Eutonazia Si Zgjedhje

Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

Edhe kalit i fundit plumbin, qe te mos vuaja perpara se te ngordhe. Nuk mund te jemi me pak humane me humanet.

Une votova per pro
 
Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

Eutonazia rrjedhe nga Greqishtja e vjeter qe do te thote eu=mire dhe thanatos=vdekje. Ne fjale te tjera eutonazia ne ditet tona eshte termi qe perdoret per te pershkruar vdekjen e individeve ne sa me pak dhimbje. Format dhe praktikat e saj jane nga me te ndryshme, i kane origjinat e tyre ne boten e lashtesise Greke dhe Romake. Nje intensifikim i praktikes dhe i fushates per praktikimin e saj jane shenuar ne shekullin e 19 ne vendet perendirmore sidomos ne Angli.

Format e saj jane te ndryshme qe fillojne nga ato me terrorizuese duke perdorur arme vrasese si shpata, arme zjarri, arme te ftohta gjate historise, sidomos ne lufte dhe perfundon ne forma te tjera moderne me ane te perdorimit te ilaceve nga me te ndrsyhmet qe ndalojne dhimbjen por nga ana tjeter bashke me dhimbjen shuajne edhe te rrahurat e zemres se nje njeriu. Forma te ndryshme jane "makineri vrasese" qe me ane te procedimit dhe futjes se ilaceve te ndryshme ne organizmin e njeriut e bejne te mundur shuarjen e dhimbjes dhe jetes se njeriut ne te njejten kohe.

Ne ditet tona ka edhe nder ato shtete qe e mbrojne eutonazine me ligj, pra eshte e lejuar me ligj per tu praktikuar ne situata te caktuara. Nder vendet qe e praktikojne eutonazine jane: Belgjika, Hollanda, Luksemburgu, Zvicra, shtetet e Oregonit dhe Washingtonit ne SHBA, komuniteti autonom i Andalusias ne Spanje dhe Taijlanda.

Duke shpresuar qe shpjegimi eshte i qarte do ju ftoja qe te sillni opinionin tuaj edhe ne kete sondazh. Pyetja e sondazhit eshte:

A duhet qe EUTONAZIA te egzistoje si zgjedhje?

* Ju lutem nese eshte e mundur te shoqeroni po-ne apo jo-ne tuaj me nje arsye se perse dicka e tille duhet te egzistoje.

E di qe ka raste njerzish, te cilet arrine ne nje grade vuajtje ...qe i ben mos deshirojne me asnje sekond jete....
Por jeten e kemi nga Zoti....dhe njeriu qe do kryente eutanazine do ishte kriminel...sepse mori nje jete....
E di qe dukem ekstremiste... e di qe jan raste te tmershme... por me vjen veshtire te pranoj te vras nje njeri qe ti kurmoj dimbjet:(


{off topic.... vete the qe EUTONAZIA rjedhon nga "eu" dhe "thanatos" ==>> atehere nuk shkruhet EUTANAZIA,

nqs jam une gabim, kerkoj falje...}
 
Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

Jam e mendimit qe ne disa raste eshte e nevojshme,ama nuk jam pro 100%. Si per çdo gje dhe me eutanazine njerezit do abuzonin.
Jam per nje jete e per nje vdekje sa me dinjitoze,e sipas mendimit tim nuk eshte jete te ushqyerit me tuba.
 
Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

Ktu nuk eshte puna per jete me tuba...
Ktu eshte fjala per njerez ne grad te fundit, qe as morfina si qetcon me dhimbjen...
Mendon ti qe e intubon me ndonje mjek nje pacient te till duke e ditur sa vuan? JO...
 
Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

Sweety,nuk te kuptova se çfare doje te thoje.
Edhe pse nga njera ane them qe s'jam askush ti heq jeten nje personi,nga ana tjeter them serish qe askush nuk me jep te drejte te mbaj ne jete nje person qe vuan dhe qe ne fund te fundit nuk eshte as i gjalle e as i vdekur.E shikoj si nje gjest shume makaber dhe "mazokist" per personin ne fjale.
 
Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

Bianka e kisha fjalen qe njerzit qe arrine ne tuba nuk kan nevoj per eutanazim, sepse atyre nqs i heq tubin vdesin... Edhe ne % me te madhe te rasteve arrine ne tuba njerez qe kan shprese jete, dhe sherimi...

Kur flitet per eutanazim referimi eshte tek ata pacienta te cilet vuajne nga nje semundje e tmershme, e cila te imobilizon tere trupin, dhe te provokon dhimbje te pa imagjunueshme,..aq sa nuk deshiron me te jetossh....
Dhe ne keto situata njeriu arrine te kerkoj ti behet nje inzheksion (ne rastet me te shumta keshtu behet eutanazimi) qe te vdesi...

Puna me tubat, nuk varet nga njeriu.....Ka shtete te cilat, kan nje formular ku plotcon nqs do apo jo te intubohesh nqs te ndodh gje....Por gjithsesi kur arrine ne tuba sje me konshtient( ne djeni) me ca ndodh...
Kurse me eutanazine po je ne djeni...
 
Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

{off topic.... vete the qe EUTONAZIA rjedhon nga "eu" dhe "thanatos" ==>> atehere nuk shkruhet EUTANAZIA,

nqs jam une gabim, kerkoj falje...}

I arsyeshem qendrimi juaj por Eutonazi ne shqip eshte e marrur nga nje gjuhe tjeter dhe jo nga greqishtja. Ka shanse se kjo eshte marrur nga anglishtja si shume fjale te tjera dhe vetem se eshte pershtatur me shqipen. Ne anglisht eshte "euthanasia", nje forme e perafert ne shqip eshte vendosur eutonazia. Gjithsesi...
 
Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

Une pyetje bera...sepse eshte hera e pare qe e digjoj fjalen eutonazi ne shqip....
 
Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

Une pyetje bera...sepse eshte hera e pare qe e digjoj fjalen eutonazi ne shqip....

Dhe une u pergjigja :D, nje nder te shumtat pershtatje te pakuptimta por te perdorura ne media me shume sesa ne jeten e perditshme.
 
Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

Une jam me shprehjen me mire nje fund i tmerrshem se nje tmerr i pa fund .........
 
Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

I arsyeshem qendrimi juaj por Eutonazi ne shqip eshte e marrur nga nje gjuhe tjeter dhe jo nga greqishtja. Ka shanse se kjo eshte marrur nga anglishtja si shume fjale te tjera dhe vetem se eshte pershtatur me shqipen. Ne anglisht eshte "euthanasia", nje forme e perafert ne shqip eshte vendosur eutonazia. Gjithsesi...

