Diçka për të të mësuarit...

ricky_ch

******
Sa herë vie koha për të mësuar, njeriu thot nesër,
kurse e nesëmja kurr nuk vie. Kështu pothuajse
të gjithë kemi vepruar kur ishim në shkollë.
Na ka munguar zelli dhe dëshira për të mësuar.
Më vonë kam kuptuar se njeriu çfarëdo pune që punon,
duhet të ndiej kënaqësi. Ajo është motori, stimulimi
i gjithëçkaje. Natyrisht, duhet ikur edhe gjërave që të
dekoncentrojnë, ( psh. të mos mbash mendjen
gjatë mësimit tek argëtimi: futboll, disko, film, loja etj.)
dhe ta largojnë dëshirën për mësim. Mirëpo, gjithashtu
duhet dijtur nuk është gjithë mësimi në jetë.
Njeriu ështe qenie emocianale, andaj dëshirat janë
të shumëta, mirëpo më kryesorja është që njeriu
të gjejë një ekuilibër për të gjitha këto si dhe për
mësimin, duke mos i lejuar vend monotonisë!

Thuhet se edhe të mësuarit mund të mësohet.
Ekzistojnë shumë faqe të internetit, e libra
të shkruara për teknikën e të mësuarit, bile disa janë
aq premtuese, sa që lexuesi pret ndonjë
magji nga ajo. Duhet një gjë të dijmë: se punën
kapitale duhet kryer vetë. Në realitet, sa ka njërëz
aq ka edhe metoda të të mësuarit!


Natyrisht, pikë së pari duhet mësuarë gjuhën,
shtyllën e të gjitha dijeve, gjegjësisht sa më shumë
fjalë. Nuk mund njeriu ta paramendojë mësimin
pa dijtur fjalë. Njësoj do të ishte s’ikur të tentoje
ta ndërtosh shtëpinë pa tulla. اdo herë do ta dije
çfarë don të të thuash, por ajo gjithmonë do të mbeste
në gojë!
Dhe në fund: njeriu sa më shumë mëson, aq më tepër e sheh
sa nuk din!
 
Pe: Diçka për të të mësuarit...

Tani nuk e di nese po e kap taman temen,se eshte dhe vone,shpresoj mos te jem krejt ''out''...Por tek idea e te mesuarit te njeriut hyn me shume vullneti dhe deshira..Njeriu eshte vete si qenie kurioze ndaj cdo gjeje qe e rrethon(pa lllogarit prototipa qe sdua te dine asgje,por ta shohesh thelle-thelle edhe ata shfaqin interes per ndonje gje)...Idea e te mesuarit eshte shume e gjere por me rendesi do i jepja asaj qe meson,thelbin qe kap,pasi edhe e mesuara do nje teknike te saj...Gjerat zakonisht qe te mbeten ne kujtese duhet te meohen ne baze te nje logjike pasi mesimi mekanik zakonisht eshte nje deshtim i rradhes..Duke mos dashur per te anashkaluar,edhe konceptin e ''mendjemadhesise'' se njeriut,sot eshte frike te mesosh dike te shkruaje dicka pasi pergjigja me lementare do ishte e tipit(erdhe ti/ajo i/e zgjuara te ana tregosh),tani me e bukura e kesaj eshte se edhe nuk dine por edhe sduan te mesojne...Ketu fillon calimi i idese se perfeksionimit te mesimit...Por mos harrojme edhe dicka tjeter qe sa do pak ka rendesine e saj,qe nuk mungon informimi sot,por mungon selektimi i informimit,mungon vendoshmeria e te mesuarit e mbi te gjitha ripordhimi i ketij mesimi ne baze te nje sherbimi...Ti e thene shume bukur ne fund qe njeriu sa do qe meson prap kupton qe sdi,me kujtohet nje shprehje : - Une di gjithcka dhe asgje...Valle vertet ne ditet e sotme kemi akoma etje per dije apo jemi kaq shume te vetvembushur me veten saqe,vec kur arrijme ne disa situata qe na perplas jeta na kujtohet qe skemi mesuar aq sa duhet...
 
