Marjola Rukaj

orakulli

Anëtar i Respektuar
Ne shume raste fillohet me te dhenat biografike per nje publiciste te degjuar,e cila eshte VIP ne sitet online.Artikujt e saj i gjen shpejt ne google,ne disa gjuhe.Disa nuk te lejojne te besh komente,disa qe lejojne komente,i fshijne komentet opozit,disa lene komentet pro.Ndersa disa te tjere i kopjojne me gjuhen shqipe dhe i paraqesin si te tyre si xha xhai com&compani.Disa te tjere si 'fatos lubonja' e 'adrian klosi',e percjellin kete “bllok konformiteti demakratik” ne studiot e televizioneve shqiptare,pa zhurme,ne menyre spontane brenda kornizes se se drejtes se “mendimit” te lire,i cili na con drejt sherimit nga semundjet e nacionalizmit ..(Kjo me kujton politiken e Partise gjate sistemit komuniste per “luften kunder zakoneve prapanike”..)
Te ben pershtypje perhapja e jashtezakonshme ne Internet,e punes se kesaj “gjenie”.Te ben pershtypje dhe kocidenca e perputhjes se retorikes se saj ne nje unison konformist me analistet,publicte,perkthyes ne mediat shqipfolese.Te ben pershtypje edhe hapja e dyerve me orar te zgjtaur te mediave vizive per keta lloj analistesh.
“Luftetaret demokrate te rinj” te luftes ne dy fronte,ne gjuhe te huaj ne internet per jo shqiptaret,ne gjuhe shqipe ne mediat per shqiptaret te kujtojne virusin e e semundjes qe i ra Europes,e quajtur murtaja e zeze..Nje “skuader” ne pamje te pare,dizinfenktuese psikologjike,por qe ne te vertete i kane mbushur bomblat me virusin e murtajes,synon arixhifikim e shqiptareve.Kjo skuader punon me orare te zgjatura,me nje intesitet per t'jua patur zili.Jane nje bllok internetik-mediatik te cilin e bashkon 4 pikshi e famshem;