Ne anglisht eshte ashtu sepse fjala ne greqisht shkruhet Ευθανασια se shume fjale germa υ perdoret per f

ne Shqip fare mire mund te ishte efthanasia

Pro jam
 
Redaktimi i fundit:
Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

Ju qe jeni PRO, nqs do ju jepej gjilpera ne dore te eutanazioni ate njeri...do e benit pa pike pendimi?!
 
Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

Une pyetje bera...sepse eshte hera e pare qe e digjoj fjalen eutonazi ne shqip....

Ne leksionet tona kjo fjale sweet keshtu shkruhej eutanazi
Nuk kishte shqiperim tjeter Vec na spjegohej me poshte se ckuptim kishte
E bera kete spjegim per ty se nuk e ksihe degjuar me pare kete fjale ne shqip
Gjera qe ndodhin jane keto :)
 
Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

Ju qe jeni PRO, nqs do ju jepej gjilpera ne dore te eutanazioni ate njeri...do e benit pa pike pendimi?!

Nese ai do ishte vullneti i personit ne fjale, pse jo? Me vjen automatikisht nder mend rasti i fundit qe eshte diskutuar aq shume, ai i Eluana Englaros. Ishte pikerisht i ati i saj, i cili e dashuronte aq shume te bijen, qe luftoi per t'i dhene fund asaj jete "klinike". Nje rast me teper ku politikanet te mund t'i benin reklame vetes, e ku idealistet e rreme te mund te luanin rolin e tyre te trishte.. sikur botes t'u dhimbsej me shume se familjareve vdekja/jeta e Eluanes. Humbja e nje njeriu te dashur shkakton dhimbje te thella, por eshte akoma me e dhimbshme ta shohesh ate ne ate gjendje te mjerueshme.. si nje trup pa jete.

Une jam totalisht pro!
 
Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

Ne leksionet tona kjo fjale sweet keshtu shkruhej eutanazi
Nuk kishte shqiperim tjeter Vec na spjegohej me poshte se ckuptim kishte
E bera kete spjegim per ty se nuk e ksihe degjuar me pare kete fjale ne shqip
Gjera qe ndodhin jane keto :)
pra eshte eutanazi? apo si deri ne fund?:D

@ mia....dhe nqs do ishte vullneti i njeriut sdo mund ta beja kete gje:(
 
Pe: Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

Kurse me eutanazine po je ne djeni...

Ka raste qe je ne dijeni por ka dhe raste te tjera qe nuk je. Ka dy lloje eutanazish: vullnetare dhe jo vullnetare. Tek ato vullnetare, pacienti eshte ne dijeni dhe eshte ai qe kerkon te vritet. Kurse tek ato jo vullnetare, pacienti nuk eshte ne dijeni dhe nuk jep miratimin e tij qe te vritet.

Ka raste qe pacienti te jete ne nje gjendje vegjetative (PVS), ku merr fryme por qelizat e trurit nuk i punojne dhe nuk leviz dot dhe nuk eshte i vetdijshem mbi ate qe e rrethon. Jeton me tube dhe s'ka shpresa sherimi. Ne kte gjendje pacienti nuk mund te marri dot vendime vet. Vendimi mbi heqjen e tubit dhe injeksionit ne menyre qe pacienti te vdese ne paqe bie ose mbi familjen ose mbi vet gjykaten. Ne jurisdiksionin tone ky vendim merret nga gjykata dhe vendimi mund te jete edhe kundrra deshires se familjes, gje qe mua nuk me duket e shume e drejte. Jam e mendimit qe familje duhet te vendose nese tubi duhet te hiqet apo jo nqfse pacienti nuk eshte ne gjendje te vendosi vet per veten e tij. Por ekziston edhe mundsia qe famlja te jete egoiste ne kto raste dhe te kerkoj me cdo kusht qe i afermi i tij te jetoj sa me gjate kshu qe per kte arsye i kalohet vendimi gjykates.

Mendoj se rasti i mesiperm eshte ai me problematiku. Kurse rasti kur pacienti eshte ne gjendje te vendose per veten e tij eshte pak me i qarte. Ne kte rast jam pro eutanazise. Duhet respektuar deshira e pacientit dhe e ka si detyre doktori qe te reduktoje dhimbjen e njeriut. Me kujtohet nje ceshtje angleze kur nje grua u qellua nga nje burre dhe kur arriti ne spital u zbulua qe kishte humbur shume gjak dhe i duhej nje transfuzion gjaku. Doktori ja beri te ditur qe nqfse nuk do e pranonte transfuzionin do vdiste dhe kjo nuk e pranoi pasi ishte deshmitare e Jehovait dhe si perfundim vdiq. Atehere pse ne kte rast pacienti ka lirine e zgjedhjes dhe ne rastin e eutanazise jo? Pse ne kte rast doktori e respekton kte zgjedhje te pacientit dhe ne rastin e eutanazise nuk duhet ta beje? Ne fund te fundit te dyja rastet rezultojne ne vdekje. Kshu qe duhet te jemi pak te meshirshem dhe ta kuptojme dhimbjen e njeriut. Nqfse mua do me paraqisnin dy zgjidhje: te vdes duke vuajtur apo te vdes pa dhimbje, normale qe do zgjidhja vdekjen pa dhimbje kshu qe eshte natyra e njeriut mos ta duroje dot gjith ate dhimbje te fuqishme. Ka edhe nga ata qe thone qe cdo dhimbje sot mund te sherohet dhe doktoret qe smund ta gjejne nje lloj zgjidhje per te sheruar nje dhimbje, nuk jane profesioniste te vertete por une se besoj si argument. Nqfse cdo lloj kurimi provohet dhe del pa rezultat te mire atehere s'ke zgjidhje tjeter por t'ja plotsosh deshiren pacientit. Pacienti vdes me dinjitet dhe jo duke lene semundjen ta degradoje pak e nga pak.

Nje shqetsim tjeter ne US jane edhe kostot e medha per kujdesin mjeksor. E di qe tingellon keq te flasesh per kosto kur flitet per jeten e njeriut por ama kur dikush eshte i pashprese eshte e kote te vazhdosh me tej. Edhe koha e doktoreve mund te lirohet dhe te perdoret per pacientet qe kane shpresa shpetimi. Edhe ankthi i te afermve mund te pakesohet.
 
Titulli: Pe: Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

Ka raste qe je ne dijeni por ka dhe raste te tjera qe nuk je. Ka dy lloje eutanazish: vullnetare dhe jo vullnetare. Tek ato vullnetare, pacienti eshte ne dijeni dhe eshte ai qe kerkon te vritet. Kurse tek ato jo vullnetare, pacienti nuk eshte ne dijeni dhe nuk jep miratimin e tij qe te vritet.

