elle
Chill
Një institut arsimor indian, IIT-Jodhpur, ka gjetur një mënyrë për të përftuar hidrogjen pa oksigjen që mund të përdoret si lëndë djegëse natyrore.
Karburanti ka potencial për të përmbushur ëndrrën e Indisë për të zvogëluar volumin e importeve të saj të naftës me 30%.
Ekipi përdori një katalizator të quajtur Lanthanium për të ndarë hidrogjenin dhe oksigjenin, duke rezultuar në një karburant “zero-ndotje”.
India, një vend aktualisht në vështirësi për shkak të rritjes së çmimeve të karburantit dhe ndotjes të lartë si pasojë e trafikut, mund të marrë frymë tani që një prej institucioneve të saj arsimore ka krijuar një karburant natyror alternativ që mund të përdoret në vend të benzinës.
Instituti Indian i Teknologjisë – Jodhpur (IIT-J) ka zbuluar një mënyrë inovative për të zhvilluar një “karburant të së ardhmes” që ka aftësinë për të vrarë dy zogj me një gur. Nga njëra anë, ai mund të zvogëlojë nivelin e ndotjes së Indisë duke reduktuar ndotjen e automjeteve. Nga ana tjetër, ajo ka potencialin për të zvogëluar volumin e importeve të naftës me 30%.
Karburanti, për të cilin instituti pretendon të jetë një “karburant me emetim zero”, mund të përftohet duke përdorur një katalizator me bazë lantani. Katalizatori thith molekulat e oksigjenit duke e lënë hidrogjen të paprekur – në mënyrë që të përdoret një lëndë djegëse natyrale. Një ide që u frymëzua nga procesi i fotosintezës.
Ekipi, i cili ka bërë kërkime që nga krijimi i tij në 2008, ka testuar të paktën 700 katalizatorë të ndryshëm deri sa arriti rezultatet e kërkuara në atë të lanthanumit. IIT-J reflekton më tej përdorimin e argjilës si katalizator për zhvillimin e karburantit.
Hulumtuesit në mbarë botën aktualisht janë duke hasur vështirësi në izolimin e oksigjenit në prodhimin e hidrogjenit të pastër, siç deklarohet nga kreu i projektit, Rakesh Sharma.
Ndryshe nga karburanti i hidrogjenit, i cili kushton rreth tre herë më shumë se çmimi i benzinës në Indi, “karburantet e së ardhmes” janë prodhuar me një kosto shumë të ulët. Duke thënë këtë konsumatorët do të njihen me kostot për këtë “karburant të së ardhmes” vetëm pas fillimit të prodhimit masiv për ta.
Shumë marka luksoze të makinave si BMW dhe Honda tashmë janë përpjekur të promovojnë veturat e hidrogjenit, por ato nuk kanë qenë në gjendje të tërheqin vëmendjen e publikut për shkak të çmimeve të larta.
/s.v./Shoqeriacivile.com
Burimi Businessinsider
Ps: zero ndotje liquid gas.... qe do te krijohet neper laboratore do te perhapet ne gjithe boten keto 5 vitet e ardhshme
Karburanti ka potencial për të përmbushur ëndrrën e Indisë për të zvogëluar volumin e importeve të saj të naftës me 30%.
Ekipi përdori një katalizator të quajtur Lanthanium për të ndarë hidrogjenin dhe oksigjenin, duke rezultuar në një karburant “zero-ndotje”.
India, një vend aktualisht në vështirësi për shkak të rritjes së çmimeve të karburantit dhe ndotjes të lartë si pasojë e trafikut, mund të marrë frymë tani që një prej institucioneve të saj arsimore ka krijuar një karburant natyror alternativ që mund të përdoret në vend të benzinës.
Instituti Indian i Teknologjisë – Jodhpur (IIT-J) ka zbuluar një mënyrë inovative për të zhvilluar një “karburant të së ardhmes” që ka aftësinë për të vrarë dy zogj me një gur. Nga njëra anë, ai mund të zvogëlojë nivelin e ndotjes së Indisë duke reduktuar ndotjen e automjeteve. Nga ana tjetër, ajo ka potencialin për të zvogëluar volumin e importeve të naftës me 30%.
Karburanti, për të cilin instituti pretendon të jetë një “karburant me emetim zero”, mund të përftohet duke përdorur një katalizator me bazë lantani. Katalizatori thith molekulat e oksigjenit duke e lënë hidrogjen të paprekur – në mënyrë që të përdoret një lëndë djegëse natyrale. Një ide që u frymëzua nga procesi i fotosintezës.
Ekipi, i cili ka bërë kërkime që nga krijimi i tij në 2008, ka testuar të paktën 700 katalizatorë të ndryshëm deri sa arriti rezultatet e kërkuara në atë të lanthanumit. IIT-J reflekton më tej përdorimin e argjilës si katalizator për zhvillimin e karburantit.
Hulumtuesit në mbarë botën aktualisht janë duke hasur vështirësi në izolimin e oksigjenit në prodhimin e hidrogjenit të pastër, siç deklarohet nga kreu i projektit, Rakesh Sharma.
Ndryshe nga karburanti i hidrogjenit, i cili kushton rreth tre herë më shumë se çmimi i benzinës në Indi, “karburantet e së ardhmes” janë prodhuar me një kosto shumë të ulët. Duke thënë këtë konsumatorët do të njihen me kostot për këtë “karburant të së ardhmes” vetëm pas fillimit të prodhimit masiv për ta.
Shumë marka luksoze të makinave si BMW dhe Honda tashmë janë përpjekur të promovojnë veturat e hidrogjenit, por ato nuk kanë qenë në gjendje të tërheqin vëmendjen e publikut për shkak të çmimeve të larta.
/s.v./Shoqeriacivile.com
Burimi Businessinsider
Ps: zero ndotje liquid gas.... qe do te krijohet neper laboratore do te perhapet ne gjithe boten keto 5 vitet e ardhshme