Nëse Zoti ekziston, Pse nuk duket?!

METi

-=EdoLorEli=-
Tani, para së të filloj temën kryesore, dua të heq një dyshim që zakonisht lind në zemrat e njerëzve, i cili është, se nëse ka Zot atëherë pse nuk duket? Faktikisht ky dyshim nuk është i sotëm, por atë mund ta gjejmë në çdo kohë. Kështu që, në Kuranin e Madhërishëm, është përmendur se edhe ateistët e shkretëtirës së Arabisë, i kishin bërë të njëjtën pyetje Hazret Muhammedit s.a.v.s. (Sureja 17, Beni Isra’il, vargu : 93) dhe i kishin kërkuar që “nëse do të na tregosh Zotin, atëherë do ta besojmë”. Por unë gjithnjë kur e dëgjoj këtë pyetje, ose e lexoj diku, më vjen shumë keq për ata që e shtrojnë atë. Pikëllim!

Kur njeriu fillon të lëkundet, një perde e mbulon mendjen e tij, në atë mënyrë që ai nis të mohojë edhe gjërat shumë të qarta. Kjo pyetje nëse shtrohej në kohët e kaluara të hershme, ndonëse është e palogjikshme dhe e rreme, përkohësisht mund të ngatërronte njerëzit e trashë nga mendja, por në kohën tonë të shtrohet kjo pyetje është shumë e habitshme. Madje unë çuditem për gjendjen mendore të atij njeriu, që përpiqet të ndiejë kënaqësi duke bërë një pyetje të tillë. Sipas mendimit tim pyetje të tilla mund t’u shkojnë përshtat vetëm fëmijëve ose atyre që janë me të meta mendore. Megjithatë, ngaqë kjo quhet një pyetje e zakonshme prandaj edhe duhet sqaruar. Unë shkurt do t’i përgjigjem kësaj, dhe pastaj do të kthehem në temën kryesore.

Në këtë botë, për të fituar dituri rreth gjërave të ndryshme ka mjete të ndryshme. Për shembull ka shumë gjërat që mund t’i njohim duke i parë, duke i dëgjuar, duke i shijuar, duke i nuhatur apo duke i prekur ato etj. Dhe të gjitha këto mjete janë njësoj të besueshme. Nuk kemi asnjë të drejtë të themi që një gjë të caktuar të cilën duam ta njohim, mundemi ta njohim vetëm me anë të një shqise të caktuar prej këtyre shqisave. Për shembull ngjyrat mund t’i dallojmë vetëm duke i parë ato, aromën mund ta njohim vetëm duke e nuhatur atë, po ashtu për zërin kemi veshët. Do të jetë budallallëk nëse do të thuash se nuk do ta besoj këtë ose atë aromë derisa të mos e shoh; ose derisa të mos e nuhas ndonjë ngjyrë ose derisa të mos e prek ndonjë zë nuk do të besoj në të. Ai që bën pyetje të tilla do të quhet budalla dhe nëse nuk do të çohet në çmendinë, ai do të mbetet si qesharak për njerëzit çapkënë. Por është shumë e habitshme që njerëzit shpesh herë bëjnë pyetje të tilla edhe për Zotin, prapë këta mbahen si të mençur në shoqëri. Pse asnjë rob i Zotit nuk i pyet këta, se cili është shkaku i kësaj çmendurie! A vetëm qenia e Zotit ka mbetur për t’u tallur me një përbuzje të këtillë?

Deri këtu unë i kam përmendur vetëm ato gjëra të cilat mund t’i dallojmë me anë të shqisave. Por, në këtë botë, ka gjëra të panumërta të cilat ne nuk mund t’i dallojmë me anë të shqisave, e megjithatë prapë ne besojmë në qenien e tyre, ashtu siç besojmë në gjërat e tjera që mund t’i dallojmë me anë të shqisave. Për shembull fuqinë magnetike, a mund ta shihni me sy, a mund ta dëgjoni, a mund ta nuhasni, po ashtu a mund ta shijoni apo mund ta prekni atë me dorë? Kurrsesi! Por a ka ndonjë prej jush që do të guxojë ta mohojë këtë fuqi? Unë patjetër e përsëris se jo. Sepse ju e shihni veprimin dhe rezultatet e saj, edhe pse nuk mund ta konceptoni këtë fuqi drejtpërdrejtë me anë të ndonjë shqise. Dhe asnjëherë nuk ju shkon mendja që “ne ngaqë nuk e kemi parë këtë fuqi, as e kemi dëgjuar e as nuk e kemi nuhatur apo shijuar, por edhe nuk e kemi prekur atë, prandaj nuk mund ta besojmë”. Në mënyrë të ngjashme është edhe fuqia elektrike, e cila nuk duket fare por mbizotëron në jetët tuaja. Pra edhe këtë nuk mund ta mohoni, ndonëse s’mund të dëshmoni asgjë për të nëpërmjet asnjërës prej shqisave tuaja. Por ju besoni në qenien e saj ashtu siç besoni, për shembull, në diell, në hënë, në mal etj.