1.Kunder tezes se origjines shqiptare prej Pellazgo-Ilireve.Kunder tezave te origjines,kunder Skenderbeut(historia,figura me e njohur dhe e vleresuar shqiptare ne perendimin e krishtere).Heqja e lidhjes me shqiptaret e sotem te emrave pellazg,Ilir,Skenderbe.ا'veshja nga te vertetat historike.
2.Kunder Ismail Kadarese(figura me e njohur shqiptare ne gjithe boten).Heqjes se autoritetit letrar e publicist brenda vendit,sepse jashte Shqiperise e ka te padiskutueshem,te padyshueshem.
3.Kunder nje bashkimi te mundshem te Shqiperise me Kosoven(frika e ardhme e antishqiptareve).Vrasjes se se kesaj shprese per brezin e ri te shqiptareve.
4.Te ndalojne shqipatret te bejne vleresimin real te politikes se Greqise dhe Serbise ndaj Shqiptareve gjate gjithe periudhes sone historike.Qellimi;Mbyllja e gojes ndaj vleresimit te nje politike tejet negative antishqiptare te fqinjeve,autore te shume veprimeve konstante me pasoja te jashtezakonshme mbi fatet ekonomike dhe kombetare te popullit shqiptar.Mburoja demoakratike;per te mos ushqyer urrejtje ndaj ketyre popullsisve.per vleresimin e koheve moderne,ngaterrohen qellimisht konceptetet “shtet' me “popull”.
Kuptohet njerezit e thjeshte,nuk kane nivelin dhe kohen e duhur te bejne dallime te holla mendimore dhe analize te cilat i ngaterrojne ndonjehere dhe studjuesit qe i disponojne te dy elementet dhe punojne me vite te tera mbi keto argumente.Bile jo vetem njerezit e thjeshte por edhe gazetare te nivelit e kane shume te veshtire te japin argumente mbi tema te tilla si pellazget,Ilieret,Skenderbeu
Por kjo ska rendesi.Rendesi ka qellimi i tyre,i cili per objektiv ka vetem njerezit e thjeshte,perpunimin e tyre psikologjik.Nese ben sot nje sondazh ne njerezit e thjeshte ne Shqiperi do te marresh keto pergjigje;
1.Ne shqiptaret jemi popull pa histori.
2.Ne shqiptaret jemi popull pa kulture sepse kemi shkruajtur te fundit.
3.Ne shqiptaret jemi kafshe njerez.
4.Ne shqiptaret nuk behemi.
Ndikimi i “terrorit” psikologjike ka lene gjurme te pashllyeshme duke krijuar nje te semure-komb.Tek ky “i semure” nga presioni i madh i asimiluesve u jane neutralizuar shume drejtime te cilat ndikojne shume ne zhvillimn e inteligjences dhe te aftesisve te tjera personale qe lidhen me punen e te tjera.
Ne piken 1,e vetmja qe populli di ishte pikerisht qe ate histori te aferte e te vertetuar qe kemi ka lidhje me Skenderbeun.Kjo dike e shqetesonte.Duhet bere 0-zero.
Ne piken 2,e vetmja gje qe populli di qe Ismail Kadare eshte i njohur nshume ne boten pernedimore dhe vleresuar me cmime.Kjo dike e shqetesonte per perhapesin nderkombetar te letersise me origjine shqiptare.(arsyeja qe s'merr Nobelin).I duhet ulur autoriteti,duhet ا'dinjituar.Duhet bere perseri 0-zero siç ka qene kur ata e kishin ne dore,para 100 vjetesh.
3.Per piken 3,4 punohet me menyre sistematike.Keto kane shkuar pak si thelle ne mendimin masiv shqiptar.
Ne nje sitet online,ne ato site qe edhe u shpteon dhe lejojne ndonje koment te kundert me beri pershtypje nje koment ne gjuhen italiane per artikullin e Marjoles “rukaj.....ma vai a lavare i piatti”.
U mendova njehere i befasuar nga kjo(bile mbiemri I saj ishte shkruajtur me shkronje te vogel,ndersa “piatti” me dy “tt”).Mos valle dikush e ka marre nga ndonje restorant ne Itali,o diku tjeter ne Europe, kete pajatalarese per ta ngritur ne nivelin publiciste-“trularese”.
Per t'ju bindur ne genjeshtarsine e kesaj mostreje,te cilat po ti pergjigjesha do te gjeja 220 mije kundershtime llogjike dhe historike po ju jap vetem mbylljen e shkrimit te botuar prej saj me 29.122008 ne Oservatorin ballkanik:
Ma la retorica nazionalista della società civile albanofona non dovrebbe spaventare. Oltre all’impossibilità di permettere un referendum che sarebbe fatale per tutti i paesi balcanici, a fungere da barriera principale è il fatto che le due società albanesi hanno poco in comune. Nonostante il confine tra Kosovo e Albania non costituisca più una barriera, come anche gli altri confini più agibili via Macedonia, o Montenegro, i rapporti tra gli albanesi dell’Albania e quelli del Kosovo si limitano al “turismo patriottico” dei kosovari che frequentano le spiagge dell’Albania centrale e settentrionale. Un’intensificazione degli scambi riguarda esclusivamente la zona confinante col Kosovo, che isolata dalle montagne difficili da penetrare, e dimenticata dalle politiche di Tirana, si collega molto più facilmente ai maggiori centri urbani del Kosovo piuttosto che a quelli dell’Albania. Negli ultimi anni nonostante gli sforzi e le agevolazioni, gli economisti affermano che i legami economici tra i paesi sono irrisori, e il Kosovo continua a essere intrinsecamente dipendente dalla Serbia.
Oltre ai percorsi storici che diversamente da quanto affermano gli intellettuali nazionalisti albanofoni, sono sempre stati differenziati, le due società oggi presentano caratteristiche differenti, difficilmente conciliabili sotto il vessillo di uno stesso stato. Pragmaticamente è difficile scorgere vantaggi da una tale unione che in siffatte condizioni sembra piuttosto artificiosa, e impossibile da essere sorretta solo dal nazionalismo ottocentesco. Ciٍ che preoccupa è l’impegno della società civile nell’alimentare il nazionalismo, imboccando un percorso che puٍ rendere ancora più difficili i rapporti tra gli stati balcanici.
 
