• Mirësevini tek Forumi Virtual

    Nëse ju shfaqet ky mesazh do të thotë se ju nuk jeni regjistruar akoma. Edhe pse nuk jeni regjistruar ju arrini të shihni pjesën me të madhe të seksioneve dhe diksutimeve të forumit, por akoma nuk gëzoni të drejten për të marrë pjesë në to dhe në avantazhet e të qënurit anëtar i këtij komuniteti.

    Regjistrimi është plotësisht falas në komunitetin tonë, pasi të regjistrohesh do të gëzosh shumë të drejta si të japesh mendimin tënd në një diskutim, të hapësh një diksutim tëndin, të komunikosh me anëtarët e tjerë të komunitetit në mënyrë private, të marësh pjesë dhe të votosh në konkursin e poezisë dhe të fotografisë dhe shumë opsione të tjera... duke përdorur mënyrën më të thjeshtë dhe të sigurtë për tu rregjistruar
    GOOGLE Microsoft Yahoo

    Për cdo problem mos hezitoni të na " KONTAKTONI ".

Dëshironi të jeni të suksesshëm? Ndiqni këto pesë hapa

NeVertiti

Kohe & Stine
Staf në FV.AL
Dëshironi të jeni të suksesshëm? Ndiqni këto pesë hapa

E keni pyetur veten se çfarë bëjnë njerëzit e suksesshëm?

Nisur nga përvoja e tyre, 5 janë zakonet më të shpeshta…


I lënë gjerat të kalojnë Meditimi është një teknikë e shkëlqyer për të mësuar për të mbajtur mendjen tuaj të përqendruar në të tashmen.

Nuk përpiqen të kënaqin të gjithë Ju nuk duhet të jeni mik i të gjithëve. Është koha për të filluar ndërtimin e një rrjeti shoqëror që do të krijojë një bazë për karrierën tuaj.

Kujdesen për shëndetin e tyre Duke u kujdesur për trupin tuaj është një përpjekje me vlerë. Pas çdo viti që kalon, bëhet më e vështirë për të filluar një regjim të qëndrueshëm stërvitjeje, dhe më e vështirë akoma të marrim veten nga një natë e vonë ku e kemi kaluar duke pirë.


Kursejnë Pas një sondazhi bankar rezulton se 69% e atyre që janë mes moshës 18-29 vjeç nuk kanë asnjë kursim. Nuk e kuptoni se do vijë momenti që mund t’i lini edhe të mblidhni më pas interesat.


Mësojnë të menaxhojnë kohën e tyre Kur sapo nis karrierën është e vështirë që të sistemosh programin ditor për një produktivitet maksimal. Një mënyrë e mirë është vendosja e afateve për realizimin e punëve që po bën dhe evitimin e marrjeve të shumë përgjegjësive njëherësh.
©Copyright Gazeta SHQIP
 
Top