Mendoni edhe për ndjenjën e dashurisë. A ka ndonjë që mund ta ketë parë, dëgjuar, nuhatur apo prekur atë? Unë nuk e di nëse ndër lexuesit e këtij libri, a ka ndonjë prej tyre që e ndien fortë dashurinë; nëse ka, atëherë unë do ta pyesja se a nuk e sheh ai që një zemër kaq e vogël, që ndoshta nuk mund të peshojë as një çerek kile, mban një oqean të pafundmë të dashurisë, i cili kur arrin të dallgëzohet, mbase, bëhet më i fuqishmi ndër të gjitha krijesat e Zotit të Madhërishëm. ثshtë dashuria, ajo që një njeriu të dobët dhe të paaftë i jep një fuqi të tillë që ai, për të dashurin e tij, u bën sfidë edhe maleve të larta, kalon shkretëtirat, bëhet gati të ndeshet edhe me egërsirat ose të hidhet i gjallë në zjarr dhe me furi përballon edhe dallgët e fuqishme të detit por nuk dorëzohet. Ai, i kalon netët pagjumë dhe ditën bredh si një i çmendur; dhe e rrjedh gjakun e tij duke e shndërruar në lot por nuk këputet. A ka njeri në botë që mund të pretendojë se kjo fuqi nuk ekziston? Por kush e ka parë këtë fuqi? Kush e ka dëgjuar? Kush e ka nuhatur? Kush e ka shijuar ose kush e ka prekur? Të ngjashme janë edhe ndjenjat e tjera të fuqishme si për shembull, mëshira, zemërimi, epshi, etj. të cilat ekzistojnë, edhe pse nuk i keni dëshmuar drejtpërdrejtë nëpërmjet ndonjërës nga shqisat. Pra, ky është një mendim fëmijësh, të kërkosh një gjë të caktuar me anë të një shqise të caktuar. Qëllimi është që ta perceptosh atë, me anë të çfarëdo lloje shqise. ... Sa dëshpërim i madh! “Vëma Kadarullaha Hakka Kadrihi” “Njerëzit nuk e vlerësuan Zotin ashtu siç duhej vlerësuar”. (Sureja El-Hexh, vargu 75)

Të dashur! Duhet të kuptojmë se sa më pak delikate të jetë një gjë, aq më lehtë mund të kapet me anë të shqisave dhe sa më shumë delikate (e patrupëzuar) të jetë, aq më i vështirë është perceptimi me anë të tyre. Pikërisht për këto arsye, kur përpiqemi të mësojmë diçka për çështje delikate, ne duhet të mbështetemi në cilësitë dhe veprimet e tyre më shumë sesa në vëzhgimin e drejtpërdrejtë.
Si është e mundur atëherë që Zoti që është Qenia më delikate dhe gjithashtu Krijuesi i çdo gjëje delikate të perceptohet nga sytë tanë? Kundërshtimi i kritikëve, që thonë se nuk do t’i besojnë Zotit përderisa nuk mund ta shikojmë Atë me sytë tanë, është absurd. Kjo do të nënkuptonte se këta kritikë ose besojnë se Zoti është një qenie trupore, ose së paku dëshirojnë që Zoti të marrë një formë trupore që ata të jenë plotësisht të sigurt se e shikojnë Atë me sytë e tyre.
Por problemi është se në këtë botë ka miliona njerëz të verbër. Atëherë edhe ata kanë të drejtë të kërkojnë që Zoti duhet të marrë një formë tjetër materiale, e cila mund të preket, të nuhatet ose të shijohet. A nuk arrin kjo deri në atë shkallë sa të tallemi me Zotin? Sa e turpshme për një njeri që pretendon se ka mendje dhe zemër dhe që thotë se ne nuk mund ta besojmë Zotin përderisa të mos shohim gjithçka. Por nëse Zoti do të shikohet nga sytë e dikujt, atëherë nuk do t’ia vlente të besoje në Të.Për shembull Zoti është i patrupëzuar, por në këtë rast Ai do të bëhej i trupëzuar. Zoti është i pakufizuar, por në këtë rast do të bëhej i kufizuar. Për më tepër nëse Zoti do të merrte pamje të formave trupore dhe të kufizuara për botën tuaj, atëherë cila do të ishte garancia se ju nuk do ta kundërshtonit Atë, duke thënë se ju nuk besoni në një Zot të trupëzuar dhe të kufizuar.O Zot! Sa të përsosura dhe të shenjta janë vetitë e Tua! اdo veti e Tij është e ruajtur nga një veti tjetër. ... I mjerë është ai që nuk e kupton këtë të vërtetë, sepse është në pragun e shkatërrimit.

Shkurt, madhështia e Zotit qëndron në delikatesën e Tij dhe të mos jetë i kufizuar nga shikimi fizik i njeriut. Dhe s’ka vend të dyshohet për qenien e Tij nëse ne nuk e shikojmë, sepse ka edhe mënyra të tjera më të sigurta dhe më bindëse, nëpërmjet të cilave ne mund ta njohim Atë. Pra o të dashur! A do të ndiqni ata njerëz të cilët kanë besuar në fuqinë magnetike, në energjinë elektrike, që u dorëzuan para fuqisë së kohës të hapësirës dhe u nënshtruan para epsheve ose ndjenjave të tjera, edhe pse nuk i kanë parë me sy, por nuk u bënë gati që ta adhuronin Zotin dhe të përuleshin para Tij. Jo! Ju nuk do të bëni gjëra të tilla!!


