Auto & Moto GP

Arfenilla

Themelues i Forumit
Themelues
Po luan me ndjenjat tona. Ska ashtu makinash,max ka w124.
?po thash ne foto pra?

..ps..ne pr gjetem nje benz..dhe vllai i dha 10mij euro..edhe pse mungonin disa gjera dhe gomat e makines,po kur shkuam heren tjeter e kishte shit?..
 
Sikur te sillnit kzriozitete dhe histori ne lidhje me tenem do ishte mire. Ska ardh akoma viti ri per me shpreh deshiea ?
 

BoOoMBaStiCk

Il Silenzio
V.I.P
Ke noi faqe neper social media ku i reklamon keto ti shohim iher?
I hedh ne Mobile.de ose Ebay-Kleineanzeige.de
Kam faqen time me emrin e firmes. Momentalisht po pres furnizimin skam makina se i hoqa tgjitha... 2 Tourana kam nje Manual nje Automatik 2004-Manuali 2007-Automatiku, pres te me vijn Audi A4 StationvManual, Caddy Automatik, dhe w203 Sport Edition.
Kto jan aktuale dhe jan me cmime per ne Shqiperi. Nqs ke deshir me ble gjo me kontakto privat tjap email..
 

Marakli^Krapit

Antarë i Respektuar
Markatplace asht nji opsion qe mundesh me shit cdo gje ne fb, kam shiku nji lajmerim ishte njeri ne genova qe punonte me dergesa makinash ishte kamioni pak a shum si i joti prandaj te thash mos ishe ti.
A mduket mu apo edhe ne Gjermani jan rritur cmimet e makinave?
 

Arfenilla

Themelues i Forumit
Themelues
I hedh ne Mobile.de ose Ebay-Kleineanzeige.de
Kam faqen time me emrin e firmes. Momentalisht po pres furnizimin skam makina se i hoqa tgjitha... 2 Tourana kam nje Manual nje Automatik 2004-Manuali 2007m-Automatiku, pres te me vijn Audi A4 StationvManual, Caddy Automatik, dhe w203 Sport Edition.
Kto jan aktuale dhe jan me cmime per ne Shqiperi. Nqs ke deshir me ble gjo me kontakto privat tjap email..
Touran cross?sa qmimin?
 

Xhelozi

Staf në FV.AL
S/M
A e dini se kush e ka realizuar udhëtimin e parë me makinë në histori?Benz-Patent-Motorwagen.jpg
Ishte një grua, Bertha Ringer. Bashkëshorti i saj ishte Carl Benz, shpikësi i makinës së parë, “Benz Patent Motorwagen” në 1886. Bertha, që në fejesë kishte financuar kërkimet e Benz, si grua e martuar nuk kishte më titull ligjor në sipërmarrjen, por vendosi gjithsesi që ta mbështeste.

Pas patentimit të shpikjes, me 5 gusht të vitit 1888 Bertha mori me vete 2 nga 5 fëmijët e saj në bordin e modelit numër 3 të “Motorwagen” dhe shkoi të vizitonte nënën e saj. Bëhej fjalë për një udhëtim mjaft aventurier për kohën: 194 kilometra, nga Mannheim në Pforzheim dhe kthim, pa rrugë të asfaltuara e pika furnizimi me karburant.

Veprimi i saj pati shumë jehonë. Kjo sipërmarrje bindi Benzin dhe opinionin publik se automobili kishte të ardhme. Sot itinerari i përshkuar, i emërtuar “Bertha Benz Memorial Route” bën pjesë në pasurinë industriale të njerëzimit.
 

