Feja islame?

baksban

Anëtar i ri
Marre nga nje Liber me titullin : Hadithi dhe korrupsioni i fese se madhe islame , shkruar nga Ibrahim Mustafa

nje fragment nga ky liber:

(39) MUSLIMAN I VDEKUR do të thotë një çifut në ferr;

Sahih Muslimi;

Burda transmeton se babai i tij ka thënë se i Dërguari i Zotit ka thënë; ". Sa herë që një burrë mysliman vdes, Perëndia e vë në zjarr një çifut ose te krishterë"

Një tjetër gënjeshtër që nuk ka mbështetje në Kur'an. Përsëri kontrolloni 3:199 dhe 6:164

(40) Muhamedi shkruan duke iu drejtuar Romakëve;

Sahih Buhariu;

Katada tha;. se Enesi tha: "Kur profeti Muhamed (as) donte për t’u shkruar romakëve, ai tha se ata nuk do t’a lexonin mesazhin, nëse nuk është e vulosur. Ai (Muhammedi) mori një pullë te bërë nga argjendi, unë mund të shihja bardhësinë e saj të ndritshme në dorën e tij dhe ai(Muhamedi) shkroi në të gdhendur mbi të, "Muhamedi i Dërguari i Zotit"

Në këtë hadith Muhamedi është përmendur te ketë shkruar emrin e tij në vulën e tij prej argjendi. Pjesa tjetër e haditheve të librave u përpoq të portretizojnë Muhamedin si një njeri analfabet i cili nuk mund të lexonte dhe të shkruante.

Fjala qe u mbështetën dijetarët që ia mveshën Pejgamberit ishte "UMMI". Për fat të keq për këto "dijetarë", kjo fjalë në mënyrë të qartë do të thotë "pagan" apo ai që nuk ndjek ndonjë shkrim i shenjtë (Torah ose Ungjillin). Shih 2:78, 3:20, dhe 75, 62:2, nuk do të thotë "analfabet".

Kjo që pretendojnë se Muhamedi është një njeri analfabet është në kundërshtim me Kuranin i cili tregon se Muhamed ishte një njeri që mund të lexonte dhe të shkruante.

Kur'ani na tregon se Muhamedi shkroi Kuranin, bashkëkohësit e tij janë cituar në Kur'an duke thënë: "Këto janë përralla nga e kaluara që ai i shkroi. Ata janë duke i'u thënë atij ditë e natë." 25:5, Ju nuk mund të "diktoni" mbi një person analfabet. Armiqtë e Profetit që e akuzojnë atë për analfabetizëm shpërdorojnë ajetin 29:48 , i cili lidhet në mënyrë specifike për shkrimet e mëparshme.

Ky hadith është në vetvete një shembull tjetër kontradikte qe gjendet në librat e haditheve.

"... Nëse do të ishte prej dikujt tjetër përveç Zotit, do të gjenin në të shumë kontradikta." 4:82

(41) SHTثPITE dhe pemët në zjarr;

Sahih Buhariu;

Buhariu tregon një histori të gjatë të Gareer-it i cili ka thënë se profeti i kërkoi atij të heqin qafe një vend në Khathaam, kështu që ai shkoi me 150 njerëz për të djegur shtëpitë dhe drurët dhe u largua duke i shkatërruar tërësisht. Ai ishte i bekuar si edhe njerëzit e tij nga profeti.

Në një tjetër hadith,Nafii tha se Ibn Omeri tha se profeti (as) dogji Palmat e Banij Al Naddiir.

Këto janë vetëm dy shembuj që qëndrojnë në librat e haditheve sahih. Së pari ata e kundërshtojnë Kur'anin që e përshkruan profetin Muhamed si një nga më të mëshirshmit dhe një njeri me një karakter dhe moral të larte. Së dyti ata kundërshtojnë hadithet e tjera që në mënyrë të qartë kane thënë se profeti në mënyrë specifike u tha trupave të tij gjatë luftërave të tij mos të djegin pemë ose të plagosin kafshët, gratë apo fëmijët.

Nuk është habi që i Dërguari do të ankohet tek Zoti në Ditën e Gjykimit që myslimanët e braktisen Kuranin për këto trillime dhe gënjeshtra.

(42) duke vrarë te burgosur lufte; Shih edhe numrin e 58-te

Sahih Buhariu;

Enes ibn Maliku ka thënë se, i Dërguari i Zotit i dha leje për të vrarë një te burgosur lufte i cili ishte mbajtur pranë Qabesë.

Përsëri ky hadith bie në kundërshtim me gjithçka që është e njohur për profetin Muhamed me dhembshurinë dhe dashurinë për qeniet njerëzore. Ai bie në kundërshtim me Kur'anin dhe hadithet e tjera.

(43) hajdutët dhe shkelësit e kurorës E KANE TE GARANTUAR PARAJSEN;

Sahih Buhariu;

"Ebu Dherri, tha se, profeti tha; Xhibrili më tha;. اdo një person nga Umeti yt, i cili vdes pa kryer kurrë adhurim idhujsh do të hyjë në Xhennet ,ai pyeti, edhe nëse ai vodhi dhe ka shkelur kurorën, ai tha se edhe nëse ai vodhi dhe ka kryer tradhti bashkëshortore. "

Këtu është një shkelje e qartë e principeve kuranore ku të gjithëve do t'u kërkohet llogari për të gjitha mëkatet qe ata kane kryer. Kjo është një ftesë e hapur për të thyer ligjet e Perëndisë. Kjo është një ftesë për hajdutët dhe shkelësit e kurorës të jenë të lumtur dhe të kënaqur me mëkatet e tyre.

(44) SA MUSLIMANث do të hyjnë në parajsë??

Sahih Buhariu;

Sahel Ibn Saad tha se, profeti tha: "Do të hyjnë në xhenet shtatëdhjetëmijë apo shtatëqindmijë ...."

Numrat e përmendur dukeshin shumë te mëdhenj për fallsifikuasit ne atë kohe, ku t'a dinin se myslimanët do të tejkalojnë miliardin. Hadithe të tjera pohojnë se të gjithë myslimanët do të hyjnë në Xhennet, edhe nëse ata mëkatuan, dhe kjo do të bënte shifrën 70.000 apo edhe 700.000 shumë të vogël në krahasim me numrin e myslimanëve të cilët do të jetojnë në këtë tokë.

(45) pështyni në anën tuaj të majtë;

Sahih Buhariu;

Ebu Katada tha se profeti tha, ëndrra e mirë është nga Perëndia dhe ëndrra e keqe është nga Satanai. Nëse një prej jush kishte një ëndërr te keqe, ai duhet të pështyje në anën e tij të majtë dhe të kërkojë strehim tek Zoti nga djalli.

No Comment!

(46) MOS pështy para vetes, ZOTI ثSHTث ATY;

Sahih Muslimi;

"Abdulla Ibn Omeri ka thënë se i Dërguari i Zotit një herë pa pështyma në muret e xhamisë, ai i pastroi ato pastaj erdhi tek njerëzit dhe u tha atyre nëse ju jeni duke u lutur mos pështyni para jush, sepse përpara është Perëndia , kur ju jeni duke u lutur. "

Dyshoj se falsifikuesit e këtij hadithi nuk e dine se Kur'ani është duke na thënë se Perëndia është kudo, para nesh, në të djathtë dhe të majtë dhe pas nesh.

(47) pështyni mbi këmbën tuaj të majtë;

Sahih Muslimi;

Ebu Saeed AL-Khudri tha se profeti njëherë pa një pështymë në murin e xhamisë, ai e pastroi atë, atëherë na tha të mos pështyjmë në anën tonë të djathtë, ose përballe, por ne duhet t"a nxjerrim pështymen në anën e majtë ose mbi këmbën e majtë .

(48) KUR JU pështyni fshijeni atë ME këpucën tuaj të majtë;

Sahih Muslimi;

Abdulla Ibn AL-Shakheri tha se babai i tij tha se unë u luta me të dërguarin e Zotit dhe e pashe atë te pështyje pastaj te fshije pështymën e tij me këpucën e tij të majtë.

اfarë ka kjo të bëjë me fenë e adhurimit të vetëm Zotit . Sa herë e ka theksuar Kur'ani se çfarë duhet të bëjmë kur ne pështyjmë?!

Tani ne e dimë se pse Zoti është duke bërë thirrje për tek Libri i tij, Hadithi me i mirë dhe i vetmi hadith i pranueshëm.

(49) Zoti, bie në gjumë;

Ibn Kethir;

Ibn Kethiri në librin e tij në lidhje me tefsirin e transmeton Ebu Hurejren duke thënë se ai ka dëgjuar të Dërguarin e Zotit duke treguar një histori rreth Moisiut që pyeti nëse Perëndia fle apo jo, kështu Zoti dërgoi një engjëll për t'a mësuar atë. Historia vazhdon kur shkoi engjëlli dhe i dha Moisiut dy enë qelqi dhe i tha atij për t'i mbajtur ato në të dy duart vazhdimisht dhe mos t'i leje të binë përtokë. Moisiun, pas një kohe të gjatë e zuri gjumi dhe i theu enët prej qelqi.Hadithi kishte për qëllim për të treguar se Perëndia bie në gjumë sikurse që i ndodhi edhe Moisiut. Ibn Kethiri e dënoi këtë hadith si një gënjeshtër të pastër, sepse Perëndia nuk bie në gjumë, ashtu siç na thuhet edhe në Kur'an. Ibn Kethiri e quajti këtë një hadith nga hadithet e Izraeliteve që u infiltruan në Islam.[/QUOTE]


librat Sahih kanë rregulla të shumta që bien në kundërshtim me Kur'anin, p.sh. ndëshkimin e shkelësit te kurorës deklaruar në Kuran në 24:2, ata pretendojnë se ajetin e gurëzimit te kurorëshkeljes me vdekje u është ngrënë nga një dhi dhe kështu është hequr nga Kur'ani. Shtojcë:
Transmeton Aishja
"Kur vargjet" e Rexhmit "[gurëzimit] dhe ajeti" Rezah Kabir "kane zbritur, ata ishin të shkruara në një copë letër dhe mbajtur nën jastëkun tim. Pas vdekjes së Profetit Muhamed një cjap e ka ngrënë këtë copë letre, ndërsa ne ishin të pikëlluar për këtë gjë.
1. Suna Ibn Maxhe, Vëllimi 2, faqe 39, botuar Karaçi.
2. Musnad Imam Ahmedi, Volumi 6, Faqe 269, Publikuar në Bejrut.
3. Tauel Mukhtalif Al Hades, Faqe 310, po ashtu i Publikuar në Bejrut

