A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Status
E mbyllur për postime të tjera.

Arfenilla

Themelues i Forumit
Nje emisjon mjaft i qelluar, edhe pse me vjen keq se nuk kam pas rasT ta shikoj deri me tani , qe flitet per nje teme qe sot prek shum femra te zgjuara por te diskriminuara ,,,,,,,,,,,,,, per te vetmen arsyje besimin dhe veshjen tyre.

Sa eshte e drejt kjo?

Ju ftoj ta ndiqni ..
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Po tani çfarë duhet të themi?Nga njëri krah na thoni që janë 90% muslimanë, nga krahu tjetër na thoni që një mendresist ka diskriminuar një motër të tij.Mos vallë nuk jemi aq muslimanë sa deklarohemi?
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Po tani çfarë duhet të themi?Nga njëri krah na thoni që janë 90% muslimanë, nga krahu tjetër na thoni që një mendresist ka diskriminuar një motër të tij.Mos vallë nuk jemi aq muslimanë sa deklarohemi?

o Iron_Leon nuk ka te bej ketu se sa % jemi... ketu shkilen te drejtat e femres muslimane. Une jetoj ne nje shtet pothuajse rreth 80% katolike... dhe ti shohesh gjimnazet, fakultetet jan plot te mbushura me vajza, femra te mbuluara. Eshte e drejta e tyre dhe shtetit nuk i pengon kjo...
Por te perjashtohesh nga shkolla per mbulesen??? eshte budallallek mendoj un.. Duhet te mesohemi ta pranojme njeri-tjetrin pa e paragjykuar..

385577_436234923080849_78226282_n.jpg
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

o Iron_Leon nuk ka te bej ketu se sa % jemi... ketu shkilen te drejtat e femres muslimane. Une jetoj ne nje shtet pothuajse rreth 80% katolike... dhe ti shohesh gjimnazet, fakultetet jan plot te mbushura me vajza, femra te mbuluara. Eshte e drejta e tyre dhe shtetit nuk i pengon kjo...
Por te perjashtohesh nga shkolla per mbulesen??? eshte budallallek mendoj un.. Duhet te mesohemi ta pranojme njeri-tjetrin pa e paragjykuar..

385577_436234923080849_78226282_n.jpg

Patjetër vajzë,shkelen të drejtat e femrës muslimane.Kush i shkel po pyesja?E pe videon ti apo thjesh më citove mua?
Në cilin shtet jeton ti që na u lejokan femrat me mbulesë?Nuk kanë uniforma zyrtare këto shkolla?Në arsimin e lartë është normale të lejohen,por jo kur akoma nuk kanë mbushur moshën madhore,në mënyrë që të mund të vendosin vetë për jetën e tyre.Nëse ligjërisht bjem dakord që një i ri quhet maxhoren në moshën 18-të vjeçare atëherë edhe zgjedhja e saj ligjërisht pranohet kur arrin këtë moshë.Ti mendon që një femër 12-të vjeçare mund të zgjedhë se si do të vishet?Atëherë pse nuk i përfshimë edhe në votime?
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Citim nga fjalimi kësaj vajze:
"Nëse unë kam zgjedhur këtë formë besimi si sistem timin të jetesës time, unë e kam zgjedhur atë në mënyrë terësore me gjithçka ka brenda"

Mëse dakort nëse kjo vajzë ka zgjedhur këtë mënyrë jetese, është e drejta e saj, por në këtë jetesë, të përditshmërise, që kjo vajzë ka zgjedhur, ka dhe njerëz të tjerë .. jemi dhe ti dhe unë dhe të gjithë ju.. atëherë si kjo respekton këtë besim, veten e saj duhet të respektoj dhe ne të tjerët .. ashtu si dhe institucionet shtetërore ..

Askush nuk të hyn besimin tënd mi vajzë, por unë kur të vete në ndonjë zyrë, sdua të mendoj se kam hyrë në ndonjë xhami të falem .. ashtu si ti ke të drejta dhe unë kam të drejta ka dhe tjetri dhe tjetri.. shumë mund të jenë musliman po ja që pak e praktikojnë në Shqipëri.. dhe mos më thoni të kundërtën se isha vetë dhe i pashë ;) ..

Institucionet s'kanë pse preken nga besimi dikujt dhe veshja e këtyre besimeve.. cdo gjë ka vendin e vet ..

Nuk shikoj aspak diskriminim .. shikoj respekt ndaj qytetarëve dhe një shteti laik..

Cdo punë ka rregullat e saj etike dhe të brendëshme.. atëherë një rregull ska sesi të jetë diskriminim kur është aplikim i përgjithshëm..
اdo firmë biznesi qoftë ajo private apo shtetërore ka rregullat e saj dhe të drejtat e saj të vendosura nga vetë hierarshia e firmës ..
Si ka kjo të drejtën e veshjes në besimin e saj ashtu ka dhe një biznesmen të drejtën e tij të vendosi rregullat e tij ..
 
Redaktimi i fundit:
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Patjetër vajzë,shkelen të drejtat e femrës muslimane.Kush i shkel po pyesja?E pe videon ti apo thjesh më citove mua?
Në cilin shtet jeton ti që na u lejokan femrat me mbulesë?Nuk kanë uniforma zyrtare këto shkolla?Në arsimin e lartë është normale të lejohen,por jo kur akoma nuk kanë mbushur moshën madhore,në mënyrë që të mund të vendosin vetë për jetën e tyre.Nëse ligjërisht bjem dakord që një i ri quhet maxhoren në moshën 18-të vjeçare atëherë edhe zgjedhja e saj ligjërisht pranohet kur arrin këtë moshë.Ti mendon që një femër 12-të vjeçare mund të zgjedhë se si do të vishet?Atëherë pse nuk i përfshimë edhe në votime?

Sa per info jetoj ne Austri… esht ndoshta nje nder te vetmet shtete qe nuk i pengon mbulesa… as qe e ke idene se sa femra nga shtete muslimane, si prsh Turqia, vijne dhe vazhdojne studimet ketu… vetem per 1 qellim qe mos e heqin mbulesen… se edhe Turqia me keq se Shqiperia esht kunder mbuleses neper shkolla.. Por jo vetem ne arsimin e lart.. sa e sa vogelushe me mbulese kam hasur te takoje neper rruge… Uniforma zyrtare nuk kane keto shkolla, por edhe po te kene, mbulesen nuk e heqin… dhe sa i perket ketyre 10-12 vjecareve se si te vishen... esht problemi i prinderve te tyre.

Po pse ju pengon disave kaq shume… ate se kuptoj???
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Citim nga fjalimi kësaj vajze:
"Nëse unë kam zgjedhur këtë formë besimi si sistem timin të jetesës time, unë e kam zgjedhur atë në mënyrë terësore me gjithçka ka brenda"

Mëse dakort nëse kjo vajzë ka zgjedhur këtë mënyrë jetese, është e drejta e saj, por në këtë jetesë, të përditshmërise, që kjo vajzë ka zgjedhur, ka dhe njerëz të tjerë .. jemi dhe ti dhe unë dhe të gjithë ju.. atëherë si kjo respekton këtë besim, veten e saj duhet të respektoj dhe ne të tjerët .. ashtu si dhe institucionet shtetërore ..

Askush nuk të hyn besimin tënd mi vajzë, por unë kur të vete në ndonjë zyrë, sdua të mendoj se kam hyrë në ndonjë xhami të falem .. ashtu si ti ke të drejta dhe unë kam të drejta ka dhe tjetri dhe tjetri.. shumë mund të jenë musliman po ja që pak e praktikojnë në Shqipëri.. dhe mos më thoni të kundërtën se isha vetë dhe i pashë ;) ..

Institucionet s'kanë pse preken nga besimi dikujt dhe veshja e këtyre besimeve.. cdo gjë ka vendin e vet ..

Nuk shikoj aspak diskriminim .. shikoj respekt ndaj qytetarëve dhe një shteti laik..

Cdo punë ka rregullat e saj etike dhe të brendëshme.. atëherë një rregull ska sesi të jetë diskriminim kur është aplikim i përgjithshëm..
اdo firmë biznesi qoftë ajo private apo shtetërore ka rregullat e saj dhe të drejtat e saj të vendosura nga vetë hierarshia e firmës ..
Si ka kjo të drejtën e veshjes në besimin e saj ashtu ka dhe një biznesmen të drejtën e tij të vendosi rregullat e tij ..

Une do nis me nje pyetje te thjesht : femrat qe jane te mbuluara a duhet te punojne? Sepse me sa shoh, ka shume njerez qe jane te "penguar" nga mbulesa.
Apo duhet te punojne vetem ne vendet islame, ku shumica eshte e mbuluar, edhe vetem pakica e ka koken zbuluar...

Une nisem nga vetja ime, nqs mua neser-pasneser me bie fati te punoj ne nje vend arab, sdua te mbulohem e as te heq kryqin. Pse? Sepse eshte e drejta ime, te vendos si te vishem ne vendin e punes, aq kohe sa jam brenda normave te etikes. Ashtu sic une i pranoj ata, ashtu pretendoj te me pranojne e ata mua.

Flisni per regullat e biznesit, me cfare pengon mbulesa biznesin? Ne shtetet e zhvilluara, shumica jane bere nje lemsh kulturash dhe nacionalitetesh, sa qe nga do vesh do gjesh nga te gjitha llojet e njerezeve.

Ashtu sic cifuti mban tasin ne koke, ashtu sic indiani mban turbanin, ashtu dhe myslimanja ka mbulesen.
Pra i pranojme te gjithe ne shoqeri ashtu sic jane. Mua me ka rastisur te takoj ne zyrat e relacioneve me publikun edhe femra te mbuluara, edhe njerez me turban, e smu duk vetja as ne xhami e as ne tempull.

Besoj qe ekzagjerohet kjo ceshtja e fese ne institucione.
Ai njeri qe punon, eshte i njejti dite per dite, edhe ne shtepi edhe ne pune. Smund ti thuash "ne oren 8 qe nis punen, lire nje fytyre tek dera, deri ne 4 qe mbaron, kur del mere dhe ri-vazhdo jeten".


Institucionet s'kanë pse preken nga besimi dikujt dhe veshja e këtyre besimeve.. cdo gjë ka vendin e vet ..
Une skam digjuar deri me sot, ligj te thot "mos hajdeni me kryq ne gryk, me yllin e Davidit", apo di me une cfare tjeter....