www.kurandhesunet.net
 
Redaktimi i fundit:
Ne as ngjarjet historike që kanë ndodhur, ne nuk i kemi parë, por ja që ato kanë ngjarë dhe ne iu besojmë; për shqisat tona nuk janë të dukshme as shpirti e mendja, por si shpirti ashtu edhe mendja ekzistojnë, por nga këndvështrimi i njeriut pothuajse janë të pashpjegueshme; gjithashtu ne nuk shohim as gëzimin e hidhërimin, por që të dyja ekzistojnë – njeriu është përjetues i tyre. Ky është vetëm njëri prej fakteve i cili jep të kuptohet, se padukshmëria e qenies së Krijuesit nuk është argument për mosbesim në ekzistencën e Krijuesit. Ngase Krijuesi është i dukshëm dhe i padukshëm. Ekzistenca e Tij është e dukshme përmes fakteve dhe argumenteve bindëse që dokumentojnë për ekzistimin e Tij, ndërsa vetëm qenia e Tij esenciale është e padukshme e paarritshme dhe e paperceptueshme për ne e cila nuk është argument për mosbesim në ekzistencën e Tij.
Kur shqisat tona të shikuarit nuk mund t’i rezistojnë rrezeve të diellit, i cili në krahasim me Universin është tejët i vogël, (ku nga largësia prej 1 trilion km, ai duket sikurse një yll në qiell), atëherë si mund të pretendojmë të shohim pamjen e vet qenies së Zotit!? Sado që dielli të ketë madhësi të gjerë, kufijtë e tij janë të kufizuar dhe të dukshëm për shqisat tona!
 
Jo cdo gje qe egziston duket.

ma tergo pak, rrezet e diellit edhe pse ne e dime qe egzistojne..?
 
nje gje qe nuk duket nuk do te thote qe s'ekziston. per shembull me sa e di une dashuria nuk duket, gezimi hidherimi jane gjera abstrakte por ekzistojn. Ndoshta dhe sigurisht Zoti duket por neve nuk esht e lejuar dhe nuk e kemi ate fuqine per ta pare.
 
dashuria, gezimi, hidherimi etj jane veti te njeriut.
 
gjerat me te rendesishme ne jete jane te padukshme,prsh njeriu ka dy bote nje te jashtme dhe nje te brendshme. bota e jashtme eshte sa per sy e faqe e mbushur me komplimente te kota dhe ne shume raste shpreh ate qe nuk je . bota e brendshme e jona eshte nje pafundesi deshirash sekretesh dhe fjale te pathena . zoti ben pjese ne boten e brendshme
 
zoti eshte dogme ...o beson o nuk beson ....nuk arrin te demostrosh as qe egziston e as qe nuk egziston ...kshu qe ..... mos e mundoni veten
 
Allahu i udhezoft te gjith ata qe i Parashtrojn me se pare ket pytje vetvetes apo dikuj tjeter .
 
Ashtu qofte por nese ju si te tille nuk beni nje perpjekje qe ti udhezoni keta duke i kthyer pergjigje pyetjeve te tyre nuk do te kete nje ndrryshim.
 
Ashtu qofte por nese ju si te tille nuk beni nje perpjekje qe ti udhezoni keta duke i kthyer pergjigje pyetjeve te tyre nuk do te kete nje ndrryshim.

Udhezimi nuk eshte ne duart tona. Ne jemi vetem keshillues

" Dhe nuk jemi të obliguar për tjetër, përveçse t’ju kumtojmë ashtu qartë. ".

(Kur'an: Sure Jasin 36:17)
 
Sigurisht qe udhezimi eshte ne doren e zotit, por ju (njerezit) beni shkakun, sikur e gjith bota tu mblidhte per te udhezuar nje njeri nuk do te mundin pa lejen e zotit edhe e kunderta nese e gjith bota do te mblidhej per te nxjerr nga rruga e zotit nje njeri nuk do te mundin pa lejen e tij, por ne ne vend qe ti pergjigjemi pyetje te tyre themi zoti i udhezofte, po si ti udhezoje kur ne nuk bejme shkaqet qe ata te jen ete tille?
 
Sigurisht qe udhezimi eshte ne doren e zotit, por ju (njerezit) beni shkakun, sikur e gjith bota tu mblidhte per te udhezuar nje njeri nuk do te mundin pa lejen e zotit edhe e kunderta nese e gjith bota do te mblidhej per te nxjerr nga rruga e zotit nje njeri nuk do te mundin pa lejen e tij, por ne ne vend qe ti pergjigjemi pyetje te tyre themi zoti i udhezofte, po si ti udhezoje kur ne nuk bejme shkaqet qe ata te jen ete tille?[/B]


Si t'i udhezoje ? Ai e din me mire. Ndoshta na dergon neve si shkaktare, ndoshta ua hap zemrat, ua rrotullon dhe sheron ato. Nuk eshte e domosdoshme t'i pergjigjemi te gjitha pyetjeve kur shihet shume mire se pyetja nuk eshte ndoshta e sinqerte. Ata qe e deshirojne udhezimin ne te vertete, Zoti padyshim se do t'i udhezoje. Ndersa ata, zemrat e te cileve jane te luhatshme, me kthesa e jo te drejta dhe te vendosta ne rrugen e drejte, kuptohet se do mbesin ashtu sic jane te humbur.
 
e di,por perderisa ka hapur teme,kerkon dhe nje pergjigje per ate apo jo?
:)

