Karma

sweetzzinna

Dum spiro, spero くる
Da pyesni cfare vlere kane deshirat e tua ne kete pafundesi rrjetash force qe ju rrethojne dhe se cfare impulse mund te ndikoje vullneti juaj ne burgun e atij pushteti supreme qe controllon ferret e kozmosit.
Sigurisht nje force e madhe, misterioze, peshon me te gjithe te papriturat mbi te gjitha qeniet jetesore dhe jo jetesore, dhe njeriu, qe duhet te perballojne keto efekte, quhet KARMA.
Por cfare eshte ne realitet kjo force, force gjithmone ne veprim, prezente kudo me te gjitha ligjet e saj te cilave askush nuk mund t ju beje bisht? Kush e rregullon kete levizje Karmike, qe shkon nga fati I njerezve ne ate te university? Karma perfaqeson ate qe do ndodhe ne kohe, ne hapesiren e ngjarjeve, te cikleve qe shkojne drejt infinitit, nga atomi tek ujet, nga njeriu tek universi.

Pafundesia e zinxhirit te fateve duke I bere bisht te krijuares me ligjet e saj te hekurta dhe harmonike, gershetohet ne rrjeten e aresyeve dhe efekteve Karma e njeriut, e famigles, e kolektivit planetar dhe universal.

Cdo njeri gjate egzistences se tij krijon me veprimet e tij motive karmike, keshtu ai kthehet baza kryesore te fatit te ardhshem qe do jete rezultati, efekti dhe kompleksiteti I te gjitha veprimeve dhe I mendimeve te tij., sepse nuk egsistojne denimet, ose cmime, por vetem pasoja te veprimeve dhe kjo e vertete eshte rregulli qe duhet te shpjegoje konceptin e Karmes

Ne fakt, ne cfare ndodh ne jete Hyjnori (shpirti) kerkon here pas here prova per ti kaluar, eksperienca pastrami qe do e largojne nga deshirat, nga pasionet, nga te gjitha ato sulme qe e lidhin me mishin (ndikimi njerezor).

N.q.s mendjemadhesia, zilia, krenaria, vetdashuria, egoizmi, zemerimi, cinizmi, egoizmi, kane qene motivet kryesore e qendrimit te saj akoma ne material, eshte e qarte qe ai duhet ti fitoje me nje praktike te thjeshte dhe eficente tolerance, modestie, thjeshtesie, painters, pasteritie, dashurie, largpameri. Por Hyjnorinuk mund ti kaloje kaq thjesht keto, por do te duhet ta dheshiroje, kjo do ishte nje fitore e ndergjegjshme dhe net e gjitha fushat dhe mbi te gjitha do te jete ne kontroll te plote te ndjenjave.Medialb
 
Ambicia per shembull, nuk mund te quhet kurre e kaluar nga nje njeri, vetem sepse ka lindur ne kushte shume te thjeshta, duke provuar nje sens rebelimi ndaj kushteve te tij te mjerueshme, duke mos deshirua gjate egzistences se tij te arrije nje nivel me te larte te jetes, por kjo do te fitohej ne kushtet e nje prince ose te nje gjykatesi, te nje njeriu te zakonshem ose te nje studiuesi, te nje artisti ose te nje ushtari, te nje te pasuri ose te nje te vasferi, te nje aktori ose te nje prifti, domehtene per te gjithe aspektet e personalitetit te njeriut te cilat e mbajne te lidhur me kerkesat e tyre materiale.

Folem per ambicien, cilat jane deget e saj? Te pafundme! Po efektet e saj? Edhe ato te pafundme. Per te fituar kunder ambicies nuk mjafton nje jete, cfare duhet te bje njeriu per te kaluar me nje jete te vetme te gjithe pjesen tjeter te veseve dhe mangesite qe jane ne te?