Aq kohe sa ajo femer e mbuluar ka identitet, ku qendron problemi?
Pse duhet ti kondicionet puna, sepse ka zgjedhur te mbulohet? Nqs eshte e afte per ate vend pune, duhet te jete e mirepritur, pa asnje diskriminim.
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Unë hap një biznes ok.. investoj si në buxhetin tim personal po ashtu dhe atë shtetëror.. atëherë unë që jam ajo që hap biznesin vendos rregullat e mia Zinna, nuk do vish ti e zëmë të më thuash cfarë rregullash do vë për biznesin tim.. unë do eci me atë që mua dhe qytetarëve u përshtatet më shumë..

Cfarë do më pengoj veshja? Në asnjë gjë thjesht çdo gjë ecet sipas vendin ku jeton dhe me respektin e atij vendi dhe qytetarëve të tij..
Pse në Arabinë Saudite nuk u lejokan një e huaj të jetë pa mbulesë?
Sepse ata janë një shtet besimtar dhe kanë rregullat e tyre..
Nëse unë do të shkoja të punoja në këtë vend psh sdo më lejohej të punoja, në mënyrë kategorike pa mbulesë.. atëherë pse sduhet të më lejojnë kur unë as besoj asgjë?
Dhe një turiste kur shkon duhet të vendosi shami që në dalje të aeroportit se kështu kanë rregullat ..

ثshtë kollaj të gjykosh një vend tjetër apo njerzit e tjerë në botën jashtë muslimane.. :)
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Unë hap një biznes ok.. investoj si në buxhetin tim personal po ashtu dhe atë shtetëror.. atëherë unë që jam ajo që hap biznesin vendos rregullat e mia Zinna, nuk do vish ti e zëmë të më thuash cfarë rregullash do vë për biznesin tim.. unë do eci me atë që mua dhe qytetarëve u përshtatet më shumë..

Cfarë do më pengoj veshja? Në asnjë gjë thjesht çdo gjë ecet sipas vendin ku jeton dhe me respektin e atij vendi dhe qytetarëve të tij..
Pse në Arabinë Saudite nuk u lejokan një e huaj të jetë pa mbulesë?
Sepse ata janë një shtet besimtar dhe kanë rregullat e tyre..
Nëse unë do të shkoja të punoja në këtë vend psh sdo më lejohej të punoja, në mënyrë kategorike pa mbulesë.. atëherë pse sduhet të më lejojnë kur unë as besoj asgjë?
Dhe një turiste kur shkon duhet të vendosi shami që në dalje të aeroportit se kështu kanë rregullat ..

ثshtë kollaj të gjykosh një vend tjetër apo njerzit e tjerë në botën jashtë muslimane.. :)

Ti e hap biznesin per njerez, nqs ti je e rethuar nga njerez, atehere duhet ti ofrosh sherbime atyre, qe te pelqen apo jo - jane te ndryshem nga te gjitha pikepamjet.
Smund te thuash " nqs je arab apo indian, ske ca te kerkosh ne sherbimet e mia".
Nqs do shesesh buke - hyn nje arabe, do i thuash SKAM BUKE PER TY!
Nqs do kesh nje zyre turizmi - asesi sdo punesosh nje myslimane e cila njeh vendin, njeh gjuhen, edhe mund ti bej reklam sa me te mire vendit saj.


Pastaj, kur ve regullat, i kap te gjitha aspektet? Me ndalon mua cdo simbol fetar, i ndalon indjanes te veri ate pullen ne balle, cifutit ato ricat dhe tasin, e keshtu me radhe?!


Pse vendet arabe po behen qendra mode me sfilata, e se kam fjalen per femrat e mbuluara, por shtepite e medha te modes, te cilat jo perhere e kane femren te mbuluar nga nje cep tek tjetri!
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Ti e hap biznesin per njerez, nqs ti je e rethuar nga njerez, atehere duhet ti ofrosh sherbime atyre, qe te pelqen apo jo - jane te ndryshem nga te gjitha pikepamjet.
Smund te thuash " nqs je arab apo indian, ske ca te kerkosh ne sherbimet e mia".
Nqs do shesesh buke - hyn nje arabe, do i thuash SKAM BUKE PER TY!
Nqs do kesh nje zyre turizmi - asesi sdo punesosh nje myslimane e cila njeh vendin, njeh gjuhen, edhe mund ti bej reklam sa me te mire vendit saj.


Pastaj, kur ve regullat, i kap te gjitha aspektet? Me ndalon mua cdo simbol fetar, i ndalon indjanes te veri ate pullen ne balle, cifutit ato ricat dhe tasin, e keshtu me radhe?!


Pse vendet arabe po behen qendra mode me sfilata, e se kam fjalen per femrat e mbuluara, por shtepite e medha te modes, te cilat jo perhere e kane femren te mbuluar nga nje cep tek tjetri!

Pikërish pra, e hap për njërzit dhe interesat e mia dhe varet vendi ku e hap .. eci sipas etikave të vendit ku jetoj ;).. në Shqipëri më shumë ke njerëz që nuk pratikojnë besimet.. atëherë normale që cdo biznes ndikohet nga përqindja e madhe e këtij vendi..

Sipas teje i bie që shkollat, spitalet etj etj të kthehen në vende me mbulesa, kryqe, meshkuj me fustane besimi, mjekrat 7 pashë, apo veshjet si murg etj etj etj ... kështu?
Imagjino atëherë cfarë shkollash dhe spitalesh do të ishin :D..

Apo të shkoj në një restorant të shikoj një mashkull që e ka mjekrën deri në gjoks .. dhe të ha prej tij, kur as masa mbrojtëse nuk ka në kuzhinë asgjë, dhe qimet e tij livadhisin nëpër pjata dhe tenxheret e gatimit?

Jo e nderuar, çdo gjë ka vendin e vet gjërat e veta dhe respektimin e vet ...

Vendet arabe mund të behen cfarë të duan ama asnjëherë sdo tolerojnë një femër të heqi mbulesën, kështu që kur ata nuk respektojnë një të huaj që është ateist apo i një besimi tjetër cmë duhet mua moda apo cfarë bëjnë ata? Ata fshehur mund të bëjnë shumë gjëra që ne si dimë po ne shohim ato që shohim para syve tanë dhe ajo që shohim është se ata detyrojnë të hyjmë në tokën e tyre apo të punojmë atje me mbulesë :)..
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Pikërish pra, e hap për njërzit dhe interesat e mia dhe varet vendi ku e hap .. eci sipas etikave të vendit ku jetoj ;).. në Shqipëri më shumë ke njerëz që nuk pratikojnë besimet.. atëherë normale që cdo biznes ndikohet nga përqindja e madhe e këtij vendi..
Po ti e hap biznesin per shumicen, po si thua dot pakices "ska vend per ty ketu", se edhe ajo pakice duhet te haj, duhet te shkollohet, duhet te vishet, duhet te argetohet, e keshtu me radhe....


Sipas teje i bie që shkollat, spitalet etj etj të kthehen në vende me mbulesa, kryqe, meshkuj me fustane besimi, mjekrat 7 pashë, apo veshjet si murg etj etj etj ... kështu?
Imagjino atëherë cfarë shkollash dhe spitalesh do të ishin :D..
Se di si eshte tek spitali tek ty, por tek mua ka dhe me kryq, e me mbulesa, biles ka pasur dhe priftrinje te cilet kane bere shkolle, e kane ardhur me "fustanin" e tyre.


Apo të shkoj në një restorant të shikoj një mashkull që e ka mjekrën deri në gjoks .. dhe të ha prej tij, kur as masa mbrojtëse nuk ka në kuzhinë asgjë, dhe qimet e tij livadhisin nëpër pjata dhe tenxheret e gatimit?
Po ti ske nga ta dish kush rri ne kuzhine, kur vete ne restorant, se mbase zgjedh nje italian....e kuzhunjeri eshte nje tip ekstravagant, rocker, apo me rasta....


Jo e nderuar, çdo gjë ka vendin e vet gjërat e veta dhe respektimin e vet ...
E mbulesa eshte mungese respekti ndaj vendit?


Vendet arabe mund të behen cfarë të duan ama asnjëherë sdo tolerojnë një femër të heqi mbulesën, kështu që kur ata nuk respektojnë një të huaj që është ateist apo i një besimi tjetër cmë duhet mua moda apo cfarë bëjnë ata? Ata fshehur mund të bëjnë shumë gjëra që ne si dimë po ne shohim ato që shohim para syve tanë dhe ajo që shohim është se ata detyrojnë të hyjmë në tokën e tyre apo të punojmë atje me mbulesë :)..
Me femrat e tyre te bejne cfare te duan, aq kohe sa ato femra sdo fitojne te drejten e vetes...
Por me te huajt skane si ti vene mbulese me force.
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Une skam digjuar deri me sot, ligj te thot "mos hajdeni me kryq ne gryk, me yllin e Davidit", apo di me une cfare tjeter....

Eweida and Chaplin vs UK, ku Gjykata Evropiane e te Drejtave te Njeriut vendosi qe Zonja Chaplin, qe punonte si infermiere, nuk duhet te lejohej te vinte kryq ne qafe gjate kohes qe punonte per arsye te mbrojtjes se shendetit dhe sigurise ne spital pasi merrejsh me ngritjen e pacienteve kshu qe dikush nga pacientet mund t'ja terhiqte me force nga qafa.

Kshu qe jo cdo ndalese e shfaqjes se simboleve fetare eshte diskriminuese. Varet nga konteksti dhe faktet.
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Dituria dhe veshja jan dy gjera te pa ndara nga njera tjetra,,dituria te zhvesh,,dhe veshja te ben me fjal.
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Eweida and Chaplin vs UK, ku Gjykata Evropiane e te Drejtave te Njeriut vendosi qe Zonja Chaplin, qe punonte si infermiere, nuk duhet te lejohej te vinte kryq ne qafe gjate kohes qe punonte per arsye te mbrojtjes se shendetit dhe sigurise ne spital pasi merrejsh me ngritjen e pacienteve kshu qe dikush nga pacientet mund t'ja terhiqte me force nga qafa.

Kshu qe jo cdo ndalese e shfaqjes se simboleve fetare eshte diskriminuese. Varet nga konteksti dhe faktet.