Titulli: Pe: Diçka për të të mësuarit...

Tani nuk e di nese po e kap taman temen,se eshte dhe vone,shpresoj mos te jem krejt ''out''...Por tek idea e te mesuarit te njeriut hyn me shume vullneti dhe deshira..Njeriu eshte vete si qenie kurioze ndaj cdo gjeje qe e rrethon(pa lllogarit prototipa qe sdua te dine asgje,por ta shohesh thelle-thelle edhe ata shfaqin interes per ndonje gje)...Idea e te mesuarit eshte shume e gjere por me rendesi do i jepja asaj qe meson,thelbin qe kap,pasi edhe e mesuara do nje teknike te saj...Gjerat zakonisht qe te mbeten ne kujtese duhet te meohen ne baze te nje logjike pasi mesimi mekanik zakonisht eshte nje deshtim i rradhes..Duke mos dashur per te anashkaluar,edhe konceptin e ''mendjemadhesise'' se njeriut,sot eshte frike te mesosh dike te shkruaje dicka pasi pergjigja me lementare do ishte e tipit(erdhe ti/ajo i/e zgjuara te ana tregosh),tani me e bukura e kesaj eshte se edhe nuk dine por edhe sduan te mesojne...Ketu fillon calimi i idese se perfeksionimit te mesimit...Por mos harrojme edhe dicka tjeter qe sa do pak ka rendesine e saj,qe nuk mungon informimi sot,por mungon selektimi i informimit,mungon vendoshmeria e te mesuarit e mbi te gjitha ripordhimi i ketij mesimi ne baze te nje sherbimi...Ti e thene shume bukur ne fund qe njeriu sa do qe meson prap kupton qe sdi,me kujtohet nje shprehje : - Une di gjithcka dhe asgje...Valle vertet ne ditet e sotme kemi akoma etje per dije apo jemi kaq shume te vetvembushur me veten saqe,vec kur arrijme ne disa situata qe na perplas jeta na kujtohet qe skemi mesuar aq sa duhet...

Mirë e ke kapur, bile ajo çka kam nënvizuar përputhet me atë
që unë ceka mu në fillim të postimit.

Nuk e solla temën për të treguar ndonjë filozofi të fortë,
për më shumë si një këndim në vesh se duhete mësuar
dhe se mësimi është diçka shumë me rëndësi në jetë!
Pra e solla, në fakt më shumë që kjo të jetë për dike
një tik, apo nxitje për të mësuar. Të mos mbetet
nën hije!

E di se ka edhe të atillë që mendojnë si the edhe ti më lartë
"erdhi i/e zgjuar-a...", por nuk duhet mërzitur për këtë, sa ka
njerëz progresive, ka edhe regresive.
 
Pe: Titulli: Pe: Diçka për të të mësuarit...

Mirë e ke kapur, bile ajo çka kam nënvizuar përputhet me atë
që unë ceka mu në fillim të postimit.

Nuk e solla temën për të treguar ndonjë filozofi të fortë,
për më shumë si një këndim në vesh se duhete mësuar
dhe se mësimi është diçka shumë me rëndësi në jetë!
Pra e solla, në fakt më shumë që kjo të jetë për dike
një tik, apo nxitje për të mësuar. Të mos mbetet
nën hije!

E di se ka edhe të atillë që mendojnë si the edhe ti më lartë
"erdhi i/e zgjuar-a...", por nuk duhet mërzitur për këtë, sa ka
njerëz progresive, ka edhe regresive.

