22 ligjet e pandryshueshme tek marketingu
1-LIGJI I LIDERSHIPIT
Eshte me mire te jesh i pari se sa me i miri!
2-LIGJI I KATEGORISE
Nese nuk arrin te jesh i pari ne nje kategori,
krijo nje kategori tjeter ku mund te jesh i pari ne treg!
3- LIGJI I MENDJES
Eshte me mire te jesh i pari ne mendje, se te jesh i pari ne treg!
4- LIGJI I PERCEPTIMIT
Marketingu nuk eshte nje beteje prodhimesh, por perceptimi!
5-LIGJI I FOKUSIT
Nje fjale ne mendjen e klientit!
6 -LIGJI I EKSKLUZIVITETIT
Dy kompani nuk mund te fusin te njejten fjale ne mendjen e klientit!
7- LIGJI I NIVELIT
Strategjia qe do te perdoresh, varet nga niveli se ku ndodhesh!
8- LIGJI I DUALITETIT
Me kalimin e kohes cdo lloj tregu kthehet ne nje gare per dy kuaj!
9- LIGJI I OPOZITES
Nese synon te jesh ne vendin e dyte, strategjia juaj vendoset nga kompania qe ka epersine ne kategori!
10- LIGJI I NDARJES
Me kalimin e kohes, nje kategori do te ndahet dhe do te behet ne dy apo me shume kategori!
11- LIGJI I PERSPEKTIVES
Efektet e marketingut shihen pas nje periudhe te gjate kohe!
12. LIGJI I ZGJERIMIT TE LINJES
Per te perhapur kapitalin e nje marke, ekziston nje presion i paperballueshem!
13- LIGJI I SAKRIFICES
Duhet te japesh dicka qe te fitosh dicka!
14-LIGJI I KARAKTERISTIKAVE
Per cdo karakteristike, ka nje karakteristike te kunder te efektshme!
15- LIGJI I SINQERITETIT
Kur ti e pranon te meten, klienti te sheh me sy te mire!
16- LIGJI I VECANTISE
Ne cdo situate rezultati arrihet me nje levizje te vetme!
17- LIGJI I TE PAPRITURES
Vetem nese i shkruani planet e konkurrenteve tuaj, ju mund te parashikoni te ardhmen!
18-LIGJI I SUKSESIT
Shpesh suksesi lidhet me arrogancen dhe arroganca me deshtimin!
19-LIGJI I DESHTIMIT
Deshtimin duhet ta presesh dhe ta pranosh!
20-LIGJI I EKZAGJERIMIT
Shpeshhere gjendja paraqitet ndryshe nga ajo qe paraqitet ne shtyp!
21-LIGJI I RRITJES SE SHPEJTESISE
Programet e suksesshme nuk jane ndertuar mbi trillime, por mbi tendenca!
22-LIGJI I BURIMEVE
Pa fondet e duhura nje ide nuk mund te behet realitet!