Titulli: Marjola Rukaj

Përkthimi;
Por retorika nacionaliste e shoqërise civile albafone nuk duhet të friksojë.Përtej pamundësisë të lejimit të një referendumi që do të ishte fatal për të gjithë vëndet ballkanike,si pengesë kryesore është fakti që dy shoqërite shqiptare kanë pak gjëra të përbashkëta.Edhe pse kufiri midis Kosovës dhe Shqipërisë nuk do përbëjë më një pengesë,ashtu si edhe kufijtë e tjëre më të përdorshëm me Maqedoninë,ose Malin e zi,lidhjet ndërmjet shqiptarëve të Shqipërise dhe dhe atyre të Kosovës kufizohen në “turizmin patriotik” të kosovarëve që vizitojnë plazhet e Shqipërisë qëndrore dhe veriore.Një dëndësim i shkëmbimeve i përket vetëm zonës kufi me Kosovën,të cilat të izoluara nga malet, e veshtira për të penetruar,dhe të harruara nga politika e Tiranës,lidhen shumë më thjesht me qëndrat më të mëdha urbane të Kosovës sesa me ato të Shqipërisë.Në vitete e fundit edhe pse përpjekjet dhe lehtësirat,ekonomistët nxjerin në pah që lidhjet midis dy vëndeve janë qesharake,dhe Kosova vazhdon të jetë ngushtësisht e varur nga Serbia.
Përvec rrugës historike që ndryshe nga se afermojnë intelektualet nacionaliste albafone,kanë qënë gjithmonë të ndryshme,dy shoqeritë sot prezantojnë karakteristika të ndryshme,vështirësisht të përmbledhshme nën emblemen e një shteti të njëjtë.Praktikisht është e veshtirë të shikosh avantazhe nga një bashkim i tillë që në këto kushte duket pak a shumë artificial,dhe i pamandur të suportohet vecse prej nacionalizmit te viteve 1800.Ajo që të shqëteson është impenjimi i shoqërisë civile në ushqimin e këtij nacionalizmi,duke marrë një rrugë që mund ta bëje akoma më të vështira raportet ndërmjet vëndeve ballkanike”.
Në këtë pjesë pa i bërë komënt kundërshtues sepse është i rrëzuar vëte,është dhënë në mënyrë të qartë e të përmbledhur;
Dëshirat e armiqve reale të Shqipërise si dhe njëkohësisht frika e tyre prej të ardhmes tonë.
Vetëm një kundërargument do te jap.Marjola rrëzon poshtë ndërtimin strukturor te shtetit më demokratik të botës,Shteteve të Bashkuara të Amerikës.Këtu nacionalizmi made in1800, i përket vetëm autores dhe atyre që qëndrojnë mbrapa saj.

 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Nje veshtrim, nje dashuri.

    Votat: 4 25.0%
  • 2-Agim shpërthyes

    Votat: 2 12.5%
  • 3-Për të voglën

    Votat: 1 6.3%
  • 4-Qiriu pa fjalë

    Votat: 3 18.8%
  • 5-Për të satën herë ….

    Votat: 2 12.5%
  • 6-Tik tak.

    Votat: 0 0.0%
  • 7-Nuk je më vetëm.

    Votat: 4 25.0%
Back
Top