Trajtimi i personave me aftesi te kufizuar dhe shoqeria moderne

sweetzzinna

Dum spiro, spero くる
Trajtimi i personave me aftesi te kufizuar dhe shoqeria moderne
Trajtimi_i_personave_me_aftesi_te_kufizuar_dhe_shoqeria_moderne.jpg
Tre dhjetori nuk eshte nje dite e vecante per te kujtuar problemet dhe hallet qe kane personat me aftesi te kufizuara, por edhe nje dite e apelit social per shtetin, pushtetin vendor, institucionet sociale dhe familjaret e tyre, per te bere jo thjesht nje bilanc pasiv te arritjeve dhe problemeve qe i shqetesojne ata, por dhe per te caktuar ca piketa te reja ne rrugen e zbutjes se kesaj dukurie qe i mban keta njerez ne pozite margjinale ne shoqeri.

Pa mohuar punen qe kemi bere, arritjet dhe sukseset ne fushen e politikave sociale dhe reformave institucionale per kete target-grup, duhet te pohojme se ende u jemi borxhli atyre, si qytetare qe kane te drejta te barabarta, qe synojne te mposhtin aftesine e kufizuar dhe te jene afer mundesive dhe shanseve te barabarta. Qeveria shqiptare dhe strukturat themelore te sherbimit social, shendetesor dhe arsimor te pakten qe nga viti 2005 e ne vazhdim, qe filloi reformimi teresor i sistemit te mbrojtjes sociale ne vendin tone, ka nje koncept te gjere, polivalent dhe gjitheperfshires per punen qe duhet bere me personat me aftesi te kufizuar.

Tani duhet te themi se per kete grup social ne nevoje, madje me nevoja te vecanta ka: Politika te qarta, koncept me te drejte human, legjislacion me te permiresuar, dhe struktura sherbimi me adekuate ne raport me vecorite e personave me aftesi te kufizuar.

Ne punen e Sherbimit Social Shteteror dhe te institucioneve specifike eshte punuar me prioritet te vecante per permiresimin e cilesise se sherbimit per personat me aftesi te kufizuara, duke u udhehequr nga disa parime baze, politike, filozofike dhe profesionale.

Ne filozofine e punes sone jemi udhehequr nga politikat e qeverise, nga aksi i forte social i saj, sipas te ciles nuk mund te ndertohet shtet te se drejtes, ne se nuk bazohet ne parametrat e me te dobetit. Politikat tona kane ne qender parimin e madh social sipas te cilit, personat me aftesi te kufizuar nuk duhet te trajtohen si objekt vemendjeje, por te vleresohet si subjekt aktiv, qe eshte i zoti te ndertoje jo vetem jeten e tij te pavarur, por eshte i afte dhe te bashkepunoje per ndertimin e shoqerise ne te cilen jeton dhe pjese e te ciles ndihet. Natyrisht nje vemendje e posacme eshte treguar per femijet me mundesi te kufizuara fizike, mendore apo sociale per te cilet jemi munduar qe te ofrohet trajtim i vecante, edukim dhe perkujdesje e duhur per gjendjen e tij. Femijet me aftesi te kufizuara, qe trajtohen ne institucionet rezidenciale dhe ditore, publike, private dhe komunitare kane te drejten e arsimimit, rimekembjes, rehabilitimit, kompensimit dhe integrimit sipas mundesive te tij, ne menyre qe te zhvilloje personalitetin. Perkujdesja e vecante duhet te siguroje zhvillimin mendor, fizik, shpirteror, moral dhe social te femijeve me mundesi te kufizuara. Perkujdesje e vecante do te thote te ofrohet mbeshtetja e duhur per femijet dhe prinderit e tyre, ose per kedo qe ka pergjegjesi per rritjen e tij.

Ne politikat tona institucionale eshte parim i madh themelor qe ndihma per ta, te jete kurdohere falas me qellim qe femija te siguroje dhe mundesoje gezimin pa diskriminim te arsimit, shendetit, formimit profesional, rimekembjes, trajnimit me qellim punesimin e tij, te drejten e argetimit dhe te cdo lloj tjeter aktiviteti, qe mundeson perfshirjen e plote ne jeten sociale dhe ndihmon zhvillimin personal.

