A2.
V.I.P
Përshëndetje zotëri @TartarianA2, pershendetje njehere. Sinqerisht nuk me vje keq hic qe nuk ka pershtatshmeri mes nesh, dhe nese do kishte,do ishte realitet i frikshem per mua. Jo me kot te citova Kuranin se thash ketij do i besoje, por shoh qe ju jo vec qe nuk e besoni, por e kundershtoni vec per faktin qe jua lexo nje "i pa fe". Ne Kuranin tend shkruhet "Zoti e rrafshoi token" tani ti nese me gjen dhe nje shpjegim sesi rrafshohet nje top, une te betohem qe sdo te citoj me ne kete forum.
Të uroj që s'je në realitet të frikshëm, por në një realitet komod.
Përkundrazi, kur Kurani citohet nga ata që s'e besojnë, citimet bashkë me komentet që ia bashkëngjisin i lexoj me më shumë vëmendje sesa nga besimtarët e thjeshtë, jo të thelluar në dituritë islame.
Së pari kur citon, cito me referencë, ngase unë e di cilit varg po i referohesh, por të tjerët mund të mos e dinë. Edhe pse nuk i plotësoi kushtet të cilat i kërkova në fillim, po të përgëzoj që arrite ta gjesh, kjo nuk nënkupton në asnjë mënyrë që ke të drejtë.
Po e sjell ajetin, e pastaj ta jap edhe shpjegimin unanim mes të gjithë komentuesve të Kuranit, pa asnjë përjashtim.
"Ne e kemi ndërtuar qiellin me fuqinë Tonë dhe Ne e zgjerojmë atë. Edhe Tokën e kemi shtruar! Sa shtrues të mrekullueshëm që jemi!" [51:46 - 47].
Së pari Kurani nuk është libër shkencor, por brenda tij ka edhe shkencë. Pjesët shkencore të Kuranit, ne besimtarët i perceptojmë si mrekulli kuranore, të cilat dëshmojnë shenjtërinë e tij, pra se ai është Fjalë e Zotit dhe jo libër i shkruar nga dora e njeriut.
Sidoqoftë, le t'i kthehemi shpjegimit unanim të dijetarëve, atyre që e kuptojnë më së miri Kuranin.
Vargu 46 i kaptinës edh-Dharijat, pra të 56-ës me radhë, i referohet ndërtimit të qiellit dhe infinitetit të tij, zgjerimit të pakufishëm në vazhdimësi. Këtë besoj që e ke mësuar në lëndën e gjeografisë si fakt shkencor, pa më thuaj nga e dinte Muhamedi këtë fakt në shekullin e shtatë?!
Vargu vijues, 47 i kësaj kaptine flet për shtrimin e Tokës, me foljen fer-rashn-na, që i bie shtrimi i një gjëje. Nga kjo rrënjë shtratit i thuhet firash.
Tani s'po të them asgjë, më thoni ju, me sy të lirë kur ec të duket toka e shtrirë, e rrafshët, e përshtatshme për të ecur apo si të duket?
Po pse themi shtrati i detit? Është gabim edhe kjo shprehje?
Ja po ta jap edhe unë tekstin e Kuranit për të cilin aludova më sipër:
"Ai i ka krijuar qiejt dhe Tokën për të shpallur të Vërtetën. Ai e bën natën të kalojë në ditë dhe ditën në natë, Ai e ka nënshtruar Diellin dhe Hënën. Të gjitha lëvizin për një kohë të caktuar. Vërtet, Ai është i Plotfuqishëm dhe Falës i Madh! " [39:5]
Folja që përdoret për të treguar kalimin e natës në ditë dhe ditës në natë, është ju-kev-vir që ka kuptim të rrotullimit. Ka kuptimin e një gjëje sferike a të rrumbullakët. Nga kjo rrënjë topit në gjuhë arabe i thuhet ku-ra.
Kaq nga unë,
Shëndet!