Dy mëkatarët e abuzimit të fëmijëve janë prindërit dhe shkolla!

Mendoj se familja luan rolin e saj kyç pasi temat me bazë seksuale shpesh herë i shmangin duke i bërë si vajzat edhe djemtë të rriten me 1 mentalitet të gabuar.Kjo pjes ndikon më shumë tek vajzat pasi mirë këshilla që nuk marrin dot se si të mbrohen për të mos rën pre e ngacmimeve por izolohen ,bllokohen dhe u duket sikur jan të pa mbrojtura dhe të gjithë do e gjykojnë duke nisur që nga prindërit e vet vajzës,edhe kur merr guximin tregon të thon shttt turp mos ta marr vesh asnjë .E kështu rritet një vajzë me traumë dhe frikë të ec përpara...e ndrydhur në çdo aspekt.Këtë e kuptojn më së miri ata që e kan përjetuar vet ,ndaj nëna të dashura kur vajza juaj ju tregon për ngacmimet seksuale në vend që të heshtni ngrini zërin , nuk ka për turp kur dikush cënon fëmijërin ,lumturin dhe shëndetin psikologjikë emocional të vajzës tuaj ,sepse është njësoj sikur ta vrisni çdo ditë në të njëjtën plagë.
Ps: dua të theksoj që me kalimin e kohës kemi shumë prindër të ndërgjegjsuar
 
Sa funksionon Ligji Marla?
Sa raste mund te kete si ky qe nuk denoncohen nga turpi, stigma and so on?
Cdo gje fillon nga primary care giver!
Jo nuk funksion ligji..
Sot lexova qe ne Peje , nje mesues e kish prekur nje minorene dhe ajo kish treguar ne familje .
I jati e kish denoncuar 2 here ne polici dhe pa rezultat.
3 here nuk arriti ta beje .. se pedofili e kish vrare te jatin e vogelushes sepse nuk kish terheq denoncimin.

Une per keto raste jam me kanunin.
Pedofilizmi ska sherim ndaj duhen te eliminohen fizikisht .
 
Nuk dua te eci ne kundertendence me temen apo te hyj ne collision me komentuesit por mendoj krejtesisht te kunderten e asaj qe titulli i temes thote.
Dy jane shtyllat kryesore qe nevojitet te sherbejne ne edukimin dhe formimin e femijeve:
- Familja dhe Shkolla!
Keto te dyja jane Institucione , pra te njohura me ligj.
Funksionimi i tyre gjithashtu eshte i rregulluar me ligje dhe norma, me programe shteterore (qeveritare) apo me programe dhe financime edhe nga pale te treta pra Organizma jo Qeveritare si Shoqata te ndryshme etj etj....
Te klasifikohen pikerisht keto dy institucione si "mekataret e abuzimit te femijeve" do te thote qe s'kemi kuptuar asgje nga shoqeria dhe sesi mund ta ndertojme ate.
Nqs keto dy institucione nuk funksionojne si duhet dhe paraqesin probleme, shkaku duhet kerkuar me lart pra ne politikat dhe programet e Familjes dhe te Shkolles qe hartohen diku me lart (Qeveri-Shtet etj) dhe jo tek keta te fundit.
Mos harrojme qe femijet kalojne pjesen me te madhe te kohes se tyre (te pakten teorikisht) pikerisht ne gjirin e ketyre institucioneve.
Familja- eshte nukli i shoqerise! Nqs kemi prekur apo zhvlersuar kete faktor, kemi minuar te tere te ardhmen tone si shtet dhe komb biles vete egzistencen e tyre.
Mendoj qe fajtoret apo mekataret e vertete jane Qeverite Shqiptare (ne shumes, qe do te thote nga te gjitha ngjyrat e spektrit politik dhe ne te gjitha kohrat) qe nuk jane ne gjendje ti pergjigjen egzigjencave te kohes dhe ketyre institucioneve, duke i abandonuar ato ne kushte mjerane apo ne kushtet e improvizimeve diletanteske dhe pa formim e instruksion.
Jemi vertet shume te vonuar ne forcimin e ketyre dy institucioneve, cdo vonese dhe gabim i sotem do te na kushtoje shume shtrenjte dhe gjate ne kohe ne te ardhmen sepse edukimi i nje brezi(gjenerate) zgjat te pakten 20-25 vjet!
 
Ne nje shoqeri ku c’do gje rrotullohet mes kembeve dhe intrigave …dihet qe i duhet edhe nje kohe e gjate qe te dalin nga trauma te tilla .

Qe te dyja Padyshim qe luajne rol … por ne shume raste prinderi andej pshm as nuk eshte ne dijeni te shume gjerave dhe per mendimin tim prb k’tu nuk eshte tek edukata seksuale por tek besimi dhe komunikimi mes paleve…. Qe edukata seksuale te funksionoje duhet qe te rrisesh / edukosh edhe brez / femije te shendetshem dhe te sinqerte si fillim pastaj te kuptosh dhe te aplikosh edhe edukaten seksuale .

Edhe ne k’tu u rritem me edukaten seksuale … por eshte si c’do lende tjeter mesimi dhe kjo per mendimin tim ka te beje me faktin qe perputhet me kohen me vendin / kulturen dhe shoqerine .
 
Back
Top