Suna Ibn Maxhe, Libri i Nikahut, Hadithi me numër # 1944
Transmeton Aishja.
Ajeti i gurëzimit dhe i foshnjës së gjirit dhjetë herë janë shpallur, dhe ata ishin (me shkrim) në një letër dhe ishin mbajtur nën shtratin tim. Kur i Dërguari i Allahut (a.s) vdiq dhe ne ishim të preokupuar me vdekjen e tij, një dhi hyri dhe e hëngri këtë letër.
- - - 1
20ibn%20maxhe%20libri%20i%20nikahut%20numer%201944.jpg


si edhe ky hadith SAHIH por qesharak:

Edhe majmunët gurëzoheshin sipas haditheve Sahih

Sahih Buhariu

Vëllimi 5, Libri 58, Numër 188

Transmeton Amër bin Maimun:

Gjatë kohës së paditurisë paraislamike , pashë një majmun femër të rrethuar nga disa majmunë. Ata po e gurëzonin (gjuanin atë me gurë), sepse ajo kishte kryer marrëdhënie seksuale të jashtligjshme. Unë gjithashtu e gjuajta atë me gurë sëbashku me ta.

*Hadithet Sahih n'a informojne se Kur'ani nuk eshte i plote;

*Sahih Muslimi (4194) 'Abdullah ibn Abbas njoftoi se' Umer ibn el-Hatab u ul në minderin e te Dërguarit te Allahut (paqja qoftë mbi të) dhe tha: Vërtet, Allahu dërgoi Muhamedin (paqja qoftë mbi të) me të vërtetën dhe Ai zbriti poshtë Librin(Kuranin) mbi të, dhe ajetin gurëzimit ishte i përfshirë në atë që i është zbritur atij. Ne e kemi recituar atë, mbajtur atë në kujtesën tonë dhe e kemi kuptuar. I Dërguari i Allahut (paqja qoftë mbi të) e ka urdheruar dënimin e gurëzimit deri në vdekje (të kurorëshkelësit te martuar ) dhe, pas tij, ne gjithashtu e kemi zbatuar ndëshkimin e gurëzimit. Unë kam frikë se, me kalimin e kohës, njerëzit (mund t'a harrojnë atë) dhe mund të thonë: Ne nuk e gjejme dënimin e gurëzimit në Librin e All-llahut, dhe kështu devijojnë duke braktisur këtë detyrë të caktuar nga Allahu. Gurëzimi është një detyrë e përcaktuar në Librin e All-llahut për burrat e martuar dhe gratë që shkelin kurorën, kur prova është vertetuar, ose nëse ka shtatzëni. "(Sahih Muslimi, vol. III, f. 912, # 4194)
*SAHIH MUSLIMI Volumi 3 Libri 17, Hadithi me numer Numer 4194 ,
*
*Në Kuran ka 14 ajete ku bëhet sexhde pas leximit të tyre

Suna e Ebu Davudit:
Libri 2, Numri 1396:

Transmeton Amr ibn el-'As:

Profeti (paqja qoftë me të) më mësoi pesëmbëdhjetë sexhde që bëhen duke recituar Kuran, duke përfshirë tre në el-Mufassal dhe dy në suren el-Haxh.


اfarë fyerje?!
 
Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Per sa i perket Islamit sot , do e karakterizoja si nje kult i cili nuk mbeshtetet ne besimin ne Zot sa duhet dhe me shume perparesi i jep kauzes se lindjes se mesme , apo te shtimit te rradheve te myslimaneve duke treguar per te konvertuarit e rinj ato shkrime apo citime qe jane me te lehta per t'u kosumuar dhe propaganduar dhe duke fshehur shume fakte te tjera si psh keto me poshte, te cilat jane natyrisht pjese e islamit Tradicional :


attachment.php

Vendim i komisionit të fatva-ve i Azhar-it mbi vrasjen e apostatëve


Ekspertizë ligjore
Një ekspertizë ligjore (fatva) e komisionit të fatva-ve i Azhar-it, i institucionit më me autoritet i islamit sunnit, mbi vrasjen e apostatëve e vitit 1978. Përkthim nga arabishtja i dokumentit origjinal:
„al-Azhar. Komisioni i fatva-ve.
Në emër të Allahut Meshiruesit, Meshireberesit .
Pyetje e zotit Ahmad Dervish; ai e ka paraqitur këtë pyetje përmes zoteriut (emri i padukshëm), shtetas gjerman:
Një burrë i besimit mysliman dhe shtetas egjiptian është martuar me një grua të besimit të krishterë dhe shtetase gjermane. Me pëlqim të bashkshortëve myslimani në fjalë ndërroi fenë në atë kristiane duke iu bashkuar fesë kristiane.
1. Si gjykon feja islame mbi statusin e këtij personi në lidhje me dënimet islame?
2. Do të shihen fëmijët e tij si myslimanë apo si të krishterë? ا'gjykim jepet?“

Përgjigja:
اdo lavdi meriton Allahu, zoti i botëve. Bekuar dhe paqje qoftë me vulën e profetëve, te nderuarin tonë Muhamedin, familjen e tij dhe gjithë bashkëluftëtarët e tij.

Këtu japim informacionin: meqënëse ai e ka braktisur fenë islame i kërkohet që të bëjë pendimin. Në rast se nuk tregon pendim, në bazë të ligjeve islamike ai do të vritet.
Për sa i përket fëmijëve të tij, ata janë myslimanë të mitur. Pas arritjes së moshës së duhur, në rast se ata mbesin në fenë islame, do të jenë myslimanë. Në rast se ata e braktisin fenë islame, u kërkohet që të bëjnë pendimin. Në rast se ata nuk tregojnë pendim, do të vriten.
Dhe Allahu, më i larti, e di më së miri.

Kryetari i komisionit të fatva-ve në Azhar.
attachment.php

Data: 23 shtator 1978
Vula me emblemën e shtetit: Republika Arabe e Egjiptit. Al-Azhar. Komisioni i fatva-ve në Azhar.

Bazuar ne hadithet SAHIH(Te Sakte-Autentik) , ai person qe braktis fene Islame ose nderron fe , duhet te vritet , ky eshte LIGJ i Sheritit Islam,
Shikoni hadithet Sahih ne Vazhdim:



Sahih Al-Buhariu

Vëllimi 9, Libri 83, Numër 17:

Transmeton Abdullahu:

I dërguari i Allahut tha: "Gjaku i një muslimani i cili pranon se nuk ka të adhuruar me të drejtë përveç Allahut dhe se unë jam i dërguari i Tij, nuk mund të derdhet ndryshe përveç në tri raste: Në rastin për vrasje, në rastin e një personi të martuar që kryen marrëdhënie të paligjshme seksuale si dhe ai i cili braktis fenë Islame (bëhet femohues) dhe e lë bashkësinë muslimane. "

SAHIH BUHARIU
Vëllimi 4, Libri 52, Numri 260:

Transmetuar nga Ikrima:

Aliu kishte djegur disa njerëz dhe ky lajm arriti tek Ibn'Abbasi, i cili i tha, "Nëse unë do të kisha qenë në vendin tënd unë nuk do t'i kisha djegur ata, sepse Pejgamberi (a.s) ka thënë:" Mos e dënoni (askënd) me ndëshkimin e Allahut. "Nuk ka dyshim, se unë do t'i kisha vrarë ata, sepse Profeti ka thënë, "Nëse dikush (mysliman) braktis fenë e tij, ta vrisni atë."

SAHIH BUHARIU
Vëllimi 9, Libri 84, Numër 57:

Transmeton 'Ikrima:

Disa Zanadika (ateistë) janë sjellë tek 'Aliu dhe ai i dogji ata. Lajmet e kësaj ngjarjeje, arritën tek Ibn'Abbasi i cili tha, "Po të kisha qenë unë në vendin e tij, unë nuk do t'i kisha djegur ata, ashtu sikur i dërguari i Allahut e ka ndaluar djegjen e njeriut, duke thënë:" Mos e dënoni askënd me ndëshkimin e Allahut (zjarrin). "Unë do t'i kisha vrarë ata sipas deklaratës së dërguarit të Allahut, që thotë se "Kushdo që ndryshon fenë e tij islame, t'a vritni atë. '"

Sahih Buhariu
Vëllimi 9, Libri 84, Numër 58:

Transmeton Ebu Burda:


..... ishte një njeri pranë Ebu Muisas. dhe Muadhi pyeti: "Kush është ky (njeriu)?" Ebu Muisa i tha: "Ai ështe një çifut që u bë mysliman dhe pastaj është rikthyer përsëri në Judaizëm." Pastaj Ebu Muisa i kërkoi Muadhiut që të ulet, por Muadhiu ka thënë: "Unë nuk do të shtrohem në tryezë para se ai të jetë vrarë. Ky është gjykimi i All-llahut dhe i të dërguarit të Tij (për raste të tilla) dhe e ka përsëritur këtë tri herë. Pastaj Ebu Musa urdhëroi që njeriu të vritet, dhe ai u vra. Ebu Musa shtoi, "Pastaj kemi diskutuar lutjet e natës dhe njëri prej nesh tha:" Unë lutem edhe në gjumë, dhe shpresoj se All-llahu do të më shpërblejë për lutjet të mia. "....

