Mbetjet e mëdha të supernovës zbulohen nga eROSITA

Empire

Antarë i Respektuar
Duke përdorur instrumentin e zgjatur Rrayntgen Survey Imaging Telescope Array (eROSITA) në bordin e anijes Spektr-RG, astronomët kanë zbuluar në rrezet X një mbetje të re të madhe të supernovës (SNR). Objekti i sapo gjetur, i quajtur "Hoinga", rezulton të jetë një nga SNR-të më të mëdhenj të zbuluar në gjatësi vale, përveç radios. Gjetja raportohet në një letër të botuar më 26 shkurt në serverin para-Botim arXiv.

Shiko fotografinë 1778692

SNR-të janë struktura difuze, zgjeruese që rezultojnë nga një shpërthim supernova. Ato përmbajnë material të dëbuar që zgjerohet nga shpërthimi dhe material tjetër ndëryjor që është përfshirë nga kalimi i valës goditese nga ylli i shpërthyer.

Studimet e mbetjeve të supernovave janë të rëndësishme për astronomët pasi ato luajnë një rol kryesor në evolucionin e galaktikave, duke shpërndarë elementët e rëndë të bërë në shpërthimin e supernovës dhe duke siguruar energjinë e nevojshme për ngrohjen e mjedisit ndëryjor (ISM). SNRs gjithashtu besohet të jenë përgjegjës për përshpejtimin e rrezeve kozmike galaktike. Studiuesit supozojnë se galaktika jonë Rruga e Qumështit pret rreth 1200 SNR; megjithatë, vetëm 300 prej tyre janë identifikuar deri më tani, kryesisht nga anketat e radios. Disa projekte, si eROSITA All-Sky Survey (eRASS), mund të përdoren për të zbuluar SNR-të e reja në rrezet X, dhe së fundmi, një ekip astronomësh i udhëhequr nga Werner Becker i Institutit Max Planck për Fizikën Jashtëtokësore në Garching, Gjermani, ka raportuar një gjetje të tillë.

"Duke përdorur të dhëna nga sondazhi i parë i SRG / eROSITA në të gjithë qiellin, ne zbuluam një nga SNR-të më të mëdha në qiell," shkruajnë astronomët në letër.

Shiko fotografinë 1778694

SNR i sapo gjetur, i caktuar G249.5 + 24.5, u quajt Hoinga - është emri mesjetar i qytetit të lindjes së Becker Bad Hönningen am Rhein. Vëzhgimet tregojnë se Hoinga ka një diametër rreth 4◦.4, "prandaj, është gati SNR më i madh i zbuluar ndonjëherë në gjatësi vale radio dhe i krahasueshëm në madhësi me objektin më të madh të zbuluar të këtij lloji, G65.3 + 5.7.

Hoinga tregon një morfologji në formë rrethore me një emetim difuz të rrezeve X duke mbushur pothuajse tërë pjesën e mbetur. Ajo ka një strukturë të qartë lëvozhgë, duke sugjeruar se është një SNR klasik i tipit bombë, që nuk funksionon në mënyrë qendrore. Studiuesit vunë në dukje se natyra e saj shumë rrethore tregon se ajo po zgjerohet në një rajon me dendësi relativisht të njëtrajtshme.

Bazuar në të dhënat, astronomët vlerësuan se Hoinga ka një temperaturë gazi prej rreth 0,1 keV dhe një dendësi të kolonës thithëse prej rreth 360 kuintilion cm − 2. Indeksi radio spektral u gjet të ishte në një nivel prej -0,69, dhe distanca nga mbetja u llogarit të ishte me gjasë 1,600 vjet drite. Mosha e këtij SNR supozohet të jetë midis 21,000 dhe 150,000 vjet.

"Nga madhësia e tij dhe vetitë e rrezeve X dhe radio spektrale, ne konkludojmë se Hoinga është një SNR mesatare e Vela-së e vendosur në një distancë rreth dy herë më të madhe se të Vela SNR, dmth në ∼500 pc," sipas percaktimit qe ben autorët .

• 1-Bëju.