Trajtimi i personave me aftesi te kufizuar eshte njeri nga tre programet kryesore te detyruar te sherbimit social shteteror. Sherbimi per kete grup personash eshte i diversifikuar si proces, si menyre realizimi dhe financimi. Arkitektura e ketij programi sherbimesh eshte e perbere nga disa lloj sherbimesh dhe nga disa menyra realizimi. Per te kuptuar gjeresine e ketij programi, efektin social dhe financiar te tij, duhet te themi se ne kete skeme te sherbimit social te sherbimit per personat me aftesi te kufizuara ka disa komponente perberes dhe disa menyra vleresimi qe ndihmojne per te perfytyruar me mire realitetin e sherbimit social.

Se pari, politikat e trajtimit dhe te sherbimit social per kete grup social eshte e bazuar ne nje program te perbashket, te njejte dhe pa dallime ne nivel kombetar. Kjo do te thote se programi i perfitimeve ne cash dhe me sherbim social eshte nje "skeme kombetare", qe vepron ne menyre te barabarte dhe pa asnje diferencim ne nivel kombetar.

Se dyti, ne dispozicion te mbeshtetjes dhe zbutjes se problemeve sociale te personave me aftesi te kufizuar, perfshire, jane dy skema baze perfitimesh sociale, qe kane te bejne me pagesen per shkak te aftesise se kufizuar si dhe ngritja e nje rrjeti institucionesh sociale te sherbimit (Qendrat e zhvillimit).

Se treti, ne sherbimin social per personat me aftesi te kufizuar eshte ndertuar nje sistem sherbimesh qe nga pikepamja e tipologjise se sherbimit eshte e bazuar ne tre forma kryesore, sherbimi i plote rezidencial, sherbimi ditor, sherbimi komunitar.

Se katerti, sherbimi social per personat me aftesi te kufizuara eshte tashme jo vetem i ofruar ne struktura te sherbimit social shteteror dhe publik por edhe privat.

Se pesti, sherbimet per personat me aftesi te kufizuara tashme nuk jane me empirike dhe intuitive por te bazuar ne standardet e sherbimit te perkujdesit shoqeror per personat me aftesi te kufizuara ne qendrat rezidenciale dhe ditore, te miratuara me VKM Nr. 822 date 6.12.06.

E tere veprimtaria e sherbimeve per kete target-grup social eshte e bazuar ne Srategjine per Personat me aftesi te kufizuara (2008-2010). Tani ne Shqiperi ka nje strukture te veprimit strategjik per problemet e personave me aftesi te kufizuara e cila eshte e mbeshtetur:

-Ne konceptin e qarte qe aftesia e kufizuar nuk eshte tek njeriu qe e vuan, por tek ata qe ngrene barriera per te kufizuar veprimtarine e tyre.

-Njerezit me aftesi te kufizuar nuk duhet te paragjykohen

-Strategjia eshte e bazuar ne Deklaraten per te drejtat e njeriut dhe ne konventa te tjera te rendesishme

-Jane krijuar struktura te monitorimit te kesaj strategjie nder dikasteriale ne nivel "Sekretariati" i cili eshte vendosur ne MPCSSHB si ministri lider per implementimin e strategjise.

-Strategjia ka objektiva te matshem ne disa fusha, si ne arsim, punesim, sherbimet ndihmese dhe jetes pa pengesa. Ne kete kontekst duhet te themi se strategjia per personat me aftesi te kufizuara eshte gjitheperfshirese.

Cilet jane perfitues me statusin e personave me aftesi te kufizuar?

1. Persona qe kane si shkak te aftesise se kufizuar diagnoza te ndryshme dhe qe perfshihen ne kriteret mjekesore dhe ligjore, qe ndikojne ne percaktimin e grupit te pare apo te dyte.

Nje pjese te konsiderueshme ne kete kategori e zene te semuret mendore. Madje ata perbejne perqindjen me te madhe te kesaj pjese. Keta persona me aftesi te kufizuar kane demtime dhe aftesi te kufizuara te shkalleve te ndryshme. Ka te semure mendore qe mund t'i kryejne vete nevojat e tyre personale duke u shfaqur si persona me prapambetje te lehte mendore (te moderuar). Por ne kete grup jane edhe te semure te shkalleve te renda, sic jane prapambetjet e thella mendore, patologjite e ndryshme te cilat si rezultat i demtimeve cerebrale kane sjelle paralize te plote te te semurit. Kjo kategori eshte ne ate nivel qe kerkon patjeter mbeshtetjen me kujdestari nga dikush tjeter.