Lind domethene nevojshmeria e REINCARNAZIONE (rilindjen), e vetmja menyre qe mund ten a jape mundesine ti ngjitemi shkalles, qe per Token, si per te gjithe universin, ka qene e nevojshme kalimi I provave. Te nxehta te frikshme dhe te ftohte te tmerrshem, shperthime vullkanike dhe termete, shfaqje te figurave mostruoze jetesore dhe kataklizma , kane ndikuar per ti bere me pak xhentile format dhe aspektet.

Duhet te kerkohet aresyeja e ketyre trasformimeve te vazhdueshme, qe fillon nga jojetesoret deri ne format e para jetesore_e verteta e kesaj dogme do te jete si nje tunnel drite ne ndergjegjen tended he do te ndjesh sigurisht ne brendesine tende te verteten e thelle te pavdekshmerise se shpirtit.

Do te kuptosh qe nuk ke lindur vetem nje here dhe qe vdekja perfaqeson nje stad fizik te evolucionit, nga nje numer I pafund vitesh drejt qellimit kryesor, Hujnore, e cila te prêt ne fund te provave te tua.

Karma domethene eshte praktika e pastrimit dhe e rilindjes e nderlidhur me vendosmerine e Unit Hyjnor, per aksionet e kryera ne vitet e kaluara. Per shkak te fenomenit te vdekjes, pas nje periudhe ne pertej varrit, Uni Hyjnor kthehet perseri ne ciklin e egzistences. Ai, I ndergjegjshem si shpirt, ka pasqyrim te qarte te te kaluares se tij, rishikon gabimet, veset e tij, dhe ne baze te te gjithe ketyre do qe e ardhmja e tij te kaloje net e gjitha provat qe ka akoma per te kaluar, duke kaluar te njejtat vuajtje qe u ka krijuar te tjereve.
 
Ja shprehja e Ligjit Hyjnor, qe gjithcka jep dhe asgje nuk kerkon, qe nuk nderhyn per ta bere me te rende, por ofron menyren per ta larguar, sepse Ajo do shpetimin tend dhe jo humbjen tende… je ti vete ne baze te tradhetise te kryer ne jeten e meparshme, kerkon te jesh I tradhetuar, sepse ke plagosur do te jesh I plagosur, sepse ke beret e vuajne dhe do kerkon te vuash.

Ti vete shenon te ardhmen tende, pershkruan te ardhmen tende, percakton semundjet e tua, fatkeqesit e tua, vuajtjet e tua, ate vdekje qe me vone kur te jesh ne Toke te bejne qe ne menyre te padrejte te thuash: “O Zot pse me denon keshtu? Cfare kam bere? O Zot dije qe kurre nuk kam denuar dike…..”.

Ekuilibri Hyjnor nuk rendon kurre mbi shpatullat e tua pesha superiore mbi deshiren tende te perhapjes: mba mend gjithashtu qe je ti ai q eke bere, sic do te jesh edhe ai qe do te besh, sepse jane veprimet e tua qe percaktojne rrugen e te ardhmes tende…. Kjo eshte Karma, edhe pse ajo te imponon nja fat human, nje drite shkelqen ne cdo gje te hidhur, duhet vetem te dish ta ndjekesh:

1) Pertej paqes ndodhet qetesia.
2) Per te gjetur qetesine meditoni,
3) Buzeqeshni ne dashurine e Zotit,
4) Mos I bene pyetje Zotit, por duheni,
5) Zoti eshte I dashuri pas dashurise.
Ajo qe nuk eshte reale nuk egziston, ajo cka eshte reale nuk mund te jete jo egzistuese.
ERGOS
 
