Cfare eshte mardhenia publike?
اfarë tjetër ju mund ta quani një disipline njerëzore, natyra e se cilës vendosmerisht është e rrenjosur ne principet qe, njerëzitë veprojnë sipas perceptimit te fakteve, me pas krijojne, ndryshojnë dhe perforcojne opinionin publik duke takuar, bindur dhe nxitur drejt aksionit shumë njerëz, sjelljet e te cileve ndikojne tek organizata?
Unë e quaj marredhenie publike dhe qartë një fenomen natyror.
Ne fakt unë besoj se është kushti paraprak i marredhenieve publike. Vecanerisht kur ajo lidhet me mbijetesen teresore te organizates, duke i shnderruar suksesshem perceptimet dhe prej këtu, sjelljet e grupeve te caktuara te njerëzve, element i rëndësishëm për suksesin e kompanise.
Sepse marrëdhëniet publike janë te percaktuara zakonisht nga çfarë njerëzitë mendojnë rreth një sërë faktesh qe gjenden përballë te vërtetës se çështjes, dhe qe na keshillojne me së miri te fokusohemi mbi këto premisa themelore.
A mos ndoshta ajo kthehet ne më pak se një fenomen ndërkohë qe aplikon magjine e saj ne botën reale?
Jo. Me saktë është shkalla e ndryshimit te sjelljes njerëzore qe shkatohet përmes planifikimit cilesor , ajo qe percakton suksesin apo deshtimin e një programi te marredhenieve publike.
Ne eksperiencen time ekziston një pajtueshmeri e plotë qe njerëzitë me te vërtetë veprojnë mbi perceptimet e tyre rreth fakteve dhe mënyra se si ata reagojne mbi këto fakte, aktualisht ndikon ne sjelljet e tyre.
Për mua, te kuptuarit individual i këtyre fakteve duhet te jetë një proces i vazhdueshem informimi mbi sjelljet e njerëzve, nëse këto ndihmojne ne arritjen e qellimeve dhe objektivave te organizates.
Një strategji marredheniesh publike, e kombinuar me taktika komunikimi efektive, ju udheheq direkt për ne vijen e finishit, pra ne perceptime te ndryshuara, sjellje te modifikuara, klient/sipermarres te kënaqur. Me fjale te tjera, kur këto ndryshime ne përceptim dhe sjellje qartësisht ndeshin qëllimin origjinal te vënë ne fillim te programit për modifikim te sjelljeve, atëherë perpjekja e marredhenieve publike mund te konsiderohet e suksesshme.
Kështu qe, çfarë vjen e para? Unë besoj se perceptimi individual i fakteve është drita udheheqese për tek ndryshimi sjellor dhe qe diçka mund te jetë bërë rreth këtyre perceptimeve.
Ndaj, çfarë vjen si fillim? Unë besoj se pranimi i idesë qe perceptimi individual i fakteve është drita orientuese drejt ndyshimeve se mënyrës se te sjellurit, dhe se mund te bëhet dikca rreth këtyre perceprimeve. Ndërkohë qe asnjë njeri nuk e pranon këtë, mund te them se faktikisht kjo më ka ndihmuar ti jap formë karrieres sime ne mardhenie me publikun.
Pyesja veten pak kohe me pare, gjithsesi pse jam duke punuar ne marredhenie publike? Pergjigja qe mora thjesht forcoi bindjet e mia. Mos ndoshta ishte se unë duhet te krijoja publicitet për sipermarresit e mi ose klientet? Shpesh here po, por e kuptova qe ai ishte thjesht një hap i perkoheshem i cili është krijuar për t'i pershtatur perceptimet dhe mënyrën e te sjellurit te audiences se perzgjedhur. E njëjta përgjigje përdoret ne çdo taktike si për krijimin e eventeve interesante, për dhenien e pergjigjeve efektive ndaj krizave dhe çeshtjeve publike paksa delikate ashtu si dhe për menaxhimin e marredhenieve te investitoreve ose paraqitjen e dikutimeve te rëndësishme.
Po, këto lloj taktikash janë hallka shumë te rëndësishme për sekuencen e zgjidhjes se problemeve ne mardhenie publike, por gjithsesi vetëm si një hap i perkoheshem i krijuar për t'i pershtatur perceptimet dhe mënyrën e te sjellurit te audiences se perzgjedhur.
Fakti qëndron se, asnjë organizate- biznes, sektor publik ose jo fitimprures - nuk mund te këtë sukses ne ditet e sotme ne qoftë se sjelljet e audiences se tij me te rëndësishme nuk janë ne sintoni me objektivat e organizates. Kjo do të thotë se profesionistet e marredhenieve publike duhet te pershtasin sjelljen e dikujt ne qoftë se ata janë aty për te ndihmuan ne permbushjen e synimeve te sipermarresit/klientit dhe për te fituar edhe një pagese. Gjithçka te drejton drejt këtij perfundimi.
Ne momentin qe karakteristikat e fenomenit natyror te mardhenieve publike janë kuptuar, janë një seri veprimesh qe fillojnë te shfaqen si:
-Indentifikimi i problemit
-Identifikimi i audiences se perzgjedhur
-Caktimi i qellimeve te marredhenieve publike
-Pergatitja e mesazheve bindese
-Perzgjedhja dhe zbatimi i taktikave kyçe te komunikimit
-Monitorimi i progresit
-Dhe guri i fundit? Arritja e synimit te sjelljes se modifikuar
Dhe ne marrim një bonus ne këtë rast sepse jemi duke perdorur një standart pothuasje perfekt te performances se marredhenies publike. Me këtë dua te them se si ju mund te matni rezultatin e një aktiveteti më me kujdes se sa kur ju fare mirë e arrini synimin e percaktuar ne fillim e atij aktiviteti? Ju nuk mundeni. ثshtë sukses i pastër.
Patjetër, për aq kohe qe ne zhvillojmë atë aktivitet taktik te pershtatur, jemi duke ushqyer ne këtë mënyrë mardhenien midis audiences sone se perzgjedhur dhe sipermarresit/klientit te bisnesit duke lustuar ne këtë mënyrë reputacionin e organizates, sherbimin dhe produktin te saj.Ne do të bëjmë me te miren e mundshme qe ta bindim audiencen tonë te perzgjedhur te bëj atë qe sipermarresi/klienti ynë deshiron qe ajo te bëj. Dhe ndërkohë qe kërkojmë mirekuptim dhe pranim publik për atë sipermarres/klient, ne duhet te sigurohemi qe aktiviteti ne te cilin marrim pjesë jo vetëm qe është ne përputhje me ligjin, por ne mënyrë te dukshme i sherben interesave publike.Me pas ne do të nxjerrim çdo taktike te mundshme për ti hedhur ata individe ne veprim. Dhe ne këtë rast sipermarresi/klienti ynë do të jetë i kënaqur qe ne i kemi sjell gjërat deri këtu.
Por kur sipermarresi/klienti ynë do jetë plotësisht i kënaqur me rezultatet e prodhuara te mardhenies publike? Vetëm kur perpjektet tona për te "arritur, bindur, dhe hedhur ne veprim" kanë sjell si përfundim modifikimin e dëshiruar dhe te dukshëm ne sjellen e audiences se perzgjedhur mbi te cilën ne dhe ata duam te ndikojme
Sipas kendveshtrimit tim, kjo është një premise thelbesore e një fenomeni public te ashtu quajtur mardhenie publike dhe konteksti strategjik ne te cilin ne duhet te veprojmë.
albpr.org