Kur dikush esht kurioz te dij ekziston Zoti apo jo, un asnjeher nuk permend ato shembujt me eren qe ekziston por nuk shifet, ngjyrat e ndjenjave qe nuk dallohen edhe pse perjetohen, apo me ato tjerat qe pasni permend ( dashuria, hidherimi, gezimi, etj etj.. )
Nga nje kendveshtrim neutral, keto nuk jan fakte. Po nga ky kendveshtrim, eshte me se e qart se fjalet e Zotit jane shkruar ne nje liber, dhe deri me sot ska dal njeri, as shkenc e teknologji qe ta mposht fjalen e Tij ne librin qe nje e njohim si Kur'ani.
Ateher, qfar doni tjeter ?
Te besojm se Kur'ani esht shkru nga nje njeri i thjesht si puna ime ?
Ok, do ta besoj, Fjalen e keni qe do ta besoj.
Vetem para se te ndodh kjo, e dua autorin ( njeriun ) e sakt me emer e mbiemer qe shkroi kete liber. Dhe nje kusht tjeter qe eshte paresor, dua te ma spjegoni si dreqin paska ekzistuar para 1500 vjetve nje njeri me tere ate njohuri mbi horizontin, detrat, token dhe gjallesat ne te ???
Kur te me jepni fakte per kto, do ta pranoj, bile do te dorzohem publikisht qe feja ime qenka e kot, pa baza dhe zhytur erresiren e pafund.
Por kjo dit ska per te ardh. Jo per derisa ate erresiren un kah moti e kom stolis me drita, ndersa juve skeni as qirinj ne te. Jo deri ateher qe njerzit bazohen tek nje fjali : " nuk besoj Zotin sepse nuk kam pare ate " .
Mundonu krijone edhe ju nje bote si Ai, dhe pastaj do te shetisni krah per krah me Zotin neper trotuar. Sepse i takoni nivelit te njejt.
Apo, ndoshta bota u krijua " vetvetiu " sepse ashtu pati deshire.
Por si eshte e mundur qe dikush te deshiroj diqka ende pa lind ose krijuar ?
Un nuk mbaj mend te kem pas deshira para vitit 1984, sepse ateher as qe kam ekzistuar.
Dhe tani dikush ne heshtje ose ktu posht shkrimit tim do te thot " prap filloi ky me propaganda "
E mos harroni se nje i burgosur zakonisht ne seancat gjyqsore thote " un skam faj, te tjeret ma len mua " . Dhe ju qe te tjeterve i thoni propagandues, ben mir spari tja beni vetes nje test ne makinen e se vertetes, dhe ta shohim cili nga ne do te denohet per deshmi te rrejshme, apo "propaganda " siq keni qef ti quani.
 
Ateher, qfar doni tjeter ?
Te besojm se Kur'ani esht shkru nga nje njeri i thjesht si puna ime ?
Ok, do ta besoj, Fjalen e keni qe do ta besoj.

Une dua dic tjeter. Ju insistoni se zoti ka zbritur Kuranin. Nese po, nga kush ishin te shkruara tre librat para Kuranit? Nese edhe ato i kishte shkruar zoti ateher linde pyetja. Pse? Kishte gabuar ne tre te parat? Nese jo. Pse e shkroi te katerten. Nese kishte gabuar. Kush munde te garantoj se sdo te kemi edhe vellimin e peste !!!!!!!!
Me te mira deri ne mengjes.
 
Une dua dic tjeter. Ju insistoni se zoti ka zbritur Kuranin. Nese po, nga kush ishin te shkruara tre librat para Kuranit? Nese edhe ato i kishte shkruar zoti ateher linde pyetja. Pse? Kishte gabuar ne tre te parat? Nese jo. Pse e shkroi te katerten. Nese kishte gabuar. Kush munde te garantoj se sdo te kemi edhe vellimin e peste !!!!!!!!
Me te mira deri ne mengjes.

Ke lexuar ti spaku nje nga keto libra ?
Mos rastsisht ndonjeri nga ato tri te parat bie ndesh me Kur'anin dhe verteton qe nuk flasin gjuhen e njejt ?
Pastaj, Kur'ani eshte libri i fundit per te Derguarin e fundit.
Pse pikerisht qe ateher nuk doli nje njeri ( i dyte ) te thot un jam i derguari i fundit ?
Mund te ma garantosh ti se ka dal nje i till dhe un spaskam degjuar ?
Per me teper, kur citon dikend, mir ish kon spari me ju pergjigj rreth asaj qfar ka kerkuar, pastaj tbesh pytje qe sigurisht nuk do mbetesh pa marr pergjigje ( heret a vone ) .
Kjo tingllon sado pak me miqsore nga ajo qfar zgjedhni ju ne te shumten e rasteve :)
 
Ke lexuar ti spaku nje nga keto libra ?
Mos rastsisht ndonjeri nga ato tri te parat bie ndesh me Kur'anin dhe verteton qe nuk flasin gjuhen e njejt ?
Pastaj, Kur'ani eshte libri i fundit per te Derguarin e fundit.
Pse pikerisht qe ateher nuk doli nje njeri ( i dyte ) te thot un jam i derguari i fundit ?
Mund te ma garantosh ti se ka dal nje i till dhe un spaskam degjuar ?
Per me teper, kur citon dikend, mir ish kon spari me ju pergjigj rreth asaj qfar ka kerkuar, pastaj tbesh pytje qe sigurisht nuk do mbetesh pa marr pergjigje ( heret a vone ) .
Kjo tingllon sado pak me miqsore nga ajo qfar zgjedhni ju ne te shumten e rasteve :)

Per mua forumi eshte vendi ku mesoje per te panjohurat per ju ndoshta eshte vendi ku i shisni ato qe mendoni se ju i njihni. Une bera nje kerkese qe ju munde te ju tingelloj pak e dhunshme por une nuk kisha ngritur zerin :lexim:pastaj une munde edhe te keme mos lexuar asnje liber asnjehere ne jeten time por qe te pyes dhe te jap opinionin tim besoj se nuk eshte e ndaluar. Nese keto libra kishin gjuhen dhe mesazhin e njejte pse duhet qe po nga keto libra te ndaheshin popujt e botes ne polarizime aq ekstreme. :gjujpeshk:
 
A duket ajri qe thithim??
 