Aspektet teorike

Ka nje ligj natyror qe shpjegon ndryshimet e pafundme midis karakterit dhe fatit te njeriut: ligji I karmes, e cila rregullon dhe lidh aresyet me efektet e tyre.
“Karma” eshte nje fjale e shkruar qe rrjedh nga folja rrenje “kri”: te besh. Fjala “karma” tregon aksionet dhe afektet e tyre ne kete jete dhe ne jeten e pertejshme. Ligji I karmes ekuilibron aksionin dhe realsionin, shkaqet dhe pasojat, principin e rastesise, qe lidh aksionin me rezultatin e tyre: reaksioni eshte gjithmone ekuivalent I aksionit. Ligji I karmes, ligj fizik dhe mendor, ajo rregullon rregullin e organizimit dinamik qe mban krijimin: e quajtur nga Indù Dharma dhe e njohur nga Egjiptianet si Maat. Ne gjuhen e tribus Lakota ligji I karmes mbiquhet okawige.
Nje ose me shume ngjarje japin nje ose me shume reaksione (efekte), qe me pas behen shkaqe. Cdo aksion krijon rezultate, te brendshem ose te jashtem, dhe cdo njera behet shkak, e cila vihet re ne menyre komplekse ne boten e jashtme per tu kthyer me vone ne agjentin e aksionit. Tastesia eshte emir per nje ligj jot e njohur: egzistojne shume plane te rastesise dhe asgje nuk I shpeton ligjit te karmes.
Sipas vazhdimesise se ketij ligji, cdo njeri me mendimet e tij (aksionet mendore), ndjenjat (aksionet afektive), fjalet (aksionet shprehese) dhe sjelljen (aksionet fizike), behet percaktues I fatit te tij. Energjite, ne menyre te menduar apo te pamenduar te vena ne veprim, kthehen ne piken e nisjes, si nje rreth qe ndjek linjen e saj rrethuese. Efektet e aksioneve ndjekin shpirtin nga nje misherim ne tjetren, derisa nuk do jene te kenaqur.
Bashkesia e aksioneve te njerezve ne familje, ne grup, ne komunitet, ne race dhe ne bote ne pergjithesi, perben karmen familjare, te grupit, te komunitetit, te races, te mases, nje system vertet te madh dhe perserites, e cila prodhon efekte ne baze te karakteristikave te tyre ne cilesi dhe sasi.
Secili nga nivelet e permendura (individi, familja, komuniteti, etj) eshte I lidhur ngushte me te tjeret ne menyre dhe forme organizimi. Mendimet, ndjenjat, fjalet dhe sjellja e cdo njeriu ndihmojne ne dhenien e rezultateve qe familja, shteti dhe njerezimi duhet te mbledhin. Kjo tregon se cdo zgjedhje ose veprim I yne do jete aresyeja e nje pasoje te mevonshme ne jeten e perditcme.
 
