Loyalty
Anëtar i Nderuar
Problemi me ekosistemet ligjore
Cfare e ndan biznesin nga klienti?
Ne vendet e perparuara kane ikur koherat kur bizneset e konsoliduara silleshin si pronare te patundshem. Sot po i hapen rruget realiteteve te reja si Tesla, Uber etj qe po pushtojne mendjet dhe zemrat e njerezve. Sipas te dhenave te Revistes Harvard Business, automatizimi dhe dixhitalizimi po transformojne ekonomine. Softwaret po transformojne raportin me klientin. Megjithate kompanite e superfuqishme kane sisteme te brendshme per mbrojtjen e resursave dhe kredibilitetit.
Keto sisteme jane te konsoliduara dhe te pamodifikueshme. Ato jane ndertuar ne menyre te atille qe te arrijne jeten e personave dhe qe te informojne ata.
Ja cilat jane disa nga pikat e forta te forces se tyre:
1. Relata me klientet te pathyeshme
2. Marredhenie te nderlidhura
3. Ndertimi i Ekosistemeve te reja
4. Stabilizimi i objektivave
Cfare e ndan biznesin nga klienti?
Ne vendet e perparuara kane ikur koherat kur bizneset e konsoliduara silleshin si pronare te patundshem. Sot po i hapen rruget realiteteve te reja si Tesla, Uber etj qe po pushtojne mendjet dhe zemrat e njerezve. Sipas te dhenave te Revistes Harvard Business, automatizimi dhe dixhitalizimi po transformojne ekonomine. Softwaret po transformojne raportin me klientin. Megjithate kompanite e superfuqishme kane sisteme te brendshme per mbrojtjen e resursave dhe kredibilitetit.
Keto sisteme jane te konsoliduara dhe te pamodifikueshme. Ato jane ndertuar ne menyre te atille qe te arrijne jeten e personave dhe qe te informojne ata.
Ja cilat jane disa nga pikat e forta te forces se tyre:
1. Relata me klientet te pathyeshme
2. Marredhenie te nderlidhura
3. Ndertimi i Ekosistemeve te reja
4. Stabilizimi i objektivave