Lauri
Anunnak
"Kupid duke punuar harkun e dashurisë"
Formati i ngushtë dhe i gjatë i tryezës na tregon në mënyrë perfekte trupin Kupidit, krejtësisht i zhveshur(simbol i pastërtisë, transparencës, pa truko) ka kthyer kurrizin por kokën nga shikuesi, ndërsa me një thikë të madhe gdhend një hark nga një degë e mbështetur në disa libra. Vëmendja në gjysmën e poshtme të pikturës është tërhequr nga dy fëmijë të tjerë, të cilët mund të shihen mes këmbëve të kupidit, duke u shtrënguar në një përqafim.
Djali i vogël i hedh shikuesit një vështrim bashkëfajësie dhe djallëzor, duke u mbajtur fort pas vajzës, i cili e tërheq nga vetja, ndërsa ajo përpiqet të rebelohet duke kundërshtuar me të qara e zemërim.
Ai bllokon kyçin e dorës dhe i kap krahun tjetër, duke e shtrënguar pranë vetes, në një gjest këmbëngulje, ndoshta pak me forcë, sikur djali duke qeshur me dredheri po kërkon që t'a prek Kupidin me gishtat e vajzës. Që do të thotë t'a bëjë të dashurohet sa më shpejt dhe në mënyrë të detajuar... Ndërsa vajza sikur qan për të treguar se ka frikë të mos gatuhet në zjarrin e dashurisë....
Dy fëmijët ndoshta përfaqësojnë grackat e dashurisë së pakonfirmuar akoma da Kupidi, i cili nuk e ka prodhuar akoma armën e tij që ti gjuaj me shigjetën e rënjes në dashuri ..
Edhe dashuria e don kohën e vet që të ndërtohet...asgjë nuk bëhet me forcë. Nqs është dashuri, është lule. Nqs është lule ajo një ditë lulëzon edhe me ferra ndoshta. Por lulëzon
By anunnak
(Piktor: Parmigianino "kupidi që punon harkun"
Formati i ngushtë dhe i gjatë i tryezës na tregon në mënyrë perfekte trupin Kupidit, krejtësisht i zhveshur(simbol i pastërtisë, transparencës, pa truko) ka kthyer kurrizin por kokën nga shikuesi, ndërsa me një thikë të madhe gdhend një hark nga një degë e mbështetur në disa libra. Vëmendja në gjysmën e poshtme të pikturës është tërhequr nga dy fëmijë të tjerë, të cilët mund të shihen mes këmbëve të kupidit, duke u shtrënguar në një përqafim.
Djali i vogël i hedh shikuesit një vështrim bashkëfajësie dhe djallëzor, duke u mbajtur fort pas vajzës, i cili e tërheq nga vetja, ndërsa ajo përpiqet të rebelohet duke kundërshtuar me të qara e zemërim.
Ai bllokon kyçin e dorës dhe i kap krahun tjetër, duke e shtrënguar pranë vetes, në një gjest këmbëngulje, ndoshta pak me forcë, sikur djali duke qeshur me dredheri po kërkon që t'a prek Kupidin me gishtat e vajzës. Që do të thotë t'a bëjë të dashurohet sa më shpejt dhe në mënyrë të detajuar... Ndërsa vajza sikur qan për të treguar se ka frikë të mos gatuhet në zjarrin e dashurisë....
Dy fëmijët ndoshta përfaqësojnë grackat e dashurisë së pakonfirmuar akoma da Kupidi, i cili nuk e ka prodhuar akoma armën e tij që ti gjuaj me shigjetën e rënjes në dashuri ..
Edhe dashuria e don kohën e vet që të ndërtohet...asgjë nuk bëhet me forcë. Nqs është dashuri, është lule. Nqs është lule ajo një ditë lulëzon edhe me ferra ndoshta. Por lulëzon
By anunnak
(Piktor: Parmigianino "kupidi që punon harkun"