Frika e shoqerise shqiptare.

Nicktjeter

Antarë i Respektuar
Kohet e fundit me nje grup shqiptaresh te puna jam lidhur shume.
Me para cdo problem, cdo sjellje etj e shihja vetem ne menyre siperfaqesore por duke u lidhur me kete grupin arrita ne nje perfundim.
Shqiptaret kane frike.
Kane frike te jene vetvetja, kane frike te devijojne ne nje rruge qe se njohin, kane frike te shprehen
Shiten per cf nuk jane, qofshin cuna apo goca.
Dmth kane nje ndrydhje qe ne asnje cep te vendeve ku kam qene se kam gjetur. Me vjen keq nga njera ane sepse si spektatore e jashte
mendoj se duhet te jete shume e veshtire te shtiresh per cf nuk je.
Te jesh merzitur ne kulm e te besh qeshje histerike sikur je e lumtur.
Te besh premtime qe do ndryshoj kur ne fakt je po e njejta qenie qe me ngjall meshire.
I bie qe ky artikull eshte me shume si shfryrje ndaj asaj cf une kam njohur por njerezit ne Shqiperi sdine te jene te ndershem me veten
Rralle here me ka ndodhur te ndjej meshire per dike por ia qe me ka ndodhur qe kur jam ketu.
Me duket sikur ky vend te infekto, njerez qe flasin vetem pas kurrizit, njerez qe ste perballojne dot sy per sy, njerez jo te cilter
njerez qe sjane korrekt me veten e tyre, meshkujt qe merren me llafe me keq se femrat.
Pse shoqeria jone i ka gjitha keto probleme ?
 
Kohet e fundit me nje grup shqiptaresh te puna jam lidhur shume.
Me para cdo problem, cdo sjellje etj e shihja vetem ne menyre siperfaqesore por duke u lidhur me kete grupin arrita ne nje perfundim.
Shqiptaret kane frike.
Kane frike te jene vetvetja, kane frike te devijojne ne nje rruge qe se njohin, kane frike te shprehen
Shiten per cf nuk jane, qofshin cuna apo goca.
Dmth kane nje ndrydhje qe ne asnje cep te vendeve ku kam qene se kam gjetur. Me vjen keq nga njera ane sepse si spektatore e jashte
mendoj se duhet te jete shume e veshtire te shtiresh per cf nuk je.
Te jesh merzitur ne kulm e te besh qeshje histerike sikur je e lumtur.
Te besh premtime qe do ndryshoj kur ne fakt je po e njejta qenie qe me ngjall meshire.
I bie qe ky artikull eshte me shume si shfryrje ndaj asaj cf une kam njohur por njerezit ne Shqiperi sdine te jene te ndershem me veten
Rralle here me ka ndodhur te ndjej meshire per dike por ia qe me ka ndodhur qe kur jam ketu.
Me duket sikur ky vend te infekto, njerez qe flasin vetem pas kurrizit, njerez qe ste perballojne dot sy per sy, njerez jo te cilter
njerez qe sjane korrekt me veten e tyre, meshkujt qe merren me llafe me keq se femrat.
Pse shoqeria jone i ka gjitha keto probleme ?

Po e dashur , cdo fjale qe ti thua eshte thjesht e verteta!
Te tille jemi , dhe te tille shitemi...pse? Sepse ende jetojme per "te tjeret" dhe kur vendosim qe per njehere te vetme te bejme ate qe mendojme se eshte ajo cka ndjejme , ne kurriz kemi peshen e gjykimeve te miqve, shoqerise, familjes...
Askush nuk eshte vetvetja dhe sdi nese do jemi ndonjehere , per aq kohe sa kemi bere kompromise te pasensa me shoqerine ku jetojme.
E te fundit qe mendojme ...jemi vete ne!
Druhemi te perballemi sepse skemi kurajo...sepse dime qe jemi thjesht fluska sapuni!

Por ja qe kemi bere paqe me kete dhe prandaj na kapin ato qeshjet histerike......se mendojme se keshtu jemi me mire ne marredhenie me "boten".
Edhe vetes kemi frike ti rebelohemi!
 