Aspektet praktike

Ngjarjet qe jeta na ve perpara jane gjithmone opurtunitete, net e cilat therritemi per te pasur nje trensformim personale. Ligji I karmes, ne fakt, eshte nje ligj I te kuptuarit dhe jot e kuptohet si denim ose spiunim. Kuptimi I ketij ligji sherben per te liruar shpirtin tone nga pakenaqesite ndaj zotit, njerezve te tjere dhe vetes. Te lirohesh nga pakenaqesia do te thote te hapesh zemren dashurise dhe faljes: ky eshte transformimi I vertete per te cilen therritemi.
Ne kuptojme nepermjet aksioneve tona, duke eksperimentuar mbi pasojat formojme dhe transformojme karakterin tone. Mendimet tona, fjalet dhe sjellja “mbjellin” ne shpirt gadishmerite qe “mbijne” zakonet, karakteri dhe fati yne. Ky eshte motive I perseve qe te gjitha besimet te mesojne sjelljen morale. Ligji I karmes na shtyn qe te marrim persiper pergjegjesine e aksioneve tona dhe per ti treguar vetes dhe te tjereve mirekuptim dhe dashuri. Hillel ka thene: "Ne qofte se nuk jam per vete, kush do jete? Dhe ne qofte se jam vetem per vete, cfare jam?".
Pavaresisht nga kush ose nga cfare jemi, edhe pse jemi pjeserisht te kushtezuar nga kushtet e krijuara nga efektet e aksioneve qe kemi kryer net e shkuaren, menderisht mund te bejme cdo gje qe duam. Te gjitha aksionet kane origjine nga mendja jone, ku jane te mbyllura me drynat e skllaverise si dhe me ato te lirise (domethene eshte e drejta e zgjedhjes). Duke shfrytezuar mundesite qe na jipen ne kete jete dhe ne ate te mevonshme, kemi gjithmone nje mundesi per te permiresuar fatin tone dhe te botes ku jetojme.
Jeta na con, ne menyre periodike, te takojme veshtiresi te brendeshem, te cilat nuk I kemi kaluar ne jetet e meparshme. Per shembull, ne qofte se kemi vjedhur ne jeten e meparshme, ne kete jete do te kalojme nje vjedhje te tille, pastaj me tutje do ndodhemi perseri ne pozicionin per te vjedhur. Nje shembull tjeter eshte: nje autoritet na kane vrare ne jeten e meparshme, ne te ardhmen do te ndodhemi ne pozicionin e autoritetit duke pasur mundesine per te zgjedhur ne qofte se do reagojme ne te njejten menyre. Si njerez, pjesemarres te natyres njerezore, jemi bashkefajtore te verpimeve te te tjereve, sepse edhe trasportojme ne te qenit tone kapacitetin dhe transformimet e te keqes. Aresyeja e kesaj psikodrame kozmike eshte ajo e te mesuarit te vendosemi ne pozicionet e te tjereve, te hapim zemren tone per te degjuar, faljes dhe meshires, e gjithe kjo per te pasur kontakt te drejt per drejte me Uni-n qe ka secili nga ne.
Menyra se si jetojme, ne baze te bindjeve tona, ndjenjave, deshirave, motivimit, qellimeve, vendimeve dhe aksioneve, mbjell vazhdimisht “farat” e menyres se te vepruarit, ne shpirtin tone. Kur keto “fara” gjejne ambientin e duhur, do te kene mundesine te mbijne dhe te rriten. Duke vazhduar te ushqyerit e ndjenjave, mendimeve dhe aksioneve, formon dhe transformon karakterin tone. Karakteri yne domethene eshte shprehja e histories se shpirtit tone, e fatit qe kemi krijuar. Duke analizuar tendencat ton ate fort ate momentit, mund te analizojme me nje saktesi te perafert, cfare lloj jete kemi bere me pare.
Fati qe kemi ndertuar, mund te krahasohet me nje spirale, ose me mire me nje kombinim te gershetuar te shume lloj spiraleve. Spirale evolutive dhe involutive, ndertuese dhe shkaterruese, ndertohen dhe mbahen, duke percaktuar kohen e disa jeteve, ose te mijera viteve. Nga nje jete ne tjetren, ne ne kemi kontribuar per te zhvilluar kushtet, e brendeshme dhe te jashtme, derisa ngjarje te percaktuara mund te ndodhin.
Le te shohim tani tre shembuj te spiraleve qe mund te zhvillohen gjate rruges se rilindjeve:
1. Nje aksin kostruktiv, e cila sjell rinire dhe krijon mireqenie (spirale karmike evolutiva).
2. Nje aksion shkaterrues, qe demton dhe krijon dhimbje e vuajtje (spirale karmike involutive).
3. Nje spirale karmike involutiva e transformuar ne menyre evolutive: ndryshimet alkimike te shpirtit.

Keto tre shembuj nuk jane realitet, por perfaqesojne nje thjeshtesim e permbledhje te ngjarjeve, per te kuptuar evolimet dhe inovulimet karmike.
 
Nje liber interesant ne lidhje me temen eshte ai i STEPHEN ARROYO qe titullohet: "Astrology Karma and Transformation - The Inner dimensions of the Birth Chart".

Autori ne librin e tij ka nje vizion qe integron astrologjin humaniste me psikologjine e Jungut dhe filozofine orientale! Gjithashtu i rezervon edhe nje kapitull te veçante Edgar Cayce -it.
 
Back
Top