Love
βeℓℓe â๓e
Meditim mbi ciklin e nudove ..
Autori: Andi Bica
Një mjedis i vogël sa intim po aq edhe social, me murale edhe në tavan, me njerëz miqësorë e ftues dhe me një gravitet tjetër në hollin me stola të drunjtë për pritësit si stacioni i trenit ku priteshin biletat në sportelin e banakut dhe shërbehet gostia me imazhe nga kuratorja bashkë dialoguese.
Në Odën e të Bukurës krijuar nga Paridi, ndjej energjinë e punëve artistike. Tek vepra “Simfonia e Universit” shoh në qendër të kompozimit sesi tre nimfat me violina performojnë mes galaktikave melodinë e tyre yjore.
Simbioza e kuratores me piktorin shquaj se mbërrin si pikëtakim vlerash me emocionine veçantë që solli ekspozimi i disa nudove të publikuara dhe disa të panjohura mëparë nga shikuesit prej autorit. Edhe atë e ka befasuar Erotikja e shprehur ndjeshëm dhe me kualitet nga autori tek Feminiliteti rrethues. Kuratorja e ekspozitës Nurjona Pinguri më zbuloi ndjesitë e saj ndaj pikturës së Paridit duke vlerësuar trajtesën e Nimfave dhe vendin e Femrës të cilën Paridi e prek jo si objekt argëtimi por si një krijesë e ndritshme.
Muzika më tregoi Nurjona gjalloi ajrin e mbrëmjes në hapje të ekspozitës me tingujt e Di Xheit të famshëm me pseudonimin Abazi i Ati i Gjolekës duke harmonizuar figurat e veprave të zgjedhura artistike nën ritmet relaksues të AC Jazz dhe zërin rrëmbyes të Paolo Contes brenda hapësirave të qendrës kulturore Tirana Express .
Raportet koloristike dhe grafike brenda kuadrit ndihen të tendosura në aksin e pikturës, ku rrinë dy muza dhe në skajin e majtë anon jo pak e shuar në dritë, muza e tretë, që ekuilibrohet disi me dritën ovale lart në krahun e kundërt. Tekstura që Paridi shpërfaq më bën ta shoh kozmosin përmes vibrimeve të së bukurës për të më bërë ende më ndjeshme natyrën valore të dritës.
Në rrafshin psikologjik tek motivi i vajzës nudo të harkuar që del nga banja dhe piklat e ujit i përkëdhelin flokët, buzët e faqet provokimi vjen, direkt dhe depërtues. Ajo më lëviz gjithçka në brendi, ashtu si shfaqet në telajo: sekrete dhe e butë, e ëmbël dhe plot gusto.
Papërsëritja si dukuri mes Nimfave të Paridit ndihet në shprehësinë se nuk ka dy dashuri njësoj. Format e nudove dhe tipologjia e portretit edhe nëse modelja mund të jetë po i njëjti personazh është krejt e ndryshme nga njëra pikturë tek tjetra.
Ndalem tek thirrja e nudos së shtrirë në përfjetje dhe që më ngjan se ndryshoka pak nga natyra idilike rrethuar me sfumatura tek bukuroshet e tjera. Qëndrimi klasik më kujton disa nudo nga mjeshtrat botëror të penelit që i shoh të mbivendosura, por origjinaliteti dhe shprehia e veçantë, bart një tingull tjetër.
Poetikja shihet tek qafa e saj që harkohet symbyllurazi anash, në format e trupit ndihet vërtetësia e femërores shoqëruar e gjitha nga delikatesa e gjestit të mbajtjes së pëlhurës si një lutje rrebele. Në sfond rrethohet nga njolla të ngrohta e të ftohta dhe në fytyrë, gjunjë dhe kraharor është e prekur lehtas me ngjyrën e blertë duke më bërë ta ndiej më të afërt. Përthyerja në penelata më ngjasoka me sistemin e fijeve të tekstilit të një pune artizanale.
Fshehja e fytyrës përgjysëm dhe plotësisht, symbyllur dhe njërin sy çelur, mbulohet me lumnajën e flokëve dhe ndiqet nga zbulesa e formave femërore në qëndrimin herë këmbë mbledhur mbi divan duke lëvizur si zambak mbi ujëra, e herë si gacë e prush mbi flakë. Ngado ta rrotullosh secilën nga këto piktura të Parid Dules ajo qëndron e balancuar.