Nuk besoj se ka te beje idea e sjelljes se temes,jo filozofia jo e solla per te treguar ja cfare mund te bej une(edhe pse se mohoj qe ka njerez qe e mendojne kete gje)...Por dikush qe mendon dhe percepton me thelle se thjesht disa shkronjave arrin te kuptoje mesazhin qe perfaqeson secila teme..Gjithsesi sbesoj se ka ndonje gje me shume per te shtuar,ne lidhje me kete teme nga ana ime ose edhe e jotja,pasi te tjeret sjane shprehur akoma,dhe mundesine e kane,nqs dojne...
 
Pe: Diçka për të të mësuarit...

Une seq kam nje pershtypje se secila qenie humane tere aktivitetin e vet e shtrine ne drejtimin per tu vene ne dukje apo per rendesi. Kjo ndodhe nga me i menquri deri tek me i padituri, nga me i varferi deri tek me i pasuri dhe nga me krimineli deri tek me humani. Ceshtja ngelet ne zgjedhjen e menyres se duhur per dukje dhe rendesi.

Sa i perket mesimit kam pershtypjen se dija nuk ka fund dhe jam i bindur se secila qenie njerezore eshte i lindur per diq (pra per nje drejtim ta themi) por me kompleksja behet kur shume pak qenie njerezore dine dhe munde te orientohen ne ate per te cilen jane te lindur dhe ketu krijohet ai diversiteti saq vetem pak nga qeniet lejne gjurme qe ngelen te pashlyera ne kohe.

Shoqeria njerezore tere aktivitetin e saj te deritanishem e ka orientuar ne krijimin e pasardhesit te imagjinuar megjithate kam pershtypjen se ne kete drejtim nuk ja ka arritur qellimit pasi qe secila qenie njerezore eshte unik ne llojin e tij dhe qeniet njerezore nuk i pershtaten eksperimenteve pasi qe ne situata te njejta te caktuara bejne dhe realizojne veprime te ndryshme. Pra qenia njerezore eshte unike ne llojin e vet andaj tendenca per ta orientuar per mendimin tim thuajse rralle here eshte realizuar, apo fare, ne masen tone te deshiruar. Per kete edhe ka ngelur thenja se: ''Nga i miri del i keqi e nga i keqi del i miri''.
Por, a duhet ne te bejme mundin? Gjithsesi se ne gjithmon duhet te bejme mundin e persosjes se cdo ditshme por kjo nuk varet vetem nga vullneti i te mesuarit, pasi qe jane shume gjera qe nga karakteri dhe virtytet te cilat thuajse vijne te gatshme nga trashegemia e cila munde te jete e ardhur nga shume shkalle me tutje.

Kaq sa per momentin nese kam thithur dicka nga tema.
 
Pe: Diçka për të të mësuarit...

Une seq kam nje pershtypje se secila qenie humane tere aktivitetin e vet e shtrine ne drejtimin per tu vene ne dukje apo per rendesi. Kjo ndodhe nga me i menquri deri tek me i padituri, nga me i varferi deri tek me i pasuri dhe nga me krimineli deri tek me humani. Ceshtja ngelet ne zgjedhjen e menyres se duhur per dukje dhe rendesi.

Personalishte keshtu mendoj,.cdo forme tjeter perkufizimi do ishte shqeto hipokrizi,.ne kete drejtim,.!

Ne funde te fundit dhe emerin na e vendosin qe ne lindje per tu dalluar nga te tjeret,keshtu qe ne lindim duke u dalluar nga gjithcka dhe duke bere ndryshueshmerin qe ne frymarrjet e para jetsore,..keshtu qe nuk duhet pare si egoizem apo dicka negative,komplet e kunderta..!
 
Redaktimi i fundit:
Pe: Diçka për të të mësuarit...