Tani ndrydhja/ frika nga vetja them se na ishte mbjellur me kohe si rezultat i asaj qe kishim kaluar dhe konsideroje se deri sa kjo ndrydhja/ frika ishin prezente ne edhe mbaheshim disi, se paku dukeshim sikur mbaheshim. Nuk kaloi shume dhe erdhi fenomeni ''liri'' dhe aty filloi perqudnja/ kaperdisja. Levizjet e medha shoqerore sollen dhe perzierjet e medha qytetare dhe ne ''lirine'' qe erdhi frika/ ndrydhja u shenderrua ne kaperdisje/ dalldi/ perqudje dhe ne momentin kur shteti (si aparat shoqeror) nuk e kontrollonte jo vetem perzierjen, por as efektin arsimor, me dalngadal erdhi duke u shenderruar ne fenomen dhe tani fenomeni i perqudjes vetem sa po rritet. Pra u krijuan kushtet kur leku dhe ''dijunia'' rane ne doren e atij qe me se paku dinte se cfare te bente me to. Ne situata te tilla, duke mos ditur per te vepruar, ai shperdoron dhe lekun dhe ''dijen''.

Dalngadal erdhem te fenomeni kur e ke parasysh ate qenin e lagjes, qe aty te kthesa, u duket te gjitheve qe po fle, ama me njerin sy gjysem hapur, vjedhurazi, blen situaten se kush eshte preja dhe ja kafshon kemben tinezisht, pra nje lloj zhvatesi.
E keni parasysh se ne tere shoqerite e botes ka zhvates, por jam i bindur qe shoqerite tjera jane aq te kujdeshsem sa ky lloj zhvatesi nuk shenderrohet ne perfaqesues.

Pra duke jetuar ne me kete modelin e zhvatjes, shumica u beme zhvates dhe meq tash ishim thuajse te gjithe zhvates dikush duhej te ishim perfaqesues. Edhe ketu ndodhi permutja ngase perseri perfaqesuesi u be me i keqi i shoqerise zhvatese dhe u krijua nje lloj tipi model: Hien/a. Ne nje situat te tille krijohet nje shoqeri qe nuk reagon, nuk analizon, nuk mendon dhe tek pasardhesit mbjellim zhvatjen si dukuri normale duke krijuar shoqeri zhvatesish.

Pra ne nje shoqeri te tille, te gjithe shofin enderra n'bythe Endrra te permutura. Thjeshte enderra te lyera me mut. Pra kjo nuk ka te beje me utopi dhe enderrime normale ngase qe ta kemi te qarte utopia dhe enderrimi normal ka qene shtytes i zhvillimit shoqeror te shoqerive normale. Pra ne nje shoqeri zhvatesish qe perfaqesues ka hiena enderrat i ke te ngushta dhe t'i mendon se cdo gje qe fluturon hahet. Pra cdo gje eshte per konsum: buka, jeta, dashuria, seksi, shoqeria, ......., madje dhe vet ajri.

Une keto dite deri sa po diskutoja me nje zonjushe shume te nderuar (po diskutonim per fenomenet) nje bisede fare normale, ajo me tha: Mos ta humbim kohen e thuaje ate cfare e thone te gjithe?! Ne fillim me erdhi turp nga vetja e pastaj me erdhi gjynah nga bashkbiseduesja. Jo pse ajo ishte ne nivelin per te pasur gjynah, absolutisht per mua eshte shume e pjekur, por me erdhi gjynah se deri ku ka devijuar dhe eshte strekequr kjo shoqeri. Prakjo shoqeri qe shef endrra te permutuna ka devalvuar deri ne ate mase sa edhe dashurine (seksin) si ndjenjen me te delire, e ka shenderruar ne konsum. Pra e han dhe e dhien. Shikuar ne aspektin fiziologjik (ndonjehere mendoje se ne i shikojme gjerat veq ne aspektin fiziologjik) kjodo te ishte shume normale ngase cdo gje qe hahet pas perpunimit edhe dhihet por kur e shikon ne aspektin filozofik ( mos e pshty/ dhje ate qe e ha) e shef tragjikomedine ne te cilen eshte degdisur kjo shoqeri.

Pra, kjo shoqeri, shkurt dhe shqip, ha, pi dhe *i per fqinjet, jo per veten.

Teme e bukur per debat dhe mua po me pelqen aq shume saq shembuj kemi me bollek duke filluar nga jeta qe bejme ne realitet e deri te ky virtualiteti qe bejme ketu i cili thyan cdo horizont me keso shembuj qe do t'i sjell nje dite tjeter ekskluzivisht per kete teme.

A ka shpetim. Po, Nicke. Ta thote miku se pellumbat ne qendren e Prishtines, ka nje vit qe nuk ikin nga toka kur kalojne njerezia. Kjo eshte nje shenje se kjo shoqeri ka filluar megjithate te humanizohet.