Kjo eshte tjeter gje, sepse dhe kirugu kur hyn ne salle te operacionit, i heq te gjitha (zinxhir, byzylyk, unaza...) sepse perbejne rezik per te semurin.

Por kjo sdmthn qe i ndalohet per shkak te fese, ne fakt infermieres i ndalohet cdo lloj varseje ne kete rast. E i ndalohet te gjitha infermiereve, jo vetem 1.
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Askush nuk të hyn besimin tënd mi vajzë, por unë kur të vete në ndonjë zyrë, sdua të mendoj se kam hyrë në ndonjë xhami të falem .. ashtu si ti ke të drejta dhe unë kam të drejta ka dhe tjetri dhe tjetri.. shumë mund të jenë musliman po ja që pak e praktikojnë në Shqipëri.. dhe mos më thoni të kundërtën se isha vetë dhe i pashë ..

Institucionet s'kanë pse preken nga besimi dikujt dhe veshja e këtyre besimeve.. cdo gjë ka vendin e vet ..

Nuk shikoj aspak diskriminim .. shikoj respekt ndaj qytetarëve dhe një shteti laik..

Cdo punë ka rregullat e saj etike dhe të brendëshme.. atëherë një rregull ska sesi të jetë diskriminim kur është aplikim i përgjithshëm..
اdo firmë biznesi qoftë ajo private apo shtetërore ka rregullat e saj dhe të drejtat e saj të vendosura nga vetë hierarshia e firmës ..
Si ka kjo të drejtën e veshjes në besimin e saj ashtu ka dhe një biznesmen të drejtën e tij të vendosi rregullat e tij .
LOVE , pa keqkuptim te them, se per ty se nuk beson ne asnje fe, eshte e natyrshem tet pengoj dikushe se eshte praktikant i fes..

Un jo se jam praktikante e fes ne ekstrem, por nuk me lejojn nje gje e mbrendshme te jam kunder ligjeve te fes...pamvarisht cfar feje te jet ajo duhet respektuar....mbase dashuria e madhe se kam per krijuesin ma ka forcu ket bindje !! tani nje praktikues i fes nese hap ni biznes, si mendon?Ti diskriminoj njerzit duke ber ndarje per arsyje te lukut, Ati fakt se nuk do i pelqente qe nje vajz te shkoj aty me nje fustan min apo me nje bluz icik te hapur, sot shum pak respektohet vendi i punes, njerzit aqe shum ja civilizu sa kan arrit kulmin e qmenduris...E dashur duhet te vlersohet dija e njeriut sa ka ai kapacitet ne ate drejtim e jo veshja,, mu me la shum pershtypje se si Arditi e ftoj ket zonjen te punoj aty me ekipin e tij , menyra se si ju drejtu me shum besim dhe bindje se eshte njeri se ece para pa lendu tjeterin..

DUHET te mos behemi te nje anashem , pamvarisht se ne nuk jemi ne vendin e tyre duhet ti respketojm besimin dhe menyre e jetese tyre..Gjermanin e ka legalizu prostiticionin qe te qon ne humner , e vendi yn lufton kunder moralit te ngritur , kjo eshte fyrj e rend.







Sipas teje i bie që shkollat, spitalet etj etj të kthehen në vende me mbulesa, kryqe, meshkuj me fustane besimi, mjekrat 7 pashë, apo veshjet si murg etj etj etj ... kështu?
Imagjino atëherë cfarë shkollash dhe spitalesh do të ishin ..
Po Skenderbeu e Adem Jashari se kan pas mjekerr tani do thuash ti qenkan trishtu njerzit nga keta ??pastaj edhe jezusi muhameti kan pas mjekerr dhe prejgamber te Zoti.

Respekti eshte ne pytje, ne kemi pas rastin te shikojm elitat politike te cdo shtetit kur kan shku psh. ne indi apo vend tjeter, jan veshur si ato pra e kan respektu ate vend, nuk duhet te na pengoj veshja perderisa nuk ndikon negativisht ne aktivitete tona .
.
 
Redaktimi i fundit:
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Kyt Love meriton me ta martu ne ceceni ahahahahah :p
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Citim nga fjalimi kësaj vajze:
"Nëse unë kam zgjedhur këtë formë besimi si sistem timin të jetesës time, unë e kam zgjedhur atë në mënyrë terësore me gjithçka ka brenda"

Mëse dakort nëse kjo vajzë ka zgjedhur këtë mënyrë jetese, është e drejta e saj, por në këtë jetesë, të përditshmërise, që kjo vajzë ka zgjedhur, ka dhe njerëz të tjerë .. jemi dhe ti dhe unë dhe të gjithë ju.. atëherë si kjo respekton këtë besim, veten e saj duhet të respektoj dhe ne të tjerët .. ashtu si dhe institucionet shtetërore ..

Askush nuk të hyn besimin tënd mi vajzë, por unë kur të vete në ndonjë zyrë, sdua të mendoj se kam hyrë në ndonjë xhami të falem .. ashtu si ti ke të drejta dhe unë kam të drejta ka dhe tjetri dhe tjetri.. shumë mund të jenë musliman po ja që pak e praktikojnë në Shqipëri.. dhe mos më thoni të kundërtën se isha vetë dhe i pashë ;) ..

Institucionet s'kanë pse preken nga besimi dikujt dhe veshja e këtyre besimeve.. cdo gjë ka vendin e vet ..

Nuk shikoj aspak diskriminim .. shikoj respekt ndaj qytetarëve dhe një shteti laik..

Cdo punë ka rregullat e saj etike dhe të brendëshme.. atëherë një rregull ska sesi të jetë diskriminim kur është aplikim i përgjithshëm..
اdo firmë biznesi qoftë ajo private apo shtetërore ka rregullat e saj dhe të drejtat e saj të vendosura nga vetë hierarshia e firmës ..
Si ka kjo të drejtën e veshjes në besimin e saj ashtu ka dhe një biznesmen të drejtën e tij të vendosi rregullat e tij ..
Pajtohem plotesisht me ty... Se cdo pune ka rregullat etike,morale...Keshtu e kuptova edhe une...mirepo nese dike e pengon kur hyne ne zyre dhe sheh nje vajze te mbuluar qe plotesisht e veshme moralisht, dikujt i duket vetja si kur hyn ne xhami, ather mund ta mendosh si dot me duket mua kur hy ne nje zyre dhe shoh nje femer te zhveshur, me minifund, dhe gjoksin jasht ateher mund ta mendosh si me duket mua, spo e them dot se sdua te ofendoj askend por besoj se e kuptuat...Secila ka menyren e vet te jeteses dhe besimin dhe bindjen e vet... Une vet jam e mbuluar dhe punoj ne arsim...Askujt si pengoj se sdemtoj askend ne asnje menyre...Mirepo mendoni ato femrat lakuriqe qe ekspozohen para femijve ato demtoj moralin e tyre...? Turp per ata njerez qe ende merren me kete ceshtje...
Ateher qe institucionet te mos preken nga besimin i askujt, duhet gjithe njerzit te jene ateista... se secili njeri nese nuk eshte musliman eshte i krishter bart kryqin, ather edhe une sdua te mendoj se kam hyr ne kishe...ose budisti ndryshe ...secila fe ka nga dicka... secili le te praktikoj fene e vet, mua me mjafton qe shoh qeshtjen time, dhe hallet e mija
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Ndalimi i ndalesës!

Arbër Fetiu

Diskriminimi legal i vajzave me shami dhe heshtja !



“Pra si te lexojmë masat administrative të marra nga Shteti Freng për ndalimin e vajzave të reja që të vendosin mbulesë në shkolla ? Paradoksi këtu është i dyfishtë. Së pari, ky ndalim ndalon diçka të cilën e kualifikon edhe si një ekspozim erektiv, një shenjë “shumë-e-vështirë-për-lejim të një identiteti i cili i prishë rahatinë principit freng të qytetarisë së barabartë – nga perspektiva e Republikanëve freng, të vendosësh shaminë është edhe një provokim “monstrual”. Paradoksi i dytë është se ndalesa që bënë Shteti i ndalon vet të ndaluarën, dhe mbase, ky ndalim është nga më shtypësit nga të gjithë – pse? Sepse ndalon mu atë veçanti e cila konstituon identitetin (socio-institucional) të tjetrit: e de-institucionalizon këtë identitet duke e ndërruar atë në një idiosinkrezi personale. Ajo që kjo ndalesë e ndalimit krijon, është një hapsirë e Njeriut universal ndaj të cilit të gjitha dallimet (ekonomike, fetare, kulturore, politike, ****uale, etj.) janë indiferente, çështje të praktikave simbolike kontingjente…………të ndalosh ndalesën e tjetrit është baraz sikur të ndaloshë tjetersinë e tij/saj” [1]– Slavoj Zizek

I

Ka tashmë disa vite që vajzat fetare me mbulesë koke vihen përballë zgjedhjes mes shkollës dhe heqjes dorë nga shamia, të cilën ato e besojnë të jetë një imperativë fetare Islame! Rasti i fundit ishte ai i këtyre ditëve në Ferizaj ku Njomza Jashari u vu përballë dilemës së cilës i vihen në mënyrë konstante vajzat e mbuluara! Heshtja, natyrisht, e karakterizon edhe njëherë opinionin publik të Kosovës mbi shkeljen e të drejtës për liri fetare në Kosovë! Në fakt, aty ku nuk ka heshtje tek opinionistët, gazetat dhe organizatat e huaja, ka zakonisht mbështetje të zëshme të shkeljes !