Nese keto libra kishin gjuhen dhe mesazhin e njejte pse duhet qe po nga keto libra te ndaheshin popujt e botes ne polarizime aq ekstreme. :gjujpeshk:

Kjo sepse njerezit me kohe i harronin ose i humbnin shkrimet. Disa edhe i ndryshonin kuptimin me qellime perfitimi, keshtu qe humbej origjinali dhe mbeteshin kopjet, e dikur kopjet e kopjeve, dhe keshtu vazhdonte.

Ne ato kohera nuk kishte shtypshkronja dhe shkrimet kopjoheshin me dore shkronje per shkronje dhe fjale per fjale. Ti shkruash 200-300 faqe dhe t'i qendrosh besnik origjinalit pa leshuar asnje shkronje eshte e pa mundur. Lodhja e tepert ben qe te besh leshime. Pastaj dikush kishte deshire ta kishte edhe ai nje kopje dhe e gjente nje shkrues. Ky shkruesi e kopjonte librin nga kopja shkronje per shkronje. Edhe ky si para shkruesi i perseriste gabimet e tij + i shtonte gabimet e veta dhe keqleximet nga pakujdesia ose lodhja ku ta di une.

Ndodhte qe kur vinte profeti tjeter per tua perforcuar librin qe e kishin dhe per tua kujtuar, prifterinjet nga urrejtja dhe xhelozia i fshihnin te dhenat ose i shtremberonin kuptimin (dihet qe vetem nje pakice prifterinjesh dinte shkrim lexim) vetem e vetem qe ta mbanin postin dhe ta pergenjeshtronin te derguarin. Nje pjese e popullit u besonte prifterinjeve dhe e mbanin ne mend verzionin e treguar nga ata, gje qe qoi deri te ndryshimi i librave te mehershem. Pjesa tjeter i besonte te derguarit dhe vazhdonin me origjinalin. Njesoj ndodhte me vone dhe keshtu u ndane njerezit dhe librat edhe pse eshte nje burim i librave.

Pra Zoti, nuk dergoi libra dhe ligje te ndryshem siq mendoni, por pasi njerezit i harronin dhe i humbnin ose i shtremberonin udhezimet, Ai e dergonte prap udhezimin origjinal. Keshtu disa e pasonin origjinalin ndersa te tjeret thonin jo ne po rrime me ate qe i gjetem te paret tane edhe pse ishin gabim, dhe keshtu u ndane njerezit ne drejtime te ndryshme.
 
Kjo sepse njerezit me kohe i harronin ose i humbnin shkrimet. Disa edhe i ndryshonin kuptimin me qellime perfitimi, keshtu qe humbej origjinali dhe mbeteshin kopjet, e dikur kopjet e kopjeve, dhe keshtu vazhdonte.
Alko 71, komplimente per kulturen debatuese (gje qe dua ta kem) dhe per arsyeshmerin e postimeve :dong::dong: por me kete me larte munde te hapim dhe dyshime me te medha :gjujpeshk::gjujpeshk:
 
Postimi origjinal është bërë nga Alko71
Kjo sepse njerezit me kohe i harronin ose i humbnin shkrimet. Disa edhe i ndryshonin kuptimin me qellime perfitimi, keshtu qe humbej origjinali dhe mbeteshin kopjet, e dikur kopjet e kopjeve, dhe keshtu vazhdonte.


Alko 71, komplimente per kulturen debatuese (gje qe dua ta kem) dhe per arsyeshmerin e postimeve :dong::dong: por me kete me larte munde te hapim dhe dyshime me te medha :gjujpeshk::gjujpeshk:

Ndryshe qendron puna me librin e fundit. Per dallim prej librave te meparshem, libri i fundit mesohej permendesh qe ne fillim dhe shkruhej. Arabet ishin te njohur per poezi dhe te fuqishem ne kete drejtim. Ata benin gara vjetore se kush do te fitonte ne poezi. Poezite me te mira aty per aty i mbanin ne mend populli. Ishin shume te afte ne mbamendje. Kjo vazhdonte deri ne vitin tjeter.

Shpallja e Librit i gjeti ne kete gjendje dhe Zoti ua shpalli ne menyre te rimuar dhe perfekte. Ata magjepseshin dhe mahniteshin me bukurine e tij. E quanin poezi por nuk ishte poezi. Profeti kurre nuk kishte shkruar as recituar poezi me pare dhe pernjeheri brenda nates ishte i pa arritshem me stil perfekt. Kjo i bente te besojne se nuk eshte veper e tij. Armiqet i keshillonin njerezit e tyre qe kur te kalonin pran dikuj qe po recitonte Kur'an, t'i mbyllnin veshet dhe te benin zhurm me ze qe te mos magjepseshin. Aq i fuqishem ishte dhe eshte akoma ky liber. Thjesht dashuroheshin ne te, dhe ne Ate qe i shpallte ato vargje. E nxinin permendesh cdo fjale dhe ne kete menyre u ruajt i pa prekur dhe akoma ruhet dhe mesohet nga mijera njerez ne bote.

Edhe ata qe nuk e kuptojne gjuhen arabe e qe jane te hapur dhe pa paragjykime, kur e degjojne kendimin e vargjeve Kur'anore mrekullohen sepse edhe pse nuk kuptojne cfar thuhet, shpirti i etur e ndien nje univers dhe madheshti te paimagjinueshme dhe te papershkrueshme me fjale. Kete veti e ka vetem ky liber unik.