 
Te shitesh kush nuk je per mua lidhet me inferioritetin VS superioritet. Jemi rritur perher nen trysnine e paragjykimeve, uljes tjetrit . Ndjesi qe kane kaluar brez pas brezi. Frika per te reaguar, qofte kjo e lidhur me moshen prejardhjen traditat familjare. Ajo mania per ta pare tjetrin si te ulet si te trashe apo te manget.. Ne fund te fundit vendet e prapambetura i kane kto gjera. Ata ulen ne dhkalle dhe merren ca beri njeri e tjetri. Sigurisht gjasme po civilizohemi ama a e kemi kuptuar valle cesht civilizimi?!
Ndersa shtete tjera si vendet europiane ta zeme e kane pare diellin para nesh dhe skane frike te bejne cte duan pa care koken cfare thote tjetri. Kjo shihet qe ne gjerat me elementare. Ne shqiperi akoma nje problem diskutohet me shpine/fisin. Jasht u rrite as me prindin se flet me(dhe aq fare mduket pa lidhje) e jo me gjera te tjera. Ja para ca ditesh nje showe po mthosh fuhet ti shkoj per qoke dikujt ama as deshire skam as lek. Ehuu tiki te le kaq lek tha. Po mos ik i them. Joo esht turp duhet me shku. Pra shume gjera na jane ngulitur qe duhet bere ndonese as nuk e ndjejme.

Kurse kete shtirjen mbi jeten sikur jane te lumtur. Po eshte ngjitese ajo pune. Shohin te tjeret e u duket ulje te pranojne dobesite.ndikon xhelozia. Pse ai tjete mir dhe une keq? Hajd ti tregoj se une jam me mire se ai. E dalengadale fillon beson genjeshtrat qe ngren vete. Esht fenomen global kjo lloj shtirje. Sidomos ditet e sotme me ndikimin e rrjeteve sociale. Mu kujtua nje emision i opinionit: lumturia online e vertet apo jo e aty shfaq nje vidio sh e bukur per kete.

Nje lloj tjeter frike e lidh me dashakeqesime. Me mendjet e liga qe kujtojne se jane tgjithe si ata dhe cdo veprim apo fjale ta marrin si per te keq. U be ca muaj qe kemi ngrit nje faqe me ca vajza shqiptare neper bote. Sa her diskutojme nje ide dy vajzat e shqiperise do reagojne; oo nqss bejme kte do thone kete. Oo kjo ka ngjashmeri me ket ide te filanit do na akuzojne se kopjojme idete edhe nja 1000 arsye saqe sinqerisht te fusin ne depresion. E tani edhe ne na ka kap frika si do lexohet ne publikun shqiptar ndonje projekt qe ua prezantojme. . Se di.. e cuditshme deri diku.
 
Në përgjithësi njërëzit kudo janë të njëjtë, por dallimi qëndron se diku kanë kohë
më shumë e diku më pakë. Me një fjalë, të njëjtat muta i ke gjithkund në menyra
të ndryshme. Fatkeqësia ka dashtë që njerëzit tek ne kanë kanë kohë "tepër",
ndërsa në perëndim nuk kanë kohë, se për mut ke sa të duash.
Me nje fjalë mos ta zgjas shumë, unë që i kame gjerat jetësore në terezi,
mund t'iu shes mend sa të duani, por s'ikur të isha atje, do të isha "si ata".
Pra, shumëçka relative....
 
Pse dhe ne atdhe ashtu qenkan bere njerzit , dmth si ne Evrope !
Atehere i paskemi plotsuar kushtet e pranimit ne BE !
 
:) Nese duam te jemi vetvetja,e bejme!
Ska te bej shume me rrethanat afer dhe per-rreth nesh,sesa me ate brenda nesh!
Ndergjegjsimi eshte ceshtje ftillimi ideologjie,psikollogjie brenda nesh dhe jo nepermjet tjerve.
Nese ne jami qoftja e rradhes e shoqerise,ti apo une apo tjetri duhet te nderrosh kordinatat e tua dhe shoqerin qe te rrethon.
 
Te shkosh kundra rrjedhes eshte nje lufte qe nese e nis nuk ka kthim pas. Ne jemi mesuar te mbeshtetemi diku....te jesh vetvetja ne te ploten tende do te thote qe fjala kompromis nuk duhet te ekzistoj.....
Ne teori te gjithe jemi mjeshtra te asaj qe duhet....por praktikisht bejme ate qe duhet per te tjeret pasi trembemi ti lendojme.
Kjo eshte dilema......te jesh vetvetja pavaresisht kostove apo te jesh ajo cfare duhet per hir te atyre qe ke te shtrenjte!
Nganjehere natyrat e lira i konsiderojme si egoiste.....
 