II

Rasti i fundit korrespondon me një ngjarje tejet të rëndësishme në raport me debatet mbi shaminë dhe simbolet fetare në Francë, i vetmi shtet i hemisferës perëndimore së bashku me Belgjikën Flamande (edhe pse kjo ka politika me nuanca të ndryshme) i cili ndalon bartjen e përgjithshme të simboleve fetare në shkolla fillore dhe të mesme dhe i cili rrjedhimisht është e vetmja referencë e oponentëve të shamisë në Kosovë, dhe përpjekjet e këtyre të fundit janë pothuaj krejtësisht fetish krahas përpjekjeve (megjithatë të dekonstruktushme) të disa prej ideologëve freng. Këto referenca përdoren, edhe pse në fakt në Kosovë nuk ka ligj për kufizim të tillë, siç ka në Francë apo në Flandrë. Në dhjetor të 2012-ës, Komiteti i të Drejtave të Njeriut pranë OKB-së, në komunikatën 1852/2008 [2], formuloi një kritikë të ashpër ndaj shtetit të Francës i cili shkelte të Drejtën e Lirive Fetare kur ndalonte bartjen e keski-t, një forme të turbanit e bartur nga besimtarët e komunitetit Sikh në shkolla. Franca është i vetmi shtet në BE i cili ndjek politikë të tillë legjislative ndaj komuniteteve fetare. Realisht, kufizimi i simboleve të feve të tjera ishte fuqizuar në Francë vetëm pas “aferës së shamisë” që u ndoq nga komisioni Stasi në vitin 2004 [3]. Ishte problemi që opinioni freng kishte me shaminë që solli tek ndalesa e simboleve të tjera të komunitetit hebrenj, sikh e të krishterë në hapësirat e shkollës, të cilat ishin të lejuara deri atëherë. Mbase trajtën ideologjike dhe motivimin politik të këtij kufizimi e ka shfaqur më së miri filozofi freng Alain Badiou i cili ne shkrimin e tij “Derierre la Loi foulardiere, la Peur !” [4] (“Prapa Ligjit të shamisë, Frika!), aferën e shamisë dhe ligjin e shamisë në Francë e shpjegon me frikën dhe kompleksin kolonial me trajtat e tij ideologjike që merr karshi magrebinevesot. Dhe ai nuk është i vetëm! Raste të tjera margjinale të ndalimit të vajzave janë shfaqur edhe në hapësira ku nuk ka ligj i cili ndalon bartjen e simboleve fetare. Në dhjetor të vitit 2012, pas përjashtimit të dy vajzave nga një shkollë në Zvicer, gjykata lëshoi urdhëresën për kthimin e tyre [5]. Raste të tjera margjinale tek-tuk ka pasur edhe në Spanjë, Holandë dhe Britani, ku zakonisht ndalimi arbitrar i bartjes së simboleve fetare në shkolla është kthyer në favor të së Drejtës për Liri Fetare dhe principit të akomodimit të paradigmave fetare e filozofike !

Në Prill te vitit 2012 një raport i rëndësishëm doli nga Amnesty International me titullin “Choice and Prejudice: the discrimination of muslims in Europe”[6] (“Zgjedhja dhe Paragjykimi: diskriminimi i muslimanëve në Evropë”). Por ky raport si shume të tjerë mbi këtë çështje, kalon natyrisht në modën “mute” pranë rrah-gjokësve të së Drejtave të Njeriut në Kosovë, gazetave të shkruara, opinionistëve dhe militantëve të të drejtave të njeriut. Ai kalon në heshtje ngase fundja i drejtohet Evropës, ndërkaq në qasjen dhe debatin kosovar mbi shaminë, ne nuk identifikohemi me Evropën e asaj ane por me shume me “Lindjen”! Raporti i Amnesty International kritikon ashpër diskriminimin e vajzave muslimane me shami nëpër hapësirat publike dhe në shkolla gjë që zgjeron diskriminimin e tyre edhe në poret tjera të jetës. Raporti i fundit i Human Rights Watch për Kosovën tek “World Report 2012”[7] , sikurse “International Religious Freedom Report 2011”[8] injoron totalisht shkeljen e të drejtave fetare të vajzave muslimane në Kosovë, edhe pse krahas kësaj ky i fundit nuk harron të shpreh shkeljet e njëjta kur raporton mbi hapësira të tjera. Kjo mbase është rezultat edhe i heshtjes së opinionit dhe flamurtarëve të të Drejtave të Njeriut në Kosovë pasiqë qëndrimi i përgjithshëm i Human Rights Watch mbi këtë çështje është konsiderimi i kufizimeve të tilla si shkelje të drejtash dhe diskriminim[9].

III

Shembulli i Kosovës dhe i diskursit diskriminues karshi vajzave me shami ka më shumë ngjasime me shumë nga shtetet e dalura nga Bashkimit Sovjetik, me të cilat, natyrisht, Kosova ndanë edhe kulturën e saj politike! Përveç Rusisë, shtete “muslimane” post-komuniste që me fanatizëm ruajnë qasjen deri diku “staliniane” ndaj lirisë fetare kanë ndaluar bartjen e shamisë në shkolla formalisht apo jo-formalisht dhe përgjigja e tyre ndaj protestuesve ka qenë shumë e ngjashme me atë në Kosovë, si në planin policor ashtu edhe në planin e diskursit Këtë e ka bërë Azerbajxhani, Uzbekistani, Taxhikistani, Kirgistani, të udhëhequra zakonisht nga diktator karizmatik. Të ngjashme me politikat e Kosovës karshi fesë ishin edhe regjimet tjera të diktaturave “muslimane” si ajo e Burgibes dhe Ben Aliut në Tunizi, apo e Ataturkut në Republikën e Turqisë. Por mbase paralele e qëndrueshme është edhe ajo me Iranin dhe Arabinë Saudite, të cilat ngjashëm si Kosova por kokëmbrapshtë, ndalojnë shkollimin pa mbulesë koke, pra ndalojnë zbulimin e flokut! Natyrisht, rekordet mbi të drejtat e njeriut në këto vende janë tashmë të njohura për lexuesit, disa më pak disa më shumë!



Kosovo 2.0: zhurma dhe heshtja!

IV

Karshi shkeljeve të tilla të Konventave Ndërkombëtare opinionistët e Kosovës, qarqet e angazhuara në mbrojtjen e të drejtave të njeriut në Kosovë, militantët e mbrojtjes së të drejtave të njeriut, të ashtuquajturit “iluministë”, retoricient të evropianizimit institucional e kulturor të Kosovës, i karakterizon indiferenca ose militantizmi ideologjik i shkeljes së të drejtës fetare[10]. Madje edhe KMLDNJ vazhdimisht ka injoruar shkeljen e të drejtave që u bëhen vajzave me shami, të cilat siç thotë edhe raporti i Amnesty International, përveç se janë të diskriminuara në hapësirat e edukimit, janë po ashtu të diskriminuara edhe në tregun e punës, në shërbimet publike (nuk kam ndonjë informatë të ketë ndonjë vajzë me shami që punon në institucionet publike të Kosovës, dhe numri i atyre që punojnë në sferën private është disproporcional. Lexuesit ndoshta i kujtohet zhurma e bërë në rastin kur përkthyesja Besa Ismaili, një gruaje që barte shaminë, qe kualifikuar për të qenë përkthyese zyrtare në Qeverinë e Kosovës) etj. Diskriminimi i vajzave me shami dhe kufizimi i shkollimit për ato ka një dimension të shumfishtë të shkeljës së të drejtave: duke ndaluar shkollimin e vajzave që bartin simbole fetare atyre përveçse u shkelet e drejta për liri fetare, u shkelet edhe e drejta për shkollim në një kontekst përplasjeje të panevojshme. Me heqjen e të drejtës për shkollim, vajzave u humbet edhe e drejta në “mundësi të barabarta” (“equal opportunities”) në tregun e punës i cili (në parim) është i kushtëzuar nga edukimi. Edhe pse, në mungesë të ndonjë ligji të diskriminimit pozitiv për minoritetin e vajzave të mbuluara, ato edhe kur janë të kualifikuara për punë vazhdojnë edhe sot të jenë te diskriminuara dhe persona non grata për tregun e punës dhe natyrisht vazhdojnë t’i bëjnë ballë heshtjes hipokrite të qarqeve të të Drejtave te Njeriut duke perfshirë edhe ato feministe, të cilat thonë tek preokupohen për gruan.

Përballë një atmosfere të tillë, është tejet interesante të vëzhgohet mobilizimi i opinionit publik, gazetave, qarqeve të të Drejtave të Njeriut, feministeve e madje edhe qarqeve ndërkombëtare (Deklaratat e Zbogar dhe Lunaçek) e të lidershipit kosovar, mbi çështjet e diskriminimit të personave për shkaqe të orientimit të tyre ****ual. Ky mobilizim është interesant të vëzhgohet në planin e standardeve të dyfishta karshi tutkunllëkut në raport me diskriminimin fetar edhe pse qe të dyja këto diskriminime ndalohen së bashku në të njëjtin nen të Kushtetutës së Kosovës, respektivisht Neni 24/2. Për më tepër, ajo që është edhe më shokuese është se 2 nga organizatoret dhe penalistet e eventit për promovimin e Revistes Kosovo 2.0, Igballe Rogova dhe Sibel Halimi, kanë qenë nënshkruese të leter-peticionit të “Grave intelektuale të Kosovës” drejtuar Kuvendit kur kërkohej që të pengohej amandamentimi i ligjit i cili në mënyrë implicite presupozohej se lejonte shkollimin e vajzave me shami![11]