Ne kete grup social te personave me aftesi te kufizuara, qe nuk kane probleme mendore dhe qe kane mundesi dhe deshire te ingranohen ne jeten normale, qe duan te vazhdojne arsimin e mesem apo edhe te larte, legjislacioni percakton se mbeshtetja financiare eshte 200% kur ai ndjek arsimin e mesem dhe 300% kur eshte ne arsimin e larte.

2. Nje tjeter kategori qe perfiton nga ligji, jane perfituesit e statusit te te verbrit, te cilet kane mbeshtetje specifike ligjore nga Ligji 8098 date 28.03.1996 "Per statusin e te verberve" si dhe ne VKM 301 date 27.06.2002 "Per perfitimet nga statusi i te verbrit" dhe Udhezimi 1766/1 date 17.09.2003 "Per perfitimet nga statusi i te verbrit". Perfituesit jane ne dy grupe. Grupi i pare jane ata qe kane humbur plotesisht shikimin dhe kane nevoje per kujdesin e nje personi tjeter.

Grupi i dyte jane personat qe kane humbur pjeserisht shikimin ne te dy syte. Numri i perfituesve me aftesi te kufizuara ne funksionet vizive per vitin 2008 eshte 15.119 persona.

3. Ne grupin e personave qe perfitojne sherbime ne cash, nga buxheti i shtetit jane dhe personat me statusin e invalidit paraplegjik-tetraplegjik. Mbeshtetja e tyre behet mbi bazen e detyrimeve qe burojne nga ligji qe merret me trajtimin specifik te tyre Nr. 8626 date 22.06. 2000, VKM 31 date 20.01.2001 "Per perfitimet nga statusi i invalidit paraplegjike-tetraplegjike. Si dhe nga VKM. 3002 date 27.06.2002 dhe VKM 588. date 28. 03. 2003. Ne baze te statusit shteti ofron perfitime per te gjithe personat qe kane statusin e Invalidit para e tetraplegjike. Numri i perfituesve para dhe teraplegjike per vitin 2008 eshte 6373 (nga te cilet 3200 jane paraplegjike) te tjeret jane kujdestare dhe perfitues te paketes higjienike.

4. Grupi tjeter i personave me PAK qe trajtohen me pagese mujore nga buxheti i shtetit jane personat me aftesi te kufizuar te klasifikuar si "te paafte", qe kane lindur ose jane bere te tille para moshes 24 vjec. Ne gjithe vendin ky grup perbehet nga 53.093 persona.

5. Ne grupin e personave me aftesi te kufizuar ne skemen tone bejne pjese edhe invalidet qe perfitojne shtese, asistence te plote ose te pjesshme, pervec pensionit te invaliditetit. Keta sot jane 49.904 persona.

Buxheti shtetit per kete kategori personash paguan rreth 91 miliarde leke te vjetra, ose afersisht 100 milione USD.

Nga Mihal Naco/kohajone
 
Titulli: Trajtimi i personave me aftesi te kufizuar dhe shoqeria moderne

Jemi ne harrese ne 2-3 kembeshit, me sy e me duar, jo me invalidet e ndryshem...

Me e thjeshta fare, nuk ka asnje shanc qe nje invalid me karroce te hipi ne nje urban autobusi.
 
Titulli: Trajtimi i personave me aftesi te kufizuar dhe shoqeria moderne

Ligji për integrimin e të drejtat e personave me aftësi të kufizuara


Ligji 104/1992, "Ligji kuadër për asistencën, integrimin social dhe të drejtat e personave me aftësi të kufizuara", ashtu siç e thotë në emërtim, trajton çështjet e asistencës, të integrimit shoqëror, dhe të të drejtave të personave që kanë aftësi të kufizuara dhe parashikon njohjen e disa të lehtësimeve për punonjës të tillë dhe familjarët që përkujdesen për ta

Kush është person me aftësi të kufizuara?

Person me aftësi të kufizuara është ai që paraqet një mangësi fizike, psikike apo shqisore, të stabilizuar ose progresive, për shkak të së cilës ka vështirësi në të kuptuar, në marrëdhënie apo në integrimin në punë dhe si e tillë aftësia e kufizuar i përcakton një proces disavantazhi shoqëror ose emargjinimi.

