëherë sheh një burrë, mendon se është rojtari dhe e pyet nëse ishte ai që e kishte levizin trupin e tij.
Por Ai e thërret me emër. Maria e njehu Jezusin dhe i hidhet për ta përqafuar. Jezusi e ndalon dhe i thotë: “Mos më prek, sepse ende nuk jam ngjitur te Ati ynë”.
Në Ungjill, ndalimi është simbol i pamundësisë për të përjetuar hyjninë me shqisat trupore.
Maria Magdalena, së pari nuk e njehu Krishtin dhe pas zbulimit nuk mund t'i afrohet. Dhimbja diktohet nga nostalgjia dhe mungesa fizike e mësuesit të sajë të dashur.
Në pikturën e Garofalos skena zhvillohet në një kopsht, ku duket një gardh i bërë nga thupra të ndërthurur që na kujton një kufi. Përtej këtij kufiri një peizazh i madh hapet para syve.
Ky fragment biblik ka qënë subjekti për shumë piktorë në shekuj.
Por Ai e thërret me emër. Maria e njehu Jezusin dhe i hidhet për ta përqafuar. Jezusi e ndalon dhe i thotë: “Mos më prek, sepse ende nuk jam ngjitur te Ati ynë”.
Në Ungjill, ndalimi është simbol i pamundësisë për të përjetuar hyjninë me shqisat trupore.
Maria Magdalena, së pari nuk e njehu Krishtin dhe pas zbulimit nuk mund t'i afrohet. Dhimbja diktohet nga nostalgjia dhe mungesa fizike e mësuesit të sajë të dashur.
Në pikturën e Garofalos skena zhvillohet në një kopsht, ku duket një gardh i bërë nga thupra të ndërthurur që na kujton një kufi. Përtej këtij kufiri një peizazh i madh hapet para syve.
Ky fragment biblik ka qënë subjekti për shumë piktorë në shekuj.