Ka raste qe pacienti te jete ne nje gjendje vegjetative (PVS), ku merr fryme por qelizat e trurit nuk i punojne dhe nuk leviz dot dhe nuk eshte i vetdijshem mbi ate qe e rrethon. Jeton me tube dhe s'ka shpresa sherimi. Ne kte gjendje pacienti nuk mund te marri dot vendime vet. Vendimi mbi heqjen e tubit dhe injeksionit ne menyre qe pacienti te vdese ne paqe bie ose mbi familjen ose mbi vet gjykaten. Ne jurisdiksionin tone ky vendim merret nga gjykata dhe vendimi mund te jete edhe kundrra deshires se familjes, gje qe mua nuk me duket e shume e drejte. Jam e mendimit qe familje duhet te vendose nese tubi duhet te hiqet apo jo nqfse pacienti nuk eshte ne gjendje te vendosi vet per veten e tij. Por ekziston edhe mundsia qe famlja te jete egoiste ne kto raste dhe te kerkoj me cdo kusht qe i afermi i tij te jetoj sa me gjate kshu qe per kte arsye i kalohet vendimi gjykates.

Mendoj se rasti i mesiperm eshte ai me problematiku. Kurse rasti kur pacienti eshte ne gjendje te vendose per veten e tij eshte pak me i qarte. Ne kte rast jam pro eutanazise. Duhet respektuar deshira e pacientit dhe e ka si detyre doktori qe te reduktoje dhimbjen e njeriut. Me kujtohet nje ceshtje angleze kur nje grua u qellua nga nje burre dhe kur arriti ne spital u zbulua qe kishte humbur shume gjak dhe i duhej nje transfuzion gjaku. Doktori ja beri te ditur qe nqfse nuk do e pranonte transfuzionin do vdiste dhe kjo nuk e pranoi pasi ishte deshmitare e Jehovait dhe si perfundim vdiq. Atehere pse ne kte rast pacienti ka lirine e zgjedhjes dhe ne rastin e eutanazise jo? Pse ne kte rast doktori e respekton kte zgjedhje te pacientit dhe ne rastin e eutanazise nuk duhet ta beje? Ne fund te fundit te dyja rastet rezultojne ne vdekje. Kshu qe duhet te jemi pak te meshirshem dhe ta kuptojme dhimbjen e njeriut. Nqfse mua do me paraqisnin dy zgjidhje: te vdes duke vuajtur apo te vdes pa dhimbje, normale qe do zgjidhja vdekjen pa dhimbje kshu qe eshte natyra e njeriut mos ta duroje dot gjith ate dhimbje te fuqishme. Ka edhe nga ata qe thone qe cdo dhimbje sot mund te sherohet dhe doktoret qe smund ta gjejne nje lloj zgjidhje per te sheruar nje dhimbje, nuk jane profesioniste te vertete por une se besoj si argument. Nqfse cdo lloj kurimi provohet dhe del pa rezultat te mire atehere s'ke zgjidhje tjeter por t'ja plotsosh deshiren pacientit. Pacienti vdes me dinjitet dhe jo duke lene semundjen ta degradoje pak e nga pak.

Nje shqetsim tjeter ne US jane edhe kostot e medha per kujdesin mjeksor. E di qe tingellon keq te flasesh per kosto kur flitet per jeten e njeriut por ama kur dikush eshte i pashprese eshte e kote te vazhdosh me tej. Edhe koha e doktoreve mund te lirohet dhe te perdoret per pacientet qe kane shpresa shpetimi. Edhe ankthi i te afermve mund te pakesohet.

Une po te jap nje shembull tjeter. Femije i porsalindur ( ska me shume se 10 dite), malformacione ne tru ( i mungon ndarja, dmthn trurin e ka njesh), po ashtu dhe ne fytyre ( nuk eshte formuar hunda, buzet dhe qellza). Ska shpresa sherimi sepse skane si ti regullojne problemin ne tru ( puna e fytyres regullohej). Por nderkohe qe bebi eshte akoma ne jete, si pasoj i problemit ne tru ben kriza epilepsie ( dridhet e gjitha, dhe nderhyne dhe problemet e frymarjes gjate krizes). Po ashtu ne tru mblidhet lengu cefalik, dhe nuk ka si te perthahet vete sic ndodh ne rastet e njerezeve normal. Si pasoj duhet ti vendosej nje tub, i cili ta perthante lengun mos i krijonte problema shtese. Pergjigja e kerkese per venjen e tubit e di cila ishte? Pse tja bejme, kur DO VDESI GJITHSESI. Pra lere, te vdesi se ska shume rendesi, qe ti mund te beje dicka, dhe preferove mos e besh. Mjeksia nuk eshte biznes, ose te pakten ajo e verteta. Ne radhe te pare eshte i semuri, dhe aq kohe sa mund te besh dicka per te , e ke per DETYRE te besh gjithcka ke ne dore. Nuk mund ta lesh tjetrin ashu, duke menduar qe do vdesi. PO TE GJITHE DO VDESIM, dhe ? per kete duhet te vuajme?

Per gjendjen vegjetatative dhe vdekjen cerebrale, qe jane kryesorja problemes, duhet te mendojme qe ne momentet qe mjeksia nuk ishte aq e zhvilluar, dhe nuk mund te mirembante frymarjen dhe funksionet e tjera ne menyre artificiale, trupi ndahej nga jeta ne momentin qe nuk kishte me fuqi ta perballonte ate, pra vdekje natyrale ne konditat qe behej gjithcka eshte e mundur. Ne momentin qe eshte vene diagnoza e qarte e vdekjes cerebrale ( pa tru nuk jetohet ) pra ska asnje shprese rikthimi ne jete, behet i mundshem dhurimi organeve, aq kohe sa jane me te mira ( sepse nqs gjendja vegjetative zgjatet dhe cilesia organeve ulet).

Per njerzit qe vendosin vete qe duan te vdesin, dmthn jane ne djeni kur e marin kete vendim eshte pune tjeter. Doktori nuk eshte per te mare jeten, por per ta sjell ne jete ose per ta mirembajtur ate. Per te kuruar dhimbjet me aq sa ka mundesi, dhe per te miren e te semurit. Etika e mjeksise nuk e lejon nje gje te tille, te vrasesh me djeni. Po ka ato rastet ekstreme qe njerzit kane dhimbje te imagjinueshme, qe i shkatron fizikisht dhe psihikisht, qe e dine qe do vij fundi dhe nuk duan ta zgjasin me, por si mund te vrasesh nje njeri? Ashu sic nuk jam dakord me abortin, sjam dakord as me kete.