Ky paradoks i përcjellur vazhdimisht me një retorikë dhe diskutim tërësisht jo-substancial në spektrin legal e edhe në atë filozofik, dëshmon për karakterin ideologjik të cilin e merr qasja ndaj simboleve fetare apo ekskluzivisht ndaj shamisë së vajzave muslimane në hapësirën e debatit publik në Kosovë. Përtej diskutimit shterp ku fjala “laicitet” e “sekularizëm” përdoret vetëm kalimthi, dhe siç thonë Charles Taylor dhe Jocelyn Meclure, karakterizohet me fetishizmin e laicitetit ku ai ndiqet vetëm me prononcimet kuturu për “ndarje të fese nga shteti”, diskutimi publik ngërthehet edhe me trajta subjektivizmi mbi të cilat ngrihet ngregina e legjitimimit legal: Kështu, Vlora اitaku legjitimon ndalesën e shamisë ngase ajo “nuk është shenjë e identitetit tonë, se është shenjë e nënshtrimit të femrës ndaj mashkullit e nuk është simbol i zgjedhur”[12], ku me një dorë ajo dëshmon tendencën për diskriminim kulturor (nuk është e jona), nuk shpjegon se si kufizohet “nënshtrim i femrës ndaj mashkullit” nëse vajzave u ndalohet bartja e shamisë ekskluzivisht në shkolla dhe edukimi bashkë me të?! Aq më tepër, e tërë kjo bëhet duke injoruar zgjedhjen e lirë të vajzave për të bartur shaminë, duke i ndjekur propagandimin që bënte Flaka Surroi kur thoshte se “vajzat marrin rroga që të bartin shami” ![13] Ngjashëm Donika Kada-Bujupi, deputete e AAK-së në një debat televiziv mbi mësimin e fesë në shkolla, e zhvendos këtë çështje tek sfera krejtësisht kulturore tek thotë se shamia “nuk është veshje as tradicionale as shqiptare, është arabe. Na nuk jemi arab, jemi shqiptar. S’na duhet ajo ferexhe (?!)….”[14], duke shprehur kështu një imperializëm kulturor të brendshëm të cilin mbase partia e saj do e implementoj kur te arrijë në pushtet, kushedi edhe përtej shkollës. Opinionisti Enver Robelli në anën tjetër i rreket legjitimimit të ndalesës së shkollimit të vajzave me shami duke ju qasur një de-konstruktimi të shamisë dhe duke e vënë atë në një plan të konstruktit kulturor e autoritar, ndalimin e saj e quan akti i orientimit të Kosovës kah “iluminizmit dhe demokracisë perëndimore….të cilin e synon edhe Kosova”[15]. Ngjashëm, kjo jehonë dëgjohet edhe nga opinionistë të tjerë të cilët të pafuqishëm e artikulojnë një qasje legale të qëndrueshme që legjitimon ndalimin e shamisë (e cila mund të kufizohet vetëm nëse paraqet prishje të rendit publik, sigurisë dhe shëndetit siç parasheh Neni 55 i Kushtetutës), i qasen kritikave dhe interpretimeve ideologjike të saj duke e zhbërë karakterin e saj fetar dhe duke e zhvendosur në departamentin e kulturës. Klimaksi i këtij teatri të absurdit, u dëshmua se është në udhëzimin që Bujar Nevzati, Drejtor i Drejtoratit për Arsim, i dërgonte “drejtorëve të shkollave ku ka vajza të mbuluara” me datën 13 Prill 2012. Udhëzimi i tij i bënte jehonë kulturalizmit të trajtuar më lartë kur ai i udhëzonte drejtorët që të lejojnë vajzat me shami me kushtin që ato të bartin “shalla modern me ngjyra të çelura dhe që [janë] tradicionale…” dhe se “uniforma fetare që është bartur deri më tashti (e tipit iranian) nuk do të lejohet në asnjë mënyre”!

Në anën tjetër, duke bërë këtë, اitaku, Kada-Bujupi, Robelli e të tjerë, bien në kontradiktë me vet fetishin e termit sekularizëm të cilin nuk harrojnë megjithatë ta përmendin në diskurset e tyre: kësisoj, pas kulturalizimit të shamisë si veshje “arabe”, ata kthehen përsëri dhe e bëjnë fetarizimin e saj tek përmendin laicitetin! Realisht, përpjekja e tyre për kulturalizim të shamisë si një trung i huaj, e shemb edhe argumentin fetish të laicitetit ngase nuk kemi të bëjmë më me një simbol fetar, por kulturor dhe rrjedhimisht e cilëson këtë diskurs me racizëm kulturor! Përdorimi i përçudnuar i nocionit shumë-të-bastarduar të laicitetit në debatin tonë publik është shndërruar në një pazmë mbrojtëse kundër religjionit. Këtu, ky nocion i cili siguron respektin dhe garancinë e doktrinave komprehansive mbi botën, përdoret sikur të jetë sistemi vlerash i cili militon shporrjen e fesë nga çdo sferë publike. Kësisoj, ai kategorizohet në atë që Olivier Roy quan “laicitet ideologjik”[16] apo në atë që David Cameroon pati quajtur “laicitet muskuloz” e që orientojnë diskursin drejt kah një “integrizëm republikan”, siç do ta quante Jean Bauberot, diskurs i cili është kundër principit të laicitetit në parim [17] ! Kështu, shpërfytyrimi i laicitetit nuk bëhet nga laiket e vërtetë, por nga laicistët! Ky njësim i sekularizmit me sekularizimin (laicitetit me laicizimin) është shpërfytyrimi ideologjik më i pandërgjegjshëm i laicitetit i cili natyrisht tregon pasaktësinë intelektuale në trajtimin e raporteve fe-shtet! E si te kuptohet ndryshe ky nocion, kur në gjuhën shqipe ende nuk ka asnjë libër i cili trajton strictu sensu laicitetin, nocion i cili është princip rregullator i diversitetit dhe i garancisë së pluralitetit të lirisë fetare dhe të vetëdijes!



Heshtja dhe pjellja e frustrimit!

V

Hipokrizia e shoqërisë civile, opinionistëve, institucioneve rojtare të të drejtave të njeriut, shoqatave rojtare të të njëjtave, të cilët përball shkeljes së të drejtës për liri fetare të vajzave qëndrojnë memec, por jo të shurdhër, mbase është e motivuar nga orientimi që ka marrë në opinionin publik ideja për shaminë, apo thjeshtë për komunitetin musliman. Shamia, perceptohet si “arabizëm” , si “fundamentalizëm”, “islamizëm”, “radikalizëm”, “ç’kulturim”, “alienim nga shqiptaria”, “veshje e huaj” , “veshje arabe, turke”, dhe të mbrosh një të drejtë të tillë esenciale, në diskursin publik të opinionistëve militantë për ndalimin e shamisë, ti, edhe si ateist apo budist, lehtë etiketohesh me ndonjërën nga termat me të cilët asociohet shamia. Këtë e dëshmon edhe shkrimi i Arbana Xharrës, “اarjet në Fe Alarmojnë Kosovarët” [18] Autorja shpreh dhe aludon se ata që kërkojnë “të drejta më shumë…. në arsim” janë në fakt ekskluzivisht “islamistët konservator” të cilët në tekst marrin trajta emërore të “radikalëve”, “fanatikëve”, janë ndjekës të “islamit të rreptë” , të “Islamit strikt” etj etj. (tek Enver Robelli ata/ato janë ekskluzivisht “gra e vajza të mbuluara me shamia, burra me mjekra si tufë kallamboqi dhe me pantallona mbi zogun e këmbës” ). Deri diku znj. Xharra ka të drejtë të kufizoj mbrojtjen e të drejtave të vajzave me shami në kategori të tilla apo të ngjashme ngase fundja, me ndonjë përjashtim krejt të vogël, askush tjetër përpos besimtarëve të përkatësisë muslimane duket se nuk lodhet për shkeljet qe ju bëhen vajzave. A konsiston kjo heshtje në një kazi-konsensus për ndalimin e shamisë? Jo. Por edhe nëse kjo reflekton një konsensus, atëherë shoqëria e Kosovës ka vendosur që me konsensus të shkel të drejtat e garantuara dhe rrezikshëm mund të limitoj ato më vonë edhe kur flitet për komunitetet tjera minoritare etnike për shembull. Për më tepër, heshtja ndaj këtyre shkeljeve të shumëfishta prej disa personave ndoshta edhe bëhet nga frika se mos hidhen automatikisht në taborin e mbiemrave të përmendur më lartë, e mos përfytyrohen si me qenë me “mjekër si tufë kallamboqi” nga të tjerët! Kështu sikur KMLDNJ të dali eventualisht me shqetësimin e njëjtë me Amnesty International apo me Human Rights Watch, ata ndoshta do të trajtoheshin si “islamistë konservator”, si “fanatik”, “proarab” etj, etj.. Heshtja e tillë, njësoj sikurse angazhimi pro shkeljes së të drejtave fetare dëshmojnë të njëjtin disponim për diskriminim.

اuditshem, nga opinionistë të cilët kritikojnë pothuajse çdo gjë nga qeveria, gjejmë një “përjashtueshmëri” kur bëhet fjalë për shkeljen e të drejtës për shami në shkolla. Disponimi për indiferencë reflekton edhe frikën nga etiketimi si “kripto-islamist”, e si “promovues i agjendave serbe në Kosovë”. Tashmë aty jashtë në diskutimet në Facebook dhe në komentet nën shkrimet që prekin çështjet mbi fenë dhe sferën publike, mund të detektohet lehtë njëlloj ping-pong-u i etiketimeve, ku në një anë mbështetësit e kërkesave legjitime të komunitetit musliman, njerëz të cilët kërkojnë normalizimin e një komuniteti në jetën publike shqiptare, të tjerë që kërkojnë një baraz-largim (apo baraz-afrim) të Shtetit dhe komuniteteve fetare trajtohen si “turq” , “arab”, “proserb”, “antishqiptar”, “tradhtar” dhe shpesh bëhet thirrje për eksterminimin e tyre apo u thuhet që “të shkojnë në Arabi” ose “të kthehen atje” (!?) duke presupozuar natyrisht se edhe komentuesi anonim nën artikuj është gjithsesi një “islamist” apo “fanatik” apo “fundamentalist” fetar! Ping-Pong-u vazhdohet më pas nga musliman të zakonshëm interneti, prodhime speciale të globalizimit e po aq të pandërgjegjshëm, të cilët në konfuzion ngatërrojnë islamofobët par se me kritikët sociologjik e të arsyeshëm të Islamit e të sjelljeve të muslimaneve dhe radha e tyre të etiketojnë me “islamofob” , “armik i Allahut” , “tradhtar”, “shejtan”, “qafir”. Etiketimet e tilla bëjnë që heshtja të gjej “legjtimitetin” e saj dhe që vakuumi në punën që tjetërkund bënë Amnesty International apo të Human Rights Watch, në mungesë të organizatave të cilat “preokupohen” për të drejtat e qytetarëve, të jetë vakum konstant me mundësinë për t’u mbushur dosido. Në shumë trajta, Ping-Pong-u i etiketimeve, që tashmë është bërë kronik, është i ngjashëm me etiketimet që bëhen sa herë që dikush vë në pikëpyetje të themi një politikë ndërkombëtare në Kosovë: një i tillë shpesh i nënshtrohet etiketimeve të ngjashme të tipit “anti-evropian”, “anti-amerikan”, “tradhtar”, etj..