Personi me aftësi të kufizuara ka të drejtën e shërbesave të përcaktuara në favor të tij sipas natyrës dhe cilësisë së gjymtimit, sipas aftësisë totale individuale që i mbetet dhe sipas efikasitetit të terapive rehabilituese. Për të vendosur shkallën e aftësisë së kufizuar i interesuari duhet t'i drejtohet komisioneve të posaçme mjekësore që veprojnë në njësitë shëndetësore vendore (USL).

Të mirat e parashikuara nga ligji 104/92

Qëllimi i ligjit 104/92 është kapërcimi i pengesave që dalin mes shoqërisë dhe personave me aftësi të kufizuara dhe një integrim më i mirë i tyre duke vepruar në mënyrën më specifike të mundshme, me synim futjen sa më të plotë të personit me aftësi të kufizuara në kontekstin shoqëror.

Një pjesë e të mirave mund të përfitohen nga të gjithë personat me aftësi të kufizuara ndërsa një pjesë tjetër u njihen në bazë të shkallës së aftësisë së kufizuar.

Në të vërtetë disa të mira parashikohen nga dispozita të tjera ligjore, por që gjithnjë varen nga njohja e personit me aftësi të kufizuar. Të mirat që mund të përfitohen nga ligji 104 janë të mëposhtmet.

Leje për punonjësit, lehtësime për prindërit

Ja përfitimet për ata që arrijnë të përfitojnë nga ligji

Punonjësi apo punonjësja që ka të birin me aftësi të kufizuar të shkallës së lartë apo që përkujdeset për një familjar apo të afërt (me lidhje farefisnore deri në gradën e tretë) me aftësi të kufizuar të shkallës së lart, apo punonjësi ose punonjësja me aftësi të kufizuara të shkallës së artë, ka të drejtë:

1. të mos transferohet me punë nga një seli në një tjetër pa pëlqimin e tij/saj;

2. të zgjedhë selinë e punës më të afërt me vendbanimin e vet apo të personit për të cilin kujdeset.

Punonjësit me patologji onkologjike dhe me aftësi të reduktuar pune për shkak të terapive që u shpëtojnë jetën, kanë mundësinë të transformojnë marrëdhënien e punës nga një marrëdhënie me kohë të plotë në marrëdhënie pune me kohë të pjesshme, të ashtuquajtur part-time, (horizontalisht ose vertikalisht: pra të zgjedhin të punojnë më pak orë në ditë apo më pak ditë në javë). Kjo mundësi u jepet të gjithë punonjësve, të sektorit shtetëror e privat

E njëjta e drejtë përparësie për transformimin e marrëdhënies së punës në part-time u jepet edhe punonjësve, burra ose gra, që kujdesen për familjarë apo persona me të cilët bashkëjetojnë, në rast se:

1. patologjia onkologjike prek bashkëshortin/en, një nga bijtë apo një nga prindërit e tyre;

2. përkujdesja i ofrohet një personi bashkëjetues me punonjësin, person të cilit për shkak të të qenit krejtësisht i paaftë për punë, i njihet në të njëjtën kohë:

- 100% invaliditet;

- aftësi e kufizuar e shkallës së lartë

- e drejta e kompensimit për shoqërim pasi nuk është i aftë të kryejë veprimet e jetës së përditshme.

Lejet pas vitit të tretë e deri në vitin e tetëmbëdhjetë të jetës së birit me aftësi të kufizuara

Prindërit, o njëri o tjetri, kanë të drejtën që të largohen nga puna tri ditë në muaj pa iu ndaluar rroga. Prindit që e kërkon i takon të marrë tri ditë leje nga puna edhe nëse tjetrit nuk i takon apo nëse në familje ka persona të tjerë ë mund të ofrojnë kujdesin e tyre ndaj personit me aftësi të kufizuara.

Prindërit mund të përfitojnë nga kjo leje edhe nëse fëmija është i adoptuar apo u është besuar përkohësisht.

Tri ditët e lejes mund të ndahen mes prindërve edhe me shkëputje të njëkohshme nga puna. Tri ditët e lejes mujore mund të ndahen në orë në mënyrë që t'i mundësohet punonjësit apo punonjëses që i merr, një orar elastik pune. ثshtë gjithashtu e mundur që në të njëjtën kohë një prin të përfitojë nga shkëputja nga puna për arsye familjare (kur fëmija është deri në 8 vjeç) ndërsa prindi tjetër të përfitojë lejen mujore për aftësi të kufizuar të familjarit.