Varet si shihen gjerat,pasi njeriu e ka nje qellim kur ben dicka,tani se cili mund te jete qellimi kjo ehste relative...Por nuk ehste nevoja qe cdo gje qe behet ti jepet nje perkufizim per tu dukur,pasi lind pyetja per tu dukur ndaj kujt??Ndaj te tjereve??Nqs do nisemi te mesojme per tu dukur,e them me siguri qe sdo shkonim as deri ne wc,por nqs ke etje per dije e ben per vete...Do te ecesh,ke nje qellim ke nje parim ke disa ide,por mbi te gjitha ke nje deshire te mire dhe nje vullnet..Vullneti nuk eshte dicka qe te ben me rendesi por ve ne zbatim ato gjera qe ty te duken me rendesi dhe qe synon..Njeriu nuk eshte irendesishem per tjeret se sa per veten,une jam e mendimit qe gjerat fillojne nga vetja e smarrin shtyse nga tjeret,pasi nqs je individ atehere trajtoje veten si te tille...Nqs do kapnim pjesen e dukjes spo perjashtoj idene e disave per tu dukur,por kjoeshte si flluske sapuni sepse i bie te mos jesh vetvetja e dikur do dalesh ne ate ''mosdukjen'' tende...Per mendimin tim dukja dhe deshira per te mesuar jane ndrysh,pasi dukjen e marr si ''ambicie'' ose si nevoje per vleresim nga te tjeret,kurse deshira per te mesuar eshte dicka origjinale e jotja,vetevleresim i asaj qe kerkon dhe zbatim i asaj qe ndjen...
 
Pe: Diçka për të të mësuarit...

Jemi pak jashte teme megjithate objektiva e tere objektivave eshte: Egoja e njeriut gjithmone kerkon qe ta avancoje veten para te tjereve. Kjo ne nje menyre apo tjeter quhet etje per dukje apo rendesi dhe kjo ndodhe tek secili nga ne ne perditshmerine tone, por problemi qendron ne gjetjen e rruges dhe menyres per dukje. Deshem ta pranojme apo jo kjo ndodhe tek shumica, shumica e shumices. Kjo ndodhe edhe tek ata te te cilet anija e endrres se tyre eshte demtuar rende majave te thepisura te jetes. Megjithate njerezit jane unik secili ne llojin e vet dhe nuk dmth. se nuk ka ndonje perjashtim por ekstremet ngelin ne suaza te ekstremeve.
 
Titulli: Diçka për të të mësuarit...

une mesoj me shume qe tjua kaloj tjereve per fat te keq :(
 
Pe: Diçka për të të mësuarit...

Dituria eshte fillesa e nje qelize dhe shkon deri ne pafundesin e universit,..nuk ka rregull as perkufizim,..Njerzimi ne tersi eshte i dashuruar me dijen gjithesekush ne formen dhe mundesin e tij..
Dija eshte nje perivalen rrymash,.idesh..perplasjesh,..dija eshte qe tek sjellja,.fjala..shikimi...dhe vazhdon tek konceptimi i mendjes,,i ides kalimit ne produktivitetin e mendimit ,.dhe shpalosjes se asaj cka ne riprodhuam,trashiguam dhe pasuruam kjo eshte dija njerzore ne shkalle shoqeror,sociale,.e perber sigurisht nga tersia e dijeve individuale,.njerzore,.
 
Titulli: Diçka për të të mësuarit...

si mesohet........thjesht duhet te jesh i vemendshem plotesisht ne leksione.disa mesojne me shenime...dmth duke nxjerre nga libri pika kyce me kryesore....disa mesojne permendesh ...disa perdorin memorien vizive ku te fiksohet nje paragraf dhe mundohesh ta riprodhosh sipas kuptimit qe i ke nxjerre....
disa mesojne vetem shenimet e leksioneve.
une perdor dy menyra...duke nxjerr shenime nga libri po kete se bej dot per cdo teme se me harxhon shume kohe edhe pse mesohet me mire kshu...menyra tjeter duke fiksuar ne mendje ate qe lexoj dhe duke e rilexuar shpesh disa here.
sa shume qe mesoj...:p

mendoj se menyra me e mire eshte qe te kete nje logjike me ate qe mesojme...te gjejme menyra per ti fiksuar.
ahaha i pata thene nje profesori...si vepron bari njesoj ne te dy rruget ngjitese nervore...motore dhe ndjesore..
edhe ky qe ta mbaj mend me tha...eshte njesoj sesi ti te martohesh me nje binjak dhe te besh dashuri me te dy...ashtu vepron edhe bari ,,,,nuk ka selektivitet per rruget nervore ahahha
 
Pe: Diçka për të të mësuarit...