Per deshmitaret e Jehovait, eshte tjeter problem etike, sepse shpesh here kane qene probleme me ta, per faktin qe nuk pranojne gjak. Edhe pse njeriu ka te drejte te zgjedhi procedurat qe i behen, eshte e papranueshme te shikosh nje femije qe "shkrihet" para syve te ty sepse prindrit ste lejojne ti besh gje. Edhe pse tani, fale mjeksise te avancuar qe ekziston dhe gjaku artificial ekziston nje shprese dhe per ta.
 
Pe: Titulli: Pe: Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

Une po te jap nje shembull tjeter. Femije i porsalindur ( ska me shume se 10 dite), malformacione ne tru ( i mungon ndarja, dmthn trurin e ka njesh), po ashtu dhe ne fytyre ( nuk eshte formuar hunda, buzet dhe qellza). Ska shpresa sherimi sepse skane si ti regullojne problemin ne tru ( puna e fytyres regullohej). Por nderkohe qe bebi eshte akoma ne jete, si pasoj i problemit ne tru ben kriza epilepsie ( dridhet e gjitha, dhe nderhyne dhe problemet e frymarjes gjate krizes). Po ashtu ne tru mblidhet lengu cefalik, dhe nuk ka si te perthahet vete sic ndodh ne rastet e njerezeve normal. Si pasoj duhet ti vendosej nje tub, i cili ta perthante lengun mos i krijonte problema shtese. Pergjigja e kerkese per venjen e tubit e di cila ishte? Pse tja bejme, kur DO VDESI GJITHSESI. Pra lere, te vdesi se ska shume rendesi, qe ti mund te beje dicka, dhe preferove mos e besh. Mjeksia nuk eshte biznes, ose te pakten ajo e verteta. Ne radhe te pare eshte i semuri, dhe aq kohe sa mund te besh dicka per te , e ke per DETYRE te besh gjithcka ke ne dore. Nuk mund ta lesh tjetrin ashu, duke menduar qe do vdesi. PO TE GJITHE DO VDESIM, dhe ? per kete duhet te vuajme?

Per gjendjen vegjetatative dhe vdekjen cerebrale, qe jane kryesorja problemes, duhet te mendojme qe ne momentet qe mjeksia nuk ishte aq e zhvilluar, dhe nuk mund te mirembante frymarjen dhe funksionet e tjera ne menyre artificiale, trupi ndahej nga jeta ne momentin qe nuk kishte me fuqi ta perballonte ate, pra vdekje natyrale ne konditat qe behej gjithcka eshte e mundur. Ne momentin qe eshte vene diagnoza e qarte e vdekjes cerebrale ( pa tru nuk jetohet ) pra ska asnje shprese rikthimi ne jete, behet i mundshem dhurimi organeve, aq kohe sa jane me te mira ( sepse nqs gjendja vegjetative zgjatet dhe cilesia organeve ulet).

Per njerzit qe vendosin vete qe duan te vdesin, dmthn jane ne djeni kur e marin kete vendim eshte pune tjeter. Doktori nuk eshte per te mare jeten, por per ta sjell ne jete ose per ta mirembajtur ate. Per te kuruar dhimbjet me aq sa ka mundesi, dhe per te miren e te semurit. Etika e mjeksise nuk e lejon nje gje te tille, te vrasesh me djeni. Po ka ato rastet ekstreme qe njerzit kane dhimbje te imagjinueshme, qe i shkatron fizikisht dhe psihikisht, qe e dine qe do vij fundi dhe nuk duan ta zgjasin me, por si mund te vrasesh nje njeri? Ashu sic nuk jam dakord me abortin, sjam dakord as me kete.

Per deshmitaret e Jehovait, eshte tjeter problem etike, sepse shpesh here kane qene probleme me ta, per faktin qe nuk pranojne gjak. Edhe pse njeriu ka te drejte te zgjedhi procedurat qe i behen, eshte e papranueshme te shikosh nje femije qe "shkrihet" para syve te ty sepse prindrit ste lejojne ti besh gje. Edhe pse tani, fale mjeksise te avancuar qe ekziston dhe gjaku artificial ekziston nje shprese dhe per ta.

Per shembullin e femijes dhe mospranimin e kerkeses une do e cilesoja si neglizhence mjekesore dhe dicka te palejueshme. Perderisa mendohej qe tubi mund te perthante lengun atehere duhej provuar dhe jo refuzuar me kerkese te pare. Eshte dicka krejt ndryshe kur dikush kerkon qe te vendoset tubi dhe mbasi ky tub te jete vendosur, dhe mbas 2-3 muajsh s'ka permiresim ne gjendjen e femijes, atehere mund te merret vendimi nqfse ky femije s'ka rrugezgjidhje tjeter dhe s'mund te jetoj.
Por eshte rast krejt ndryshe kur ti ke 1 vit qe jeton me tub pershembull dhe ti je e paralizuar dhe zere se se ke jeten fare pasi nuk e shijon ate. Njeriu ka nevoje ta shijoje jeten dhe jo vetem te rri dhe te marre fryme dhe aq.
Gjithsesi e shof qe ti je pro jetes ndersa une jam pro zgjedhjes me teper.
 
Titulli: Pe: Titulli: Pe: Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

Per shembullin e femijes dhe mospranimin e kerkeses une do e cilesoja si neglizhence mjekesore dhe dicka te palejueshme. Perderisa mendohej qe tubi mund te perthante lengun atehere duhej provuar dhe jo refuzuar me kerkese te pare. Eshte dicka krejt ndryshe kur dikush kerkon qe te vendoset tubi dhe mbasi ky tub te jete vendosur, dhe mbas 2-3 muajsh s'ka permiresim ne gjendjen e femijes, atehere mund te merret vendimi nqfse ky femije s'ka rrugezgjidhje tjeter dhe s'mund te jetoj.
Por eshte rast krejt ndryshe kur ti ke 1 vit qe jeton me tub pershembull dhe ti je e paralizuar dhe zere se se ke jeten fare pasi nuk e shijon ate. Njeriu ka nevoje ta shijoje jeten dhe jo vetem te rri dhe te marre fryme dhe aq.
Gjithsesi e shof qe ti je pro jetes ndersa une jam pro zgjedhjes me teper.


Neglizhence, mungese humanizmi, mund ta quash si te duash. Eshte per detyre te besh cfare ke ne dore deri ne momentin qe nuk ka me jete. Femija mund te jetoj dhe 1 dhe 1 jave, kjo nuk ka aspak te bej me detyren qe ka ndaj tij, ti lehtesosh sa ke mundesi, dhimbjet.

