Marsi, meteoritet “fshehin” sekretin e jetes

Kresha

A pretty face can never trick me
Tre meteorite me prejardhje marsiane te gjetur ne Antarktide mund te zbulojne te verteten nese ne Mars kane ekzistuar forma jete me pare.

Sipas nje studimi te kryer nga NASA, ne meteoritin “Allen Hills” te zbuluar ne vitin 1992 ne Antarktide, jane vene re shenja jete per shkak te pranise se gjallesave bioamorfe.

Keto jane disa mikroorganizma qe mendohet te kene jetuar miliona vite me pare ne planetin e kuq.

Vemendje te madhe ka terhequr edhe meteoriti “Nakhla”, i cili po ruhet qe prej 100 vjetesh ne Muzeun e Londres. Pergjegjesi i zyres shkencore ne NASA, Michael Meyer qe eshte marre per nje kohe te gjate me kete studim, ka arritur te binde edhe shkencetare te tjere per mundesine se ne Mars mund te kete pasur jete rreth 3.6 miliarde vjet me pare.

Kjo do te thote se Marsi eshte populluar rreth 1 miliarde vjet pas krijimit te tij, pasi mendohet se ne ate periudhe planeti ka qene me mikeprites dhe disa here me i ngrohte./tch/

Titulli: Marsi, meteoritet “fshehin” sekretin e jetes

Ka jet po se cilen zone apo planet per kete hetimet vazhdojne !

Me thell per ket Bised.

Grupi i studiuesve NASA që pretendojnë të kenë gjetur dëshmi të jetës së kaluar në Mars në meteorit, u rrëzua në Antarktik dhe i njohur tani si AHL84001, a dini se me përdorimin e të sofistikuara të reja instrumentesh janë gjetur dëshmi të ngjashme në dy meteorites tjera rënë në Tokë dhe gjithashtu nga Marsi. Sipas thashethemeve herët, hulumtuesit kanë besim se në javët e ardhshme do të provojë përfundimisht me botime shkencore në Mars e kaluara se ishte i banuar nga organizmat e gjallë.

"Ne jemi të humbur shumë pak për të treguar përfundimisht se Marsi ishte dhe ndoshta ka ende jetë," tha David S. McKay, kreu i departamentit të astrobiology në NASA-s.
Deri tani hulumtimin e jetës së kaluar në Mars kishte koncentruar në meteorit që ra mbi Antarktidë 13.000 vjet më parë dhe që u gjet në vitin 1984 nga një studiues te NASA-s. Meteorit ka qenë objekt i hulumtimeve shumë në disa artikuj gjetur brenda meteorit i cili, sipas një grupi kërkimore, janë dëshmi për jetën e kaluar, ndërsa të tjerët ishin rezultat i fenomeneve të pashpjegueshme deri inorganike.

Në nëntor, megjithatë, në sajë të një analizë të fundit kryhen me instrumente shumë më të sofistikuara se ato të përdorura gjatë viteve nëntëdhjetë, dhe është bazuar në një teknikë të quajtur fokusuar rreze jon "(përdor një rreze të joneve (atomeve që janë të ishte hequr elektrone), për të përshkruaj një mostër), ekipi i McKay solli prova të reja për të mbështetur se çfarë është brenda meteorit mund të shpjegohet vetëm nga një origjinë biologjike. Në javët e fundit, i njëjti grup i studiuesve është duke hetuar meteorites tjera marsian rënë në Tokë dhe në dy prej tyre janë gjetur elementë të njëjtë, për të të treguar atyre, janë me origjinë biologjike. Një nga këto meteorites, i njohur si meteorit Nakhla, ra në 1911 pranë qytetit të Nakhla në Egjipt dhe pastaj bëri një tronditje e madhe. Copë më të madhe, e 40, i cili theu, ka qenë e ekspozuar një kohë të gjatë në Muzeun e Historisë Natyrore në Londër dhe është duke u lokalizuar dhe analiza. Meteorit i tretë, i quajtur Yamato 593 ", gjithashtu vjen nga Antarktik.

Sipas studiuesve në mes 3.6 dhe 1.4 miliard vjet me pare planetin e kuq do të banuar nga një numër i madh i mikro-organizmave kur atmosfera ishte shumë e trashë dhe më i lagësht. Një kornizë kohë në të cilën në Tokë filloi në zhvillimin e jetës. اfarë kjo do të thotë se shkencëtarët në ato meteorites ka shenja të jetës në Mars është një konfigurim të ndërlikuar të kimikateve që mund të ketë qenë depozituar vetëm nga organizmat e gjallë. Kanë qenë të zbuluar struktura që nga afër imitator një baktere mikro madh në mes 20 dhe 100 nanometers (një nanometer është millionth e një milimetër).

Këto rezultate të reja, zbulohet nga Spaceflightnow po kompletohet nga ai i një muaj më parë duke pretenduar se Rovers Spirit dhe Opportunity në Mars në veprim që nga viti 2004 kanë zbuluar struktura të cilat janë depozituar në tokë nga organizmat e gjallë. Zbulimi u bë nga Vincenzo Rizo, Departamenti i Shkencave të Tokës, Universiteti i Firences, dhe cantas Nikolla i Këshillit Kombëtar të Kërkimit rëndë ISAFoM di (Cosenza). Sipas studiuesve spherules vogël vëzhguar nga anije dhe u bën thirrje të vështira nga hulumtuesit në NASA "blueberries," janë rezultat i veprimtarisë së organizmave të gjallë. Por jo të gjithë. Edhe struktura sedimentare në të cilën ato janë gjetur ishin depozituar nga kolonitë e organizmave të cilat janë quajtur stromatolites. Cantas shpjegon: "Analiza e imazheve mikroskopike të kryera nga pirat na lejon që të argumentojnë se ato spherules nuk janë homogjene, besohet, dhe se ai mori prejardhje inorganike, por ata kanë struktura komplekse që mijëra vetëm koloni të Cyanobacteria (një organizëm të vetëm celled quajtur dikur "blu-algat e gjelbra") mund të jetë.

Tani gjithçka që mbetet për të pritur misionet e ardhshme në Mars hapësirë që do të sjellë instrumentet për një analizë të plotë të tokës marsian me qëllim për të kërkuar të parë vendin ku shumë forma të kaluarën ose të jetë i pranishëm.

Redaktimi i fundit:
Titulli: Marsi, meteoritet “fshehin” sekretin e jetes

Keto jane brockulla, une i besoj vetem Kuranit ahahha Lover po me habit, material interesant.

• 1-Brenga ime dashuri