Kujdes nga emocionet!

Cdo rrjet social i teknollogjise ne baze, ka nje studim psikollogjik,qe ndertohet mbi marketingun e mendjes.
Nese deri dje jemi mesuar duke folur per produkte marketingu ne ekonomi,epoo shume shpejt keta terma do zevendesohen me marketingun e varesis se mendjes njerzore ne teknollogji.
Thelbi,c`do klikim qe behet ne nje web,ne nje rrjet ,ne nje faqe,duke perjashtuar ato informuese.
Ne thelb kane iden qe te krijojne varesi.
Dhe kjo varesi atyre u rrite klikimet dhe u mbushe xhepat,ndersa perdoruesi reduktohet,behet me emocional duke u bere cdo dite e me shume pjese e nje `erresire` virtuale,dhe duke lene pas dore copeza te realitetit.
Ne jemi brezi i keti ndryshimi,dhe si rrjedhoje do kemi nje kosto.
Me ndryshe do jete per brezat e tjere,pasi ujrat e teknollogjise do rrjedhin ne forma me te ndryshme,ose mund te duket pak e frikshme,por vete njerzimi mund te shkoje dhe emocionalisht drejte nje kodifikimi emocional virtual teknollogjik.
Dihet qe nderhyrjet tashme ne mendjen njerzore jane galopante.
Gjithesesi ajo cfare mund te them kjo si mendim personal,nje perqafim real sa mijera fjale dashurie virtuale.
A ka emocione te forta virtualiteti?
Sigurisht qe po.
A ka hijezime dhe dalje nga vetja virtualiteti?
sigurisht qe po.
A ka njerez qe nuk ndryshojne dhe jane njelloj,sigurisht qe po.
Me nje fjale,cdo kush gjene ujrat e veta e ne ato ujra ben notin.
Mjafton ama te dij not,se jo rralle mbyten mendimet njerzore ne nje lluce te erret.
 

Konkursi Letërsisë

  • Jeta pa ty

    Votat: 7 46.7%
  • Simfonia e bisedave tona

    Votat: 2 13.3%
  • Bora e parë

    Votat: 3 20.0%
  • Larg

    Votat: 3 20.0%
Back
Top