Per njerzit qe mbesin te paralizuar, qe nuk jane me ne djeni per veten e tyre - ka disa semundje qe perfundimin e kane te qarte ( arrine ne paralize komplete, mbetet vetem truri dhe vdekja vjen si pasoj e mungeses te kontrakcionit te muskulatures frymemarese), ne kete raste i semuri mund te japi me shkrim qe kur te hy ne stop kardiak mos i behet ringjallje ( resuscitacion ), dmthn dhe kjo vdekje natyrale, mjeksia nuk nderhyne me ti zgjasi jeten.

Ti je pro zgjedhjes, atehere mendo nqs do ishe ne gjendje te merje gjilperen dhe ta vrisje njeriun me vetedijen e tij?
 
Pe: Titulli: Pe: Titulli: Pe: Titulli: Eutonazia Si Zgjedhje

Neglizhence, mungese humanizmi, mund ta quash si te duash. Eshte per detyre te besh cfare ke ne dore deri ne momentin qe nuk ka me jete. Femija mund te jetoj dhe 1 dhe 1 jave, kjo nuk ka aspak te bej me detyren qe ka ndaj tij, ti lehtesosh sa ke mundesi, dhimbjet.

Per njerzit qe mbesin te paralizuar, qe nuk jane me ne djeni per veten e tyre - ka disa semundje qe perfundimin e kane te qarte ( arrine ne paralize komplete, mbetet vetem truri dhe vdekja vjen si pasoj e mungeses te kontrakcionit te muskulatures frymemarese), ne kete raste i semuri mund te japi me shkrim qe kur te hy ne stop kardiak mos i behet ringjallje ( resuscitacion ), dmthn dhe kjo vdekje natyrale, mjeksia nuk nderhyne me ti zgjasi jeten.

Ti je pro zgjedhjes, atehere mendo nqs do ishe ne gjendje te merje gjilperen dhe ta vrisje njeriun me vetedijen e tij?

Tani ti kte pyetjen e ke bere sic do e shkruante nje gazetar, duke perdorur sensualizem. Une nuk jam doktor kshu qe vet s'do kisha guximin ta beja kte gje, sikurse s'do kisha guximin ti caja barkun dikujt per ti bere operacion. Ktu qendron ndryshimi midis meje dhe doktorit. Ne rradhe te pare doktori eshte njeri si gjith te tjeret por ama eshte edhe profesionist dhe kur i ka hyre atij profesioni e ka pas ditur shume mire se cfar profesioni kerkon. Sikurse dikush qe vendos dike ne karrige elektrike, une s'do e beja dot per vete por ama ai qe merret me ate pune nga halli do s'do duhet ta beje ate gje.
Mund te jete vrasje ne thelb por kur doktori i ben gjilperen dikujt ne mendjen e tij nuk ka "po vras kte njeri" por "ky njeri nuk mundet me, po e torturojme kot dhe dhibmjet po behen te padurueshme kshu qe duhet bere dicka" (te pakten kshu mendoj une, se s'jam ne mendjen e doktorit).
 
A duhet t'i vrasim të semurët pa shumë shpresa?

A duhet t'i vrasim të semurët pa shumë shpresa? Del vendimi nga Gjykata Europiane

Gjykata Europiane e të Drejtave të Njeriut gjykon, se shteti mund ta refuzojë ndihmën e kërkuar prej dikujt që dëshiron të vdesë.
Ndihma për vdekjen me vetëdije - Kur ligji gjerman e lejon atë dhe kur jo?

Kathrin Erdmann

eutanazi.jpg


Në Gjermani mbetet në fuqi ligji për ndalimin e përdorimit të medikamenteve vdekjeprurëse për të asistuar vdekjen e dëshiruar nga pacienti. Gjykata Evropiane për të Drejtat e Njeriut në Strasburg e rëzoi ankimimin e parashtruar nga një shtetas gjerman, duke e cilësuar atë „të palejushëm“. Gjyqtarët gjykuan, se personi që kish paraqitur akimim „nuk ishte i autorizuar nga bashkëshortja e tij për ngritjen e padisë“. Megjithatë ai arriti një suskses të pjesshëm „për të drejtën proceduarle“.
Sipas mendimit të gjyqtarëve në Strasburg, në Gjermani janë shkelur të drejtat e tij procedurale bazuar në Konventën Evropiane të të Drejtave të Njeriut, sepse autoritetet gjermane duhej ta kishin shqyrtuar ankesën e tij lidhur me çështjen. Personi nga Buranshvajgu u dëmshpërblye me para për këtë vështirësi si dhe u çlirua nga barra e kostove të procesit. Ai pati ngritur padi, që autoritetet patën refuzuar kërkesën e gruas së tij të paralizuar, duke mos i lejuar asaj të marrë dozën vdekjeprurëse të medikamenteve. Kësisoj ai gjykoi se ishte shkelur e drejta e bashkëshortes së tij për një vdekje dinjitoze.

Një rrëzim i thjeshtë i ndryshoi njëherë e përgjithmonë jetën Betina Koch. Aksidenti para pragut të saj të shtëpisë, e la atë komplet të paralizuar, nën kujdesin e një infermiereje dhe të një ventilatori. Ishte një lloj jete të cilën Koch nuk donte ta jetonte. Prandaj, ajo vendosi të vetëvritej, në shtëpi, dhe ajo kërkoi një autorizim nga Instituti Federal për Drogat dhe Pajisjet Mjekësore për një dozë vdekjeprurëse. Por instituti e refuzoi kërkesën e saj.
Dje, Gjykata Europiane e të Drejtave të Njeriut me qendër në Strasburg (ECHR) shqiptoi vendimin pasi shqyrtoi, nëse instituti e ka shkelur ose jo të drejtën e Koch për respektimin e jetës së saj private duke i refuzuar kërkesën, një e drejtë e parashikuar në Artikullin 8 të Konventës Europiane për të Drejtat e Njeriut.
ثshtë kjo pika të cilën bashkëshorti i Koch, Ulrich, përdori kur depozitoi ankimimin e tij në Gjykatën e Strasburgut në dhjetor të vitit 2008. Kjo ndodhi pas më shumë se tre vitesh, kur Koch kishte arritur të vetëvritej – në Zvicër, e ndihmuar nga një shoqatë e quajtur Dignitas.

اfarë është e lejuar, dhe çfarë jo?
Në Gjermani, forma të dhënies së ndihmës në vetëvrasje që nuk futen në kategorinë e vetëvrasjes aktive janë të ligjshme.
Nëse mjekët ndërpresin masat e marra për zgjatjen e jetës, për shembull, sipas dëshirave të shkruara nga një pacient – kjo njihet si ndihmesë pasive në vetëvrasje, dhe nuk konsiderohet një vepër penale.