Shprehja e feminitetit dhe ekuilibrit në ciklin e nudove në vaj mbi telajo, dekorohet nga ngjyra e tone të forta e të ndezura, të veshura nga bimë, lule dhe forma parake (rrathë, trekëndorë, kuadrate).
Paridi vjen i sinqertë, ëndrrimtar si një i dashur romantik, përzgjedhës, mbrojtës dhe vijues i disa vlerave në këtë ekspozitë që shenjon një stad tjetër në jetën e tij si krijues. Komunikon përmes imazheve me të rinjtë e çdo moshe, sepse ka kurajon të jetë vetvetja. Raportin me kozmosin në rrugëtimin e tij stilistik e shoh si kapërcim që ruan gjurmët nga kroi i bukurive femërore drejt kërkimit të brendshëm të gjenezës.
Biografia Artistike
Parid Dule është piktor, dekorator në Universitetin Bujqësor të Tiranës dhe instruktor i arteve marciale (i lindur më 1969 në Tiranë). Si kampion sporti Paridi është formues dhe promovues i talenteve dhe profesionistë të rinj ndërkombtarë. Paridi si artist pamor është vlersuar me blerjen e një pune nga ish sekretari i OKB Peres Dekuelar, kur vizitoi Tiranën në vitet ’80, gjatë një aktiviteti artistik. ثshtë realizues i disa ekspozitave personale të çelura nga viti 1979 në shumë qytete të vendit. Piktori aplikon pikturën në vaj akuarel, pastel, miks dhe vizatime.
Ekspozitat më të afërta në kohë janë:
- 2011 - Ekspozita në Muzeu Historik Kombëtar e titulluar "Katër Stinët e Vivaldit", Tiranë.
- 2013 - Ekspozita "Katër Stinët" në bashkpunim me Qendrën e Kulturës 'Koco Racin' në Kinotekën e Qytetit, Shkup, Maqedoni.
- 2014 - Ekspozita Nimfat - Nymphaea në Qendrën Kulturore Tirana Express.
Shkrimi u publikua (19.01.2014) në suplementin Rilindasi të gazetës Shqiptarja.com : Shqiptarja.com - E bukura mbi altar, Meditim mbi ciklin e nudove t
peshkupauje
Autori: Andi Bica
Një mjedis i vogël sa intim po aq edhe social, me murale edhe në tavan, me njerëz miqësorë e ftues dhe me një gravitet tjetër në hollin me stola të drunjtë për pritësit si stacioni i trenit ku priteshin biletat në sportelin e banakut dhe shërbehet gostia me imazhe nga kuratorja bashkë dialoguese.
Në Odën e të Bukurës krijuar nga Paridi, ndjej energjinë e punëve artistike. Tek vepra “Simfonia e Universit” shoh në qendër të kompozimit sesi tre nimfat me violina performojnë mes galaktikave melodinë e tyre yjore.
Simbioza e kuratores me piktorin shquaj se mbërrin si pikëtakim vlerash me emocionine veçantë që solli ekspozimi i disa nudove të publikuara dhe disa të panjohura mëparë nga shikuesit prej autorit. Edhe atë e ka befasuar Erotikja e shprehur ndjeshëm dhe me kualitet nga autori tek Feminiliteti rrethues. Kuratorja e ekspozitës Nurjona Pinguri më zbuloi ndjesitë e saj ndaj pikturës së Paridit duke vlerësuar trajtesën e Nimfave dhe vendin e Femrës të cilën Paridi e prek jo si objekt argëtimi por si një krijesë e ndritshme.
Muzika më tregoi Nurjona gjalloi ajrin e mbrëmjes në hapje të ekspozitës me tingujt e Di Xheit të famshëm me pseudonimin Abazi i Ati i Gjolekës duke harmonizuar figurat e veprave të zgjedhura artistike nën ritmet relaksues të AC Jazz dhe zërin rrëmbyes të Paolo Contes brenda hapësirave të qendrës kulturore Tirana Express .
Raportet koloristike dhe grafike brenda kuadrit ndihen të tendosura në aksin e pikturës, ku rrinë dy muza dhe në skajin e majtë anon jo pak e shuar në dritë, muza e tretë, që ekuilibrohet disi me dritën ovale lart në krahun e kundërt. Tekstura që Paridi shpërfaq më bën ta shoh kozmosin përmes vibrimeve të së bukurës për të më bërë ende më ndjeshme natyrën valore të dritës.