VI

Ajo që detyrimisht të bie në sy është indiferenca pothuaj totale e së majtës. Lexuesit e nxënësit e zellshëm të Zizekut e Badiou-së, të cilët nuk hezitojnë të formulojnë idetë e tyre “blasfemike” karshi opinionit shqiptar kur kritikojnë zellin e nënshtrueshmërisë ndaj ndërkombëtarëve, apo shprehin lirshëm euro-skepticizmin e tyre, megjithatë kufizohen në shprehjen e kundërshtisë së tyre ndaj ndalimit të shamisë siç bëjnë mentorët e tyre Zizek dhe Badiou! Aq më shumë, ata qëndrojnë të heshtur edhe pranë diskursit racist që ndjek diskutimi mbi shaminë kur ky merr edhe trajta të segregimit kulturor. Si lexues të zellshëm që janë të dy kritikëve majtistë të së majtës, zizekianet dhe badiouianët, që gjithsesi kanë vendosur të ruajnë trajtat e tyre shqiptare në këtë çështje, në atmosferën e fragmentuar të së majtës evropiane ata radhiten më shumë në anën e Partisë Socialsite të Francës sesa në radhët e Partisë së Re Anti-kapitaliste (NPA ; Nouveau Partie Anti-capitaliste) të cilët në princip nuk turpëruan të ofrojnë një kandidate myslimane me mbulesë në kokë në rajonin Provence-Alpes-Côte d’Azur, mu në Francë. Këtu mbase fshihet transvestialiteti ideologjik i cili i komprometon parimet: frika ndaj Islamit apo ndaj identifikimit me të nga të tjerët, i kapërdinë edhe parimet universale për të cilat rrahin gjoks të majtët e të djathtët (?!) dhe militojnë kur bëhet fjalë për shembull për një të drejtë e cila radhitet në të njëjtin rend sikurse ajo e mbulimit të vajzave: mos diskriminimin për shkaqe të orientimit ****ual. Me heshtjen e tyre duket se me konsensus të majtët par se nuk radhiten në anën e një pjese të konsiderueshme të së majtës së fragmentuar në Gjermani, në Irlandë apo në hapësira të tjera ku e majta është mbase më e zëshmja karshi diskriminimit të myslimanëve dhe kundër islamofobisë!



Legjitimimi i jo legjitimes

VII

Karshi transvestialitetit të parimit dhe diskriminimit të zëshëm dhe të heshtur, kur opinionistët mbërthehen dukshëm me standarde të dyfishta dhe ku heshtja merr formën e diskriminimit tacit është mbase krejtësisht e natyrshme që një komunitet fetar, etnik, kulturor, etj., të akumuloj frustrim shpërthyes. Vajzat muslimane që bartin shami, me plot nga ato që nuk bartin fare dhe bashkë fetaret e tyre, me miq që solidarizohen me ta, të ekspozuar karshi një opinioni të shkruar nënçmues ndaj të drejtave të tyre, sendërtojnë para vetës “Tjetrin” e tyre! Klasa e opinionistëve, shoqëria civile me organizatat që bartin flamurin e mbrojtjes së të drejtave të vendosur për të mbështetur politikat diskriminuese dhe jo-neutrale, shprehimisht apo duke i ikur përgjegjësisë së tyre, në këtë drejtim shkrihen bashkë në përfytyrimin e muslimanëve të cilët ndë rtojnë karshi vetes “Tjetrin” e tyre! Nën ndjesinë se ata tashmë janw “Tjetërzuar” nga këto kategori shoqërore, refleksi i shtyen që mbase në mënyrë disi automatike dhe reaksionare të ndertojnë “Tjetrin” edhe këta ! Kësisoj, për shumë nga të “tjetërzuarit” , opinion-bërësit dhe politik-bërësit kosovar ashtu siç reflektohen në diskutimet mbi të drejtat e tyre marrin lehtë epitetin e “armikut” dhe operimi me të gradualisht shndërrohet në operim të ngjashëm me “armikun” në fushen e transaksionit dialogjik!

Kështu, frustrimi merr trajtë polarizuese ngase opinioni dhe heshtja merr trajtë padrejtësie! “Në fund të ditës, nuk kujtohesh për fyerjet e armiqve, por për heshtjen e miqve”, thoshte me të drejtë Lutheri i ri. Heshtja ndaj diskriminimit dhe ndaj mbështetjes së të dobëtit dhe të minoritetit fetar të dukshëm (visible minority), ushqen frustrimin e të dobëtit, e procesi i frustrimit i cili buron nga shtypja, në akumulim konstant empirikisht mbase çon deri në shpërthime radikale e edhe të dhunshme! Padrejtësia pra i jep karakter legjitim asaj që në parim nuk është legjitime, dhunës! Padrejtësia sociale në koktej me të gjithë faktorët tjerë objektiv si papunësia, varfëria etj., prodhojnë radikalen prej nga edhe derivohet eventualisht dhuna! Kjo situatë është shqetësuese dhe kërkon një angazhim serioz në vend të polarizimit, me të cilin karakterizohet kryesisht debati e diskutimi mbi Islamin përgjithësisht.

Trajtimi jo-neutral i komuniteteve fetare (në këtë ekuacion mund të futet edhe refuzimi konstant që i bëhet komunitetit protestant që të kenë drejtë në një copë toke ku ata mund të varrosen me dinjitet siç kërkon besimi i tyre), nuk është ndryshe nga trajtimi jo-neutral i pakicave kombëtare e etnike në efektet e tija. Diskriminimi ka thuajse të njëjtat parametra për çfarëdo de-nominimi socio-kulturor dhe rezulton në të njëjtat konsekuenca shumë shpesh. ثshtë vigjilente, që minoritetet fetare të dukshme (visible minorities), të trajtohen si minoritete jo më të ndryshme nga minoritetet etnike. Religjioziteti që shprehë besimin e individit përmes formave të dukshme në Kosovë i përket kategorisë minoritare dhe meriton trajtesën dhe preokupimin që meritojnë të tjera minoritete të dukshme. Shtypja, diskriminimi, stigmatizimi, perceptimi konspiracionist dhe tradhtarizues i minoriteteve fetare mund të rezultojë në atë në çfarë rezulton zakonisht edhe qasja e tillë karshi minoriteteve etnike pakice. Will Kymlicka në librin e tij “Contemporary Political Philosophy” kalimthi përflet studime empirike të bëra mbi atë se si kur Shteti sulmon trajtat e veçanta të një minoriteti kombëtar, rezultati më i shpeshtë është krijimi i dislojalitetit dhe separatizmit, dhe se kur shteti heq nga minoritetet pushtetin e tyre mbi veten kjo empirikisht rezulton në tendenca të dhunshme[19]. Kjo nuk është më ndryshe as për komunitetet fetare të cilat, nëse i nënshtrohen jo-neutralitetit të shtetit dhe përpjekjeve të këtij të fundit për të shlyer trajtat e tyre të veçantisë përmes shtypjes dhe diskriminimit, gradualisht mund të eskaloj në dhunë. E tillë ishte eksperienca shqiptare në sensin etnik pranë Jugosllavisë, ku kërkesat për më shumë të drejta u ballafaquan me heqje të drejtash (Autonomia e 74-ës) dhe vazhdimësia e shtypjes dhe diskriminimit etnik e transformoi lëvizjen paqësore në lëvizje të dhunshme!



Nga të fillohet

VIII

Studiuesit Veldhuis dhe Staun nga Instituti Ndërkombëtar për Marrëdhënie Ndërkombëtare Clingendael, thonë së “Perceptimi i të qenit i diskriminuar mund të minoj lojalitetin ndaj shoqërisë dhe autoriteteve përkatëse dhe më shumë intensifikon sesa që ulë motivimin për t’u radikalizuar” [20]. Ajo që është e dukshme në shumicën e punimeve dhe hulumtimeve mbi radikalizimin si proces drejt krijimit të individit radikal, është pikërisht çështja e diskriminimit, stigmatizimit dhe paragjykimeve. Qeveria e Kosovës ashtu sikurse opinioni publik i zhurmshëm dhe i heshtur, përgjithësisht nuk kanë dëshmuar empati ndaj ndjesive të komunitetit musliman që lidhen me këto nocione. Strategjia e BE-së për kundër-radikalizim thotë ndër tjerash se margjinalizimi në tregun e punës, edukimi, si dhe stereotipat dhe paragjykimet negative rrezikojnë integrimin e muslimanëve dhe mund të kontribuojnë në procesin e radikalizimit.[21] Shembuj të ndryshëm, programe të ndryshme të implementuara gjithandej ofrojnë pika të përbashketa politikash për parandalimin e prodhimit të individit radikal duke ju qasur procesit të radikalizimit me një qasje empatike. Në qasjen Britanike për parandalim të radilakizmit, të quajtur “CONTEST”, komponenti i pestë i parandalimit është “adresimi i ankesave nga ekstremistët për të reduktuar diskriminimin dhe pabarazinë”! I njëjti komponent sillet edhe tek Plani i Aksionit mbi Polarizimin dhe Radikalizimin 2007-2011 nga qeveria Holandeze[22]. Një komponentë e tillë adresohet edhe në planin e aksionit të qeverisë Daneze të botuar në 2009, ku adresohet çështja e diskriminimit dhe preokupimit për krijimin e politikave që synojnë reduktimin e tij në shoqëri[23]. Dhe shembuj të tjerë të cilët vënë prioritet mbi empatinë karshi të diskriminuarve.

Qasja ndaj procesit të radikalizimit në hapësirat perëndimore është diametralisht e kundërt me qasjen (apo mungesën e qasjes) në hapësirën Kosovare. Ajo me të cilën karakterizohen krijuesit e opinionit në Kosovë është mbase radikalizmi diskriminues i cili përmes mungesës kuazi-totale të empatisë mbi diskriminimin e komunitetit musliman, mbi indiferencën karshi jo-neutralitetit të shtetit, karakterizohet shumë shpesh me gjuhë degraduese dhe polarizuese karshi komunitetit i cili është suspekt për potencial radikalizues. Krahas kësaj, opinioni thuajse injoron totalisht radikalizmat e së djathtës ekstreme, radikalizimin laicist, radikalizimin krishterë, radikalizimin ateist, të gjitha këto të shprehura dukshëm në diskurs, në media të shkruara dhe në hapësirat e rrjeteve sociale. Procesi i radikalizimit në Kosovë është i shumanshëm dhe implikon segmente të ndryshme të shoqërisë. Gjuha degraduese, etiketuese dhe qasja polarizuese karshi fenomeneve të ndryshme sociale, stigmatizimi dhe margjinalizimi, standardet e dyfishta apo të shumëfishta, të gjitha këto së bashku me variablat tjera objektive, nxisin dhe akumulojnë frustrime shpërthyese. Proceset e radikalizimit, të cilitdo karakter që ato janë, meritojnë qasje empatike dhe përpjekje partneriale për zgjidhje problemesh dhe ato duhet te zhveshën nga frika, nga teoritë e konspiracionit dhe nga tendencat tradhtarizuese të palëve. Mbase nga pikat e rëndësishme që duhet konsideruar për një fillim të trajtimit serioz të problematikave sociale me karakter të tillë duhet filluar me:

*Krijimi i një hapësire të dëgjimit dhe diskutimit jo-polarizues

*Angazhimi i subjekteve të ndryshëm të cilët mund të ndihmojnë në preventimin e radikalizimit në shoqëri, duke përfshirë këtu angazhimin e drejtpërdrejtë me: opinionistët, klerin (hoxhallarë, priftërinj, etj.), subjekte të OJQ-ve

*Imperativi i angazhimit institucional në dialog me subjekte të ndryshme me potencë rregullative në shoqëri.

