Disa nga konceptet që zakonisht shfaqen në përgjigje janë dashuria, pasardhësit, kënaqësia dhe jetesa në të tashmen. Ekzistencialistët besojnë se ne vetë duhet të krijojmë një kuptim në jetë, dhe se ne jemi ajo që bëjmë dhe çfarë nuk bëjmë.
Një teori në lidhje me kuptimin e jetës mund të jetë që kuptimi do të lindë dhe do të shuhet me qenie inteligjente si njerëzit. Sepse në univers nuk ka asnjë kuptim, por me një tru kaq të mirë-zhvilluar siç zotëron njeriu, dikush do të kërkojë përtej qëllimeve instiktive në jetë si mbijetesa, prodhimi i pasardhësve, etj. Shumë fe e vendosin njeriun nën diçka më të madhe, por në realitet krijesat inteligjente (njerëzit), janë më të ‘mëdhenjtë’. Këtë njeriu duhet ta gjykojë vetë. Por kjo nuk qëndron në natyrën njerëzore. Mund të ndodhë që qenie të tjera inteligjente në univers të gjejnë kuptimin në një mënyrë tjetër, por njeriu ka tendencë ta kthejë në fe. Kryesisht në situata të vështira. Realiteti mund të jetë i vështirë për t’u kuptuar nga njerëzit, sepse duket i pakuptimtë. Prandaj, njeriu krijon një kuptim me jetën. Ky kuptim gjithashtu do të zhduket me njeriun.
Në art, muzikë dhe letërsi, pyetjet e përjetshme të jetës, vdekjes dhe dashurisë janë ende të pranishme. Një nga pikturat mbase më të famshme të Paul Gauguin titullohet: Nga vijmë? Kush jemi ne? Ku po shkojme?.
Një nga shumë sugjerime është që kuptimi i jetës është lumturia dhe se një person i cili në një moment të jetës së tij, veçanërisht drejt fundit, mund të thotë sinqerisht "Unë jam i lumtur me jetën time" është gjithashtu një person i lumtur.
Filozofia e Shekullit 19
Utilitarizmi "... i mirë (mjaftueshëm) për të qenë i lumtur".
Nihilizmi "... nuk ka kuptim".
Pragmatizmi "... kuptimi është ai që të bën të vlerësosh jetën".
Filozofia e Shekullit 20
Ekzistencializmi "... ju krijoni vetë kuptimin e jetës".
SHENIM: Nëse do të kishte një mendim, gjithsesi jo të gjithë mund të pajtoheshin me të!
Peter K. Busk. Meningen med Livet - Om kaktusfinker, evolution og kaos. Saxo.com. 2013
Douglas Adams:
Hitchhiker's Guide to the Galaxy. London, 1979.