Jam i bindur qe nuk ka ndryshuar dhe nuk do te ndryshoj deri sa te zhduket nga faqja e dheut, dhe se eshte vule apo tulla e fundit e shtepise se njerezimit. Nuk ka, dhe nuk do te kete tjeter te derguar me tjeter liber deri ne diten e ringjalljes.
 
Ndryshe qendron puna me librin e fundit. Per dallim prej librave te meparshem, libri i fundit mesohej permendesh qe ne fillim dhe shkruhej. Arabet ishin te njohur per poezi dhe te fuqishem ne kete drejtim. Ata benin gara vjetore se kush do te fitonte ne poezi. Poezite me te mira aty per aty i mbanin ne mend populli. Ishin shume te afte ne mbamendje. Kjo vazhdonte deri ne vitin tjeter.

.

Duke pasur parasysh dallimet mes nesh nuk prisja te pajtoheshit me ate c'fare kam shkruar ama them te drejten se nuk prisja debat te njeanshem (mos te them tendencioz). Kete e them duke pasur parasysh menyrat e ruajtjes, bartjes, transmetimit deri te shenderrimi i ketyre librave ne te sotmen. Pastaj o Alko edhe sot e kesaj dite ky besim ( po i njejti besim) nuk eshte njesoj. Pra nese nuk eshte njesoj pse mos te presim edhe vellimin e peste qe ndoshta do i bente njerezit njemendje. Pastaj me bene dyshimi i emertimit te tyre. Pse ata te gjithe nuk u quajten Kuran. Apo se zoti kishte ne mendje te ekperimentonte me njerezit dhe boten duke i ndare ne polarizime ekstreme. Pastaj nese pejgamberet e mehershem nuk e kishin trajtuar librat e pare ne menyren e duher dhe nuk e kishin ndjekur udhezimin pse meritojne te quhen pejgamber? Pse nuk duhet permendur vetem me te zellshmin nga ta. :ciaoo::ciaoo:
 
Ne as ngjarjet historike që kanë ndodhur, ne nuk i kemi parë, por ja që ato kanë ngjarë dhe ne iu besojmë; për shqisat tona nuk janë të dukshme as shpirti e mendja, por si shpirti ashtu edhe mendja ekzistojnë, por nga këndvështrimi i njeriut pothuajse janë të pashpjegueshme; gjithashtu ne nuk shohim as gëzimin e hidhërimin, por që të dyja ekzistojnë – njeriu është përjetues i tyre. Ky është vetëm njëri prej fakteve i cili jep të kuptohet, se padukshmëria e qenies së Krijuesit nuk është argument për mosbesim në ekzistencën e Krijuesit. Ngase Krijuesi është i dukshëm dhe i padukshëm. Ekzistenca e Tij është e dukshme përmes fakteve dhe argumenteve bindëse që dokumentojnë për ekzistimin e Tij, ndërsa vetëm qenia e Tij esenciale është e padukshme e paarritshme dhe e paperceptueshme për ne e cila nuk është argument për mosbesim në ekzistencën e Tij.
Kur shqisat tona të shikuarit nuk mund t’i rezistojnë rrezeve të diellit, i cili në krahasim me Universin është tejët i vogël, (ku nga largësia prej 1 trilion km, ai duket sikurse një yll në qiell), atëherë si mund të pretendojmë të shohim pamjen e vet qenies së Zotit!? Sado që dielli të ketë madhësi të gjerë, kufijtë e tij janë të kufizuar dhe të dukshëm për shqisat tona!

:gjujpeshk:
 
Per mua forumi eshte vendi ku mesoje per te panjohurat per ju ndoshta eshte vendi ku i shisni ato qe mendoni se ju i njihni. Une bera nje kerkese qe ju munde te ju tingelloj pak e dhunshme por une nuk kisha ngritur zerin :lexim:pastaj une munde edhe te keme mos lexuar asnje liber asnjehere ne jeten time por qe te pyes dhe te jap opinionin tim besoj se nuk eshte e ndaluar. Nese keto libra kishin gjuhen dhe mesazhin e njejte pse duhet qe po nga keto libra te ndaheshin popujt e botes ne polarizime aq ekstreme. :gjujpeshk:

Dakord. Un sjam kunder asnjerit ketu, aq me pak kunder lirise se shprehurit.
Por nje gje qe me bie ne sy eshte se un dij shume pak per katoliket apo ortodokset ose besimet tjera. Ndoshta jo aq pak, por per ta kundershtu dikend me plot bindje, duhet te kesh njohuri te thella rreth asaj qe flet. Shpresoj qe te vijn ato dite kur te lirohem nga obligimet e shumta e te kem koh me te teper, dhe sigurisht qe do ti lexoj edhe librat e tyre. Pasaj mund t'i hi asaj procedures " pytje - pergjigje " me besimtaret e feve tjera.
Ndersa ktu nket forum, nuk dihet sa shkon pasuli. Ben pytje dikush qe kurr as 1 fjali t' Kur'anit se ka lexu, se per tjerat libra ju siguroj qe as titujt e tyre shumica nuk i dini. Po t'ishin vetem pytje, hallall, por kto mbajn ne vete plot e perplot kundershtime te pabaza me nje thelb totalisht te keqinformuar.
Ateher sa e drejt eshte kjo ? Me sa vetdije ju beni pytjet tuaja ?
Un nuk jam ktu per t'shit mend ty, apo dikujt tjeter. Vetem se un zakonisht zgjedh menyren me reale per tbo pytje apo per te dhen nje pergjigje. Per juve eshte primare qe tbeni pytje duke mos e dit as vet pergjigjen. Kjo nuk eshte e udhes :)
Popujt e botes gjithmone jan nda, ndahen edhe sot e kesaj dite. Ateher kjo dmth qe " mesazhi " i njejt nuk vlen per te gjithe. Ti kur je shqiptar ske nevoj me shku neper kurset e gjuhes shqipe, apo nje anglez te vij ktu e t'msoj nga un ç'eshte anglishtja. Jan disa gjera qe kuptohen me thjeshtesi te plote, vetem problemi mbetet tek veshtrimi i tyre, ose perceptimi apo perpjekja per t'kuptu diqka pa kerku mendimet e te tjerve.
 