Xhelozi

Staf në FV.AL
S/M
VW Samba Rasti i Autobusëve Volkswagen hippie van
vw-t1-samba.jpg
Asnjë tifoz i motorit nuk është i vetëdijshëm, se tregu i makinave është shumë i kërkuar dhe vazhdimisht po ndryshon. Por ka përjashtime që shkojnë me këtë dinamikë. Shumë përdorues dhe koleksionistë zgjedhin modele klasike që janë bërë histori lëvizëse. Një rast i dukshëm dhe i habitshëm është në dy modele gjermane, Volkswagen van T1 dhe Volkswagen van T2, megjithëse aktualisht blihen vetëm të përdorura. Sot ka shumë njerëz që e drejtojnë këtë automjet unik nëpër rrugë dhe autostradë nëpër botë. Dhe është arsyeja pse modelet janë lidhur në mënyrë kaq efektive, me dashamirët e një stili jetese… 'Falas dhe pa qasje'.
comprar-furgoneta-hippie-t1.jpgVolkswagen T1 nënkupton fillimin e një linje strategjike të suksesit; seria Transporter e firmës së njohur gjermane të njohur. Modeli i parë u lançua në vitin 1950 me një dizajn modern tërheqës për kohën. Ngarkuar me linja dinamike që u prishën me një estetikë më konvencionale ose klasike. Një automjet që ka një shkathtësi të madhe dhe një çmim më tërheqës, dy karakteristika që përdoruesit kërkojnë, dhe dëshirojnë të blejnë automjete të tilla. Ekziston një motor boksier 25 kf dhe një hapësirë e brendshme plotësisht e përshtatur që ka lejuar një ngarkesë deri në 750 kilogramë mallra, ose për të transportuar me lehtësi deri në 8 pasagjerë. Suksesi i Volkswagen T1 doli, dhe pak më shumë se dhjetë vjet, ka shitur gati një milion njësi. Gjatë pesëmbëdhjetë viteve të evolucionit të motorit të tyre të prodhimit ishte i vazhdueshëm, duke shkuar në 44 ks në versionin e tij të fundit.
Viti 1967 u zgjodh për të lançuar modelin e dytë të serisë Transporter, Volkswagen T2. Strategjia ishte e qartë, ata duhej të mbanin butësinë dhe performancën e automjeteve pa sakrifikuar zbatimin e teknologjive të reja ose zhvillimin e motorëve më të fuqishëm. Linja e saj estetike mbeti kryesisht variacione dhe u përqëndrua për të marrë një hapësirë të brendshme më të ndritshme. Gjatë dymbëdhjetë viteve të prodhimit të këtij modeli, motorët arritën fuqinë jo të pakonsiderueshme prej 80 kf. Volkswagen T2 ishte një ikonë në lëvizjen h hippie ’, e cila gjeti në këtë model, një filozofi të jetës që i plotësonte nevojat e tyre.
comprar-furgoneta-hippie-t2.jpgNë tregun e dorës së dytë është e zakonshme të gjesh Volkswagen T1 dhe T2 Volkswagen.
Një mundësi e artë për të shijuar një nga makinat më të famshme në histori. Një faktor tjetër që duhet të merret në konsideratë është se pavarësisht viteve të prodhimit të këtyre automjeteve, kujdesi dhe mirëmbajtja është zakonisht e shkëlqyeshme, gjë që favorizon blerjen e një Volkswagen T1 ose T2, është një sukses i jashtëzakonshëm.

Eshtë një copë koleksionisti, për ata që kërkojnë një automjet që u lejon atyre të prishin monotoninë, të shijojnë jetën familjare me një formë ose praktikë të ndryshme, të gjitha llojet e sporteve malore ose akuakteve. Padyshim një zgjedhje perfekte përplot bukuri, simbolikë dhe histori.

Historia e furgonit 'hippie' të Volkswagen
Historia e VW T1 që mund të gjendet sot në treg, fillon menjëherë pas përfundimit të Luftës së Dytë Botërore. Konkretisht, ishte në fabrikë, që Volkswagen kishte në qytetin gjerman Wolfsburg, dhe në atë kohë, ishte nën kontrollin britanik. Kjo ishte Prill 1947. Në këtë kohë, biznesmeni Hollandez Ben Pon kërkoi leje, për të tregtuar automjetet e kompanisë së tij në Hollandë.
combi_t1.jpgBen Pon është veçanërisht i rëndësishëm kur flasim për Volkswagen Kombi ose T1 sepse ideja e këtij furgoni lindi nga ajo. Në mënyrë të veçantë, Ben Pon erdhi për të parë bazën e një Beetle VW që drejtonte fabrikën e prodhimit si një makinë mallrash shumë efektive. Pse të mos krijoni një automjet me karakteristika të ngjashme, por të dizajnuar posaçërisht për ngarkimin e mallrave tregtare?
Në të vërtetë, çdo VW Kombi për shitje në dispozicion sot në treg, ka lindur, vetëm dhe ekskluzivisht si një makinë mallrash. Në 1948 ai filloi të ndërtojë prototipin e parë me emrin Volkswagen Type 29. Në fakt, nuk ishte deri në 1950 kur ai konfirmoi emrin nën të cilin njihet,… Furgonë Volkswagen.
t1-segunda-mano.jpgKonkretisht, prodhimi i furgonit të njohur 'Volkswagen' hippie 'filloi në 8 Mars 1950. Pas pak, pas kësaj, për shkak të kërkesës së jashtëzakonshme që ekzistonte në Amerikën e Jugut, e cila ishte, në përgjithësi, më e lartë se në Evropë, firma vendosi të hapte një impianti i parë i montimit në Sao Paulo, Brazil. Po ashtu në vitin 1956, në Meksikë. Në Evropë është prodhuar midis viteve 1950 dhe 1967, ndërsa në Amerikën e Jugut ka qenë midis viteve 1953 dhe 1975.
t2-segunda-mano.jpg
combi-en-venta.jpg
 

Xhelozi

Staf në FV.AL
S/M
Maserati prezanton modelin e ri me motorr hibrid
3ed27dce-e46b-4f4f-9979-2161e2788670-780x439.jpg

Sipas njoftimeve, Maserati prezantoi një model të ri të makinës së saj.

Modeli Maserati Ghibli ka një motor që ka 330 kuaj fuqi dhe 450 Nm. Tingëllon shkëlqyeshëm, apo jo, dhe shpejtësinë nga 0 në 100 km/orë, e arrin në vetëm 5.7 sekonda dhe ka shpejtësi maksimale 255 km/orë.
Vlen të thuhet se kjo është një formë hibride e butë me një sistem 48 V.
53695113-7004-4c70-b5b7-2d3de3b2c464.jpg
Maserati instaloi baterinë në pjesën e pasme, të gjitha në mënyrë që të ruante një shpërndarje optimale në masë.