Sahih Buhariu
Vëllimi 9, Libri 89, Numri 271:

Transmeton Ebu Musa:

Një njeri e përqafoi Islamin dhe pastaj u rikthye përsëri në judaizmin. Muadh bin Xhebeli erdhi për t'a parë atë njeri me Ebu Musan . Dhe Muadhi pyeti, "اfarë ka ndodhur me këtë njeri?" Ebu Musai u përgjigj: "Ai e përqafoi Islamin dhe pastaj u rikthye përsëri në Judaizëm." Muadhiu tha: "Unë nuk do të ulem (në tryezë) përveç nëse ju e vritni atë (sepse ky është) vendimin e All-llahut dhe i të dërguarit të Tij

_______________________________________

Kurse edhe per ata qe pine alkol per here te katert ka denim me vdekje:
HADITH SAHIH NGA EBU DAVUDI;
Ebu Davudi (38:4467) Profeti tha, "nëse do të pijnë verë, fshikullojini(me kamxhik) ata,
përsëri nëse do të pijnë atë, fshikullojini ata .
Përsëri nëse do të pijnë, t'i vritni ata.
" Por në hadithin me numer (38:4469)thuhet; ata morën tre fshikellime me kamxhik paralajmëruese para se të vriten në rastin e katërt.

PRA SIPAS HADITHIT ME LART :
KUSH PI PIJE ALKOLIKE PER HERE TE KATERT , DUHET TE VRITET (SIPAS ISLAMIT)

QENTE DUHET TE VRITEN SIPAS HADITHEVE SAHIH;


Sahih Buhariu
Vëllimi 4, Libri 54, Numer 539:


Transmeton Ebu Talha:

Profeti tha: "Engjëjt nuk hyjnë në një shtëpi qe ka qen apo një foto në të."



Sahih Buhariu
Vëllimi 4, Libri 54, Numer 540:


Transmetuar nga Umer bin 'Abdullah ':

I Dërguari i Allahut urdhëroi që qentë duhet të vriten.[/QUOTE]
 
Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Per haxhin e lamtumires ka shume transmetime e nder te tjera eshte edhe ky ketu , qe eshte Sahih nga Muslimi, hadithi eshte teper i gjate pasi flet per gjithe haxhin e fundit te profetit , por po shkepus vetem nje pjese prej ketij hadithi Sahih:


Sahih Muslimi

Libri 7, Numër 2803


...
(Pejgamberi Muhamed thotë) : Unë kam lënë ndër ju Librin e Allahut, dhe nëse ju i përmbaheni atij(Kur'anit), ju kurrë nuk do të devijoni. Dhe ju do të pyeteni për mua (në Ditën e Ringjalljes), (tani më tregoni) çfarë do të thoni? Ata (audienca-të pranishmit) thanë: Ne do të dëshmojmë se ju e keni përcjellur (shpalljen), shkarkohet (barra e profecisë) dhe dhatë mençuri (të sinqertë) dhe këshillim. Ai (transmetuesi) ka thënë: Ai (Profeti i Shenjtë), pastaj e ngriti gishtin e tij tregues drejt qiellit dhe duke e treguar atë më pas nga njerëzit (tha): "O Allah, ti je dëshmitar , 0 Allah ti je dëshmitar,. dhe e ka thënë këtë tri herë. (Bilali atëherë) thirri Ezanin dhe më vonë edhe ikametin dhe ai (Profeti i Shenjtë), ka udhëhequr namazin e drekës...


pra shume thjeshte , nga vete hadithi Sahih profeti urdheron qe t'i permbahemi Vetem Kuranit dhe se kush i permbahet kuranit nuk do te devijoje, eshte shume e thjeshte per t'a kuptuar ..

ndersa eshte e vertete qe ka edhe transmetime te tjera hadithesh , qe jane ndryshe nga ky qe solla une me lart, si psh në;
, "unë kam lënë për ju atë që, ju
kurrë nuk do të jeni të devijuar, librin e Zotit dhe
familjen time
,
Muslimi 44 / 4, Numër 2408,
si edhe Ibn Hanbali. 4 / 366; Darimi 23 / 1, nu
3319.

"unë kam lënë për ju atë me të
cilën, ju kurrë nuk do të jeni të devijuar, librin i
Allahut dhe Sunetin tim"
.
Muata, 46 / 3

"unë kam lënë për ju atë , që
nëqoftëse i përmbaheni, ju kurrë nuk do të jeni të
devijuar, Librin e Zotit."
Muslimi 15/19, numër
1218;
Ibn Maxhe 25/84, Ebu Daudi 11/56 .

vete fakti qe hadithet bien ne kunderthenie me njeri tjetrin do te thote qe nuk jane nga Zoti ,
shtrohet pyetja se nga e di une kete!? , sepse vete Zoti ne Kuran n'a e thote nje gje te tille:


4:82. A nuk e përfillin ata (me vëmndje) Kur'anin? Sikur të ishte prej
dikujt tjetër, përveç prej All-llahut, do të gjenin në te shumë
kundërthënie.


nderkohe qe per shkrimin e haditheve ne kohen e profetit eshte shkruar neper hadithe ne libra te ndryshem qe profeti e ka ndaluar shkrimin e tyre, si psh;


si edhe keto me poshte:

Libri i famshëm, "ulum el-Hadith" i Ibn el-Salah, raporton një hadith nga Ebu Hurejra në të cilin Ebu Hurejra tha se i dërguari i Perëndisë doli jashtë tek ne, ndërsa ne ishim duke shkruar hadithet e tij dhe tha: " اjanë ato që keni shkruar? " Ne i thamë, "hadithet që ne dëgjojmë nga ju, o i dërguar i Perëndisë(Allahut)." Ai tha, "Një libër tjetër përveç librit të Zotit?!" Ne i thamë, "A duhet të flasim për ju?" Ai tha, Flisni për mua, që do të jetë mirë, por ata që do të gënjejnë do të shkojnë në ferr. Ebu Hurejra tha: ne i kemi mbledhur ato që kishim shkruar nga hadithet dhe i dogjëm në zjarr.

Në librin e famshëm, "Tak-jed Al-Ilm", Ebu Hurejra tha, i dërguari i Perëndisë ishte informuar se disa njerëz kanë shkruar hadithet e tij. Ai i mori këto libra në xhami dhe tha: "اfarë janë këto libra që kam dëgjuar që ju keni shkruajtur? Unë jam vetëm një qenie njerëzore. اdokush që ka ndonjë nga këto shkrime duhet ta sjellë atë këtu. Ebu
Hurejra tha se ne i kemi mbledhur të gjitha këto dhe i kemi djegur në zjarr.

Ibn Hanbel në librin e tij, Musned, transmeton një hadith në të cilin Abdullah Ibn Omeri ka thënë, "i dërguarin e Perëndisë një ditë doli tek ne sikur ai do të largohej së shpejti dhe na tha," Kur unë të largohem nga ju (të vdes ), të mbani librin e Zotit, ndaloni atë që e ndalon dhe i pranoni si hallall atë që e bën hallall. "

Ai kurrë nuk përmendi Synetin në këtë hadith.

Përsëri, në librin "Tak-jed Al-Ilm", Abu Sajed Al-Khudhri tha: "E pyeta të dërguarin e Perëndisë për të marrë leje për të shkruar hadithet e tij, por ai nuk pranoi të më japë leje."

si edhe:


Sahih Muslimi Zuhd(Libri) 42, Numër 7147], si edhe [Ahmedi, Volumi. 1, Faqe 171)
Profeti Muhamed tha:"Mos shkruani asgjë nga mua, përveç KURANIT. اdokush që ka shkruar ndonjë gjë tjetër veç Kur'anit ,duhet t'a fshijë atë."
disa argumentojn se kete profeti e ka thene per te mos ngaterruar Kut'anin me hadithet , por kjo nuk eshte e vertete sepse 30 vjet pas vdekjes se Profetit vazhdohet te zbatohet ky kusht i profetit , qe do te thote se profeti e mbajti qendrimin e tij kunder-hadith deri ne vdekje;

Nga: Imam Ahmed ibn Hanbal
Zejd Ibn Thabit (shkrimtari më i afërt i Profetit ) vizitoi Khalifën Mu'aauijah (më shumë se 30 vjet pas vdekjes së Profetit), dhe i tha atij një histori rreth Profetit. Mu'aauijahut i pëlqeu kjo histori dhe urdhëroi dikë që të shkruajnë atë. Por Zejdi tha. "I Dërguari i Allahut na urdhëroi që kurrë të mos shkruajmë ndonjë gjë nga hadithi i tij," Suna e Ebu Davudit Kitab Al-llm numer#3640
attachment.png

/

Ne Kuran nuk thuhet se do te shkruhen edhe libra te tjere pas Kuranit , qe keto libra se bashku me Kuranin perbejne udhezimin fetar per fene islame???
A nuk eshte Muhamedi profeti i fundit???
A nuk solli Muhamedi Librin e fundit te Zotit per njerzit ne toke???
cfare don te thote per ty ky hadithi me poshte te lutem:
"Mos shkruani asgjë nga mua, përveç KURANIT. اdokush që ka shkruar ndonjë gjë tjetër veç Kur'anit ,duhet t'a fshijë atë."
225209_189815571065288_100001105383939_468680_4993183_n.jpg

[Ahmedi, Volumi. 1, Faqe 171, dhe Sahih Muslimi, Zuhd(Libri) 42, Numer 7147]
nderkohe qe hadithi me poshte tregon se qendrimi i Muhamedit ne lidhje me hadithet ishte i tille deri ne vdekje;


Zejd Ibn Thabit (shkrimtari më i afërt i Profetit ) vizitoi Khalifën Mu'aauijah (më shumë se 30 vjet pas vdekjes së Profetit), dhe i tha atij një histori rreth Profetit. Mu'auijah i pëlqeu kjo histori dhe urdhëroi dikë që të shkruajnë atë. Por Zejdi tha. "I Dërguari i Perëndisë na urdhëroi që kurrë të mos shkruajmë ndonjë gjë nga hadithi i tij,
229350_189815677731944_100001105383939_468681_336255_n.jpg

" Suna e Ebu Davudit Kitab Al-llm numer#3640[/QUOTE]
 

Attachments

  • attachment.png
    attachment.png
    11.9 KB · Shikime: 0
Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Per te kuptuar me mire se pse feja Islame eshte aq shume e akuzuar sot eshte e nevojshme qe te shihet ne imtesi baza e formimit te nje personi qe quhet Mysliman , apo qe shprehet qe ka islamin per fe ,
eshte fakt qe shumica e myslimaneve tradicionale shqiptare nuk i dine shumicen e fakteve
Nje tjeter krim ne boten islame sot eshte perdorimi i termeve arabe ne komunikimin e perditshem me njeri tjetrin , duke te dhene pershtypjen se ke te besh me arab e jo me shqiptar ,
Arabet kane krijuar nje kult te fjaleve Allah , ose islam ose Mysliman , qe sipas tyre ato fjale eshte me mire te mbeten te paperkthyeshme , duke bere keshtu qe shume myslimane joarabe te keqkuptojne fene e tyre dhe t'i referohen Zotit me emrin Allah dhe vetes se tyre me emrin mysliman dhe keshtu me rradhe ,

per sa i perket fjales mysliman , le te shikojme se si e thote vete Kur'ani kete fjale dhe me ckuptim mund te perdoret;

Si ka mundesi qe keta ishin myslimane pa ardhur Muhamedi??