Dakord. Un sjam kunder asnjerit ketu, aq me pak kunder lirise se shprehurit.
Por nje gje qe me bie ne sy eshte se un dij shume pak per katoliket apo ortodokset ose besimet tjera. Ndoshta jo aq pak, por per ta kundershtu dikend me plot bindje, duhet te kesh njohuri te thella rreth asaj qe flet. Shpresoj qe te vijn ato dite kur te lirohem nga obligimet e shumta e te kem koh me te teper, dhe sigurisht qe do ti lexoj edhe librat e tyre. Pasaj mund t'i hi asaj procedures " pytje - pergjigje " me besimtaret e feve tjera.
Ndersa ktu nket forum, nuk dihet sa shkon pasuli. Ben pytje dikush qe kurr as 1 fjali t' Kur'anit se ka lexu, se per tjerat libra ju siguroj qe as titujt e tyre shumica nuk i dini. Po t'ishin vetem pytje, hallall, por kto mbajn ne vete plot e perplot kundershtime te pabaza me nje thelb totalisht te keqinformuar.

Ti djalo je leshuar ne paragjykime te kota. Pastaj, sipas fese Islame gjykimi( paragjykimi ) i takon dikujt tjeter. Ku e din ti kush qendron pas kitrres 123 dhe sa ka ai njohuri. Apo je leshuar ne telepati. Mos bene muhabet koti. Une kam pyetur nese deshiron te vazhdoshe vazhdojme nese jo mundesh thjeshte te mos vazhdosh. Deri sa fute surratin ne forum duhet te jesh i gatshem te debatosh perndryshe debato me vetveten. Do prese deri kur te kesh kohe ti te na sjellesh ato mrekullite tua.
 
c´jan kto perralla ore,

po te kishim vepruar ashtu si na udhezoni ju,,e di ku do ishim ne sod???ihuuuuuuuuuuuuu shum mbrapa,

...sepse ju tjeret me te vertet keni rreshkit nga stalla dhe u ka humbur rruga ne oborr.HAPI SYT O POPULL se jetojm ne 2008

Sot veq jemi qatje " ihuuuuuuu " ku thua ti.
E din pse ?
Sepse ne 2008-en jetojne ata qe frik do ta prodhojne edhe njeriun robot, ndersa ne shqiptaret skemi as fabrike te bicikletave.
Kjo per arsye qe dikush mund te ket nje intelekt tej mase te zhvilluar, dhe te punoje ne te mire te kombit, te njejten kohe ta ruaj fene e vet duke nderuar dhe rrespektuar ashtu siq kerkon ajo.
Ndersa neve nuk kishim pas fat ta kemi as njeren e as tjetren.
Shembuj ka sa te dush. Kam nderin tet emeroj ty ne krye te asaj liste me qe ktu je njeri nga me te merituarit qe perfaqeson prapambeturine tone.
Ti nese nuk njeh fe, quhesh ateist. Por ne nje teme tjeter ke cek qe nuk njeh as shtet. Ateher je njeri pa identitet :)
Dhe tjesh i bindur qe per kete askush nuk ta ka ziline ;)

Ti djalo je leshuar ne paragjykime te kota. Pastaj, sipas fese Islame gjykimi( paragjykimi ) i takon dikujt tjeter. Ku e din ti kush qendron pas kitrres 123 dhe sa ka ai njohuri. Apo je leshuar ne telepati. Mos bene muhabet koti. Une kam pyetur nese deshiron te vazhdoshe vazhdojme nese jo mundesh thjeshte te mos vazhdosh. Deri sa fute surratin ne forum duhet te jesh i gatshem te debatosh perndryshe debato me vetveten. Do prese deri kur te kesh kohe ti te na sjellesh ato mrekullite tua.

Paragjykimi dhe mostoleranca jane nder principet me te shemtuara qe perfaqsojne karakterin e brisht te nje njeriu. Nuk besoj se do tja lejoj vetes nje gje te tille.
E tere ajo ishte si rezultat i asaj qe fshihet pas shkrimeve tua ndaj fese. Ne te kunderten, qfar qendron pas kitrres123, un as nje fjal te vetme sta thash. Bile ato njohurite e tua mund t'a kalojn dhjet fish intelegjencen time qe e kam shume te vogel nga se qfar kerkohet nket bote, dhe sigurohu qe do tjem mirnjohes per qfardo qe mesoj nga ti apo cili do tjeter ktu.
Un nuk bej mrekulli, por i admiroj ato, pa mar parasysh nga kush vijn e si vijne. Gjithqka qe eshte pozitive mund te na sherbej ne te miren tone.
 