Nëse një pacient, i cili është në gjendje të rëndë shëndetësore merr ilaçe të ligjshme të siguruara nga një person tjetër, kjo gjithashtu është e ligjshme. Sidoqoftë, një mjek mund të rrezikojë ndjekje penale për dhunim të Aktit Farmaceutik Gjerman.
Forma e tretë e ndihmës në vetëvrasje, ndihma indirekte, është gjithashtu e ligjshme. Kjo përfshin rastin kur një mjek i jep ilaçe vdekjeprurëse një pacienti, që është në gjendje të rëndë për jetën, me qëllimin për t´i lehtësuar atij dhimbjet. Sepse këto lloj ilaçesh të ngadalësojnë frymëmarrjen, çka çon në bllokim frymëmarrjeje dhe deri në vdekje, vë në dukje radio DW.
E njëjta situatë ligjore aplikohet edhe në vendet e tjera anëtare të Bashkimit Europian, përveç Belgjikës, Holandës dhe Luksemburgut. Në vitin 2002, Holanda ishte i pari vend që lejonte mjekët për të ndihmuar në vetëvrasje, me disa kushte të përcaktuara. Një studim i fundit nga spitali universitar në Roterdam dhe Amsterdam zbuloi se ky ligjërim nuk ka çuar në rritje të numrit të rasteve të eutanazisë.
Pyetjet mbeten
Onkologu Klaus Becker mendon se format ligjore të ndihmës së vetëvrasjes mjaftojnë. "Si mjek është detyra ime që t'i ndihmoj pacientët e mi", thotë ai. "Nuk është detyra ime që t´i jap fund jetës së një pacienti, edhe nëse e di që i kanë mbetur 10 ditë ose dy javë jetë". Megjithatë, në 20 vitet e tij të punës, Becker ka pasur eksperienca në të cilat ka dëshiruar vdekje më të shpejtë për pacientin e tij. "Unë mundem, sigurisht, që t´i jap ilaçe vdekjeprurëse një pacienti që po vuan. Me zotërimin e këtyre barnave, unë pranoj se pacienti do të vdesë dy ose tri ditë më parë se ç´mund të vdiste pa ilaçet".

Juristi nga Hamburgu Oliver Tolmein thotë, se ndërsa ligjet e ndihmës për vetëvrasje janë vërtetë shumë të qarta, një nga pengesat është i ashtuquajturi dekreti i pacientit, me të cilin një pacient vendos udhëzimet mjekësore duke shprehur dëshirat e tij rreth mënyrës se si duhet të kujdesesh për të – ose duke mos dhënë një kusht të caktuar mjekësor. "Dekreti i pacientit", shpjegon Tolmein, "do të thotë të zëvëndësosh një deklaratë të dëshirës, nëse në një kusht të caktuar mjekësor pacienti e ka të pamundur të shprehë dëshirat e tij".

Edhe pse jo shumë shpesh, thotë Tolmein, dekretet e pacientëve nuk janë mjaftueshëm të qartë, sepse pacienti nuk është në gjendje të parashikojë kushtin e duhur, i cili do t´i përshtatej. "Dekreti mund të jetë në një formë të tillë, `Nëse nuk jam në gjendje të komunikoj, dhe ky fakt është vërtetuar nga dy mjekë, nuk dëshiroj masa artificiale që duhet të ndërmerren për të më zgjatur jetën", thotë Tolmein.
"اfarë do të thotë saktësisht ´i pamundur për të komunikuar´? Nëse pacienti mund të lëvizë qepallat, do të thotë kjo se ai mund të komunikojë?, pyet ai.
"Gjithashtu, termi `masa artificiale të zgjatjes së jetës´nuk është i përcaktuar qartë. Ai thotë që në momentin e hartimit të një dekreti të tillë, duhet të jeni sa më i qartë që të jetë e mundur. Por Tomlein shikon gjithashtu hapësira për përmirësime në fusha të tjera. Ai mendon se të drejtat e pacientit që të zgjedhë për të lëvizur nga një qendër e madhe shëndetësore në një më të vogël, duhet të forcohen. Aktualisht, sigurimet shëndetësore refuzojnë për të mbuluar shpenzimet e një transferimi të tillë. Dhe në termat e kujdesit mjekësor, ai mendon se mjekët kanë nevojë për një trajnim më të mirë për të mësuar se si t´i trajtojnë pacientët e tyre të sëmurë.
Burimi: Noa


Duke marrë shkas nga ky artikull të cilin me qëllim e hapa në diskutimet shoqërore, për të dhënë dhe ju mendimet tuaja për një ligj të tillë nëse jeni apo dakort.
 
Titulli: A duhet t'i vrasim të semurët pa shumë shpresa?

Etika te ndalon te vrasesh! Nje njeri qe eshte duke vuajtur, duhet te besh domosdo ti lehtesosh dhimbjet me tere mjetet qe ke ne dispozicion. Por nuk mund te vendosesh ti si njeri, qe sot x do vdesi, neser y.

Ka shume njerez qe nuk kane semundje vdekjeprurese, ama kane dhimbje, ose thjesht nje faze te keqe ne jete, e si pasoj hyne ne depresion e nje gjendje qe i heq cdo deshire jete. Nqs behet ligji PRO VDEKJES, keta njerez te gjithe do kerkojne eutanazine.

I semuri duhet keshilluar nga psikolloget, duhet mbeshetur nga mjeket per dhimbjet, dhe me e rendesishmja duhet te kete ngrohtesine e familjes, sepse ne keto momente eshte e duhur prania e te gjithe njerezeve te dashur.
 
Pe: A duhet t'i vrasim të semurët pa shumë shpresa?

Nuk jam pro vdekjes se askujt...Shpresa vdes e fundit,mos te harrojme qe ka raste qe ndodhin dhe mrekullira,sic ka raste dhe mjeket gabojne ne konstatime te semundjeve,ashtu sic ka raste qe semundja del edhe jashte parashikimit te mjekeve,ne permisim them...Ka mjaft raste qe dhimbjet e pacienteve te jene te medha,dhe nuk durojne dot e kerkojne vdekjen,ashtu sic smund te leme pa permendur edhe njerezit e dashur te familjes qe vuajne kur e shohin te dashurin e tyre duke vuajtur...Para disa vitesh me duket ka qene nje rast ku nje person jetonte vec ne baze te nje makinerie,por nuk kishte permisim as u priste permisim prej saj,vuajtjet ishin te medha si per ate ne ate gjendje si per familjen,tani lind pyetja ja vlen e gjitha kjo?Tja zgjatesh jeten me disa muaj,qofte edhe disa vite,por fundi dihet ama qe ska nga i shpeton vdekjes...Me duket qe pas shume perpjekjesh dhe me miratimin e familjareve,asaj ju hoq makineria dhe ajo vdiq...Tani prap shtrohet pyetja nese ishte e drejte kjo gje?...Tja lehtesosh dhimbjet smund ta besh,si ben efekt asgje,ta lesh te jetoje ashtu a ja vlen?I bie si ajo fjala qe themi nga anet tona : E gjalle e ne gazep...
 
