Love
βeℓℓe â๓e
Pjesë e riteve fetare apo e snobizmit, tatuazhet kanë qenë gjithnjë pjesë e kulturave, qysh prej vitit 3300 para Krishtit, deri në ditët tona. Historia e gruas së rrëmbyer nga indianët, e pikturuar në mjekër për t’i siguruar udhëtimin në botën tjetër…
Modelja australiane, Cindy Ray, u bë një superstar botëror në 1962
Zakonisht mendohet se tatuazhet janë një fenomen modern. Duke iu referuar librit “Bodies of Subversion: A Secret History of Women and Tattoos”, historia e tyre është shumë më e hershme. Që nga gratë vendëse të Amerikës që bënin tatuazhe nëpër trup si pjesë e riteve fetare, te gratë e shoqërisë së lartë viktoriane, që çmendeshin pas tatuazheve, bojatisja e trupit ka qenë pjesë e kulturave prej shekujsh.
Gra me tatuazhe të shumta, viti 1920
Dhe ndërsa mbulimi i trupit me tatuazhe është bërë pjesë e një trendi popullor për dekorimin e trupit, për Olive Oatman, një nga të parat gra të bardha, që bëri një tatuazh, nuk ishte çështje zgjedhjeje.
Historia e saj nisi kur gjatë një udhëtimi u rrëmbye në moshën 13-vjeçare nga një grup indianësh Yavapais, bashkë me të motrën Mary Ann, 10-vjeçare. Përveç vëllait të saj, Lorenzo, i mbetur i plagosur rëndë, e gjithë familja e tyre u vra dhe ngjarja do të kujtohej si “masakra Oatman”. Të mbajtura peng për një vit nga rrëmbyesit, ato u trajtuan si skllave, duke duruar rrahjet e përsëritura. Fati e deshi që ato t’u jepeshin një grupi tjetër indianësh në shkëmbim të dy kuajve dhe të disa shtrojeve.
Bashkë me indianët Mohave ato u transferuan pranë Colorado River, ku u mbajtën në një nga familjet e fshatit dhe u trajtuan si pjesë e tribusë. Të dyja vajzat u mbuluan me tatuazhe, më e vogla nuk jetoi aq gjatë sa të fotografohej, pasi vdiq nga uria pas një zie që përfshiu rajonin. Ndërsa në fotografitë e Olivias dallohen disa vija mbi mjekër, pasi besohej se ato do të siguronin kalimin në jetën tjetër. Ajo jetoi me Mojavet deri në moshën 19 vjeç, kur autoritetet e Fort Yuma zbuluan se një vajzë e bardhë jetonte në tribu.
Gjatë negociatave ajo u shkëmbye sërish me dy kuaj e ca shtroje. Në Fort Yuma ajo u bashkua me të vëllain, Lorenzon. Më pas ajo u martua, por nuk lindi kurrë fëmijë. Pas vdekjes u fol se ajo ishte martuar me një Mojave dhe kishte lindur dy djem, por kjo nuk u vërtetua kurrë. Që prej kohës që Olive bëri tatuazhin e saj në vitin 1858, tatuazhet janë bërë pjesë e jetës moderne. Rreth 20 milionë britanikë mendohet të kenë një të tillë. Tatuazhet vihen re qysh në vitin 3300 para Krishtit, kur pikturimet e trupit ishin të zakonshme për njerëzit prehistorikë.
Njeriu i akullit, ضtzi, që daton në vitin 3300 para Krishtit, ka 57 figura, mes të cilave një kryq dhe 6 vija të drejta. Në vitin ’54 para Krishtit, njerëzit e pikturuar të Skocisë u futën tmerrin romakëve, falë tatuazheve të tyre të frikshme. Jul اezari përmend banorët e bojatisur të ishujve britanikë. Edhe më vonë do të dokumentohet prania e tatuazheve në banorët e tribuve, për t’u bërë më pas pjesë e kulturës dhe jetës moderne.