Paragjykimi dhe mostoleranca jane nder principet me te shemtuara qe perfaqsojne karakterin e brisht te nje njeriu. Nuk besoj se do tja lejoj vetes nje gje te tille.
E tere ajo ishte si rezultat i asaj qe fshihet pas shkrimeve tua ndaj fese. Ne te kunderten, qfar qendron pas kitrres123, un as nje fjal te vetme sta thash. Bile ato njohurite e tua mund t'a kalojn dhjet fish intelegjencen time qe e kam shume te vogel nga se qfar kerkohet nket bote, dhe sigurohu qe do tjem mirnjohes per qfardo qe mesoj nga ti apo cili do tjeter ktu.
Un nuk bej mrekulli, por i admiroj ato, pa mar parasysh nga kush vijn e si vijne. Gjithqka qe eshte pozitive mund te na sherbej ne te miren tone.


Debatet e llojit koder pas bregut mua sme bejne asnje pershtypje. E tera c'fare thashe ishte opinioni im me nje shtytje qe te mesojme diq te re apo te krijojme nje opinion mbi qeshtjen qe eshte parashtruar per debate. Pas shkrimeve te mia ndaj fese nuk fshihet asgje se kush me ka ndjekur me shkrime une ate c'fare kam per ta thene e theme troc pa asnje hezitim. Une nuk di ndryshe si ti kuptoj shkrimet tua kur me citon postimin tim me hamendjen se ke te besh me persona qe s'kane lexuar asnje liber madje madje asnje titull andaj une isha ne pritje te mrekullive nga ana juaj. Tema eshte shtruar ne debat e une po shpreh opinionin tim. اeshtja e dijes apo mosdijes time eshte ceshtje tjeter dhe nese ke deshire munde ta hapesh si teme te veqant dhe ta diskutojme. Une zakonishte debatoj me temen (qe eshte shtruar per debat) e jo me autorin.
 
Sot veq jemi qatje " ihuuuuuuu " ku thua ti.
E din pse ?
Sepse ne 2008-en jetojne ata qe frik do ta prodhojne edhe njeriun robot, ndersa ne shqiptaret skemi as fabrike te bicikletave.
Kjo per arsye qe dikush mund te ket nje intelekt tej mase te zhvilluar, dhe te punoje ne te mire te kombit, te njejten kohe ta ruaj fene e vet duke nderuar dhe rrespektuar ashtu siq kerkon ajo.
Ndersa neve nuk kishim pas fat ta kemi as njeren e as tjetren.
Shembuj ka sa te dush. Kam nderin tet emeroj ty ne krye te asaj liste me qe ktu je njeri nga me te merituarit qe perfaqeson prapambeturine tone.
Ti nese nuk njeh fe, quhesh ateist. Por ne nje teme tjeter ke cek qe nuk njeh as shtet. Ateher je njeri pa identitet :)
Dhe tjesh i bindur qe per kete askush nuk ta ka ziline ;)



Paragjykimi dhe mostoleranca jane nder principet me te shemtuara qe perfaqsojne karakterin e brisht te nje njeriu. Nuk besoj se do tja lejoj vetes nje gje te tille.
E tere ajo ishte si rezultat i asaj qe fshihet pas shkrimeve tua ndaj fese. Ne te kunderten, qfar qendron pas kitrres123, un as nje fjal te vetme sta thash. Bile ato njohurite e tua mund t'a kalojn dhjet fish intelegjencen time qe e kam shume te vogel nga se qfar kerkohet nket bote, dhe sigurohu qe do tjem mirnjohes per qfardo qe mesoj nga ti apo cili do tjeter ktu.
Un nuk bej mrekulli, por i admiroj ato, pa mar parasysh nga kush vijn e si vijne. Gjithqka qe eshte pozitive mund te na sherbej ne te miren tone.

E para ateistat nuk jan njerez pa fe,,,pse ju duket juve si te till kjo nuk do te thot asnje gje,ne shkojm pas zotit dhe jo pas feve,kjo esht feja jon,ne shkojm direkt pas Zotit,nuk na nevoiten ndermjetsat per ne parajse,sepse zoti esht i te gjithve,nuk esht as i Muhametit as i Jezusit dhe as i Imi:me zotin je mir,kur je vet i mir.nuk te duhet te falesh dhe as te lutesh,zotin duhet ta rrespektosh me zemer,dhe kjo mjafton:

Kurse puna qe nuk njof as nje shtet,,ka nje shkak me te madh se ai qe mendon ti,arsya pse un nuk njof as nje shtet,esht fare e thjesht,,pse...sepse kufit e Mi qe UN perfaqsoj,dhe kurora e Mbretit tim perfaqson,,nuk njifen nga as nje shtet i botes,PRAKTIKISHT,pra deri ne ate dit qe kufit e shteti tim te njifet te plot ashtu si jan etnikisht ne te vertet,UN NUK DO NJOH AS NJE SHTET TE BOTES.dhe kte mesazh e transmetoj direkt e ne vesh te PERENDIS TIME.te jesh i bindur se ai do jet me MUA.

Dhe perfundimisht, un nuk perfaqsoj prapambeturin ton,por e sulmoj ate,dit per dit me shum,ti nuk e kupton,por edhe sikur ta kuptosh,nuk do kesh fuqi ta ndalesh ate qe un po sjell,sepse fjalet e mia shkruhen nga zemra.dhe ndryshimin qe kto sjellin do ta perjetosh deshe apo nuk deshe,dhe le te ja lem kohes ta gjykoj nese isha prapambetja,apo shkeputja 2000 vjeqare.
 
Redaktimi i fundit:

Konkursi Letërsisë

  • 1-Bëju.

    Votat: 11 40.7%
  • 2-Ankth mesnate.

    Votat: 3 11.1%
  • 3-Të dua ty.

    Votat: 8 29.6%
  • 4-Nje kujtim.

    Votat: 5 18.5%
Back
Top