Une si C3n mund te flas vetem per veten . Gjithe investimi im behet apo eshte i orientuar ne moralin tim , aq sa dikush kur rrine me mua 5 minuta te thote po djali qe ishte !
 
Une si C3n mund te flas vetem per veten . Gjithe investimi im behet apo eshte i orientuar ne moralin tim , aq sa dikush kur rrine me mua 5 minuta te thote po djali qe ishte !

Eshte mallkim nga kjo ane e shqipes kur te thone te hypte vetja ne qejf ;)
 
Jemi shoqeri konservatore edhe pse mundohemi te shitemi per te hapur e te drejte!
 
:) Nese duam te jemi vetvetja,e bejme!
Ska te bej shume me rrethanat afer dhe per-rreth nesh,sesa me ate brenda nesh!
Ndergjegjsimi eshte ceshtje ftillimi ideologjie,psikollogjie brenda nesh dhe jo nepermjet tjerve.
Nese ne jami qoftja e rradhes e shoqerise,ti apo une apo tjetri duhet te nderrosh kordinatat e tua dhe shoqerin qe te rrethon.

Nuk eshte e lehte o Nev ca flet. S'po flasim per njerez te "settle down" si me thene, apo qe kan ngritur nje formim te plote ne cdo aspekt. Po flasim per rinine sidomos ku influencimi i jashtem eshte kyc ne cdo gje qe bejne. Une per vete i kuptoj 100% sidomos tani qe kam mbi 10 vite larg. Ka shume gjera qe kane ndryshuar tek une, po te kisha qene atje e ndrydhur do isha.
 
Nuk eshte e lehte o Nev ca flet. S'po flasim per njerez te "settle down" si me thene, apo qe kan ngritur nje formim te plote ne cdo aspekt. Po flasim per rinine sidomos ku influencimi i jashtem eshte kyc ne cdo gje qe bejne. Une per vete i kuptoj 100% sidomos tani qe kam mbi 10 vite larg. Ka shume gjera qe kane ndryshuar tek une, po te kisha qene atje e ndrydhur do isha.

Soul tani qe nje shoqeri te prodhoje lirshmeri e ndergjegjsim social,dihet qe luhen shume parametra,investime qe ne celulen qe eshte familja,shkollimi ,kushtet sociale etj etj etj.
Por une ngelem e parimit qe eshte me lehte te jesh vetvetja,te shprehesh pa frike ate qe mendon dhe beson,se sa te ndjekesh nje strkutur tjeter ku nuk eshte asgje e jotja.
Personalisht ne shqiperi jam bere plot 25 vjece,di te them qe skam ndjere noj here ne jeten time shtypje as trysni shoqerie as ambjenti.
Tani situata diferencime e perplasje,e copeza paragjykimi ka cdo shoqeri ne bote,perfshire ketu e tonen ate,shqiptare.
 
Soul tani qe nje shoqeri te prodhoje lirshmeri e ndergjegjsim social,dihet qe luhen shume parametra,investime qe ne celulen qe eshte familja,shkollimi ,kushtet sociale etj etj etj.
Por une ngelem e parimit qe eshte me lehte te jesh vetvetja,te shprehesh pa frike ate qe mendon dhe beson,se sa te ndjekesh nje strkutur tjeter ku nuk eshte asgje e jotja.
Personalisht ne shqiperi jam bere plot 25 vjece,di te them qe skam ndjere noj here ne jeten time shtypje as trysni shoqerie as ambjenti.
Tani situata diferencime e perplasje,e copeza paragjykimi ka cdo shoqeri ne bote,perfshire ketu e tonen ate,shqiptare.

Sepse ke menduar se je vetvetja....por te kesh bindjen qe ne cdo civilizim te jetosh , vetvetja 100% s'mund te jesh kurre!
Mos u beni idealist ,pasi ne jete na duhet te bejme kompromise dhe si rrjedhoje kemi humbur diku diku nga spontaniteti i te qenurit vetvetja.
 
Sepse ke menduar se je vetvetja....por te kesh bindjen qe ne cdo civilizim te jetosh , vetvetja 100% s'mund te jesh kurre!
Mos u beni idealist ,pasi ne jete na duhet te bejme kompromise dhe si rrjedhoje kemi humbur diku diku nga spontaniteti i te qenurit vetvetja.