- Jeta na është dhuruar pa dashjen apo zgjedhjen tonë, kështu që
deshtëm-s'deshtëm duhet tî përmbahemi ligjeve që ajo na përcakton.
Për të jetuar duhet punuar, kurse për të punuar duhet dijtur, e për të
dijtur duhet mësuar. Kjo pra do të ishte edhe arësyeja
kryesore pse njeriu mëson. Në anën tjetër, duhet pranuar edhe të
vërtetën se asnjë njeri nuk punon bash me aq vullnet, sikurse që edhe
nuk mëson. Atëherë, pasi që këto dy detyra të themi nuk kryhen me aq dëshirë,
atëherë çfarë do të na stimulonte që t'i kryejmë? Cila është ajo fuqi
që do të na shtynte përpara? - Rezulatet? - Duket se po! Korrja e rezultateve
është ajo që na jep vullnet për jetë! Sa me shumë punon, aq më shumë korrë,
e sa më shumë korrë aq më shumë motivohesh! Këtë pra do të duhej gjithmonë
ta kemi vizion: rregull e domosdoshme!


Ndoshta kurr nuk është tepër të flitet për rëndësinë e diturisë. Ajo mund të na
zëvendësojë pasurinë, por pasuria kurr nuk mund ta zëvëndësojë diturinë.
Një rast i mirë që flet për këtë është se kur para afër 2 muajve mos gabofsha
këtu në Zvicër, kur Jackpoti i Eurolotos ishte diku mbi 100 milion euro, një ish
milioner zviceran, këshillon fituesit e ardhshëm të lotos qe të kenë kujdes
kend po e zgjedhin si këshilltarë, që mos t'i ndodh edhe atyre e njëjta çfarë i kishte
ndodhur atij. Ai thot, se si pasojë e këshillimit me njerëz të gabuar, kishte humbur
për pak vite tërë fitimin që kishte marrë nga lotoja.

Ky nuk është i vetmi rast dhe më e keqja që mund t'i ndodh njeriut.
Ka edhe milionerë që në fund të jetës së tyre kanë përfunduar edhe në rrugë, si të varfër!
 
Pe: Diçka për të të mësuarit...

prsh, kur e ke se vlerson fare , kur se ke e vlerson shum, kjo shpreje ju shkon te gjith atyre qe se vlersojn shkolln,
un prsh se skam gjan asnjher nne shkoll per shkak te shendetit: un kam los me motren kur kam qen e vogel me mesuse : un isha nxensia e saj"" edhe sa do ajo ishte loj un kisha qef me te madh ::: un kam pa fund deshir per te mesuar rredh gjithckaje :edhe pse mendoj se edhe ndonjher mund te mersiten ato mesimet, por prap un do e kisha me qef me vullnet shkolln, ska gje me te mir ne jeten e njeriut sesa shkolla, cuditem kur gjumica flasim jo mir per shkolln: kur kjo shkoll i ben aq te ditur:
 
Redaktimi i fundit:

Konkursi Letërsisë

  • 1-Nje veshtrim, nje dashuri.

    Votat: 5 21.7%
  • 2-Agim shpërthyes

    Votat: 2 8.7%
  • 3-Për të voglën

    Votat: 1 4.3%
  • 4-Qiriu pa fjalë

    Votat: 4 17.4%
  • 5-Për të satën herë ….

    Votat: 2 8.7%
  • 6-Tik tak.

    Votat: 3 13.0%
  • 7-Nuk je më vetëm.

    Votat: 6 26.1%
Back
Top