Lejet për bijtë në moshë madhore

Prindërit (natyrorë, adoptues apo në besim) të bijve në moshë madhore kanë të drejtën alternative për tri ditë leje të paguar në muaj, edhe të njëpasnjëshme. Tri ditët e lejes mund të ndahen mes prindërve edhe shkëputje të njëkohshme nga puna. Tri ditët e lejes mund të fraksionohen në orë. Në rast se biri jo i vetëmjaftueshëm bashkëjeton me prindërit, e drejta e tri ditëve të lejes për prindin që punon nuk varet aspak nga fakti nëse tjetri është në marrëdhënie pune apo jo dhe as nga fakti që në familje mund të jetë dikush tjetër që mund t'i ofrojë asistencë.

Në rast se i biri nuk bashkëjeton me prindërit, e drejta e tri ditëve leje në muaj varet nga kushti i vazhdueshmërisë dhe ekskluzivitetit të asistencës dhe nga mungesa e pranisë, në bërthamën familjare të personit me aftësi të kufizuara, të personave të tjerë jo në marrëdhënie pune (përfshirë prindin tjetër) të aftë për t'i ofruar asistencë.

Leje për t'u kujdesur për një familjar apo të afërm deri në shkallë të tretë

Punonjësi/ja që përkujdesen për një familjar apo të afërm me lidhje farefisnore deri në shkallë të tretë, përfshirë edhe bashkëshortin, kanë të drejtën e tri ditëve leje të paguar në muaj. Edhe kjo mund të ndahet në leje disaorëshe. Nuk është kusht i domosdoshëm bashkëjetesa me personin me aftësitë e kufizuara por përkujdesja duhet të jetë e vazhdueshme ose me karakter sistematik dhe të përshtatshëm.

Norma të tjera legjislative kanë zgjeruar mundësinë e përfitimit të kësaj të drejte, ndaj edhe:

- prania e familjarëve të tjerë jo në marrëdhënie pune, në bërthamën familjare të personit me aftësi të kufizuara, nuk pengon punonjësin të përfitojë nga lejet mujore me të drjtë rroge;

- personi me aftësi të kufizuara, tutori ligjor ose administratori mbështetës i tij ka të drejtë të zgjedhë brenda familjes së vet se cili duhet t'i ofrojë asistencë duke përfituar lejet e ligjit 104/92;

- e drejta e lejeve u njihet edhe atij që, edhe pse punon e jeton larg vendbanimit të personit me aftësi të kufizuara, i ofron asistencë të vazhdueshme pasi është sistematike dhe e përshtatshme me nevojat e familjarit jo të vetëmjaftueshëm. Në këto raste është e nevojshme të tregohet "Programi i asistencës" (me firmë të përbashkët) që tregon mënyrën dhe synimin e përkujdesjes.

- prania e një ndihmëse familjare (badante, personel i shoqatave jofitimprurëse apo i strukturave publike) është e pajtueshme me përfitimin e lehtësimeve në punë nga anë e familjarëve që i kërkojnë ato.

Me shtrim në spital (pengues për përfitimin e lehtësimeve në punë) duhet kuptuar që personi me aftësi të kufizuara të shkallës së lartë është i shtruar në spital për 24 orë në ditë (pra jo në day-hospital) Megjithatë nëse personi i shtruar është në gjendje kome dhe/ose në fazë terminale, familjari ka të drejtë të përfitojë nga lehtësimet në punë.

Procedura

Procedura që duhet ndjekur për të kërkuar lejet e parashikuara si lehtësime në punë për asistencë ndaj një familjari me aftësi të kufizuara apo për veten.

a) punonjësi që paraqet kërkesën e përpilon atë në një formular të gatshëm të INPS-it, i bashkëngjit certifikatën mjekësore të personit me aftësi të kufizuara që dëshmon "aftësinë e kufizuar në gjendje të rëndë" dhe informacione të tjera që dëshmojnë përmbushjen e kushteve të kërkuara nga norma;

b) punonjësi kërkues i paraqet kërkesën INPS-it që e merr në shqyrtim. Në fakt, INPS-i verifikon përmbushjen e të gjitha kushteve të kërkuara nga ligji për përfitimin e lehtësimeve në punë;

c) në përfundim INPS-i i dërgon punonjësit, punëdhënësit dhe Patronatit vendimin e njohjes apo të mohimit të lejeve. Me këtë vendim certifikon përmbushjen e të gjitha kushteve shëndetësore dhe administrative të kërkuara dhe gatishmërinë për rimbursimin e këtyre lejeve;

d) punonjësi i komunikon punëdhënësit mënyrat se si dëshiron të përfitojë lejet apo shkëputjet nga puna për person me aftësi të kufizuara.