O Mon e rendesishme eshte te besojme ne ne brendesi qe jemi vetvetja.
Njeriu pikerisht kete pik duhet te gjej me veten.
Pastaj nje jete absoulte idealiste nuk ekziston, pasi kemi te bejme me bashkverim social,(merr -jep,dhe anasjelltas)si e tille jeta jone vjene relative dhe ne kendveshtime te ndryshme shikimi per gjithesecilin.
Pra edhe kompromisi nuk eshte celul jasht vetvetes.
Ne bejme kompromis se brneda vetes menduam qe eshte me mira,per ne,veten tjeret qe duam.
Kjo ska te bej me ndrydhjen por me zgjidhjen e nje situat ne formen qe menduam qe eshte me mira me duhura dhe bukura.
 
O Mon e rendesishme eshte te besojme ne ne brendesi qe jemi vetvetja.
Njeriu pikerisht kete pik duhet te gjej me veten.
Pastaj nje jete absoulte idealiste nuk ekziston, pasi kemi te bejme me bashkverim social,(merr -jep,dhe anasjelltas)si e tille jeta jone vjene relative dhe ne kendveshtime te ndryshme shikimi per gjithesecilin.
Pra edhe kompromisi nuk eshte celul jasht vetvetes.
Ne bejme kompromis se brneda vetes menduam qe eshte me mira,per ne,veten tjeret qe duam.
Kjo ska te bej me ndrydhjen por me zgjidhjen e nje situat ne formen qe menduam qe eshte me mira me duhura dhe bukura.

Jo e dashur kompromisi nuk eshte te besh ate qe deshiron apo mendon, por per hir te dickaje qe ne konceptin tend ka peshe me shume se ty vete je gati te shkelesh edhe mbi veten.
Qene keshtu ke humbur ne menyre te pakthyeshme nje copez nga te qenurit ti ...e lire ne mendime e veprime
Per aq kohe sa jetojme ne nje shoqeri me rregulla , nuk mund te presim te jemi vetvetja ne absolut.
Dhe ketu fillon perplasja midis te jesh e te veprosh. Je i detyruar qe te pakten mendimin ta lesh te lire, deshiren ne te shprehur, edhe pse per te vepruar do veprosh gjithnje ne baze te rregullave dhe normave te shoqerise.

PSH: nje vajze del nudo ne rruge, ajo ne te sajen ashtu e mendon who cares
me thuaj sa nga ne do drejtojne gishtin per te thene se ajo o eshte e cmendur, ose e perdale ose sja kam idene....por askush askush sdo mendoj qe ajo beri dicka qe ndjeu....duke qene vetvetja.
mbase shembulli nuk eshte i duhuri...por smund te matet asnjehere me metrin tone personi perballe.

Le te themi se shprehja - Liria jote perfundon aty ku fillon shkelja e lirise sime nuk eshte thjesht nje thenie klishe...

Kjo eshte shoqeria ku jetojme dhe per te mbijetuar ,jemi te detyruar jo rralle te dalim nga vetja....tek e fundit une e kam pranuar qe jo rralle me duhet te bej kompromis per ate qe sjam por duhet te jem...sesa per faktin e asaj qe jam e smund te jem!
 
Jo e dashur kompromisi nuk eshte te besh ate qe deshiron apo mendon, por per hir te dickaje qe ne konceptin tend ka peshe me shume se ty vete je gati te shkelesh edhe mbi veten.
Qene keshtu ke humbur ne menyre te pakthyeshme nje copez nga te qenurit ti ...e lire ne mendime e veprime
Per aq kohe sa jetojme ne nje shoqeri me rregulla , nuk mund te presim te jemi vetvetja ne absolut.
Dhe ketu fillon perplasja midis te jesh e te veprosh. Je i detyruar qe te pakten mendimin ta lesh te lire, deshiren ne te shprehur, edhe pse per te vepruar do veprosh gjithnje ne baze te rregullave dhe normave te shoqerise.

PSH: nje vajze del nudo ne rruge, ajo ne te sajen ashtu e mendon who cares
me thuaj sa nga ne do drejtojne gishtin per te thene se ajo o eshte e cmendur, ose e perdale ose sja kam idene....por askush askush sdo mendoj qe ajo beri dicka qe ndjeu....duke qene vetvetja.
mbase shembulli nuk eshte i duhuri...por smund te matet asnjehere me metrin tone personi perballe.

Le te themi se shprehja - Liria jote perfundon aty ku fillon shkelja e lirise sime nuk eshte thjesht nje thenie klishe...