Titulli: A duhet t'i vrasim të semurët pa shumë shpresa?

Te vrasesh nje njeri eshte si te vrasesh tere njerzimin (KurAn) ! E Drejta e dhenies se jetes , dhe marrjes se jetes eshte e Zotit dhe askush nuk eshte kompetent per kete , vetem Krijuesi yne ALLAHU.
Eshte per te ardhur keq se si njerzit e marrin ate guxim te vrasin njerez me duart e tyre . Dhenja e ndihmes per te vdekur eshte e barabart me vrasje . E kete te drejte ne vrasjen e njerzeve ja japin ligjet shtetrore demokratike ! Po qfare shtete more jane keto , qe e lejojn vrasjen , prostitucionin , vjedhjen , pijet alkoolike , bixhozin , fajden , shpifjen etj. Por ste habit fakti se keto shtete kane bere ndarjen e shtetit prej fese , por nese nje sende prishet sdo te thote ate ta shkaterrosh , por me mire do te ishte riparimi i sendit te prishur se sa shkaterrimi - largimi i tij ! Se pastaj pasojat do te jene me te medha .
E mu per kete shkak po vihen pasojat e ketij gabimi nder shekuj i botes se krishtere !
Miratimi i ketij ligji tregon edhe njehere dobesin e njeriut per te bere ligje per vetveten ! Njeriut vertet nese i mungon besimi ne Zot dhe frika prej Tij eshte shume perbuzes dhe shume zullumqar.
Mendimi im per keto ligje qe jane miratuar nga ato shtete jane tersisht te gabuara . Ne ende skemi ligje te kesaj natyre por duhet patur kujdes ! .
 
Titulli: A duhet t'i vrasim të semurët pa shumë shpresa?

Etika te ndalon te vrasesh! Nje njeri qe eshte duke vuajtur, duhet te besh domosdo ti lehtesosh dhimbjet me tere mjetet qe ke ne dispozicion. Por nuk mund te vendosesh ti si njeri, qe sot x do vdesi, neser y.

Ka shume njerez qe nuk kane semundje vdekjeprurese, ama kane dhimbje, ose thjesht nje faze te keqe ne jete, e si pasoj hyne ne depresion e nje gjendje qe i heq cdo deshire jete. Nqs behet ligji PRO VDEKJES, keta njerez te gjithe do kerkojne eutanazine.

I semuri duhet keshilluar nga psikolloget, duhet mbeshetur nga mjeket per dhimbjet, dhe me e rendesishmja duhet te kete ngrohtesine e familjes, sepse ne keto momente eshte e duhur prania e te gjithe njerezeve te dashur.

Jam dakord me ty Zin, por jan dhe te mendimit qe kur mjeket nuk arrijn te qetesojn dhimbjet dhe ska mundesi per nje sherim, kur vet personi kerkon te vdesi pse mos tja plotesojn kete gje? Apo ta leme te vuaj vetem sepse neve mendojm se eshte me mire keshtu, ose sepse nga momenti ne moment ky person mund te behet me mire..Edhe pse sduhet te vrasesh dike sbesoj se dikush e mendon ne ato caste kur ka nej te aferm qe po vuan, mendon vetem qe te mos kete dhimbje dhe neqoftese ka per te vdekur te jete kjo sa me e shpejt. Gjithsesi mjeket se pranojn kete gje se duan te bejn eksperimente me njerezit meqe si kane te gjitha zgjidhjet ndonjehere...
 
Pe: Titulli: A duhet t'i vrasim të semurët pa shumë shpresa?

Te vrasesh nje njeri eshte si te vrasesh tere njerzimin (KurAn) ! E Drejta e dhenies se jetes , dhe marrjes se jetes eshte e Zotit dhe askush nuk eshte kompetent per kete , vetem Krijuesi yne ALLAHU.
Eshte per te ardhur keq se si njerzit e marrin ate guxim te vrasin njerez me duart e tyre . Dhenja e ndihmes per te vdekur eshte e barabart me vrasje . E kete te drejte ne vrasjen e njerzeve ja japin ligjet shtetrore demokratike ! Po qfare shtete more jane keto , qe e lejojn vrasjen , prostitucionin , vjedhjen , pijet alkoolike , bixhozin , fajden , shpifjen etj. Por ste habit fakti se keto shtete kane bere ndarjen e shtetit prej fese , por nese nje sende prishet sdo te thote ate ta shkaterrosh , por me mire do te ishte riparimi i sendit te prishur se sa shkaterrimi - largimi i tij ! Se pastaj pasojat do te jene me te medha .
E mu per kete shkak po vihen pasojat e ketij gabimi nder shekuj i botes se krishtere !
Miratimi i ketij ligji tregon edhe njehere dobesin e njeriut per te bere ligje per vetveten ! Njeriut vertet nese i mungon besimi ne Zot dhe frika prej Tij eshte shume perbuzes dhe shume zullumqar.
Mendimi im per keto ligje qe jane miratuar nga ato shtete jane tersisht te gabuara . Ne ende skemi ligje te kesaj natyre por duhet patur kujdes ! .

E kete te drejte ne vrasjen e njerzeve ja japin ligjet shtetrore demokratike ! Po qfare shtete more jane keto , qe e lejojn vrasjen , prostitucionin , vjedhjen , pijet alkoolike , bixhozin , fajden , shpifjen etj.

Me gjen dot nje shtet qe ka te lejueshme vjedhjen?Qe ka te lejueshme vrasjen,shpifjen etj etj??Edhe alkolin qe e kane ne shitje ne perdorim e kane me nje moshe te caktuar,nen moshen 18-20 vjec denohet me ligj shitja e alkolit...

Gjeja tjeter

E mu per kete shkak po vihen pasojat e ketij gabimi nder shekuj i botes se krishtere !
Ma gjen dot ne cilin vend,ne cilin shkrim te feve te tjera dhe konkretisht te fese se krishtere,behet propagande per vjedhje,per vrasje,per poshtersira?...Ti je shume paragjykues,ti ul fete e tjera per te ngritur fene tende,e mesa di une ISLAMI,nuk predikon kete gje,perkundrazi predikon respekt per njerezit edhe pse si perkasin fese tende...Asnje fe ne bote nuk predikon vrasjen,vjedhjen,prostitucionin etj etj...Por je gabim ti ne paragjykimet e tua,se i vlereson njerezit ne baze te fese qe kane,jo si jane ato si persona,si njerez apo nga virtytet qe ato mbartin...
 