Kur'an
28:53. Dhe kur u lexohet atyre(jehudive dhe te krishtereve), thonë: "Ne kemi besuar atij, ajo është e
vërtetë prej Zotit tonë, ne edhe para tij kemi qenë myslimanë!"

pra ka nesara(te krishtere) myslimanë(të nënshtruar) dhe jehudi myslimanë.

Kurse per sa i perket fjales Allah, le te shikojme se si dhe pse ajo perdoret edhe ne Bibel:
Perdorimi i fjales Allah nga Myslimanet joarabe anekend botes me mendimin se eshte emer dhe nuk perkthehet duke argumentuar se edhe ne Bibel permendet kjo fjale , ata nuk kuptojne se edhe gjuhet Hebreje dhe Aramike te cilat perbejne bazen e Bibles jane gjuhe me te njejten rrenje te perbashket dhe per kete edhe fjalet e tyre ngjajne shume me njera tjetren ashtu sikur edhe Italishtja me Spanjishten sot, po keshtu edhe te krishteret arabe perdorin te njejten fjale pra "Allah" per Perendine ,
Perdorimi I fjales Allah nga bota Islamike sot dhe ngjashmeria me fjalet El, Eloah , Elohim , Alaha etj ne Bibel per shkak te ngjashmerise gjuhesore te ketyre gjuheve semitike dhe jo se “All-llah” eshte emer I Zotit

NGJASHMERIA MES GJUHEVE ARABE , HEBREJE DHE ARAMIKE SI GJUHE SEMITIKE;
gjuhet%20arabe%20dhe%20hebreje%20,%20semitike.jpg

Ashtu si Kurani ne arabisht edhe ne biblen arabe perdoret e njejta fjale per Perendine , "Allah"

________________________________________

Po ashtu edhe Bibla ne Testamentin e vjeter ne origjinalin e saj ne hebraisht tek Zanafilla 1:1 fillon me;
Ne fillim Perendia(Elohim) krijoi qiejt dhe token(marre nga origjinali ne hebraisht)
בראשית ברא אלהים
את השמים ואת
הארץ



kurse nga Bibla arabe shikojme qe perdoret fjala Allah per te njeten fraze;
Ne fillim Perendia(All-llahu) krijoi qiejt dhe token.(marre nga bibla arabe)

1فِي الْبَدْءِ خَلَقَ اللهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ. 2وَكَانَتِ الأَرْضُ خَرِبَةً وَخَالِيَةً، وَعَلَى وَجْهِ


perkthimi i kuranit ne gjuhen hebreje, bismilahi;B’shem Elohim, ha-Rachaman, V’ha-Rachum
Mund te shikohet lehte ngjashmeria ne perdorimin e numerave Arabe dhe Hebrenj
attachment.gif
Gjithashtu edhe ne perdorimin e fjaleve Arabe dhe Hebreje
fjale%20arabe%20hebreje%201.gif


PERKTHIMI I KURANIT NE GJUHEN HEBREJE , SURJA E PARE AL FATIHA;
AL FATIHA NE GJUHEN HEBREJE, TRANSLITERIM ME GERMA LATINE



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

bismi llâhi r-rahmâni r-rahîm - [1:1] Në emër të Perëndisë, Më të Hirshmit, Më të Mëshirshmit.*
בשם אלהים הרחמן והרחום / B'shem Elohim ha-rachaman v'ha-rachum




الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ

al-hamdu li llâhi rabbi l-âlamîn - [1:2] Lartmadhëruar qoftë Perëndia, Zot i gjithësisë.
התהלה לאלהים רב כל עלמים / ha-t'hilah l'Elohim rav kol olamim


الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ

r-rahmâni r-rahîm - [1:3] Më i Hirshmi, Më i Mëshirshmi.

הרחמן והרחום / ha-rachaman v'ha-rachum

مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ

mâliki yawmi d-dîn - [1:4] Sundues i Ditës së Gjykimit.
מלך יום הדין / melech yom ha-din

إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ

iyâka na`budu wa iyâka nasta`în - [1:5] Vetëm Ty të adhurojmë; vetëm Ty të kërkojmë ndihmë.
אותך נעבד; אליך נשוב / ot'kha na'avod; alecha nashuv


اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ

ihdinâ s-sirâta l-mustaqîm - [1:6] Udhëzona në rrugën e drejtë;
הנחנו בדרך הישר / hanchenu b'derech ha-yashar

صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ


sirâta l-ladhîna an`amta `alayhim - [1:7] në rrugën e atyre që i bekove,
בדרכם של אלה אשר נטית להם / b'darcham shel eleh asher n'tiyat lahem




المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

ghayri l-maghdûbi `alayhim wa la d-dâlîn - אשר לא חרון אפו עליהם ולא מן התועיםe jo të atyre që merituan zemërim, e as të humburve.
/ asher lo charon apo aleihem v'lo min hato'im.


Duke pare perkthimin e Kuranit dhe posaçerisht “bismilahin” ne gjuhen hebreje, ;
bismilahi-rrahmani-rrahim qe shqiptohet si <<B'shem Elohim ha-rachaman v'ha-rachum>>

me fjalen Elohim shkruhet edhe ne Bibel ne origjinalin hebraisht, psh (Zanafilla1:1)-Ne fillim Perendia (Elohim)Krijoj qiejt dhe token.

Te krishteret arabe perdorin fjalen All-llah per te pershkruar Perendine si edhe Bibla e tyre shkruhet duke perdorur kete fjale , pra All-llah per Perendine:


