Titulli: Do ta falnit nje tradheti ?
Ne parim zzinna disi na ka ngulfatur fjalen ne gryke duke na nxene ne zgrip pasi qe na ka parashtruar pyetjen direkte si shigjete shpuese (dmth. duhet te flasim per vete) dhe vertete eshte e veshtire, madje shume e veshtire ta diskutojme e aq me shume ta pranojme perkunder virtualiteit. Une nuk dua ta legjitimoj tradhetin por dua te theksoj se ajo nuk eshte problematike qe munde ta hjekim nga loja kur dhe si duam ne sepse jo rralle varet nga faktore te cilet deshem nuk deshem ne njefar menyre nuk munde ti korigjojme apo kontrollojme.
Ne radhen e pare tradhetise do ia largoja epitetin e gjinise. Ajo ndodhe tek dy palet. Arsyet e tradhetise jan po aq te ndryshme sa arsyet e dashurise se pse ne duam dike. Andaj edhe tradhetit jane nga me te ndryshmet duke filluar nga tradheti e rastit ( problem psiko-emocional i rastit), tradheti e zemres, tradheti e vazhdueshme apo kronike dhe vetem kjo e fundit them se ka te beje me nje lloje semundje apo tipar njerezor pasi njerezit e tille e kane perditshmeri nje gje te tille. Them se kjo eshte per ta paragjykuar por tradhetaret kronik nuk jane edhe aq raste te shpeshta. .
Nder arsyet me te medha te tradhetise, arsye qe zene vendet e para, jane:
1. Mosperputhshmeria seksuale brenda nje cifti
2. Mosperputhshmeria ne shfrytezimin e kohes se lire
Kjo na jep te kuptojme se problemet ekonomike dhe problemet tjera jane shume me te tejkalueshme. Duke analizuar dy faktoret e pare vetvetiu e kuptojme se ti thuash dikujt vetem nje ''TE DUA'' apo ta mbashe dike ne zemer, ne nje lidhje eshte fae e pamjaftueshme. Eshte e kote te themi se ne e kemi dashur dike dhe nuk kemi menduar ta tradhetojme kurre nese ate dashuri nuk e kemi rrezatuar mbi te.Nese nuk e kemi ushqyer. Nuk mjafton vetem nje te dua. Duhet rrezatuar me shume. Dashuria duhet te jete reciproke. Ajo mvaret nga te hyrat dhe te dalurat, nga ajo cfare japim dhe marrim dhe jo gjithnje keto jane ne balance.
Vetvetiu lind pyetja se cka konsiderojme tradheti dhe a duhet konsideruar ‘’tradhetarin’’ si dicka shume e keqe, imorale, idioteske, njeri pa virtyte dhe epitete tjera.
Tek tradhetaret kronik edhe munde te diskutojme per tiparet e permendura me larte, por, jane shume raste tjera te cilat per mendimin tim nuk munde ta akuzojme partnerin/ parneren me keto epitete negative.
Kete e them duke u nisur nga parimi se:’’ Sukesi ne jete/bashkshortesi nuk mvaret vetem nga ajo se a keni gjetur partnerin e duhur, por ka te beje edhe me ate se a jemi edhe vet ne partneri i duhur. Pra nga kjo del logjika se ne jo rralle nuk munde te behemi rob i marteses. Ndoshta nuk po mundem per te gjetur fjalorin me te zbutur per ti paraqitur ate cfare mendoj por si rezultat i te gjitha ketyreve munde ten a linde pyetja: A konsiderohet tradheti ikja nga partneri/ja ( ta zeme se i kemi treguar) per te gjetur nje partner/re qe se paku sipas mendjes sone na pershtatet dhe na bene te lumtur, megjithese asigje absolute nuk ka
.
Ne parim zzinna disi na ka ngulfatur fjalen ne gryke duke na nxene ne zgrip pasi qe na ka parashtruar pyetjen direkte si shigjete shpuese (dmth. duhet te flasim per vete) dhe vertete eshte e veshtire, madje shume e veshtire ta diskutojme e aq me shume ta pranojme perkunder virtualiteit. Une nuk dua ta legjitimoj tradhetin por dua te theksoj se ajo nuk eshte problematike qe munde ta hjekim nga loja kur dhe si duam ne sepse jo rralle varet nga faktore te cilet deshem nuk deshem ne njefar menyre nuk munde ti korigjojme apo kontrollojme.
Ne radhen e pare tradhetise do ia largoja epitetin e gjinise. Ajo ndodhe tek dy palet. Arsyet e tradhetise jan po aq te ndryshme sa arsyet e dashurise se pse ne duam dike. Andaj edhe tradhetit jane nga me te ndryshmet duke filluar nga tradheti e rastit ( problem psiko-emocional i rastit), tradheti e zemres, tradheti e vazhdueshme apo kronike dhe vetem kjo e fundit them se ka te beje me nje lloje semundje apo tipar njerezor pasi njerezit e tille e kane perditshmeri nje gje te tille. Them se kjo eshte per ta paragjykuar por tradhetaret kronik nuk jane edhe aq raste te shpeshta. .
Nder arsyet me te medha te tradhetise, arsye qe zene vendet e para, jane:
1. Mosperputhshmeria seksuale brenda nje cifti
2. Mosperputhshmeria ne shfrytezimin e kohes se lire
Kjo na jep te kuptojme se problemet ekonomike dhe problemet tjera jane shume me te tejkalueshme. Duke analizuar dy faktoret e pare vetvetiu e kuptojme se ti thuash dikujt vetem nje ''TE DUA'' apo ta mbashe dike ne zemer, ne nje lidhje eshte fae e pamjaftueshme. Eshte e kote te themi se ne e kemi dashur dike dhe nuk kemi menduar ta tradhetojme kurre nese ate dashuri nuk e kemi rrezatuar mbi te.Nese nuk e kemi ushqyer. Nuk mjafton vetem nje te dua. Duhet rrezatuar me shume. Dashuria duhet te jete reciproke. Ajo mvaret nga te hyrat dhe te dalurat, nga ajo cfare japim dhe marrim dhe jo gjithnje keto jane ne balance.
Vetvetiu lind pyetja se cka konsiderojme tradheti dhe a duhet konsideruar ‘’tradhetarin’’ si dicka shume e keqe, imorale, idioteske, njeri pa virtyte dhe epitete tjera.
Tek tradhetaret kronik edhe munde te diskutojme per tiparet e permendura me larte, por, jane shume raste tjera te cilat per mendimin tim nuk munde ta akuzojme partnerin/ parneren me keto epitete negative.
Kete e them duke u nisur nga parimi se:’’ Sukesi ne jete/bashkshortesi nuk mvaret vetem nga ajo se a keni gjetur partnerin e duhur, por ka te beje edhe me ate se a jemi edhe vet ne partneri i duhur. Pra nga kjo del logjika se ne jo rralle nuk munde te behemi rob i marteses. Ndoshta nuk po mundem per te gjetur fjalorin me te zbutur per ti paraqitur ate cfare mendoj por si rezultat i te gjitha ketyreve munde ten a linde pyetja: A konsiderohet tradheti ikja nga partneri/ja ( ta zeme se i kemi treguar) per te gjetur nje partner/re qe se paku sipas mendjes sone na pershtatet dhe na bene te lumtur, megjithese asigje absolute nuk ka
.