Titulli: Pe: Titulli: A duhet t'i vrasim të semurët pa shumë shpresa?

E mu per kete shkak po vihen pasojat e ketij gabimi nder shekuj i botes se krishtere !

Di te me thuash se cfare mendon kur shkrua kete fjali?

Do te thuash se ne vendet myslimane ,bota eshte akoma ne rregull?!

Pyes veten atehere ,pse vijne kaq shume emigrante nga keto vende dhe gjejne strehim pikerisht ne vendet Katolike si Gjermania,Zvicra etj...

Dhe jo vetem strehim,,,po ju japin te drejten e fese se tyre biles te ndertojne dhe Xhamine.... Se di nese nje gje e tille mund te mendohet ne vendet Islamike ...Do te exekutohej brenda 24 oreve nese do guxonte te thoshte I LOVE Jezus..... Kshuqe meqe je Shqiptare ,,,rri dhe shqiptare ,mbaje fene tende ne zemren tende...


Sa per temen ,,,nuk jam per lehtesimin e dhimbjeve duke eliminuar me vdekje...Por nese ju ka rene rasti te shihni nje njeri qe e doni shume aq shume sa nuk mund ta shihni duke vuajtur...E si rrjedhoje, lusni Zotin : Zot nese eshte per ate rruge me mire te vdese..(se di ne se ky mendim na ben me pak fajtore).Pra dua te them qe doktorata ka arrit aq shume ,,,sa nje njeri ne gjendje kome para 1 shekulli do kishte vdek ne menyre natyrale...Pse atehere qenka e padrejte dhe anti njerzore ti jepet fund kti dilerium dhimbjesh,,,Kjo eshte pyetja qe i bej vetes !!!!!!!!!!
 
Redaktimi i fundit:
Titulli: Pe: Titulli: A duhet t'i vrasim të semurët pa shumë shpresa?

Me gjen dot nje shtet qe ka te lejueshme vjedhjen?Qe ka te lejueshme vrasjen,shpifjen etj etj??Edhe alkolin qe e kane ne shitje ne perdorim e kane me nje moshe te caktuar,nen moshen 18-20 vjec denohet me ligj shitja e alkolit...

Gjeja tjeter

Ma gjen dot ne cilin vend,ne cilin shkrim te feve te tjera dhe konkretisht te fese se krishtere,behet propagande per vjedhje,per vrasje,per poshtersira?...Ti je shume paragjykues,ti ul fete e tjera per te ngritur fene tende,e mesa di une ISLAMI,nuk predikon kete gje,perkundrazi predikon respekt per njerezit edhe pse si perkasin fese tende...Asnje fe ne bote nuk predikon vrasjen,vjedhjen,prostitucionin etj etj...Por je gabim ti ne paragjykimet e tua,se i vlereson njerezit ne baze te fese qe kane,jo si jane ato si persona,si njerez apo nga virtytet qe ato mbartin...

E nderuar kur deshiron te bejsh ndonje interpretim te shkrimit tim , mundesisht e lexon ne tersi shkrimin dhe mundesh te kuptosh me mire. Nga ana ime ndoshta ne te gjitha shkrimet ndoshta kam mundur me leshu ndonje gabim pa menduar mire . Por ne kete shkrim mendoj se nuk ke te drejte ne formimin e mendimit per kete shkrim , si ke menduar ti !
Une ndoshta ne te gjitha shkrimet fen e krishtere e kam kritikuar , por ne kete shkrim e kam mbrojtur ne njeren ane . Nese ske mund ta kuptojsh shkrimin edhe njehere po ta sqaroj ! Une kam pasur qellim te them se shkaku pse behen keto ligje , pse lejohen me ligje veprat shkaterruse per shoqerin si VrasJa me deshire apo pa deshir (EuTanazi) , prostitucioni , shpifjet , fajdet etj eshte si shkak i ndarjes se FESE prej SHtetit . Kete e kam pas qellim , dhe kesaj here e kam mbrojt fen krishtere .

Pastaj ti thua qe une i uli fete ! Jo une nese nje fe , ka rregulla per tu kritikuar psh siq thote feja e krishtere nuk lejohet shkurorezimi !!! Une kete qeshtje e kritikoj fuqishem se eshte kunder natyres se njeriut. Ose tjetera murgeria ne fen e krishtere , eshte per mua shume e palogjikshme ! Une ne kete rast po kritikoj me fakte , e nese feja e tille ka rregulla te tilla per shoqerin , une sjam ai qe po e uli fen e caktuar ,por eshte ajo me Doktrinen e vete qe po e ule vetveten !
E pastaj une e ngris fen ISLAME sepse eshte per tu ngritur , sepse ne kete fe nje rregulle e veteme si mungon per rregullimin e jetes . Dhe te paketen nje rregulle te saj , nuk e ka ne kundershtim me logjiken . Jo une qe po e ngris , por ajo eshte e ngritur vete , ALLAHU - Zoti i Gjithesise e ka caktu kjo te jete Feja e njerzimit . E jo fet tjera qe jane ne kundershtim me natyren e paster njerezore.
Ti e nderuar me thua cili shtet e ka te lejueshem shpifjen ? A pak ke argumenete neper televizionet tona shqiptare , sa shpifja eshte si prej pushtetareve , si prej njerzeve te thjesht a eshte i ndalon kush ata. Pastaj sa njerez te ngrat e vuajn denimin per nje cikrrim me te vogel . Kurse njerzit te cilet ushtrojn funksione te larta shoqerore me milona vjedhin para ! i denon ndonje ligje ata ? Apo ata jane krijuesit e ligjit , sben te denohen!!!
Per alkoolin je dakord me mua , ashtu me fajdet e bixhozin keshtu qe ke respekt nga une edhe nese s'pajtohesh me mua.
Eutanazia eshte vrasje , e ti me pyet cili shtet eshte qe lejon vrasjet . Ne kete menyre mund ta bindim dikend qe mendimi jone eshte i qelluar . Ti pyet une i shtroj argumenetet ne pergjigje dhe keshtu kuptohet e verteta. Kjo vlen edhe per besimin e feve cila eshte feja e vertet e Zotit .
Pres mirekuptim nga ti Gloom.
 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Bëju.

    Votat: 11 40.7%
  • 2-Ankth mesnate.

    Votat: 3 11.1%
  • 3-Të dua ty.

    Votat: 8 29.6%
  • 4-Nje kujtim.

    Votat: 5 18.5%
Back
Top