NGA BIBLA ARABE

وَخَلَقَ اللهُ نُورَ يْنِ عَظِيمَيْنِ، النُّورَ الأَآْبَرَ لِيُشْرِقَ فِي النَّهَارِ، وَالنُّورَ الأَصْغَرَ لِيُضِيءَ فِي اللَّيْلِ،
آَمَا خَلَقَ النُّجُومَ أَيْض اً. 17 وَجَعَلَهَا اللهُ فِي جَلَدِ السَّمَاءِ لِتُضِيءَ الأَرْضَ، 18 لِتَتَحَكَّمَ بِالنَّهَارِ وَبِاللَّيْلِ
وَلِتُفَرِّقَ بَيْنَ النُّورِ وَالظَّلام . وَرَأَى اللهُ ذَلِكَ فَاسْتَحْسَنَ هُ. 19 وَجَاءَ مَسَاءٌ أَعْقَبَهُ صَبَاحٌ فَكَانَ الْيَوْمَ
الرَّابِعَ.
اليوم الخامس : الطيور والأسماك
لِتَزْخَرِ الْمِيَاهُ بِشَتَّى الْحَيَوَانَاتِ الْحَيَّةِ وَلْتُحَلِّقِ الطُّيُورُ فَوْقَ الأَرْضِ عَبْرَ فَضَاءِ » : 20 ثُمَّ أَمَرَ اللهُ
21 وَهَكَذَا خَلَقَ اللهُ الْحَيَوَانَاتِ الْمَائِيَّةَ الضَّخْمَةَ، وَالْكَائِنَاتِ الْحَيَّةَ الَّتِي اآْتَظَّتْ بِهَا الْمِيَاهُ، .« السَّمَاءِ
آُلاً حَسَبَ أَجْنَاسِهَا، وَأَيْضاً الطُّيُورَ وَفْقاً لأَنْوَاعِهَا. وَرَأَى اللهُ ذَلِكَ فَاسْتَحْسَنَ هُ. 22 وَبَارَآَهَا اللهُ قَائِ لاً:
23 ثُمَّ جَاءَ مَسَاءٌ أَعْقَبَهُ .« انْتِجِي، وَتَكَاثَرِي وَامْلإِي مِيَاهَ الْبِحَا رِ. وَلْتَتَكَاثَرِ الطُّيُورُ فَوْقَ الأَرْ ضِ »
صَبَاحٌ فَكَانَ الْيَوْمَ الْخَامِسَ.
اليوم السادس : الحيوانات والإنسان
لِتُخْرِجِ الأَرْضُ آَائِنَاتٍ حَيَّةً، آُلاً حَسَبَ جِنْسِهَا، مِنْ بَهَائِمَ وَزَوَاحِفَ وَوُحُوشٍ » : 24 ثُمَّ أَمَرَ اللهُ
وَهَكَذَا آَا نَ. 25 فَخَلَقَ اللهُ وُحُوشَ الأَرْضِ، وَالْبَهَائِمَ وَال زَّوَاحِفَ، آُلاً حَسَبَ .« وَفْقاً لأَنْوَاعِهَ ا
لِنَصْنَعِ الإِنْسَانَ عَلَى صُورَتِنَا، آَمِثَالِنَا، فَيَتَسَلَّطَ » : نَوْعِهَا. وَرَأَى اللهُ ذَلِكَ فَاسْتَحْسَنَ هُ. 26 ثُمَّ قَالَ لهُال
27 فَخَلَقَ .« عَلَى سَمَكِ الْبَحْرِ، وَعَلَى طَيْرِ السَّمَاءِ، وَعَلَى الأَرْضِ، وَعَلَى آُلِّ زَاحِفٍ يَزْحَفُ عَلَيْهَ ا
اللهُ الإِنْسَانَ عَلَى صُورَتِ هِ. عَلَى صُورَةِ اللهِ خَلَقَ هُ. ذَآَراً وَأُنْثَى خَلَقَهُ مْ. 28 وَبَارَآَهُمُ اللهُ قَائِلاً لَهُ مْ:
أَثْمِرُوا وَتَكَاثَرُوا وَامْلَأُوا الأَرْضَ وَأَخْضِعُوهَ ا. وَتَسَلَّطُوا عَلَى سَمَكِ ا لْبَحْرِ، وَعَلَى طَيْرِ السَّمَاءِ »
إِنِّي قَدْ أَعْطَيْتُكُمْ آُلَّ أَصْنَافِ الْبُقُولِ » : 29 ثُمَّ قَالَ لَهُ مْ .« وَعَلَى آُلِّ حَيَوَانٍ يَتَحَرَّكُ عَلَى الأَرْ ضِ
الْمُبْزِرَةِ الْمُنْتَشِرَةِ عَلَى آُلِّ سَطْحِ الأَرْضِ، وَآُلَّ شَجَرٍ مُثْمِرٍ مُبْزِرٍ، لِتَكُونَ لَكُمْ طَعَام اً. 30 أَمَّا
الْعُشْبُ الأَخْضَرُ فَقَدْ جَعَلْتُهُ طَعَاماً لِكُلٍّ مِنْ وُحُوشِ الأَرْضِ وَطُيُورِ السَّمَاءِ وَالْحَيَوَانَاتِ الزَّاحِفَةِ،
وَهَكَذَا آَانَ. .« وَلِكُلِّ مَا فِيهِ نَسَمَةُ حَيَاةِ
31 وَرَأَى اللهُ مَا خَلَقَهُ فَاسْتَحْسَنَهُ جِدّاً. ثُمَّ جَاءَ مَسَاءٌ أَعْقَبَهُ صَبَاحٌ فَكَانَ الْيَوْمَ السَّادِسَ.
اليوم السابع : يوم الراحة
2
وَهَكَذَا اآْتَمَلَتِ السَّمَاوَاتُ وَالأَرْضُ بِكُلِّ مَا فِيهَ ا. 2وَفِي الْيَوْمِ السَّابِعِ أَتَمَّ اللهُ عَمَلَهُ الَّذِي قَامَ بِهِ،
فَاسْتَرَاحَ فِيهِ مِنْ جَمِيعِ مَا عَمِلَ هُ. 3وَبَارَكَ اللهُ الْيَوْمَ السَّابِعَ وَقَدَّسَهُ، لأَنَّهُ اسْتَرَاحَ فِيهِ مِنْ جَمِيعِ
أَعْمَالِ الْخَلْقِ 4هَذَا وَصْفٌ مَبْدَئِيٌّ لِلسَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ يَوْمَ خَلَقَهَا الرَّبُّ الإِلَ هُ. 5وَلَمْ يَكُنْ قَدْ نَبَتَ بَعْدُ
فِي الأَرْضِ شَجَرٌ بَرِّيٌّ وَلاَ عُشْبٌ بَرِّيٌّ، لأَنَّ الرَّبَّ الإِلَهَ لَمْ يَكُنْ قَدْ أَرْسَلَ مَطَراً عَلَى الأَرْضِ، وَلَمْ
يَكُنْ هُنَاكَ إِنْسَانٌ لِيَفْلَحَهَا، 6إلاَّ أَنَّ ضَبَاباً آَانَ يَتَصَاعَدُ مِنَ الأَرْضِ فَيَسْقِي سَطْحَهَا آُلَّ هُ. 7ثُمَّ جَبَلَ
الرَّبُّ الإِلَهُ آدَمَ مِنْ تُرَابِ الأَرْضِ وَنَفَخَ فِي أَنْفِهِ نَسَمَةَ حَيَاةٍ، فَصَارَ آدَمُ نَفْساً حَيَّ ةً. 8وَأَقَامَ الرَّبُّ
الإِلَهُ جَنَّةً فِي شَرْقِيِّ عَدْنٍ وَوَضَعَ فِيهَا آدَمَ الَّذِي جَبَلَ هُ. 9وَاستَنْبَتَ الرَّبُّ الإِلَهُ مِنَ الأَرْضِ آُلَّ
شَجَرَةٍ بَهِيَّةٍ لِلنَّظَرِ، وَلَذِيذَةٍ لِلأَآْلِ، وَغَرَسَ أَيْضاً شَجَرَةَ الْحَيَاةِ، وَشَجَرَةَ مَعْرِفَةِ الْخَيْرِ وَالشَّرِّ فِي
وَسَطِ الْجَنَّ ةِ. 10 وَآَانَ نَهْرٌ يَجْرِي فِي عَدْنٍ لِيَسْقِيَ الْجَنَّةَ، وَمَا يَلْبَثُ أَنْ يَنْقَسِمَ مِنْ هُنَاكَ إِلَى أَرْبَعَةِ
أَنْهُرٍ: 11 الأَوَّلُ مِنْهَا يُدْعَى فِيشُونَ، الَّذِي يَلْتَفُّ حَوْلَ آُلِّ الْحَوِيلَةِ حَيْثُ يُوْجَدُ الذَّهَبُ. 12 وَذَهَبُ تِلْكَ
الأَرْضِ جَيِّدٌ، وَفِيهَا أَيْضاً الْمُقْلُ وَحَجَرُ الْجَزْ عِ. 13 وَالنَّهْرُ الثَّانِي يُدْعَى جِيحُونَ الَّذِي يُحِيطُ بِجَمِيعِ
أَرْضِ آُو شٍ. 14 وَالنَّهْرُ الثَّالِثُ يُدْعَى حِدَّاقِلَ وَهُوَ الْجَارِي فِي شَرْقِيِّ أَشُّو رَ. وَالنَّهْرُ الرَّابِعُ هُوَ
الْفُرَاتُ.
الشجرة المحرمة
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

si dhe ky eshte nje fragment nga kurani , ku perseri fjala Allah eshte me te kuqe;

NGA KUR'ANI

خَتَمَ اللَّهُ عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ وَعَلَىٰ سَمْعِهِمْ ۖ وَعَلَىٰ أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ

8 وَمِنَ النَّاسِ مَن يَقُولُ آمَنَّا بِاللَّهِ وَبِالْيَوْمِ الْآخِرِ وَمَا هُم بِمُؤْمِنِينَ

9 يُخَادِعُونَ اللَّهَ وَالَّذِينَ آمَنُوا وَمَا يَخْدَعُونَ إِلَّا أَنفُسَهُمْ وَمَا يَشْعُرُونَ

10 فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ

11 وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ

12 أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَـٰكِن لَّا يَشْعُرُونَ

13 وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ آمِنُوا كَمَا آمَنَ النَّاسُ قَالُوا أَنُؤْمِنُ كَمَا آمَنَ السُّفَهَاءُ ۗ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهَاءُ وَلَـٰكِن لَّا يَعْلَمُونَ

14 وَإِذَا لَقُوا الَّذِينَ آمَنُوا قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْا إِلَىٰ شَيَاطِينِهِمْ قَالُوا إِنَّا مَعَكُمْ إِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِئُونَ

15 اللَّهُ يَسْتَهْزِئُ بِهِمْ وَيَمُدُّهُمْ فِي طُغْيَانِهِمْ يَعْمَهُونَ

__________________________


>10 argumente nga logjika:

1) KURRE ZOTI NE KURAN NUK THOTE SE EMRI I TIJ A ESHTE ALL-LLAH !

2) FJALA ALL-LLAH PER KRIJUESIN EKZISTONTE PARA SE TE SHPALLEJ KURANI, FAKT PER KETE ESHTE EMRI I BABAIT TE PROFETIT "ABDULLAH", QE PERKTHEHET ROB I PERENDISE(ALLAHUT ARABISHT)

3) EMRI ALL-LLAH PERDORET NE BIBLEN ARABE SI EMERTIM PER PERENDINE

4) EDHE SOT TE KRISHTERET ARAB E PERDORIN FJALEN ALL-LLAH SI DHE , INSHALLAH, ELHAMDULILAH, ETJ

5) PRETENDIMIT SE ALL-LLAH ESHTE PERDORUR EDHE NE BIBEL SI NE DHIATEN E VJETER DHE DHIATEN E RE SI EMER PERSONAL E JO SI EMERTIM, E RREZON FAKTI SE GJUHET QE JANE PERDORUR SI HEBRAISHTJA EDHE ARAMIKE KANE RRENJE TE PERBASHKETA ME GJUHEN ARABE , DHE TE GJITHA KETO GJUHE QUHEN GJUHE SEMITE,EDHE SOT HEBREJT PERSHENDESIM ME SALOM, QE ESHTE SELAM NE ARABISHT, FAKT KY QE KANE RRENJE TE PERBASHKETA

6) FJALA ALL-LLAH PERDORET EDHE NGA MALTEZET , TE CILET FLASIN NJE DIALEKT TE ARABISHTES DHE QE JANE TE KRISHTERE, LE TE MOS HARROJME SE MALTA ESHTE NJE ISHULL QE GJEOGRAFIKISHT I PERKET EUROPES DHE ESHTE NE JUG TE ITALISE

7) NE KURAN KA SURE SI PSH;5:73.S’ka ne gjithesi tjeter pos nje All-llahu ose ;4:171.All-llahu eshte nje All-llah, qe vete nga perdorimi tregojne se nuk eshte emer personal , sepse eshte si te themi ; Presidenti eshte nje President, pra nga vete perdorimi kuptojme se nuk eshte emer , por emertim, SEPSE VETKUPTOHET SE KUR ESHTE EMER , NUK KA NEVOJE PER RIPERSERITJE , PRA ESHTE EMERTIM E JO EMER

8) FJALA ALL-LLAH E KA RRENJEN TE FJALA ILAH, E CILA BASHKE ME PARASHTESEN AL BEHET AL-ILAH, DHE PER ARSYE TE LEHTESIMIT GJUHESOR I-ja BIE DHE BEHET NJE FJALE E VETME ALLAH.

