Bukuria e provokimit apo bukuri e konsumit masiv?

Bukuria e konsumit masiv abuzon ashper me bukurine e provokimit.
Pak e veshtire ti dallosh nga njera tjetra edhe pse koha i jep vendin e merituar si njeres ashtu edhe tjetres.
Dallimi?
Nuk eshte shume i veshtire per tu bere.
Bukuria e konsumit masiv karakterizohet nga fasada, ndersa bukuria e provokimit nga thelbi, permbajtja!
 
Esht paka vete koha jone abstrakte.
Arti ne thelb eshte preceptimi i nje mendimi ne brendesine tone,dhe forma se si ti e paraqet per te komunikuar me tjetrin.
Nisur nga kjo e fundit ,c`do art i servirur ng artistet per publikun ,eshte ne sy vlersues ne nje drejtez linare qe ndryshon pafundesisht velrsimin.
Gjithesesi,arti eshte damari qe u perket njerzve qe dine te komunikojne me boten nepermjet,fjales,piktures apo artit te ngurte.
Zakonisht keta njerez nuk manipulohen,tjeter nese brezi i tyre i pranon apo i denon.
Por koha i ngre.
Persa i perket artit te lire dhe abuziv ,eshte nje art qe shitet ne moment,ngrihet dhe bjen ne po te njejtin moment.
Shoqeria jone prodhon cfare ne kemi oreks te hame.
KEshtu qe arti masiv, thjesht pershtat kerkesen e tregut me oferten e ti.
 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Bëju.

    Votat: 11 40.7%
  • 2-Ankth mesnate.

    Votat: 3 11.1%
  • 3-Të dua ty.

    Votat: 8 29.6%
  • 4-Nje kujtim.

    Votat: 5 18.5%
Back
Top