Kjo eshte shoqeria ku jetojme dhe per te mbijetuar ,jemi te detyruar jo rralle te dalim nga vetja....tek e fundit une e kam pranuar qe jo rralle me duhet te bej kompromis per ate qe sjam por duhet te jem...sesa per faktin e asaj qe jam e smund te jem!

O Mon ama lexon pak me thelle ate qe kam shkrujt une themi te njejten gje .
Por me pak ndryshim.
Ti bere nje kompromis,ti e bere se ashtu llogjikove qe eshte me e mira.
Por perderisa ty nuk tu ushtru dhune fizike ,psikollogjike etj etj per kompromisin tende,i bie qe eshte nje kompromis qe vjen nga mendimi llogjika jote,pra jemi brenda konurit vetvetja.
Pyetjes se pse e beme dhe a na kushtoj ky kompromis..
Eh tjeter llogari ajo..ne beme analizen e dolem ne perfundimin qe ky kompromis duhet bere per kete arsye e ate arsye etj etj.
Ndersa ajo vajza Nudo; Nese ajo ndihet mire e ka marre parasysh se cfare mendojne tjeret nuk i intereson.
Tani kur ne vendosim te bejme nje dicka kundra krejt rrymes,normale sduhet te pretendojme te ndergjegjsojme tufen,por bejme ate qe deshirojme e ajt shendet.
Keshtu e kjo rebelja Nudo,nese dikush ben ate veprim tufen ajo e ka shumezuar me zero.

Por gjithesesi une jam,mbetem dhe besoj fuqishem qe te jesh vetvetja nuk ka ndonje veshtersi.
Tani te jesh vetvetja ne cdo deshire dhe copez endrre,i bie te jemi ne nje univers individualist dhe mos te kemi qenie tjera humane afer ,,,por une ngelem e kesaj ideie qe ska veshtersi te jesh vetvetja te pakten me veten tende,e kaq mjafton te jemi ok e me boten per-rreth.

Dhe si perfundim,mendoj qe pika qe njeriu duhet te zhduki nga vetja,eshte ooo mossss kete apo ate,po si do mendoj tjetri per mua..?!
Po te mendoj cte doj,,nje pik akoma si ka rene...tjetri ate pune ka te murmuris meqe ka mbaru me jeten e ti/saj merret me tjerve.

O nev pa merak se lexoj me shume interes e kureshtje por ti po ngaterron dhunen fizike e psikologjike me kompromisin qe ne nje forme a tjeter dhune eshte, per aq kohe sa ben dicka e sforcuar pavaresisht se kush jane arsyet....nejse
nigjona
 
Last edited by a moderator:
O Mon ama lexon pak me thelle ate qe kam shkrujt une themi te njejten gje .
Por me pak ndryshim.
Ti bere nje kompromis,ti e bere se ashtu llogjikove qe eshte me e mira.
Por perderisa ty nuk tu ushtru dhune fizike ,psikollogjike etj etj per kompromisin tende,i bie qe eshte nje kompromis qe vjen nga mendimi llogjika jote,pra jemi brenda konurit vetvetja.
Pyetjes se pse e beme dhe a na kushtoj ky kompromis..
Eh tjeter llogari ajo..ne beme analizen e dolem ne perfundimin qe ky kompromis duhet bere per kete arsye e ate arsye etj etj.
Ndersa ajo vajza Nudo; Nese ajo ndihet mire e ka marre parasysh se cfare mendojne tjeret nuk i intereson.
Tani kur ne vendosim te bejme nje dicka kundra krejt rrymes,normale sduhet te pretendojme te ndergjegjsojme tufen,por bejme ate qe deshirojme e ajt shendet.
Keshtu e kjo rebelja Nudo,nese dikush ben ate veprim tufen ajo e ka shumezuar me zero.

Por gjithesesi une jam,mbetem dhe besoj fuqishem qe te jesh vetvetja nuk ka ndonje veshtersi.
Tani te jesh vetvetja ne cdo deshire dhe copez endrre,i bie te jemi ne nje univers individualist dhe mos te kemi qenie tjera humane afer ,,,por une ngelem e kesaj ideie qe ska veshtersi te jesh vetvetja te pakten me veten tende,e kaq mjafton te jemi ok e me boten per-rreth.

Dhe si perfundim,mendoj qe pika qe njeriu duhet te zhduki nga vetja,eshte ooo mossss kete apo ate,po si do mendoj tjetri per mua..?!
Po te mendoj cte doj,,nje pik akoma si ka rene...tjetri ate pune ka te murmuris meqe ka mbaru me jeten e ti/saj merret me tjerve.