9) FJALA ILAH DO TE THOTE I ADHURUAR , KURSE ALLAH MERR KUPTIMIN I VETMI QE MERITON TE ADHUROHET PER SHKAK TE SHTESES "AL" PERPARA , QE ESHTE SI NE ANGLISHT "THE", OSE PSH , 'THE GOD" POR SI KA MUNDESI QE ZOTI QE ESHTE I PERJETSHEM T'I VEJE VETES NJE EMER ME ORIGJINE FJALE ARABE , SIKURSE NUK KA EDHE ARGUMENT PER KETE, KUR ARABIA NUK EKZISTONTE PARA KRIJIMIT TE UNIVERSIT , TOKES DHE DIELLIT ETJ ETJ

10) A MUND TE PRANOHET SE ZOTI , KRIJUESI I UNIVERSIT KA EMER PERSONAL ME ORIGJINE NJE FJALE ARABE , "ILAH" QE PASTAJ BEHET "AL-ILAH", DHE PER SHKAK LEHTESIMI GJUHESOR BEHET ALLAH ?


Nqs Allah do te ishte emer , nuk do kishim keto perdorime te fjales Allah ne Kuran ,

10 argumente , por qe po te shikohet mire ka edhe me shume argumente per perdorimin e Fjales Allah ne Kuran ,po ashtu babai i profetit quhej Abdullah qe do te thote rob i Allahut , pra fjalen Allah nuk e solli Kurani , por ishte ne ekzistence;


>10 argumente nga Kurani per perdorimin e fjales Allah ne Kuran;

39:38. Po nëse i pyet ata se kush i krijoi qiejt e tokën, sigurisht ata do
të thonë: "All-llahu!" Ti thuaju: "Më tregoni pra, për ata që i
adhuroni, pos All-llahut, nëse All-llahu më godit mua me ndonjë të
keqe, a munden ta largojnë ata atë të keqe, ose, nëse All-llahu
dëshiron ndonjë të mirë ndaj meje, a munden ta pengojnë ata të mirën e
Tij?" Thuaju: "Mua më mjafton All-llahu. Vetëm Atij i mbështeten të
mbështeturit".
ARGUMENT (1)
MUND TE PYESIM CDONJERIN NE RRUZULLIN TOKESOR , SE KUSH I KRIJOI QIEJT E TOKEN, POR KINEZET DO TE THONE ZOTI NE GJUHEN KINEZE, AMERIKANET DO TE THONE ZOTI NE GJUHEN E TYRE , E KESHTU TE GJITHE DO TE THONE NE GJUHEN E TYRE , PRA SIGURISHT ATA DO TE THONE ZOTI E JO ALLAHU , ALLAHU DO TE THONE ARABET SEPSE ESHTE GJUHA E TYRE


22:40. (U lejuan të luftojnë) Ata, të cilët vetëm pse thanë: "All-llahu
është Zoti ynë!" u dëbuan prej shtëpive të tyre pa kurrfarë të drejte.
E sikur All-llahu të mos i zbrapste disa me disa të tjerë, do të
rrënoheshin manastirët, kisha, havrat e edhe xhamitë që në to përmendet
shumë emri i All-llahut. E All-llahu patjetër do ta ndihmojë atë që
ndihmon rrugën e Tij, se All-llahu është shumë i fuqishëm dhe gjithnjë
triumfues.
ARGUMENT(2)
NE CILAT KISHA E MANASTIRE NE BOTE PERMENDET EMRI I ALLAHUT PERVEC SE NE VENDET ARABE , SHKONI KU TE DONI , NE RUSI , SPANJE , MEKSIKE , KANADA ,PERMENDET EMRI I ZOTIT ,POR JO I ALLAHUT , I ALLAHUT PERMENDET NE KISHAT E MANASTIRET ARABE


5:18. Jehuditë dhe të krishterët thanë: "Ne jemi bijtë e All-llahut dhe
të dashurit e Tij". Thuaju: "E pse pra, Ai ju dënon me mëkatet tuaja?"
Jo, ju jeni njerëz që Ai ju krijoi. Ai i falë atij që do dhe dënon atë
që do. Sundimi i qiejive, i tokës dhe i githë ç'ka ka në mes tyre është
vetëm i All-llahut dhe vetëm te Ai është e ardhmja.
ARGUMENT(3)
JEHUDITE EDHE TE KRISHTERET MUND TE THONE SE NE JEMI BIJ TE PERENDISE , KURSE TE KRISHTERET ARABE DHE JEHUDITE ARABISHTFOLES PERDORIN ALLAH


9:30. E jehuditë thanë: Uzejri është djali i All-llahut, e të krishterët
thanë: Mesihu është djalë i All-llahut. Ato ishim thënie të tyre me
gojët e tyre (fraza të thata), që imitojnë thëniet e jobesimtarëve të
mëhershëm. All-llahu i vraftë, si largohen (nga e vërteta)!
ARGUMENT(4)
MUND TE THONE JEHUDITE SE UZEJRI ESHTE DJALE I PERENDISE , OSE TE KRISHTERET JEZUSI ESHTE BIR I PERENDISE , POR JO I ALLAHUT , KETE E THONE VETEM ARABISHTFOLESIT JEHUDE E TE KRISHTERE


62:6. Thuaj: "O ju që i përmbaheni jehudizmit, nëse pretendoni se jeni më
të afërmit e All-llahut e jo njerëzit e tjerë, atëherë kërkonie
vdekjen, po qe se jeni të sinqertë (në atë që thoni)".
ARGUMENT(5)
ATA QE I PERMBAHEN JEHUDIZMIT MUND TE PRETENDOJNE SE JANE TE AFERMIT E ZOTIT , POR JO TE ALLAHUT , KETE E THONE JEHUDITE ARABISHTFOLES

517. E mohuan (e bënë kufr) të vërtetën ata që thanë se: "Zot është ai,
Mesihu bir i Merjemes" Thuaju: " Nëse dëshiron All-llahu ta shkatërrojë
Mesihun, birin e Merjemes, nënën e tij dhe gjithë ç'ka në tokë, kush
mund ta pengojë atë?" Vetëm Atij i takon pushteti i qiejve, i tokës dhe
ç'ka në mes tyre. Ai krijon çdo gjë që dëshiron. All-llahu është i
gjithfuqishëm për çdo gjë.
5:72. Bënë kufr (mohuan të vërtetën) ata që thanë: "All-llah është ai,
Mesihu, bir i Merjemes". E vetë Mesihu, (Isai) tha: "O beni israil,
adhuronie All-llahun, Zotin tim dhe Zotin tuaj, sepse ai që i
përshkruan Zotit shok, All-llahu ia ka ndaluar (ia ka bërë haram) atij
xhennetin dhe vendi i tij është zjarri. Për mizorët nuk ka ndihmës.
ARGUMENT(6)
ATA QE E THONE KETE, SE MESIA ESHTE BIR I PERENDISE, NUK THONE BIR I ALLAHUT , VETEM TE KRISHTERET ARABE E THONE KESHTU

4:157. Madje për shkak të thënies së tyre: "Ne e kemi mbytur mesihun,
Isain, birin e Merjemes, të dërguarin e All-llahut". Po ata asnuk e
mbytën as nuk e gozhduan (nuk e kryqëzuan në gozhda), por atyre u
përngjau. Ata që nuk u pajtuan rreth (mbytjes së) tij, janë në dilemë
për të (për mbytje) e nuk kanë për të kurrfarë dije të saktë, përveç që
iluzojnë. E ata me siguri nuk e mbytën atë.
ARGUMENT(7)
ATA QE THONE SE E KEMI MBYTYR TE BIRIN E MARIES , NUK THONE SE ESHTE I DERGUARI I ALLAHUT , POR I PERENDISE , KESHTU THONE VETEM TE KRISHTERET ARABE DHE JEHUDET ARABISHTFOLES, SEPSE ESHTE GJUHA E TYRE E TILLE


2:116. Ata (ithtarët e librit) thanë: "All-llahu ka fëmijë"!? I pastër
është Ai nga kjo e metë! E Tij është gjithçka në qiej e në tokë,
gjithçka i është nënshtruar Atij.
ARGUMENT(8)
ATA QE THONE SE ALLAHU KA FEMIJE JANE TE KRISHTERET ARABE , KURSE TE KRISHTERET E TJERE NE MBARE BOTEN THONE PERENDIA , OSE GOD , SIPAS GJUHES SE SECILIT KOMB


10:68. (Pas të gjitha argumenteve) Ata (jobesimtarët) thanë: "All-llahu ka
fëmijë". Larg asaj është All-llahu, Ai s'ka nevojë, e Tij është ç'ka në
qiej dhe ç'ka në tokë, ju nuk keni argumente për këtë (që ta thoni), a
thoni për All-llahun çka nuk dini?
ARGUMENT(9)
PERVEC TE KRISHTERVE ARAB, TE GJITHE TE KRISHTERET E TJERE THONE SIPAS GJUHES SE TYRE , SHEMBULL NE SHQIP THUHET NGA TE KRISHTERET SE PERENDIA KA FEMIJE


5:73. Gjithashtu bënë kufr (mosbesim) ata që thanë: " All-llahu është i
treti i treve". S'ka në gjithësi tjetër pos një All-llahu, e nëse nuk
pushojnë nga ajo që thanë (tre zotëra), do t'i kapë dënim i dhëmbshëm,
ata që nuk besuan prej tyre.
ARGUMENT(10)
KETE MUND T'A THONE ARABISHTFOLESIT ,DHE KA TE BEJE ME KRISHTERIMIN POR JO TE TJERET NUK THONE ALLAHU , SEPSE PER TE TJERET ESHTE PERENDIA , OSE GOD, OSE BOG , SIPAS GJUHES SE SECILIT


besoj qe eshte me se e qarte qe Allah nuk eshte emer , por thjesht fjale e gjuhes arabe.