*Krijimi i grupeve të ndryshme ad-hoc të cilat do definojnë nocione si “radikalizmi”, “fundamentalizmi”, “ekstremizmi”, dhe krahas definimit do të determinojnë prezencën apo jo të tendencave të tilla, emergjencën apo jo të tyre, rrezikshmërinë apo jo të tyre, në mënyrë që të evitohet amalgamimi dhe stigmatizimi prezent në opinionin publik! Dhe do te propozojnë masa preventive dhe politika të duhura me konsensus!







[1] Slavoj ZIZEK në A glance on the archives of Islam tek God In Pain: Inversions of Apocalypse ; Slavoj ZIZEK dhe Boris GUNJEVIC, Seven Stories Press, 2012.

[2] Human Rights Committee; Communication No. 1852/2008 . Subject matter “Expulsion of the author from a public School for wearing a keski”(4 Dhjetor 2012) http://unitedsikhs.org/rtt/doc/BikramjitSinghDecision.pdf

[3] Rapport de la Comission Stasi, 13 dhjetor 2003, në Le Monde http://medias.lemonde.fr/medias/pdf_obj/rapport_stasi_111203.pdf

[4] Alain Badiou, Derrière la loi foulardière, la peur, 23 Mars 2004, tek Le Monde,

[5] Swiss court rules to allow hijab in schools, 13 Dhejtor 2012, PressTv `http://www.presstv.ir/detail/2012/12/13/277863/swiss-court-lifts-hijab-ban-for-schools/

[6] Europe: Choice and prejudice: Discrimination against Muslims in Europe , Prill 2012, Amnesty International http://www.amnesty.org/es/library/a...273-4765-9385-59e58078678e/eur010012012en.pdf

[7] World Report 2013 : events of 2012, Janar 2013, Human Rights Watch https://www.hrw.org/sites/default/files/wr2013_web.pdf

[8] International Religious Freedom Report for 2011; Bureau of Democracy, Human Rights and Labor International Religious Freedom Report for 2011

[9] Questions and Answers on Restrictions on Religious Dress and Symbols in Europe , 22 Dhjetor 2010 , Human Rights Watch. Questions and Answers on Restrictions on Religious Dress and Symbols in Europe | Human Rights Watch

[10] Te pakta dhe margjinale jane rastet e reagimit ndaj diskriminimit ndaj vajzave me shami. Rrjeti I organizatave jo-qeveritare ne Ferizaj pati reaguar karshi diskriminimit te vajzave me shami ; nderkaq Iniciativa e te Rinjeve per te Drejtat e Njeriut ne publikimin e saj “Ligji kunder diskriminimit ne Kosove shtate vite pas” (2011) kalimthi tregon karakterin de facto dhe de jure diskriminues te ceshtjes.

[11] Gratë intelektuale kundër fesë në shkolla, 27 Gusht 2011, Gazeta Zeri Zeri.info | Artikulli

[12] Headscarf ban sparks debate over Kosovo’s identity, 23 Gusht 2010, BBC BBC News - Headscarf ban sparks debate over Kosovo's identity

[13] Radical Islam uses Balkan poor to wield influence, 25 Tetor 2010 Radical Islam Uses Balkan Poor To Wield Influence : NPR

[14] Në të njejtin debat Donika Kada-Bujupi në formë cinike dhe me ton disi akuzues i thoshte Glauk Konjufcës dhe VVsë “nuk keni guxuar te ballafaqoheni me realitetin e krijuar” – Emisioni Target 05.09.2011

[15] Enver Robelli; Shamia e shpifur , 3 korrik 2010 , gazeta Koha Ditore

[16] Olivier ROY , Islam confronts secularism, Columbia University Press, 2007; fq XII

[17] Jean BAUBEROT, L’intégrisme républicain contre la laïcité, Editions de l`Aube, 2006, fq 23

[18] Arbana Xharra, Carjet ne fe alarmojne shqipetaret , 24 Dhjetor 2012, gazeta Jeta ne Kosovehttp://gazetajnk.com/?cid=1,979,4206`

[19] Will KYMLICKA, Contemporary political philosophy: an introduction,2nd Ed. , Oxford University Press,2002,fq.351-352

[20] Tinka VELDHUIS & Jّrgen STAUN , Islamist Radicalisation: A root cause model , NIIRC, Tetor 2009, fq.19

[21] TTSRL Consortium , The EU Counterradicalization Strategy Evaluating EU policies concerning causes of radicalization, Transnational Terrorism, Security & the Rule of Law,Maj 2008.

[22] Polarisation and Radicalisation Action Plan 2007 – 2011http://www.nyidanmark.dk/NR/rdonlyres/E9353925-A523-41C6-94F1-643EACF826CC/0/minbiz007_actieplanukv3.pdf

[23] A common and safe future , Government of Danmark , Janar 2009, fq.5
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Realisht i vetmi rregullator mbi çështjen e veshjes të paktën nëpër shkolla,do të ishte uniforma zyrtare shkollore.Të paktën deri kur individi të ketë mbushur moshën madhore,ti nënshtrohet këtij kushti,në qoftë;budist,musliman,apo krishter.Mbas kësaj moshe duhet të ketë liri mbi simbolet që mban çdo individ dhe duhet të pranohet si i tillë.Veshja e një fëmije,në këtë rast femrës muslimane është një praktikë që ndiqet nga prindërit jo nga fëmijët,përderisa këta fëmijë janë minorenë.Atëherë dalim në një pikpyetje të madhe;sipas besimit të përgjithshëm,fëmijët i përkasin Zotit,si të tillë edhe karakteri i tyre është i ndryshëm,pse të mos e lemë të zhvillohet këtë karakter?

Për çështjet e punësimit, të gjithë duhet të jemi dakord që tregu sot i përshtat kërkesave.Nëse dikush nuk do njerëz të veshur sipas traditës muslimane në biznesin e tij,nuk i do dhe nuk ke ç'ti thuash.Ashtu si edhe e kundërta,ku ka mjaft vende që nuk punësojnë femra të veshura shumë ''zhveshur''.Po ky do të quhej diskriminim nga të diskriminuarit?

Mbi institucionet shtetërore nuk di ç'të them,nëse ligji garanton të drejtën e shfaqjes të simboleve nëpër institucione publike,nuk ka pse të pengojë punësimin e këtyre njerëzve.Kjo nuk vjen sidoqoftë prej paragjykimeve të individit, por vjen më së shumti prej paaftësisë organizative të shtetit.Pra,''jepi اezarit ç'ka është e اezarit'',nëse dikush e meriton me anë të konkurimit një vend punë atëherë pse të mos e marrë atë.
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Kjo eshte tjeter gje, sepse dhe kirugu kur hyn ne salle te operacionit, i heq te gjitha (zinxhir, byzylyk, unaza...) sepse perbejne rezik per te semurin.

Por kjo sdmthn qe i ndalohet per shkak te fese, ne fakt infermieres i ndalohet cdo lloj varseje ne kete rast. E i ndalohet te gjitha infermiereve, jo vetem 1.
Une ta solla si ceshtje, se ne baze te fese ishte sjell ne gjykate. Plus, per te treguar qe liria e fese nuk eshte absolute dhe atehere kur eshte a nevojshme kjo liri kufizohet, sic ishte ktu e nevojshme per mbrojtjen e sigurise ne spital.
Edhe kjo vajza tek 'shihemi ne gjyq', u ankua se u diskriminua ne baze te fese nderkohe qe mua s'mu duk diskriminim mos te lajmerosh dike kur s'ka vend pune, pasi ashtu sic su lajmerua kjo s'do ishte lajmeruar as dikush tjeter kur s'ka vend pune. Kshu qe mos ta marrin me shume ngut kto vajzat me shami dhe te arrijne direkt ne konkluzionin qe ngaqe vesh shami mu refuzua vendi i punes.
 
Pe: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

E di cme ben peshtypje me shume?Se kur vjen rasti juaj thoni mos me gjykoni nga mbulesa por nga dituria,nje pyetje kisha une per ju besimtaret : Po ju sa e shikoni nje femer nga dituria e jo nga minifundi apo bluza e hapur??
Jo per gje,por deri tani besoj kam lexuar nga me te ndryshmet nga ju,per femrat e pambuluara : njehere ishte pamoral,pastaj prostitute,pastaj cope mishi per qente,pastaj objekt i shfryerjeve te epsheve te mashkullit e sa e sa te tjera...
Kur juve doni qe mos tju gjykohet nga mbulesa,atehere kush nga ju u ndal te mendonte qe ajo femer me mini,mund te jete nje femer me 2 fakultete,mund te jete e zonja ne profesionin e saj,mund te jete nje nene dhe nje bashkeshorte e mire??Kush u ndal apo ndalet te mendoje se ndoshta feja e saj nuk e ka obligim mbulimin,ka nje fe ndryshe nga e juaja?Mendoi njeri?Mos u tregoni hipokrite aman...
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Po ti e hap biznesin per shumicen, po si thua dot pakices "ska vend per ty ketu", se edhe ajo pakice duhet te haj, duhet te shkollohet, duhet te vishet, duhet te argetohet, e keshtu me radhe....