O nev pa merak se lexoj me shume interes e kureshtje por ti po ngaterron dhunen fizike e psikologjike me kompromisin qe ne nje forme a tjeter dhune eshte, per aq kohe sa ben dicka e sforcuar pavaresisht se kush jane arsyet dhe ne i mveshin idene e zgjedhjes.....
Ti thua te zhduk mentalitetin se cfare mendon x apo y....s'besoj se ti e ben...gjithnje do vrasim mendjen cdo thote x apo y per ne
nejse
nigjona
 
Redaktimi i fundit:
Shqipëtarët kanë frikë....!!!!

Një konstatim subjektivë .... i cili vjen nga percpetimet dhe observimet parciale, arsyje është se nuk mund të pretendojmë një faktë të veçantë, dmth ambientin që ju përmendët, të jetë faktor determinues për të pohuar se një popull ka apo s'ka (frikë) . Dhe së fundi, frika është një sinonim i njerzimit... ! frikë tash kanë edhe një shtresë e amerikaneve, françezeve ju ka hy frika në palcë nga ngjarjet e vitit të kaluar.... etj etj

Fenomenet që përmendet të natyrës psiko-sociale , (histeri, hipokrizi, dinjitet, korrektësi, moralitet etj etj ) këta i gjejmë edhe tek të tjerët, por ka dallim se si artikulohen këto . P.sh, ne kemi natyrën tonë të artikulimit. Me ka ndodh edhe mua të bej "observime të tilla parciale" por kam konstatuar ( ne aspektin subjektivë) se të tjerët , mendojë shoqërit dhe popujtë tjerë, kanë një lloj perfiditeti më sublimë në këte teatër, e tek ne, me duket kjo akoma infantile, embrionale, naive, sharlatane e disa here pervere, e gjithë kjo më duket si pasoje e konstruktitë tonë shoqëror.
 
Shqipëtarët kanë frikë....!!!!

Një konstatim subjektivë .... i cili vjen nga percpetimet dhe observimet parciale, arsyje është se nuk mund të pretendojmë një faktë të veçantë, dmth ambientin që ju përmendët, të jetë faktor determinues për të pohuar se një popull ka apo s'ka (frikë) . Dhe së fundi, frika është një sinonim i njerzimit... ! frikë tash kanë edhe një shtresë e amerikaneve, françezeve ju ka hy frika në palcë nga ngjarjet e vitit të kaluar.... etj etj

Fenomenet që përmendet të natyrës psiko-sociale , (histeri, hipokrizi, dinjitet, korrektësi, moralitet etj etj ) këta i gjejmë edhe tek të tjerët, por ka dallim se si artikulohen këto . P.sh, ne kemi natyrën tonë të artikulimit. Me ka ndodh edhe mua të bej "observime të tilla parciale" por kam konstatuar ( ne aspektin subjektivë) se të tjerët , mendojë shoqërit dhe popujtë tjerë, kanë një lloj perfiditeti më sublimë në këte teatër, e tek ne, me duket kjo akoma infantile, embrionale, naive, sharlatane e disa here pervere, e gjithë kjo më duket si pasoje e konstruktitë tonë shoqëror.

Pjese e te teres jemi e ne...mos perjashtojme veten ,sepse nuk jemi ne qe bejme dallim , por gjithsecili ne menyren e tij!
Me pelqeu kendveshtrimi i me siperm kuadruar ne aspektin psikologjik dhe social , frika eshte kaq njerezore dhe mos harrojme se jemi ne kete jete edhe nga ajo :)
 
Pjese e te teres jemi e ne...mos perjashtojme veten ,sepse nuk jemi ne qe bejme dallim , por gjithsecili ne menyren e tij!
Me pelqeu kendveshtrimi i me siperm kuadruar ne aspektin psikologjik dhe social , frika eshte kaq njerezore dhe mos harrojme se jemi ne kete jete edhe nga ajo :)


Kuptojë dhe jam koshient se jemi pjesë e një tërësie :)
Dhe asesi mendësia ime nuk ishte fokusuar në përjashtime..! përkundrazi, doja të integrojë elemente të cilat kompletojnë këtë tërësi :)
 
Eshte mallkim nga kjo ane e shqipes kur te thone te hypte vetja ne qejf ;)

A mos me ke keqkuptuar plako ?
Si shumica e njerezve qe investojne per nje trup te bukur, per nje profesion te mire, per nje rroge me te mire etj. Une ne dallim nga te tjeret investoj ne persosjen e moralit. Cka shehe egoiste ketu ? Se tek e fundit cka te duhet trupi i bukur bie fjala, kur veprat e tua jane te shemtuara ?
Shpresoj qe me ke kuptuar kesaj here !
 