Në rrafshin psikologjik tek motivi i vajzës nudo të harkuar që del nga banja dhe piklat e ujit i përkëdhelin flokët, buzët e faqet provokimi vjen, direkt dhe depërtues. Ajo më lëviz gjithçka në brendi, ashtu si shfaqet në telajo: sekrete dhe e butë, e ëmbël dhe plot gusto.
Papërsëritja si dukuri mes Nimfave të Paridit ndihet në shprehësinë se nuk ka dy dashuri njësoj. Format e nudove dhe tipologjia e portretit edhe nëse modelja mund të jetë po i njëjti personazh është krejt e ndryshme nga njëra pikturë tek tjetra.
Ndalem tek thirrja e nudos së shtrirë në përfjetje dhe që më ngjan se ndryshoka pak nga natyra idilike rrethuar me sfumatura tek bukuroshet e tjera. Qëndrimi klasik më kujton disa nudo nga mjeshtrat botëror të penelit që i shoh të mbivendosura, por origjinaliteti dhe shprehia e veçantë, bart një tingull tjetër.
Poetikja shihet tek qafa e saj që harkohet symbyllurazi anash, në format e trupit ndihet vërtetësia e femërores shoqëruar e gjitha nga delikatesa e gjestit të mbajtjes së pëlhurës si një lutje rrebele. Në sfond rrethohet nga njolla të ngrohta e të ftohta dhe në fytyrë, gjunjë dhe kraharor është e prekur lehtas me ngjyrën e blertë duke më bërë ta ndiej më të afërt. Përthyerja në penelata më ngjasoka me sistemin e fijeve të tekstilit të një pune artizanale.
Fshehja e fytyrës përgjysëm dhe plotësisht, symbyllur dhe njërin sy çelur, mbulohet me lumnajën e flokëve dhe ndiqet nga zbulesa e formave femërore në qëndrimin herë këmbë mbledhur mbi divan duke lëvizur si zambak mbi ujëra, e herë si gacë e prush mbi flakë. Ngado ta rrotullosh secilën nga këto piktura të Parid Dules ajo qëndron e balancuar.
Shprehja e feminitetit dhe ekuilibrit në ciklin e nudove në vaj mbi telajo, dekorohet nga ngjyra e tone të forta e të ndezura, të veshura nga bimë, lule dhe forma parake (rrathë, trekëndorë, kuadrate).
Paridi vjen i sinqertë, ëndrrimtar si një i dashur romantik, përzgjedhës, mbrojtës dhe vijues i disa vlerave në këtë ekspozitë që shenjon një stad tjetër në jetën e tij si krijues. Komunikon përmes imazheve me të rinjtë e çdo moshe, sepse ka kurajon të jetë vetvetja. Raportin me kozmosin në rrugëtimin e tij stilistik e shoh si kapërcim që ruan gjurmët nga kroi i bukurive femërore drejt kërkimit të brendshëm të gjenezës.
Biografia Artistike
Parid Dule është piktor, dekorator në Universitetin Bujqësor të Tiranës dhe instruktor i arteve marciale (i lindur më 1969 në Tiranë). Si kampion sporti Paridi është formues dhe promovues i talenteve dhe profesionistë të rinj ndërkombtarë. Paridi si artist pamor është vlersuar me blerjen e një pune nga ish sekretari i OKB Peres Dekuelar, kur vizitoi Tiranën në vitet ’80, gjatë një aktiviteti artistik. ثshtë realizues i disa ekspozitave personale të çelura nga viti 1979 në shumë qytete të vendit. Piktori aplikon pikturën në vaj akuarel, pastel, miks dhe vizatime.
Ekspozitat më të afërta në kohë janë:
- 2011 - Ekspozita në Muzeu Historik Kombëtar e titulluar "Katër Stinët e Vivaldit", Tiranë.
- 2013 - Ekspozita "Katër Stinët" në bashkpunim me Qendrën e Kulturës 'Koco Racin' në Kinotekën e Qytetit, Shkup, Maqedoni.
- 2014 - Ekspozita Nimfat - Nymphaea në Qendrën Kulturore Tirana Express.
Shkrimi u publikua (19.01.2014) në suplementin Rilindasi të gazetës Shqiptarja.com : Shqiptarja.com - E bukura mbi altar, Meditim mbi ciklin e nudove t
peshkupauje