E hap sipas vendit dhe klientelës së kërkuar Zinna, dhe sipas interesesave të mia personale, pa diskutim kjo, kushdo biznesmen ecën me normat e tij, interesat e tij etj etj..
Mendoj se në pikën e bizneseve private e keni të kot këmbënguljen e ligjeve të tyre të brendëshme, janë privat dhe vendosin si duan ata dhe si është më mirë për biznesin dhe interesat e tyre :) është njësoj si me çështjen e minifundit në punë apo dekoltesë së tepruar, që ka shumë firma biznesesh që nuk i lejojnë veshjet e tilla të hapura dhe ekzagjeruara,, ndaj këtu ska aspak diskriminim as për këtë rast as për atë të minit që është diskutuar disa kohë më parë në forum ..


Se di si eshte tek spitali tek ty, por tek mua ka dhe me kryq, e me mbulesa, biles ka pasur dhe priftrinje te cilet kane bere shkolle, e kane ardhur me "fustanin" e tyre.

Po ti ske nga ta dish kush rri ne kuzhine, kur vete ne restorant, se mbase zgjedh nje italian....e kuzhunjeri eshte nje tip ekstravagant, rocker, apo me rasta....


Sinqerisht duket spaske qënë në Paris ose do kesh qënë vetën në lagjet turistike sepse aq shumë ka saqë do më thoje Love kishe të drejtë.. se problemi është se kanë ndaluar dhe cigaren dhe disa restorante guzhinierat dalin e pinë nga dera përpara cigaren :D e si mund mos ta shofësh?
Zakonisht këtu dyert e guzhinave janë me xhama ose dritare të vogla ku kalojnë pjatat kështu që ndonjëherë do apo nuk do i shef ..



E mbulesa eshte mungese respekti ndaj vendit?

Sigurisht që po, në institucionet shtetërore sidomos.. kur një shtet është shtet katolik ka rregullat e saj je ti që ke ardh në vendin e tij jo ai në të tëndin ndaj dhe do respektosh ligjet e këtij vendi katolik .. ky vend si ka vënë ligjet e tilla për shenjat fetare apo veshjet etj etj si këto ditën që zbarkuan arabët apo muslimanët këtu i ka vënë këto ligje para se ata të vinin në këtë vend..

Me femrat e tyre te bejne cfare te duan, aq kohe sa ato femra sdo fitojne te drejten e vetes...
Por me te huajt skane si ti vene mbulese me force.

Në këtë pikë shikoj që nuk e ditke që, sa zbret ne aeroport në arabinë saudite të japin shami ;) të mbulohesh ...

Ps: Në cdo gjë që kam zënë shembull më sipër në përgjigjet e mia, jam bazuar në vendin ku jetoj dhe në ato që unë kam parë dhe shikoj ..
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Pajtohem plotesisht me ty... Se cdo pune ka rregullat etike,morale...Keshtu e kuptova edhe une...mirepo nese dike e pengon kur hyne ne zyre dhe sheh nje vajze te mbuluar qe plotesisht e veshme moralisht, dikujt i duket vetja si kur hyn ne xhami, ather mund ta mendosh si dot me duket mua kur hy ne nje zyre dhe shoh nje femer te zhveshur, me minifund, dhe gjoksin jasht ateher mund ta mendosh si me duket mua, spo e them dot se sdua te ofendoj askend por besoj se e kuptuat...Secila ka menyren e vet te jeteses dhe besimin dhe bindjen e vet... Une vet jam e mbuluar dhe punoj ne arsim...Askujt si pengoj se sdemtoj askend ne asnje menyre...Mirepo mendoni ato femrat lakuriqe qe ekspozohen para femijve ato demtoj moralin e tyre...? Turp per ata njerez qe ende merren me kete ceshtje...
Ateher qe institucionet te mos preken nga besimin i askujt, duhet gjithe njerzit te jene ateista... se secili njeri nese nuk eshte musliman eshte i krishter bart kryqin, ather edhe une sdua te mendoj se kam hyr ne kishe...ose budisti ndryshe ...secila fe ka nga dicka... secili le te praktikoj fene e vet, mua me mjafton qe shoh qeshtjen time, dhe hallet e mija

Para ca kohësh në forum, se mbaj mend mirë titullin e temës po e gjeta ta sjell, u diskutua çështja e veshjes në punë dmth veshjes së tepruar gjokset jashtë dhe shalët jashtë, që në shumë vende pune nuk lejohen dhe që janë te ndaluara, që për mua personalisht është mëse korrekte kjo ndalesë dhe jam plotësisht pro, dhe që dhe kjo gjë u quajt diskriminim e nderuar..

Për mua, jo, si në këtë rast këtu dhe në atë tjetrin andej nuk janë diskriminime aspak, janë etikat e një firme punësimi të cilat kanë rregullat e tyre dhe kaq, nëse ti mundesh ti zbatosh ok nuk mundesh gjej vend tjetër që të pranon me mbulesë apo dhe me minifund .. por ske si e detyron ti dikë të ndryshojë ligjet e tij të punës, për një person se beson në Zot apo tjetrën se i pëlqen të nxjerri shalët jashtë..

Dhe ka dalë moda tani mqs nuk na pranojnë se kështu kanë ligjet e punës së tyre, ec t'ia vëmë emrin në këto raste "diskriminim"..
 
Redaktimi i fundit:
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Kurrsesi nje ateist/e nuk mund t'pajtohet kurre sa i perket hixhabit ne vend te punes, shkolle etj etj. Keni pare deri me sot, apo keni ndegjuar se kane thene : PO, jemi PRO, kujt po i pengon, perse t'i pengoje ?

Andaj, atyre feja ne pergjithesi u eshte bere shibel, e ne krah te shiblave, nxjerrin justifikime te kota qe logjika e shendoshe, qysh ne start, nuk i pranon. Thene ndryshe, populli thote: "Foli zenes, foli Stenes" (s'merr vesh).
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

[/I]



Askush nuk të hyn besimin tënd mi vajzë, por unë kur të vete në ndonjë zyrë, sdua të mendoj se kam hyrë në ndonjë xhami të falem ..



As une kur te shkoj ne ndonje institucion ne ndonje zyre sdua te mendoj qe kam shkuar ne bordello ne vendin e prostitutave !!!
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Para ca kohësh në forum, se mbaj mend mirë titullin e temës po e gjeta ta sjell, u diskutua çështja e veshjes në punë dmth veshjes së tepruar gjokset jashtë dhe shalët jashtë, që në shumë vende pune nuk lejohen dhe që janë te ndaluara, që për mua personalisht është mëse korrekte kjo ndalesë dhe jam plotësisht pro, dhe që dhe kjo gjë u quajt diskriminim e nderuar..

Për mua, jo, si në këtë rast këtu dhe në atë tjetrin andej nuk janë diskriminime aspak, janë etikat e një firme punësimi të cilat kanë rregullat e tyre dhe kaq, nëse ti mundesh ti zbatosh ok nuk mundesh gjej vend tjetër që të pranon me mbulesë apo dhe me minifund .. por ske si e detyron ti dikë të ndryshojë ligjet e tij të punës, për një person se beson në Zot apo tjetrën se i pëlqen të nxjerri shalët jashtë..

Dhe ka dalë moda tani mqs nuk na pranojnë se kështu kanë ligjet e punës së tyre, ec t'ia vëmë emrin në këto raste "diskriminim"..

Po eshte diskrimin se te ne ajo qe ti pajtohesh se nuk eshte mire te nxjerrin shalet jasht, ketu ndodh dhe eshte prezente ajo...Por kur vjen puna te hixhabi ketu ka kode etike dhe morale, duke mos e kuptuar moralin... ne cdo vend te botes femra muslimane ka te drejten e hixhabin, bilem edhe ne vendet ku me se shumti jane krishtere, por sa u perket ketyre dy shteteve jona "muslimane" Shqiperia dhe Kosova, keto ligjet i ven si vjen pershtati vet e jo cfare eshte mire per njerezit.. Ne ne Maqedoni jetojm me shkjaun, jo se na don as e duam, por une skam pas kurre problem me veshjen time, jo vec une por ashnje e mbuluar...
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

As une kur te shkoj ne ndonje institucion ne ndonje zyre sdua te mendoj qe kam shkuar ne bordello ne vendin e prostitutave !!!

qyqa avash se na trembe, pash njehere imazhin e vetes time te zyra, mbylla syte hehehe (se jam ne shtepi pushim sot :p)....e sigurisht nuk eshte sic po thua ti...edhe ne nje zyre dihet rregulli se veshja duhet te jet ne nje fare menyre, pra ka te themi uniformen e saj.....
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

sigurisht qe Duhet te vleresohet dituria ...... por un pervete se kuptoj pse duhet te mbahet mbulesa ..... me duket pak apsurde*
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?



qyqa avash se na trembe, pash njehere imazhin e vetes time te zyra, mbylla syte hehehe (se jam ne shtepi pushim sot :p)....e sigurisht nuk eshte sic po thua ti...edhe ne nje zyre dihet rregulli se veshja duhet te jet ne nje fare menyre, pra ka te themi uniformen e saj.....


Nuk e di ku jeton ti , por aty ku jetoj une sheh shum femra neper zyre te zhveshura ! shkon ne ndonje zyre i sheh femrat aty qe punojne te zhveshura ska ndonje "uniforme" . :D
 
Titulli: A do ishte me mir te vlersohet dituria apo mbulesa?

Titulli eshte shume fyes dhe diskriminues femren ne te njejten kohe andaj mua sme mbete gje tjeter per te thene pos se shamia eshte me rendesishme dhe me me vlere se dituria ngase me vurjen ne koke te shamise anulon mundesin qe te ikin mendet nga koka. Pra me shami mbron mendjen qe te mos avullohet :lool::lool:
 
Status
E mbyllur për postime të tjera.

Konkursi Letërsisë

  • 1-Nje veshtrim, nje dashuri.

    Votat: 4 22.2%
  • 2-Agim shpërthyes

    Votat: 2 11.1%
  • 3-Për të voglën

    Votat: 1 5.6%
  • 4-Qiriu pa fjalë

    Votat: 4 22.2%
  • 5-Për të satën herë ….

    Votat: 2 11.1%
  • 6-Tik tak.

    Votat: 1 5.6%
  • 7-Nuk je më vetëm.

    Votat: 4 22.2%
Back
Top