Lejet për punonjësin me aftësi të kufizuara

Punonjësi me aftësi të kufizuara të shkallës së lartë ka të drejtë:

- për tri ditë leje në muaj të paguar

- ose për dy orë leje në ditë nëse orari i punës është mbi gjashtë orë në ditë, oes për një orë nëse orari ditor është maksimumi gjashtë orë.

Tri ditët e lejes mujore mund të përfitohen edhe si gjashtë gjysmë-ditë punë ose të ndara në leje me orë.

ا'duhet bërë që të të njihet statusi i "personit me aftësi të kufizuara"

Për t'u njohur si person me aftësi të kufizuara në bazë të ligjit 104/92, i interesuari duhet t'i nënshtrohet vizitës mjekësore pranë komisionit të përzier të njësisë shëndetësore vendore, USL, ku bashkë me mjekët e specializuar sipas rastit të sëmundjes, janë të pranishëm edhe figura të tjera profesionale si psikologë/psikiatër, asistentë socialë. Parashikohet edhe mundësia e vizitave në vendbanim për ata persona për të cilët dokumentohet pamundësia e zhvendosjes. Për vizitat pranë vendbanimit i bëhet kërkesë Sekretarisë së Komisionit për invalidët civilë duke i paraqitur një certifikatë mjekësore që të dëshmojë paaftësinë absolute të personit. Për të marrë takim për vizitën i interesuari i drejtohet një patronati apo qendrës së prenotimeve, me certifikatë mjekësore të mjekut të familjes ose të mjekut specialist për patologjinë e deklaruar.

Rezultatet e vizitës përbëjnë një dokument (kopje e vetme ndaj për اdo përdorim duhet përdorur fotokopje) që shpreh vendimin e komisionit mbi rastin e shqyrtuar. Ky vendim i dërgohet më pas Komisionit Mjekësor Periferik për një miratim të mëtejshëm.

Komisioni Mjekësor Periferik mund të shprehë:

Vendim pozitiv (parere favorevole) - kur vendimi i tij përputhet me atë të komisionit të ASL-it. Në këtë rast rrugëtimi i praktikës përfundon në favor të të interesuarit.

Vendim të mospajtueshëm (parere discorde) - kur vendimi nuk përputhet me atë të komisionit të ASL-it. Në këtë rast mund të fiksojë një datë të re për një vizitë kontrolli.

Në të dyja rastet e mësipërme personit me aftësi të kufizuara i komunikohet verbali i vendimit duke ia dërguar në adresë të shtëpisë me postë të porositur me lajmërim marrjeje (raccomandata A.R.).

Stefano Camilloni
 
Integrimi socio-shoqeror i personave me aftesi te kufizuar.

Po diskutoj vencanerisht per ata qe perfitojne statusin e invalidit para dhe tetra plegjik,te cilet kane permiresim ne trajtimin financjar, por persa u perket kushteve te krijuara ne drejtim te integrimit te tyre sociolo-shoqeror e tje. ka mangesi te thekesuar, ose me sakte te thuash, jemi akoma ne fazen e fjaleve. Jemi akoma shume larg te kuptuarit si domosdoshmeri e shoqerise sone per plotesimin e standarteve edhe per kete kategori njerzish. Ajo qe kemi aritur deri tani eshte publikimi i disa ligjeve dhe vendimeve qe ne disa raste jane dhe te ngjashme me legjislacionin Eurpjan, por vetem kaq. Zbatimi praktik , ne teren si te thuash, i ketyre ligjeve eshte pa dyshim embrional dhe aspak profesjonal... Mund te permend shembuj pa fund per te ilustruar kete perfundim. Po mar vetem nje. Te provoje nje person paraplegjik te kaperxeje pengesat arkitektonike e te hyje ne zyren shteterore per keta persona prane I.S.SH., ne Tirane, sigurisht...
 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Brenga ime dashuri

    Votat: 4 44.4%
  • 2-Botë e mjerë

    Votat: 1 11.1%
  • 3-Shitësja e farave

    Votat: 4 44.4%
Back
Top