Olive Oatman është rrëmbyer nga fisi Mojave, pasi familja e saj është vrarë. Tatuazhi në mjekër i është bërë nga fisi Mojave, për të siguruar kalimin e saj në jetën e përtejme
Panorama
Modelja australiane, Cindy Ray, u bë një superstar botëror në 1962
Zakonisht mendohet se tatuazhet janë një fenomen modern. Duke iu referuar librit “Bodies of Subversion: A Secret History of Women and Tattoos”, historia e tyre është shumë më e hershme. Që nga gratë vendëse të Amerikës që bënin tatuazhe nëpër trup si pjesë e riteve fetare, te gratë e shoqërisë së lartë viktoriane, që çmendeshin pas tatuazheve, bojatisja e trupit ka qenë pjesë e kulturave prej shekujsh.
Gra me tatuazhe të shumta, viti 1920
Dhe ndërsa mbulimi i trupit me tatuazhe është bërë pjesë e një trendi popullor për dekorimin e trupit, për Olive Oatman, një nga të parat gra të bardha, që bëri një tatuazh, nuk ishte çështje zgjedhjeje.
Historia e saj nisi kur gjatë një udhëtimi u rrëmbye në moshën 13-vjeçare nga një grup indianësh Yavapais, bashkë me të motrën Mary Ann, 10-vjeçare. Përveç vëllait të saj, Lorenzo, i mbetur i plagosur rëndë, e gjithë familja e tyre u vra dhe ngjarja do të kujtohej si “masakra Oatman”. Të mbajtura peng për një vit nga rrëmbyesit, ato u trajtuan si skllave, duke duruar rrahjet e përsëritura. Fati e deshi që ato t’u jepeshin një grupi tjetër indianësh në shkëmbim të dy kuajve dhe të disa shtrojeve.
Bashkë me indianët Mohave ato u transferuan pranë Colorado River, ku u mbajtën në një nga familjet e fshatit dhe u trajtuan si pjesë e tribusë. Të dyja vajzat u mbuluan me tatuazhe, më e vogla nuk jetoi aq gjatë sa të fotografohej, pasi vdiq nga uria pas një zie që përfshiu rajonin. Ndërsa në fotografitë e Olivias dallohen disa vija mbi mjekër, pasi besohej se ato do të siguronin kalimin në jetën tjetër. Ajo jetoi me Mojavet deri në moshën 19 vjeç, kur autoritetet e Fort Yuma zbuluan se një vajzë e bardhë jetonte në tribu.
Gjatë negociatave ajo u shkëmbye sërish me dy kuaj e ca shtroje. Në Fort Yuma ajo u bashkua me të vëllain, Lorenzon. Më pas ajo u martua, por nuk lindi kurrë fëmijë. Pas vdekjes u fol se ajo ishte martuar me një Mojave dhe kishte lindur dy djem, por kjo nuk u vërtetua kurrë. Që prej kohës që Olive bëri tatuazhin e saj në vitin 1858, tatuazhet janë bërë pjesë e jetës moderne. Rreth 20 milionë britanikë mendohet të kenë një të tillë. Tatuazhet vihen re qysh në vitin 3300 para Krishtit, kur pikturimet e trupit ishin të zakonshme për njerëzit prehistorikë.
Njeriu i akullit, ضtzi, që daton në vitin 3300 para Krishtit, ka 57 figura, mes të cilave një kryq dhe 6 vija të drejta. Në vitin ’54 para Krishtit, njerëzit e pikturuar të Skocisë u futën tmerrin romakëve, falë tatuazheve të tyre të frikshme. Jul اezari përmend banorët e bojatisur të ishujve britanikë. Edhe më vonë do të dokumentohet prania e tatuazheve në banorët e tribuve, për t’u bërë më pas pjesë e kulturës dhe jetës moderne.
Olive Oatman është rrëmbyer nga fisi Mojave, pasi familja e saj është vrarë. Tatuazhi në mjekër i është bërë nga fisi Mojave, për të siguruar kalimin e saj në jetën e përtejme
Panorama