Un nuk e dij sesi esht jeta jasht pasi nuk kam qen ndonjeher,por dij te them per ate qe shoh brenda per brenda vendit tone.
Jetojm ne nje vend ku te dalesh shpesh,te veshesh bukur te lyhesh apo te tregosh linjat quhesh "bunderr" quhesh femer qe jep veten me lek, quhesh nje mendjeleht qe se ke shoqen.
Te paragjykojn femrat jo meshkujt ne vendin ton,dhe teksa ecen ne terezin tate vetem kur shef disa vajza qe te shohin me urrejtje,me percim ose ne nje menyr tallese qe sdin si tja vesh emrin.
Jan te shumt shembujt qe mund te them, sesi ai apo ajo qe ti e mban afer e rrespekton flet keq per ty,qesh pas shpine me gjerat qe ben ti.
Jan te pafytyr,ktu te jesh vetvetja te quajn te cuditshme,ose te vejn etiketime nga me te shumtat.
Nuk mjaftojn disa rreshta te shkruara nga ne qe ta ndryshojm kte mentalitet,kte menyr sjelljeje midis njeri_tjetrit.
Ktu nuk guxon te qeshesh se thon ja do tbie nsy,nuk guxon te flasesh se tqujn moraliste.
Nuk guxon te jesh ndryshe se tvejn nqender te thashetheme.
Nuk gucon tkesh muhabet me meshkuj se ti qujn "dashnor",nuk guxon tdalesh naten ose tvesh ne nje party se fillojn e zbrasen.
Ktu tek ne esht nje urrejtje,nje ndjenj percmimi nje ndjenj negativi qe perhapet me shpejtesin e eres.
Kemi nje ndrydhje ndjenjash per hir te opinionit,e jetojm jeten se cthot filan fisteku jo sesi ndjehem vet.
Ndonjeher do doja tmos lindja ne nje vend si Shqiperia ku gjykohesh per gjithshka.
Kto jemi ne e sdo ndryshojm kurr sado tperpiqemi te ikim jasht apo cfardo lloj kulture te studiojm po tnjejtet do jemi.
 
Pse shoqeria jone i ka gjitha keto probleme ?
Sepse nuk eshte e lire. Eshte e shtypur me te gjitha menyrat e mundshme dhe per mbijetese gjen ose reagon me menyra jo etike dhe normale.

Njeriu i uritur mund te beje gjera qe as e kishte menduar se do t'i bente. Uria e skajshme, nevoja dhe stresi, e ç'rregullojne sistemin mendor.
 
Nigjo plakun, ne jemi, kshu pergjithesisht, popull frikacak, bilem hove, hove them se mire qe jemi frikacak se ndryshe ta thote plaku do kishim bere kerdine.

Pa te ma thot dikush, cili/a eshte revulucioni (brenda shoqerise) qe ne kemi bere brenda 100 viteve te fundit?
 


اast poetik
Lëri zogjtë të dalin nga gëzhoja. Liria e mendimit

Hiqe njat ngujore hape njat portë mendimi
Lë t’dalin idetë si zogjtë nga gzhoja
Lë ta mbushin jetën me cicërrima
Lë të dalin n’liri menimet si t’burgosunit
kur vjen amnestia

Brenda teje pulson rrymime njaj univers
Ndalo dhe ndjej gurgullimë lumenjsh nëntokësor
çliroje njat çep
le të rrjedhë e ti ndalu
shijoje vërshimën e yjesive t’mendjes

Hiqe njat derë hekuri që i ke vënë lirisë
Lëri zogjtë t’u dalin puplat, krahët
ta rinojnë jetën
Përherë aq të vjetër...

Mos e lë të vdes mendimi para subjektit
Liroji mendimet
Dashuno tuj u ngjitë udhve t’shtrueme me purpur
qiejve t’pa qenë
dhe vdis i lirë...

Halil Matoshi
 

Konkursi Letërsisë

  • 1-Nje veshtrim, nje dashuri.

    Votat: 5 21.7%
  • 2-Agim shpërthyes

    Votat: 2 8.7%
  • 3-Për të voglën

    Votat: 1 4.3%
  • 4-Qiriu pa fjalë

    Votat: 4 17.4%
  • 5-Për të satën herë ….

    Votat: 2 8.7%
  • 6-Tik tak.

    Votat: 3 13.0%
  • 7-Nuk je më vetëm.

    Votat: 6 26.1%
Back
Top