Kurse per fjalen Islam , duhet kuptuar qe eshte e njejta fe e ardhur nga koha e Abrahamit dhe e Moisiut apo e Jezu Krishtit , pra kuptohet se ne cfare kuptimi eshte perdorur islami si emer, pra Islami eshte nje fe me e hershme se vete profeti Muhamed dhe eshte kuptimi qe e ben te rendesishme kete fjale e jo emri dhe kuptimi eshte nenshtrim ndaj vullnetit te Zotit dhe Paqe njekohesisht:

Vetëm Një Fe

[42:13] Ai shpalli për ju të njëjtën fe që shpalli për Noeun, dhe atë që ta frymëzuam ty,
dhe atë që shpallëm për Abrahamin, Moisiun, dhe Jezusin: “T‟i përmbaheni kësaj feje të
vetme, dhe mos e përçani.” Adhuruesit e idhujve do ia kenë inati asaj që i ftoni të bëjnë.
Perëndia shpengon te Vetja këdo Ai do; Ai udhëzon për te Vetja vetëm ata që
nënshtrohen plotësisht.
[3:19] E vetmja fe e aprovuar nga Perëndia është (Islami)"Nënshtrimi." Ironikisht, ata që kanë
pranuar shkrimin janë ata që e polemizojnë këtë fakt, përkundër diturisë që e kanë
pranuar, për shkak të xhelozisë. Për refuzuesit e tillë të shpalljeve të Perëndisë, Perëndia
është më i rrepti në llogaritje.[/QUOTE]
 
Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Myslimanet nuk ndjekin as vete hadithet e tyre SAHIH


E konsiderojne kusht qe nje person te besoje ne Synet per te qene Mysliman, natyrisht perkrah Kur'anit.

nderkohe qe shume hadithe "Sahih" nuk e thone kete gje;

1-)Sahih Muslimi Libri 35, Numer 6518
Ebu Hurejra ka transmetuar se i Dërguari i Allahut (paqja qoftë mbi të) ka thënë:
...All-llahu do të bëjë për ata(njerez) rrugë te lehtë, duke i çuar në parajsë dhe ata persona të cilët mblidhen në shtëpitë e All-llahut (xhamite) dhe lexojnë librin e All-llahut dhe ata që mësojnë dhe që studjojnë Kuranin (mes vete), do të vijë mbi ta qetësia dhe mëshira dhe do t'i mbulojë ata dhe engjëjt do t'i rrethojnë ata dhe Allahu bën një përmendje të tyre në praninë e atyre afër Tij...
nuk permendet fare ketu as rruga e profetit e as theniet e tij , le te mos harrojme qe hadithi eshte SAHIH

Sipas Sahihut te Muslimit , Profeti Muhamed ka lënë vetëm Kur'anin

2-)Sahih Muslimi Zuhd(Libri) 42, Numër 7147], si edhe [Ahmedi, Volumi. 1, Faqe 171)Profeti Muhamed tha:"Mos shkruani asgjë nga mua, përveç KURANIT. اdokush që ka shkruar ndonjë gjë tjetër veç Kur'anit ,duhet t'a fshijë atë."

disa argumentojn se kete profeti e ka thene per te mos ngaterruar Kut'anin me hadithet , por kjo nuk eshte e vertete sepse 30 vjet pas vdekjes se Profetit vazhdohet te zbatohet ky kusht i profetit , qe do te thote se profeti e mbajti qendrimin e tij kunder-hadith deri ne vdekje;

3-)Nga: Imam Ahmed ibn Hanbal ,Zejd Ibn Thabit (shkrimtari më i afërt i Profetit ) vizitoi Khalifën Mu'aauijah (më shumë se 30 vjet pas vdekjes së Profetit), dhe i tha atij një histori rreth Profetit. Mu'aauijahut i pëlqeu kjo histori dhe urdhëroi dikë që të shkruajnë atë. Por Zejdi tha. "I Dërguari i Allahut na urdhëroi që kurrë të mos shkruajmë ndonjë gjë nga hadithi i tij,"Suna e Ebu Davudit Kitab Al-llm numer#3640

4-)Sahih Muslimi
Libri 7, Numër 2803

...(Pejgamberi Muhamed thotë) : Unë kam lënë ndër ju Librin e Allahut, dhe nëse ju i përmbaheni atij(Kur'anit), ju kurrë nuk do të devijoni. Dhe ju do të pyeteni për mua (në Ditën e Ringjalljes), (tani më tregoni) çfarë do të thoni? Ata (audienca-të pranishmit) thanë: Ne do të dëshmojmë se ju e keni përcjellur (shpalljen), shkarkohet (barra e profecisë) dhe dhatë mençuri (të sinqertë) dhe këshillim. Ai (transmetuesi) ka thënë: Ai (Profeti i Shenjtë), pastaj e ngriti gishtin e tij tregues drejt qiellit dhe duke e treguar atë më pas nga njerëzit (tha): "O Allah, ti je dëshmitar , 0 Allah ti je dëshmitar,. dhe e ka thënë këtë tri herë. (Bilali atëherë) thirri Ezanin dhe më vonë edhe ikametin dhe ai (Profeti i Shenjtë), ka udhëhequr namazin e drekës...

5-)Sahih Buhariu
Vellimi 1, Libri 8, Numër 394:

Transmeton Abdullah:......Profeti tha;unë jam një qënie njerëzore si ju dhe pergjëgjës për të harruar si ju. Pra, nëse harroj, kujtomani mua dhe nëse dikush nga ju është i dyshimtë në lidhje me lutjen e tij, ai duhet të ndjekë atë që ai mendon se mund të jetë e saktë dhe i plotë namazi i tij në përputhje me rrethanat dhe të perfundojë atë dhe të bëjë dy sexhde.

6-)EBU Davudi tek seksioni me numer 30;Gjykimet dhe betejat (Kitab Al-Fitan Ua Al-MalahimLibri 30, Numër 4234:...Ai(profeti) u përgjigj: do të ketë shume (fitne) dhe të keqe. Unë e pyeta: O i dërguari i All-llahut, do të ketë të mirë pas kësaj të keqje? Ai u përgjigj: Mëso Librin e All-llahut(Kur'anin), Hudhejfe, dhe t'i përmbahesh përmbajtjes së tij. Ai e tha këtë tri herë...

7-)El Muata ne hadithin (Libri # 38, Hadithi # 38.10.17)Aishja, gruaja e profetit,Allahu e bekoftë dhe i dhëntë paqe, ka thënë:
... i Dërguari i Allahut, Allahu e bekoftë dhe i dhëntë paqe, u ngrit përpara popullit, dhe lavdëroi Allahun dhe i dha Lavdet Atij(Allahut). Pastaj ai tha: "اfarë po ndodh me njerëzit që vejnë kushte të cilat nuk janë në librin e All-llahut(Kur'an)?اdo kusht që nuk është në librin e All-llahut(Kur'an) është i pavlefshëm edhe nëse janë njëqind kushte te tilla. Dekreti i All-llahut(Kur'ani) është i vërtetë dhe kushtet e All-llahut janë absolute...

:cool:"SAHIH MUSLIMI"Libri 13, Numër 4016:
Transmeton Ibn Abasi: Kur i Dërguari i Allahut (paqja qoftë mbi të) ishte gati për të lënë këtë botë, ka pasur persona (rreth tij) në shtëpinë e tij,....Atëhere Umeri tha: Vërtet i Dërguari i Allahut (paqja qoftë mbi të) është goditur thellë me dhimbje. Ju keni Kur'anin me vete. Libri i All-llahut është i mjaftueshëm për ne.

9-)Sahih Buhariu
Vëllimi 1, Libri 3, Numri 111:

Transmetohet Ash-Sha'bi:
Ebu Juhaifa tha: "Unë e pyeta Aliun," A keni ndonjë libër (i cili i është shpallur Profetit përveç Kuranit)? "'Aliu u përgjigj, "Jo, përveç Librit të Allahut apo fuqisë se të kuptuarit e cila është e dhënë (nga Allahu) mbi një musliman apo atë që është (me shkrim) në këtë fletë letre (me mua)." Ebu Juhaifa tha: "Unë e pyeta: 'اfarë është (me shkrim) në këtë fletë letre?' Aliu u përgjigj, ajo merret me Dijja-n (kompensimit (paratë e gjakut) të paguara nga nje vrasës, të afërmve të viktimës), shpërblim për lirimin e të burgosurve nga duart e armiqve, dhe ligji që asnjë musliman duhet të vritet në kisas (barazinë në ndëshkim) për vrasjen e nje (mosbesimtari).

10-)Sahih Buhariu Vëllimi 4, Libri 53, Numri 404:
Transmeton Aliu:
Ne nuk kemi shkruar ndonjë gjë nga Pejgamberi, përveç Kur'anit dhe asaj që është shkruar në këtë letër, (ku), Profeti tha: "Medina është një shenjtërore nga (mali i) Air , dhe-kështu, pra, kushdo që kryen (në të) një herezi ose kryen një mëkat, ose i jep strehim të tillë një shkelesi, do të ndodhe mallkimi i All-llahut, i engjëjve dhe i të gjithë njerëzve,......



kuptohet qe pjesa tjeter(qe ishte shkruar ne nje cope leter) nuk ishte nje shpallje hyjnore , por nje keshillim i logjikshem i Profetit ne lidhje me Medinen, pasi kjo ishte nje konkluzion logjik nga ana e profetit te cilen Sahabet e shkruan ne nje cope leter , por qe nuk mund te konsiderohet shpallje hyjnore , por nje keshillim nga ana e profetit.

si edhe keto me poshte:



Libri i famshëm, "ulum el-Hadith" i Ibn el-Salah, raporton një hadith nga Ebu Hurejra në të cilin Ebu Hurejra tha se i dërguari i Perëndisë doli jashtë tek ne, ndërsa ne ishim duke shkruar hadithet e tij dhe tha: " اjanë ato që keni shkruar? " Ne i thamë, "hadithet që ne dëgjojmë nga ju, o i dërguar i Perëndisë(Allahut)." Ai tha, "Një libër tjetër përveç librit të Zotit?!" Ne i thamë, "A duhet të flasim për ju?" Ai tha, Flisni për mua, që do të jetë mirë, por ata që do të gënjejnë do të shkojnë në ferr. Ebu Hurejra tha: ne i kemi mbledhur ato që kishim shkruar nga hadithet dhe i dogjëm në zjarr.