Dhe besoni apo jo, konsumi i kësaj makine është deklaruar në 8.5-9.6 l/100 km sipas standardit WLTP.

Brenda, Mesarati Ghibli ka një interier të mrekullueshëm. Ka një ekran të madh, 10.1 inç, me rezolucion HD.

Hybrid Ghibli është vetëm hapi i parë në elektrifikimin e markës. c3461478-3100-4da8-bf47-b33c466fb7ee.jpg
 

Xhelozi

Staf në FV.AL
S/M
Motoclikizem
Gara e pare që u mbajt në rrugën e re të konstruktuar në Indianapolis ishte "National Motorcycle Race Meet" në v. 1909. Furrtari 'Erwin Xhorxh', një entuziast i hershëm me një biçikletë të motorizuar, të blerë nga një indian në v. 1908, fitoi garën e parë dhe të fundit të mbajtur në motoçiklizëm në rrugën e re të konstruktuar dhe të shtruar me kocka(tulla), gati një shekull më herët, më 14 gusht 1909.
7d8d3b11547c90e696851e807136feaa.jpg
Lëvdata 60 vjetore e historisë, i takon MotoGP e cila është më e vjetra nga të gjitha Kampionatet Botërore në Motoçiklizëm- konkurrenca e saj e parë vjetore është mbajtur në vitin 1949. Nga vitet e hershme 1900 garat në motoçiletë u mbajtën në vende të ndryshme dhe në vitin 1938 paraardhësit të FIM aktuale, FICM (Fédération Internationale des Klubet Motocyclistes), njoftuan një Kampionat Europian. Megjithatë, fillimi i Luftës së Dytë Botërore ndërpreu konkursin, pastaj pas luftës mori kohë për të bërë në dispozicion për karburant, para se të mund të krijohet një varg i të vërtetave ndërkombëtare.
images.jpeg
Kur Kampionati i parë zyrtarë Botëror në vitin 1949, u mbajt në Grand Prix gara ajo përbëhej nga katër klasa, në klasën 500cc ishte përurimi me titullin “Kryeministri” duke u fitua nga motoçiklisti britanik Graham Leslie mbi makinerin Ajs. Një tjetër Britanik, Freedie Firth(Velocette) mori titullin e parë që ishte fituar ndonjëherë në 350cc në Kampionatet Botërore, ndërsa italianët Bruno Ruffo (Moto Guzzi) dhe Nello Pagani (Mondial) ishin të parë në 250cc dhe 125cc respektivisht edhe në Kampionatin Botërorë. Në Kampionat 600cc kuajsh në të njëjtën sezon u fitua nga britanikët Eric Oliver dhe Denis Jenkinson me makineri Norton, edhe pse u bë një konkurrencë në kategori 500cc në vitin 1951. Prodhuesit italian të tillë si Mondial, lartpërmendur dhe firma Moto Guzzi, së bashku me kompani të tilla si Gilera dhe MV Agusta, e dominuar kampionatin botëror gjatë viteve 1950, duke reflektuar fuqinë e industrisë së vendit në atë kohë në motoçiklizëm. MV Agusta ishin veçanërisht fëmijë në fund të dekadës, duke marrë një spastrimi të pastër të titujve të Botës në të gjitha katër kategoritë për tre sezonet 1958-1960 - ndërsa duke e arritur dominimin e tyre në klasë 500cc ishte i pathyer prej 17 vjetësh nga 1958 deri 1974.
 
  • Dashuri
Reactions: D.

Legally_Sweet

Ain’t no sunshine when she’s gone
V.I.P
Ah njo si ty ma do ky shpirt ❤❤❤Shiko fotografinë 1749942

Nje familjar i imi ka nje si kjo (nqfse esht X5), qe e ka ble me kredi?
Mu kujtua nje ngjarje funny tani. E merr nje dite nje anetare femer e familjes dhe dalim me be shopping. Futemi tek parkimi i qendres tregtare, qe eshte si malore dhe me curves, ne ec siper, makina na rreshkiste poshte. ? Pale per tu parkuar, ec para mbrapa deri sa t’ja gjesh anen me e fut tek vendet e parkimit qe i kane be ngjesh me njeri tjetrin ?
 

Ledia

❤Shkodrane❤
Nje familjar i imi ka nje si kjo (nqfse esht X5), qe e ka ble me kredi?
Mu kujtua nje ngjarje funny tani. E merr nje dite nje anetare femer e familjes dhe dalim me be shopping. Futemi tek parkimi i qendres tregtare, qe eshte si malore dhe me curves, ne ec siper, makina na rreshkiste poshte. ? Pale per tu parkuar, ec para mbrapa deri sa t’ja gjesh anen me e fut tek vendet e parkimit qe i kane be ngjesh me njeri tjetrin ?
X5 jan makina qe komandohen lehte dhe parkohen lehte. Une e adhuroj x5
I kam qef makinat tip foristrade dhe me shkojne me shume se makinat e ulura
 
Top