Në librin e famshëm, "Tak-jed Al-Ilm", Ebu Hurejra tha, i dërguari i Perëndisë ishte informuar se disa njerëz kanë shkruar hadithet e tij. Ai i mori këto libra në xhami dhe tha: "اfarë janë këto libra që kam dëgjuar që ju keni shkruajtur? Unë jam vetëm një qenie njerëzore. اdokush që ka ndonjë nga këto shkrime duhet ta sjellë atë këtu. Ebu Hurejra tha se ne i kemi mbledhur të gjitha këto dhe i kemi djegur në zjarr.



Ibn Hanbel në librin e tij, Musned, transmeton një hadith në të cilin Abdullah Ibn Omeri ka thënë, "i dërguarin e Perëndisë një ditë doli tek ne sikur ai do të largohej së shpejti dhe na tha," Kur unë të largohem nga ju (të vdes ), të mbani librin e Zotit, ndaloni atë që e ndalon dhe i pranoni si hallall atë që e bën hallall. "



Ai kurrë nuk përmendi Synetin në këtë hadith.



Përsëri, në librin "Tak-jed Al-Ilm", Abu Sajed Al-Khudhri tha: "E pyeta të dërguarin e Perëndisë për të marrë leje për të shkruar hadithet e tij, por ai nuk pranoi të më japë leje."
 
Pe: Pyetje drejtuar besimtareve musliman

Islami fe e Paqes


Vendim i komisionit të fatva-ve i Azhar-it mbi vrasjen e apostatëve


Ekspertizë ligjore
Një ekspertizë ligjore (fatva) e komisionit të fatva-ve i Azhar-it, i institucionit më me autoritet i islamit sunnit, mbi vrasjen e apostatëve e vitit 1978. Përkthim nga arabishtja i dokumentit origjinal:
„al-Azhar. Komisioni i fatva-ve.
Në emër të Allahut Meshiruesit, Meshireberesit .
Pyetje e zotit Ahmad Dervish; ai e ka paraqitur këtë pyetje përmes zoteriut (emri i padukshëm), shtetas gjerman:
Një burrë i besimit mysliman dhe shtetas egjiptian është martuar me një grua të besimit të krishterë dhe shtetase gjermane. Me pëlqim të bashkshortëve myslimani në fjalë ndërroi fenë në atë kristiane duke iu bashkuar fesë kristiane.
1. Si gjykon feja islame mbi statusin e këtij personi në lidhje me dënimet islame?
2. Do të shihen fëmijët e tij si myslimanë apo si të krishterë? ا'gjykim jepet?“

Përgjigja:
اdo lavdi meriton Allahu, zoti i botëve. Bekuar dhe paqje qoftë me vulën e profetëve, te nderuarin tonë Muhamedin, familjen e tij dhe gjithë bashkëluftëtarët e tij.

Këtu japim informacionin: meqënëse ai e ka braktisur fenë islame i kërkohet që të bëjë pendimin. Në rast se nuk tregon pendim, në bazë të ligjeve islamike ai do të vritet.
Për sa i përket fëmijëve të tij, ata janë myslimanë të mitur. Pas arritjes së moshës së duhur, në rast se ata mbesin në fenë islame, do të jenë myslimanë. Në rast se ata e braktisin fenë islame, u kërkohet që të bëjnë pendimin. Në rast se ata nuk tregojnë pendim, do të vriten.
Dhe Allahu, më i larti, e di më së miri.

Kryetari i komisionit të fatva-ve në Azhar.
fetva per denimin me vdekje te apostateve ne islam.jpg
Data: 23 shtator 1978
Vula me emblemën e shtetit: Republika Arabe e Egjiptit. Al-Azhar. Komisioni i fatva-ve në Azhar.

Bazuar ne hadithet SAHIH(Te Sakte-Autentik) , ai person qe braktis fene Islame ose nderron fe , duhet te vritet , ky eshte LIGJ i Sheritit Islam,
Shikoni hadithet Sahih ne Vazhdim:



Sahih Al-Buhariu

Vëllimi 9, Libri 83, Numër 17:

Transmeton Abdullahu:

I dërguari i Allahut tha: "Gjaku i një muslimani i cili pranon se nuk ka të adhuruar me të drejtë përveç Allahut dhe se unë jam i dërguari i Tij, nuk mund të derdhet ndryshe përveç në tri raste: Në rastin për vrasje, në rastin e një personi të martuar që kryen marrëdhënie të paligjshme seksuale si dhe ai i cili braktis fenë Islame (bëhet femohues) dhe e lë bashkësinë muslimane. "

SAHIH BUHARIU
Vëllimi 4, Libri 52, Numri 260:

Transmetuar nga Ikrima:

Aliu kishte djegur disa njerëz dhe ky lajm arriti tek Ibn'Abbasi, i cili i tha, "Nëse unë do të kisha qenë në vendin tënd unë nuk do t'i kisha djegur ata, sepse Pejgamberi (a.s) ka thënë:" Mos e dënoni (askënd) me ndëshkimin e Allahut. "Nuk ka dyshim, se unë do t'i kisha vrarë ata, sepse Profeti ka thënë, "Nëse dikush (mysliman) braktis fenë e tij, ta vrisni atë."

SAHIH BUHARIU
Vëllimi 9, Libri 84, Numër 57:

Transmeton 'Ikrima:

Disa Zanadika (ateistë) janë sjellë tek 'Aliu dhe ai i dogji ata. Lajmet e kësaj ngjarjeje, arritën tek Ibn'Abbasi i cili tha, "Po të kisha qenë unë në vendin e tij, unë nuk do t'i kisha djegur ata, ashtu sikur i dërguari i Allahut e ka ndaluar djegjen e njeriut, duke thënë:" Mos e dënoni askënd me ndëshkimin e Allahut (zjarrin). "Unë do t'i kisha vrarë ata sipas deklaratës së dërguarit të Allahut, që thotë se "Kushdo që ndryshon fenë e tij islame, t'a vritni atë. '"

Sahih Buhariu
Vëllimi 9, Libri 84, Numër 58:

Transmeton Ebu Burda:


..... ishte një njeri pranë Ebu Muisas. dhe Muadhi pyeti: "Kush është ky (njeriu)?" Ebu Muisa i tha: "Ai ështe një çifut që u bë mysliman dhe pastaj është rikthyer përsëri në Judaizëm." Pastaj Ebu Muisa i kërkoi Muadhiut që të ulet, por Muadhiu ka thënë: "Unë nuk do të shtrohem në tryezë para se ai të jetë vrarë. Ky është gjykimi i All-llahut dhe i të dërguarit të Tij (për raste të tilla) dhe e ka përsëritur këtë tri herë. Pastaj Ebu Musa urdhëroi që njeriu të vritet, dhe ai u vra. Ebu Musa shtoi, "Pastaj kemi diskutuar lutjet e natës dhe njëri prej nesh tha:" Unë lutem edhe në gjumë, dhe shpresoj se All-llahu do të më shpërblejë për lutjet të mia. "....

Sahih Buhariu
Vëllimi 9, Libri 89, Numri 271:

Transmeton Ebu Musa:

Një njeri e përqafoi Islamin dhe pastaj u rikthye përsëri në judaizmin. Muadh bin Xhebeli erdhi për t'a parë atë njeri me Ebu Musan . Dhe Muadhi pyeti, "اfarë ka ndodhur me këtë njeri?" Ebu Musai u përgjigj: "Ai e përqafoi Islamin dhe pastaj u rikthye përsëri në Judaizëm." Muadhiu tha: "Unë nuk do të ulem (në tryezë) përveç nëse ju e vritni atë (sepse ky është) vendimin e All-llahut dhe i të dërguarit të Tij

_______________________________________

Kurse edhe per ata qe pine alkol per here te katert ka denim me vdekje:
HADITH SAHIH NGA EBU DAVUDI;
Ebu Davudi (38:4467) Profeti tha, "nëse do të pijnë verë, fshikullojini(me kamxhik) ata,
përsëri nëse do të pijnë atë, fshikullojini ata .
Përsëri nëse do të pijnë, t'i vritni ata.
" Por në hadithin me numer (38:4469)thuhet; ata morën tre fshikellime me kamxhik paralajmëruese para se të vriten në rastin e katërt.

PRA SIPAS HADITHIT ME LART :
KUSH PI PIJE ALKOLIKE PER HERE TE KATERT , DUHET TE VRITET (SIPAS ISLAMIT)

QENTE DUHET TE VRITEN SIPAS HADITHEVE SAHIH;


Sahih Buhariu
Vëllimi 4, Libri 54, Numer 539:


Transmeton Ebu Talha:

Profeti tha: "Engjëjt nuk hyjnë në një shtëpi qe ka qen apo një foto në të."



Sahih Buhariu
Vëllimi 4, Libri 54, Numer 540:


Transmetuar nga Umer bin 'Abdullah ':

I Dërguari i Allahut urdhëroi që qentë duhet të vriten.[/QUOTE]
 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Nje veshtrim, nje dashuri.

    Votat: 5 21.7%
  • 2-Agim shpërthyes

    Votat: 2 8.7%
  • 3-Për të voglën

    Votat: 1 4.3%
  • 4-Qiriu pa fjalë

    Votat: 4 17.4%
  • 5-Për të satën herë ….

    Votat: 2 8.7%
  • 6-Tik tak.

    Votat: 3 13.0%
  • 7-Nuk je më vetëm.

    Votat: 6 26.1%
Back
Top